MS PK 7718 Posted April 9, 2013 Naravno da ne sme ništa da se pali, rešava se softverski i u Beogradu ima na mnogo mesta. Cene su od 35 do 100 evra. Radi se za sve italijane bez problema.Navedi mi makar tri, nemoras vise...........Dpf Fap off, Egr off, 02 Lambda off...Pro tuning.. Takva mi je poruka stigla, ako te zanima dacu ti i broj telefona. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 9, 2013 Ma naravno da moze, sve se moze samo kad se hoce! Koga zanima, on ce se raspitati i naci resenje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mesa 0 Posted April 16, 2013 kako se moze provjerit egr ventil da lije ispravani jos auto mi nekad pipnem gas otkida a nekad mu se desi kad ga vozim laganije i stisnem ga kao da se zatusi da limoze bit da mu egr ostane otvoren i da ga to zezne ali ne uvijeku pitanju je bravo 1.9 jtd 77 kw i mislim da je agr vakumac i kakva su iskustva blokiranja njega moze li elektronika da prepozna Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted April 16, 2013 Ubodeš dijagnostiku i gledaš kolko je % otvoren pri vožnji, na leru i slično...ne sećam se tačnih parametra, ali kada je na leru treba nešto baš dosta da bude otvoren i da vuče ka 100% i u vožnji kada ubrzavaš nekih par procenata, a pri konstantoj brzini neka neko napiše, zaboravio sam tačan broj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted April 27, 2013 Ja sam skinuo metal sa egr-a na kratko da bih ga zamenio debljim i sve očistio. U ventilu par komada uglja, može kuća da se zagreje da se nalože. A dim iza mene i pri laganom ubrzanju. Naravno ne vidi se u retrovizoru, ali može maramicom da se skida sa oboda auspuha. Vruhunac je bio kada sam nakon postavljanja nastavka isti začađavio za ~4km vožnje i možda 2 nagla ubrzanja.Danas postavljena deblja pločica, ima oko 3mm. Toliko je debela da sam morao brusilicom da je sečem i bušim sa 7 različitih burgija pošto je i najtanja jedva prošla, ali sada barem nema brige da li će progoreti i odleteti u motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted April 27, 2013 Motor lepse radi sa otvorenim egr-ventilom,posebno kada je hladan.E sada mana mu je sto se brzo zaprlja,recimo svakih 2mj. trebalo bih ga cistiti.Na mojoj Marei bio je zatvoren jedno vreme tj. testirao sam ga,potrosnja je nesto veca sa zatvorenim,ali to toliko nije vazno kao sto mi je sledeci podatak da dosta mirnije radi na leru posebno ujutru(ovo se odnosi na otvoren egr),pa sada svako ima svoje.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted April 27, 2013 Ja to za ler stvarno nisam primetio. A potrošnja bi trebala da bude veća toliko koliko se produže zagrevanje vozila zbog nekruženja gasova,a ispravan egr bi ionako trebao da bude zatvoren u vožnji. Ja bih ga zaista rado čistio i svaka 2 meseca, ali imam osećaj da bi to i češće moralo na mom,a ono što je izbacivao u zadnje vreme je bukvlano užas. Toliko je znao da zadimi pri jačem dodavanju gasa da se oseti miris nafte pozadi kad se izađe,a cevku auspuha da i ne pominjem što je ofarbao za par minuta Quote Share this post Link to post Share on other sites
malinovic 0 Posted May 9, 2013 (edited) @zucca Tebi bas dosadno? Zovi Novaspeed, oni to rade sigurno, stvarno mi nije jasno sta vise treba da ti se napise..._____________________________________________________________________________________ A da mi ne bude prvi i jedini post na temi samo u vezi otvaranja necijih ociju Danas skinuo EGR, MAP i klapnu, unutra samo sto zivih ljudi nije bilo...ocistio sve redom, koristio ABRO Carb & Choke Cleaner, jedino mi je krivo sto nisam mogao lepo da ocistim deo posle klapne, a prekriven je slojem masti, ali dobro, ostalo se sija U svakom slucaju, nakon operacije nisam primetio nikakvu razliku u radu motora (nisam ni ocekivao), ali posto sam se danas uverio da je relativno laka montaza/demontaza, a i ovu temu pratim vec neko vreme, odlucio sam da blokiram EGR, pa ako bude nekih posledica koje mi se ne svidjaju, pola sata posla i opet je sve fabricki...Naravno javljam kakvi su utisci.... Pozdrav! Edited May 9, 2013 by malinovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 9, 2013 Ako mi verujete EGR na Stilu niko još nije pipnuo, evo 9 godina i 180k na satu. :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Acomarea 0 Posted May 10, 2013 Onda nista ne diraj,mirnije ces spavati Quote Share this post Link to post Share on other sites
