igor0511 2881 Posted February 12, 2017 Ja sam primetio mozda 10% sporije zagrevanje bez egr-a. Isti uslovi, par dana za redom sam vozio sa zatvorenim egr i sa otvorenim. Razlika je bila tacno jedan semafor na Novosadskom autoputu sto je max 1km razlike. Mala razlika, a ulje se prljalo par hiljada km kasnije zbog zatvorenog egr-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ANDRIJAIJELENA 0 Posted May 15, 2017 Moze li neko da skine gresku na mjt posle blokiranja egr-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 15, 2017 I ako ti je "skine" vratiće se posle par kilometara. EGR se kod mjet-a mora softveraki isključiti da se greška ne bi "vraćala" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Beli7 0 Posted May 22, 2017 Ljudi mala pomoc,blokirao sam EGR ali imam famozni problem sa prijavljivanjem greske na kontrol tabli...vidim da ovi sa 16v imaju taj problem..Da li znate nekog u NS il okolini ko bi mogao to softverski da mi odradi i koliko kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 22, 2017 Ko radi od ovih tunera u ns, Safe ili Pro tuning bese? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FiatBravo120 0 Posted May 27, 2017 Zdravo svima, imam Fiat Bravo 1.9 JTD 120ks . ЕGR je bio zatvoren a zuta sijalica nije svetula. Ali prije nekoliko dana upalila se zuta sijalica i na kompjuter je pokazao da EGR je neispravan. Izvadio sam EGR isprao ko nov, skinuo sam blokazu i vozio auto nekoliko km i poceo je da gubi snagu. Opet sam blokirao EGR i ona zuta sijalica se ugasila a auto je jurio ko lud. Posle 20-25km opet se zapalila. Pitanje je, zasto se opet pali ta sijalica i zasto kada je EGR bio ocisten ko novi posle nekoliko kilometara gubi snagu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 27, 2017 To što je bio očišćen ne znači da je ispravan. Moguće je da je ostao otvoren i da i onda kada treba da zatvori/smanji protok izduvnih gasova on to je radi pa se to odrazi na rad motora. Što se tiče lampice nju da bi isključio trajno moraš softverski ugasiti EGR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted May 28, 2017 Crkao je elektricni deo ventila pa zato prijavljuje gresku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chab78 156 0 Posted October 21, 2017 Pozdrav. Ocisto sam EGR i Map i klapnu i i dalje mi izbacuje gresku P0404 i pali mi se lampica . Kako bi mogao da proverim dal mi je EGR ispravan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 21, 2017 Skineš električni deo i dijagnostikom aktiviraš testiranje. I onda gledaš da li se osovinica рokreće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chab78 156 0 Posted November 5, 2017 Hvala probacu tako da vidim Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanja.obradovich 8 Posted November 16, 2017 Da li se ovde stavlja ta pločica i time zatvara egr ventil? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 16, 2017 Ovo oznaceno br 1 je mesto za plocicu, na slici je prikazana sa rupicama, ali se ona koristi za aute koji prijavljuju gresku.... znaci na to mesto punu plocicu.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanja.obradovich 8 Posted November 16, 2017 1 minute ago, Kuvalja said: Ovo oznaceno br 1 je mesto za plocicu, na slici je prikazana sa rupicama, ali se ona koristi za aute koji prijavljuju gresku.... znaci na to mesto punu plocicu. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk A ovu pod pločicu pod brojem 2 ne diram i ne sklanjam, već je vraćam na svoje mesto zajedno sa novom punom pločicom? I da li mora biti baš ovakva pločica ili može i kockasta samo lepo probusim rupe za šarfe? I da li je bitno od kojeg materijala je pločica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 16, 2017 To pod brojem 2 je limeni dihtung, tako da ga vracate, a moze i kockasta ako nigde ne smeta oko egr-a a to cete sami vizuelno utvrditi. Neki lim ~2mm, nikako onaj od kog su limenke to je pretanko i progori.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanja.obradovich 8 Posted November 16, 2017 (edited) 1 minute ago, Kuvalja said: To pod brojem 2 je limeni dihtung, tako da ga vracate, a moze i kockasta ako nigde ne smeta oko egr-a a to cete sami vizuelno utvrditi. Neki lim ~2mm, nikako onaj od kog su limenke to je pretanko i progori. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk A poklopac od konzerve sardina? Edited November 16, 2017 by sanja.obradovich Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 16, 2017 Ne znam kakav je, ne jedem sardine, npr staro napajanje od kompjutera moze, tj njegovo kuciste....Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 16, 2017 Poklopac od konzerve sardina samo ako je EVA u pitanju... Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 16, 2017 Nikakve konzerve i limenke, sem ako neces da probas nesto trenutno. Bilo koje parce lima obicnog stavi, da ima jedno mm debljine Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanja.obradovich 8 Posted November 16, 2017 Egr ventil već začepljen. Prethodni vlasnik me dakle preduhitrio a da nije ni nagovestio. Ali otkako sam odšrafila i nazad vratila sve, auto bolje vuče. :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted November 16, 2017 Subjektivni osećaj Sent from my Redmi 4X using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sanja.obradovich 8 Posted November 20, 2017 Opet isti problem. Auto nenormalno cima pri dodavanju gasa. Pogotovo u četvrtoj. Juče je išao kao avion jer je gorivo sipano na Eko Pumpi. Danas opet sipala na Lukoil na kojoj inače UVEK sipam i samo 200m od pumpe auto je počeo da cima, ne prima gas i da se kao guši uz blagim uzbrdicama. Da li je neko imao iskustvo sa gorivom na ovoj pumpi? :/ Malo sam se sada raspitala kod lokalnih ljudi, kažu da im gorivo sadrži vodu i da ih izbegavam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NebojsaG 4 Posted February 2, 2018 Pozzz svima. Nisam uspeo pretrazujuci forum da naletim na nesto sto me interesuje oko blokiranja EGR-a na mulitijet motorima, pa reko da pitam. Zar nije dovoljno samo softversko iskljucivanje za resenje problem, logicno je kada se izbaci iz ECU-a da vise nema nikakvu ulogu? Ne zamerite ako je pitanje ne logicno, nisam iz struke Unapred hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drazen.OS 31 Posted February 2, 2018 Je, dovoljno jga je ugasiti samo softverski. Jedino u slučaju ako ostane blokiran otvoren, onda ga se skine i očisti da ostane zatvoren, na nasem puntu 1,3 multijet je ugašen samo softverski i nikakvih problema nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites