stratowar 0 Posted June 4, 2018 Pozdrav, Da li mozete da mi predlozite dobrog majstora / dobar servis u Novom Sadu za softversko zatvaranje EGR ventila na 1,9 mjet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted December 2, 2018 Fiat bravo 1.9 jtd2002 godJel se EGR na slicnom principu gasi kao kod stila 1.9 JTD? Plocica i cao Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 2, 2018 Ne. Moraš softverski. Prijavljivaće ti grešku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 2, 2018 Stari bravo? Ne mora softverski, samo fizickiПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted December 2, 2018 Da stari bravo, znaci samo fizicki? Ko izradjuje sad te plocice? Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 2, 2018 Ne znam, ne znam ni ko je pre izradjivao. Uvek smo pravili sami Koliko se secam ima na forumu slike sa tacnim dimezijama i plocice i rupa..a mozes i na pamet onako odokativno, i onako se to ne vidi. Pazi samo da ne bude neki tanak lim , tipa od limenke Selenie ili koka kola jer ce progoretiПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazoramix 8 Posted December 2, 2018 Od kog materijala najbolje iskoristiti a da ne bude tanko da probije? Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 2, 2018 Ma neko parce lima obicno, sta nadjes lupam mm debljineПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 2, 2018 Izvinjavam se. Ne znam zašto sam mislio da je novi Bravo Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted December 2, 2018 Smrzo ti taj dizel u mozgu Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 Axic and Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 2, 2018 Izvinjavam se. Ne znam zašto sam mislio da je novi Bravo Poraso ti standard Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 2, 2018 Ništa ispod Euro 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 2, 2018 Ja , ja, naturlichПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5893 Posted December 2, 2018 (edited) 9 hours ago, Dezurni said: Izvinjavam se. Ne znam zašto sam mislio da je novi Bravo Posle Milutinovog za drugi ne znaš... A evo i gde ima povoljno, ako te mrzi da praviš a ne mrzi da čekaš EGR Valve Blanking Plate for FIAT ALFA LANCIA VAUXHALL OPEL 1.9 JTD CDTI 8Vhttps://s.click.aliexpress.com/e/mfh0uJQ Edited December 2, 2018 by andreja.micovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nmilan85 0 Posted December 10, 2018 (edited) zdravo ljudi,treba mi pomoc,moj Fiat stilo nema vise snagu kao ranije,a pritom mi pokazuje da egr ventil ne valja,pa bih zamolio da li moze neko da mi objasni da li to ima veze jedno s drugim Edited December 10, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 10, 2018 Direktne mada nema veze sa termostatom Zatvori egr ventilПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nmilan85 0 Posted December 10, 2018 smorio me taj egr ventil....jos jedno pitanje jel moze on da se ocisti nekiom hemikaliom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 10, 2018 Moze da se ocisti naravno, benzinom, nitro razredjivacem, nekim Brake Cleaner-om ali sto bi to radio svaki npr.drugi m.servis kada mozes da ga zablokiras - stavis limenu 0locicu ispred njega i miran si zauvekПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17591 Posted December 10, 2018 @Nmilan85 Pitanje je iz teme o termostatu prebaceno u odgovarajucu temu o EGR. Mozes da procitas dosadasnja iskustva. Na prethodnih 56 strana pisano je o svemu detaljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Feki89le 0 Posted January 7, 2019 Iako je tema jako stara,problemi su isti.Interesuje me da li je moguce ocistiti EGR ventil na Fiat Bravu 1.9 mjt-150ks 2007 godiste. Auto prilikom vracanja na ler ispusta visak vazduha u kuciste filtera za vazduh ili gde vec i cuje se "tandrkanje" u istom.To se cuje od pre par dana,prilikom dijagnostike smo utvrdili da ne zatvara dovolno brzo ili otvara,nisam siguran da ssam razumeo najbolje majstora,kad je motor hladan toga nema,ali to je zato sto on kako sam shvatio hladan stoji skroz otvoren.Nigde nisam nasao tutorial za ciscenje istog.Ako je neko imao slican problem,neka pomogne.Raspitivao sam se,70 evra je softversko gasenje ali nisam siguran koliko je to pametno,probao bih prvo sa ciscenjemako je to moguce uopste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted January 7, 2019 Fizicka blokada i softversko gasenje... Masa ljudi sa foruma je to odradila... Usisna grana se manje prlja...Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Feki89le 0 Posted January 7, 2019 1 minute ago, alfini0507 said: Fizicka blokada i softversko gasenje... Masa ljudi sa foruma je to odradila... Usisna grana se manje prlja... Sent from my E2105 using Tapatalk Hvala na brzom odgovoru.To oko blokiranja mi je jasno,dosta postova sam procitao,pogledao sve sto sam nasaso na netu,ali pomenuti model se jako malo pominje.Vise sam se tekstova nacitao o stilu nego o svemu drugom Nisam za blokiranje ,bar ne jos uvek.zanima me da li je ciscenje moguce i koliko je sve to izvodljivo.O zatvaranju svako ima neku svoju teoriju ali neki zakljucak koji sam ja doneo je da nije bas najbolje resenje.Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 7, 2019 1.9 mjet je isti kao i jtd 16v, tako da kucaj na netu pa ces naci i koji snimak, videces kako se skida i cisti, znaci nema veze ako je na snimku stilo, moze i astra, vectra ako su 1.9 cdti 16v.....Na kraju ces promeniti misljenje i videti da je zatvaranje jedini trajni nacin. Sent from my LYA-L29 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 7, 2019 Sto bi ga drzao u funkciji uopste? Pitam onako iz radoznalosti, posto nista dobro ne donosi ni motoru ni komponentama oko njega.Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted January 7, 2019 Koliko ja skapirah za nijansu brze zagrevanje motora je jedini plus njegovog postojanja pod haubom...Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites