bit 936 Posted November 4, 2019 Zbog takvih eko zakona i motori se drugačije konstruišu, sav protok materije kroz motor je prvo simuliran, pa proban, testiran, da manje zagađuje, velikim timovima dobro organizovanih malih ljudi.A to što svest nije na nivou vremena u kom živimo, to je možda za raspravu, s ne to da li treba staviti parče lima i zatvoriti nešto.Po ovome gore napisanom nama ovde treba najnoviji, da ima klimu, multimediju golf 2, eskort 4 DIZEL da su višlji i da imaju xenon farove. Ja se sa tim u osnovi ne slažem. Ako mašina, bilo koja, ima projektovane određene segmente, njih ne treba isključivati zarad jeftinije eksploatacije već unapređivati, uključiti i sebe, pa možda dođe i do novog rešenja. Ovo rešenje mi potpada pod one, ova soba je buđava, eto tako, zatvori je i nemoj je koristiti.Eto to je moje skromno mišljenje o ekologiji . Послато уз помоћ ТT Koji inzinjeri i "da bi trajalo" !? Pucaju im radilice, glave, lanci, ulecu klapne, itd,itd...odavno se nista ne pravi da bi trajalo nego da bi potrajalo koliko i garancija a posle svaki cas da se nesto naplati. Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Nisu inženjeri krivi, već ekonomisti i uprava, oni prava rešenja odbacuju kao skupa, u onda sami "konstruišu"Tako ti je i u malim i u velikim firmama. Послато уз помоћ ТT Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 4, 2019 Ma, daleko smo mi od ekologije. Ako krenemo o tome da pricamo, ima da se pise mesec dans i opet nista. Druge stvari trebaju prvo da se reseПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted November 4, 2019 U priči smo, i nova vozila imaju sisteme raznorazne, za sprečavanje izlaska većih čestica, i to se vadi softverski ubija, i teraj.Što je najgore ljudi su nakon toga sretni, e blokirao sam dpf...Nismo daleko, auta su jeftina, i u mom malom gradu se to jako dobro vidi, svi imaju auto, za razliku od ranije, prazni parkinzi, na raskrsnicama nikoga, sad je krkljanac i to u poslednjih godinu dve, svuda su šerpe, i veoma luksuzni novi automobili. Moj savet je očistiti pregledati sve, jer nakon 15 godina (osuđen na smrt u fabrici) mora biti prljavo . Послато уз помоћ ТT Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 4, 2019 Da je bar 15... problem je sto moze biti (i veoma cesto bude) prljavo vec nakon 2-3 godine... I ako se tako prljavo vozi jos jedno godinu-dve, vec krecu nevolje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 4, 2019 Mislim da je problem EGRa sto su premale tolerancije u smislu cim malo auto nabije neku kilometrazu posle par godina i sagorevanje nije 100% idealno vec 95% ili 98% recimo pocne da se skuplja taj talog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 4, 2019 Da su proizvodjaci malo savesniji prema toj pouzdanosti, nista od toga ne bi bio problem da se recimo propise nekakvo ciscenje tih cadjavih naslaga kroz neki servisni interval. Da li onaj HHO, da li fizicko ciscenje, da li nesto trece, nebitno, nek propisu, lupam, svaki drugi ili treci mali servis, ili svaki veliki servis - obavezno ciscenje grane, egr-a, i ostalo, i problema ne bi bilo (ili barem mnogo manje). Ovako, se to nakupi i posle kuku lele... 1 bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted November 4, 2019 (edited) Upadam kao padobranac... Ima li neko iskustva sa tim HHO čišćenjem? Edited November 4, 2019 by BGMilos 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 4, 2019 Ja tije problema nemam.Uh, bilo je jače od mene. sa TT 1 1 MS PK and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 4, 2019 Polako, ima vremena. Imas ti sve sad sto i turbo dizel sami jos zamrsenije Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 Mijailović P. and bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 4, 2019 1 hour ago, Mijailović P. said: Ja tije problema nemam. Uh, bilo je jače od mene. Imaš, imaš... I 1.4 T-Jet itekako radi recirkulaciju, s tim da nije sa izduva već iz kartera/kućišta radilice. Pogledaj ovde, strane 21-22 i 32-33. Recirkulišu se mešavina vazduha i isparenja ulja i goriva koja prođu pored klipnih karika (blow-by), i ispuštaju decentralizovano u izlaz turba, posle klapne gasa. Dakle u usisnu granu Nema benzincima bežanja od dizelaških glavobolja... