Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

Pozdrav,

Da li mozete da mi predlozite dobrog majstora / dobar servis u Novom Sadu za softversko zatvaranje EGR ventila na 1,9 mjet? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat bravo 1.9 jtd
2002 god
Jel se EGR na slicnom principu gasi kao kod stila 1.9 JTD?
Plocica i cao

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari bravo? Ne mora softverski, samo fizicki

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stari bravo, znaci samo fizicki?
Ko izradjuje sad te plocice?

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, ne znam ni ko je pre izradjivao. Uvek smo pravili sami :D Koliko se secam ima na forumu slike sa tacnim dimezijama i plocice i rupa..a mozes i na pamet onako odokativno, i onako se to ne vidi. Pazi samo da ne bude neki tanak lim , tipa od limenke Selenie ili koka kola jer ce progoreti

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kog materijala najbolje iskoristiti a da ne bude tanko da probije?

Послато са SM-G950F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma neko parce lima obicno, sta nadjes lupam mm debljine

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izvinjavam se. Ne znam zašto sam mislio da je novi Bravo default_wacko.png
 
Poraso ti standard :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Dezurni said:

Izvinjavam se. Ne znam zašto sam mislio da je novi Bravo :wacko:

 

Posle Milutinovog za drugi ne znaš...

 

 

A evo i gde ima povoljno, ako te mrzi da praviš a ne mrzi da čekaš

 

EGR Valve Blanking Plate for FIAT ALFA LANCIA VAUXHALL OPEL 1.9 JTD CDTI 8V
https://s.click.aliexpress.com/e/mfh0uJQ

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo ljudi,treba mi pomoc,moj Fiat stilo nema vise snagu kao ranije,a pritom mi pokazuje da egr ventil ne valja,pa bih zamolio da li moze neko da mi objasni da li to ima veze jedno s drugim

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktne :) mada nema veze sa termostatom :D
Zatvori egr ventil

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se ocisti naravno, benzinom, nitro razredjivacem, nekim Brake Cleaner-om ali sto bi to radio svaki npr.drugi m.servis kada mozes da ga zablokiras - stavis limenu 0locicu ispred njega i miran si zauvek

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nmilan85

Pitanje je iz teme o termostatu prebaceno u odgovarajucu temu o EGR.

Mozes da procitas dosadasnja iskustva. Na prethodnih 56 strana pisano je o svemu detaljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Iako je tema jako stara,problemi su isti.Interesuje me da li je moguce ocistiti EGR ventil na Fiat Bravu 1.9 mjt-150ks 2007 godiste.

Auto prilikom vracanja na ler ispusta visak vazduha u kuciste filtera za vazduh ili gde vec i cuje se "tandrkanje" u istom.To se cuje od pre par dana,prilikom dijagnostike smo utvrdili da ne zatvara dovolno brzo ili otvara,nisam siguran da ssam razumeo najbolje majstora,kad je motor hladan toga nema,ali to je zato sto on kako sam shvatio hladan stoji skroz otvoren.Nigde nisam nasao tutorial za ciscenje istog.Ako je neko imao slican problem,neka pomogne.Raspitivao sam se,70 evra je softversko gasenje ali nisam siguran koliko je to pametno,probao bih prvo sa ciscenjemako je to moguce uopste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fizicka blokada i softversko gasenje... Masa ljudi sa foruma je to odradila... Usisna grana se manje prlja...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, alfini0507 said:

Fizicka blokada i softversko gasenje... Masa ljudi sa foruma je to odradila... Usisna grana se manje prlja...

Sent from my E2105 using Tapatalk
 

Hvala na brzom odgovoru.To oko blokiranja mi je jasno,dosta postova sam procitao,pogledao sve sto sam nasaso na netu,ali pomenuti model se jako malo pominje.Vise sam se tekstova nacitao o stilu nego o svemu drugom :D 
Nisam za blokiranje ,bar ne jos uvek.zanima me da li je ciscenje moguce i koliko je sve to izvodljivo.O zatvaranju svako ima neku svoju teoriju ali neki zakljucak koji sam ja doneo je da nije bas najbolje resenje.Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9 mjet je isti kao i jtd 16v, tako da kucaj na netu pa ces naci i koji snimak, videces kako se skida i cisti, znaci nema veze ako je na snimku stilo, moze i astra, vectra ako su 1.9 cdti 16v.....
Na kraju ces promeniti misljenje i videti da je zatvaranje jedini trajni nacin.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi ga drzao u funkciji uopste? Pitam onako iz radoznalosti, posto nista dobro ne donosi ni motoru ni komponentama oko njega.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja skapirah za nijansu brze zagrevanje motora je jedini plus njegovog postojanja pod haubom...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...