zucca 0 Posted May 10, 2013 Od pre neki dan poceli da izbacuju iz upotrebe EGR, kazu Srbi rekli da je taj deo visak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 10, 2013 Realno ne smeta dok je ispravan. Kad se pokvari, može da se zatvori. Kome je stalo do ekologije, može da ga zameni. Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 958 Posted May 10, 2013 Ja sam ga na mom puntu mjet-u ugasio softverski, 50 evrica, a ove nase beogradske cepadzije su posebna prica, ja ne znam ko im samo daje tolike pare za to... Inace jedna poznata chip tunning kuca mi je trazila 160e za gasenje istog jer je toboze edc16 jako komplikovan Quote Share this post Link to post Share on other sites
malinovic 0 Posted May 12, 2013 Posto ljudi navode razlicite posledice blokiranja EGR-a, da podelim i ja moje iskustvo Dakle: 1. Sto se performansi tice, ne osecam nikakvu promenu (hladan/topao motor, visoki/niski obrtaji)2. Rekao bih da manje dimi, praticu i dalje3. Temperaturu podize kao i ranije, grejanje radi bez greske4. Sto se potrosnje tice, na nju cu motriti neko vreme, pa cu javiti, ali ne ocekujem nikakvu promenuU svakom slucaju, ostavljam ga blokiranog za sada, za neko vreme cu ga otvarati da vidim u kakvom je stanju, pa cu javiti i tada sta se desava... Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 23, 2013 Baš danas sam se malo informisao po netu. Kod benzinaca ima nekih prednosti, jer razvijaju visoku temperaturu u cilindru, pa snižavanje temperature zapravo ima nekih prednosti. Kod dizela nisam našao ništa korisno, samo štetno po performanse i sve usisne elemente zbog skrame koja se taloži na sve strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted May 24, 2013 Da li auto odlazi u neki safe mod ako se na MJTD samo blokira EGR, bez gasenja softverski? Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted May 24, 2013 Ne. Samo izbaci check engine i nikakav problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 958 Posted May 25, 2013 Meni je bila povecana potrosnja sve dok ga nisam i softverski ugasio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted May 25, 2013 @Miloskoliko ti je potrosnja bila veca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted May 26, 2013 Ja uopšte nisam video promene u potrošnji. Moj nije bio toliko zapušen da neće auto da ide, ali je dosta kuljao crni dim i ostavljao je fleke kada se zaturira u leru, posebno ako se to uradi nakon laganije vožnje. A što se potrošnje tiče meni je 5,1 bila i kada je bio ispravan i otvoren, neispravan i sada zatvoren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted May 26, 2013 @igorMeni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.Meni u gradu trosi 7.8 l.Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 958 Posted May 26, 2013 @Miloskoliko ti je potrosnja bila veca? Malo manje od 2l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zucca 0 Posted May 26, 2013 Ispod sedam kome trosi 1.9 MJ, znali koji motor je u njemu, jel siguran... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted May 26, 2013 @igorMeni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.Meni u gradu trosi 7.8 l.Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka... Zato što ne vozim u gradu Živim u Batajnici i gde god da krenem imam prvo 20ak kilometara otvorenog puta gde idem 70-110km/h i nemam mnogo promena brzine tuda. Zbog toga mi je i takva potrošnja. A gradsku vožnju i gužve maksimalno izbegavam. Takođe uglavnom vozim kasno uveče kada nigde nema prometa.Sada je za 970km koliko sam prošao od zadnjeg resetovanja tačno 5,1 i čep-čep se savršeno slaže sa tim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 26, 2013 Jedan mali savet samo, kada stavljate lim kao pregradu, gledajte da bude malo izdrzljiviji, npr. nikako nemojte seci i koristiti lim od kantice selenie jer se desi ovo... Sada stavljen neki pocinkovani lim, trebalo bi da drzi kako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites