Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

Ja sam primetio mozda 10% sporije zagrevanje bez egr-a. Isti uslovi, par dana za redom sam vozio sa zatvorenim egr i sa otvorenim. 

Razlika je bila tacno jedan semafor na Novosadskom autoputu sto je max 1km razlike. Mala razlika, a ulje se prljalo par hiljada km kasnije zbog zatvorenog egr-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi mala pomoc,blokirao sam EGR ali imam famozni problem sa prijavljivanjem greske na kontrol tabli...vidim da ovi sa 16v imaju taj problem..Da li znate nekog u NS il okolini ko bi mogao to softverski da mi odradi i koliko kosta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, imam Fiat Bravo 1.9 JTD 120ks . ЕGR je bio zatvoren a zuta sijalica nije svetula. Ali prije nekoliko dana upalila se zuta sijalica i na kompjuter je pokazao da EGR je neispravan. Izvadio sam EGR isprao ko nov, skinuo sam blokazu i vozio auto nekoliko km i poceo je da gubi snagu. Opet sam blokirao EGR i ona zuta sijalica se ugasila a auto je jurio ko lud. Posle 20-25km opet se zapalila. Pitanje je, zasto se opet pali ta sijalica i zasto kada je EGR bio ocisten ko novi posle nekoliko kilometara gubi snagu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što je bio očišćen ne znači da je ispravan. Moguće je da je ostao otvoren i da i onda kada treba da zatvori/smanji protok izduvnih gasova on to je radi pa se to odrazi na rad motora.

 

Što se tiče lampice nju da bi isključio trajno moraš softverski ugasiti EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo oznaceno br 1 je mesto za plocicu, na slici je prikazana sa rupicama, ali se ona koristi za aute koji prijavljuju gresku.... znaci na to mesto punu plocicu.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Kuvalja said:

Ovo oznaceno br 1 je mesto za plocicu, na slici je prikazana sa rupicama, ali se ona koristi za aute koji prijavljuju gresku.... znaci na to mesto punu plocicu.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

A ovu pod pločicu pod brojem 2 ne diram i ne sklanjam, već je vraćam na svoje mesto zajedno sa novom punom pločicom?

I da li mora biti baš ovakva pločica ili može i kockasta samo lepo probusim rupe za šarfe? I da li je bitno od kojeg materijala je pločica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pod brojem 2 je limeni dihtung, tako da ga vracate, a moze i kockasta ako nigde ne smeta oko egr-a a to cete sami vizuelno utvrditi. Neki lim ~2mm, nikako onaj od kog su limenke to je pretanko i progori.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Kuvalja said:

To pod brojem 2 je limeni dihtung, tako da ga vracate, a moze i kockasta ako nigde ne smeta oko egr-a a to cete sami vizuelno utvrditi. Neki lim ~2mm, nikako onaj od kog su limenke to je pretanko i progori.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

A poklopac od konzerve sardina? :D

Edited by sanja.obradovich

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kakav je, ne jedem sardine, npr staro napajanje od kompjutera moze, tj njegovo kuciste....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikakve konzerve i limenke, sem ako neces da probas nesto trenutno. Bilo koje parce lima obicnog stavi, da ima jedno mm debljine :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet isti problem. Auto nenormalno cima pri dodavanju gasa. Pogotovo u četvrtoj. Juče je išao kao avion jer je gorivo sipano na Eko Pumpi. Danas opet sipala na Lukoil na kojoj inače UVEK sipam i samo 200m od pumpe auto je počeo da cima, ne prima gas i da se kao guši uz  blagim uzbrdicama.

 

Da li je neko imao iskustvo sa gorivom  na ovoj pumpi? :/

Malo sam se sada raspitala kod lokalnih ljudi, kažu da im gorivo sadrži vodu i da ih izbegavam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz svima. Nisam uspeo pretrazujuci forum da naletim na nesto sto me interesuje oko blokiranja EGR-a na mulitijet motorima, pa reko da pitam. Zar nije dovoljno samo softversko iskljucivanje za resenje problem, logicno je kada se izbaci iz ECU-a da vise nema nikakvu ulogu? Ne zamerite ako je pitanje ne logicno, nisam iz struke ;) Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je, dovoljno jga je ugasiti samo softverski. Jedino u slučaju ako ostane blokiran otvoren, onda ga se skine i očisti da ostane zatvoren, na nasem puntu 1,3 multijet je ugašen samo softverski i nikakvih problema nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...