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 4, 2019 Nije da sam znao, ali sam znao da ima neka zvrčka.Zato sam i prešao na TNG, između ostalog. sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 4, 2019 (edited) @McSteel da ali to nije EGR? To je klasicni PCV mehanizam, koji ima svaki auto, zar ne? Osim na Yugicima i Zastavama kad se stavljalo zeleno bastensko crevo onako u dole da purnja Koliko ja znam, TJet nema EGR. Ni kao nezavisan sistem, ni kroz pomeranje tajminga ventila (jer ni nema varijabilan tajming ventila)... Edited November 4, 2019 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 4, 2019 Kako da ti ovo nežno saopštim... Ni to te ne spasava previše Ugljovodonici su ugljovodonici, a taj recirkulacioni sistem ne može da se zatvori bez solidnih posledica, poput previsokog pritiska ulja, efektivno manjeg potiska klipa u power stroke, itd... Ne ubij glasnika Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 4, 2019 Oil Catch Can ? A druga stvar - TJet ima ubrizgavanje u usisnu granu (klasican MPI), tako da ipak postoji i konstantno spiranje cadjavih naslaga, sto na dizelima i benzincima sa DI, nema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 4, 2019 Projektovali su oni to namerno tako, garanciju da izgura 99% bez ikakvih problema, a posle se ti slikaj. Uzimaju ozbiljne pare fabrike na delovima. Na alfi 159 sto sam je uvezao iz francuske je bio racun na nekih 700e od zamenjenog egra u ovlascenom servisu sa rukama i jos nekom sitnicom. 2 alfini0507 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 4, 2019 5 minutes ago, horvat said: @McSteel da ali to nije EGR? To je klasicni PCV mehanizam, koji ima svaki auto, zar ne? Osim na Yugicima i Zastavama kad se stavljalo zeleno bastensko crevo onako u dole da purnja Koliko ja znam, TJet nema EGR. Ni kao nezavisan sistem, ni kroz pomeranje tajminga ventila (jer ni nema varijabilan tajming ventila)... Izvini ali uredno ide u OCC i nazad u motor 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 4, 2019 2 minutes ago, vagenovac said: Projektovali su oni to namerno tako, garanciju da izgura 99% bez ikakvih problema, a posle se ti slikaj. Uzimaju ozbiljne pare fabrike na delovima. Na alfi 159 sto sam je uvezao iz francuske je bio racun na nekih 700e od zamenjenog egra u ovlascenom servisu sa rukama i jos nekom sitnicom. Ovo je sigurno tako... pa kod nas je oko 500-600e zamena... Just now, YUgisa said: Izvini ali uredno ide u OCC i nazad u motor Yugisa, podrazumeva se da nisam na tvoje vozilo i tvoja dela mislio Ali sigurno se secate svi, majstori ko da su se dogovorili da to bude 'zakon' da se zelena bastenska creva koriste za te uljne pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 4, 2019 Ironija je da je EGR zapravo startovao na benzincima i radi obrnuto od onoga što radi na dizelima, zato i ne predstavlja problem ni na motorima gde ga ima. Htedoh malo da začikavam kolegu ali ne date mi nikako Šalu na stranu, jeste to PCV sistem prikazan u PDF-u, i jeste MPI koji prska preko ventila a ne GDI koji ide direkt u cilindre, nego nek se znoji malo benzinac 1 1 horvat and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted November 4, 2019 Jos jedna stvar koju komplikuju dodatno u vezi EGR sistema, ranije je hladnjak EGR ventila bio retkost, a sada je sve cesca pojava, a to je fakticki jos jedna slaba tacka celog sistema. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 4, 2019 Bese jos prvi Opelov Eco tec motor imao egr?Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted November 4, 2019 12 minutes ago, horvat said: Ali sigurno se secate svi, majstori ko da su se dogovorili da to bude 'zakon' da se zelena bastenska creva koriste za te uljne pare OFF: Ja sam mislio da je standard bio crevo od ves masine xD 2 1 totti, Mijailović P. and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted November 4, 2019 Ma kad se nisam poplašio od dvomasenog, sve mi je ovo luk i voda. sa TT 3 horvat, bit and McSteel reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 4, 2019 3 minutes ago, Mijailović P. said: Ma kad se nisam poplašio od dvomasenog, sve mi je ovo luk i voda. Ili Valeo i voda... 3 dekirs, Mijailović P. and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted November 4, 2019 Kako se fino raspišete kad ima kontre..Ja volim kontru, jer onda saznam sve, ali kraće i sažetije, nebitno o čemu se radi Obavezno morate biti pripremljeni na uvrede svih vrsta, zavisi kome kontrirate i zbog čega.Ako ste postojani svi sve sami kažu, ali vi i dalje kontrirajte, branite svoju tezu, iako to nije vaše mišljenje. Postoje i drugi načini da isčitate nekoga ali su sofisticiraniji, i nema konflikta, te ne poznajem.. Uvek koristim najprostiji ne bojim se konflikta. Послато уз помоћ ТT 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted November 5, 2019 Nazalost nije ostalo na ovome... On 10/29/2019 at 1:16 PM, bit said: Ja nemam izgrađeno mišljenje oko toga, nisam upućen. Mada treba pohvaliti ovo instant sticanje misljenja i prosto upucivanje na problematiku... Quote Share this post Link to post Share on other sites