Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

To je egr na tom motoru, mozes zatvoriti prostijom plocicom koja ide na 8v, onda se zatvara na toj cevi koja dolazi odozdo, ili izmedju egr-a i grane onom "kockastom", to sa rupicama je samo delimicno resenje i dalje garez ulazi u granu ali manje.
Ako zatvaras na toj dovodnoj cevi dovoljno je ta dva srafa skinuti i odozdo zavuci plocicu pa opet srafiti, a ako hoces ka grani imas ta 4 srafa da skines da ga odvojis sa grane, ako hoces i da ga lepo ocistis, opere... onda svih 6 srafova skidas, peres ga naftom, cistacem kocnica, razredjivacem, znaci nesto malo agresivnije i naravno uporedo trljanjem nekim ravnim srafcigerom.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bih dodao samo da se pazi na debljinu metalne plocice i na materijal,nikako nesto porozno i tanko jer moze da se odlomi neko parcence pa pravac u sistem.najbolje bi bilo tako nesto prepustiti nekom ko to radi.vise kosta ali bi trebalo kvalitetnije da se uradi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, skontao sam. Tako sam i mislio, al za svaki slucaj da provjerim.

Znam da mora biti deblji lim...imam bar toga dosta tako da cu stavitu neki deblji.

 

Jos ako neko zna sta je ova pumpica ispred egr ventila, i da mi kaze za ovu masnoću, je li to normalno ili ne bi trebalo tako da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Multi

Pitanje o EGR je prebaceno u postojecu, odgovarajucu temu.

Takodje, na forumu ne praktikujemo pravljenje "svastara" od tema, svaka se bavi tacno odredjenom tematikom. Postojece teme za poslednje pitanje (zamascen vakuum ventil i crevo usisa):

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da sam ja jedini koji je, ajde tako da kazem, osetio samo losiju stranu blokiranja EGR-a :D

Uporedjujuci ovu i proslu zimu, auto duplo sporije dostize radnu temperaturu. Dok nije jos bilo toliko hladno, nije bilo toliko primetno. Ali vec na temperaturama ispod 4, 5* primecujem da mu treba mnogo vise vremena nego ranije. Sa druge strane, ne mogu reci da je bas nesto startniji na nizim obrtajima. Dimio nije ni ranije, dok nisam blokirao EGR, tako da to otpada :D

 

Za ove relacije koje prolazim do posla i nazad (u jednom pravcu oko 5km) ranije je bar do pola digao temperaturu (kad kazem posla mislim na cetvrtinu skale, ali pola do radne) a sada jedva odvoji na prvu crtu. Pametnije mi da idem peske :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako je tako ti ga odblokiraj, i sve nesto mislim da opet nece biti kako ti je bilo ranije, nego ces ustanoviti da je jednostavno termostat poceo da stari.....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takođe od kad sam blokirao EGR auto zimi ne dostiže radnu temperaturu. Leti takođe sporije dostigne i bude na milimetar, dva od sredine

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bilo je i prosle godine par dana bas hladno, secas se valjda one mecave pred Bozic :D Ne pisem ovo samo zbog prethodnih nekoliko dana, nego i ono kada je bilo -2, -3.
Ali znam po relacijama na koje vozim kako je ranije bilo a kako sada. Mozda ima i u tome sto termostat stari... Ali on fino dodje do 90 i tu stoji, samo dosta sporije nego ranije :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo moram industrijskim fenom da grejem haubu da bih je otvorio
Ma ne zalim se ja, nego eto napisao sam nešto u moru svih koji su prezadovoljni zatvaranjem egr-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, drugar je pre 2-3 nedelje kupio brava 150, nije mu radio termostat pa je stavio nov, a 30og decembra je zatvorio egr, nit se on zalio da je nesto sporije nit sam ja primetio, sporije je za toliko za koliko je pala temperatura za ovih nedelju dana, ni ja kod mene nisam nista primetio za ove 3-4 godine do ove zime gde opet pripisujem starenju termostata, a stavio sam nov iz originala prvu zimu koja je naisla.... e sad mozda to neko vise primecuje nego ja, ali i da je tako nikada ga ne bi otvorio ponovo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala bas, kada znam kakvo sra*e pravi po usisu, uopste mi nije bitno da li ce mi temperatura biti neki stepen gore-dole na pocetku voznje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je egr godinama bio blokiran,sad nesto planiram da ga ocistim i odblokiram.Posto po vasim postovima viidm da je najbolje resenje da bude odblokiran i da se redovno cisti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vidi, drugar je pre 2-3 nedelje kupio brava 150, nije mu radio termostat pa je stavio nov, a 30og decembra je zatvorio egr, nit se on zalio da je nesto sporije nit sam ja primetio, sporije je za toliko za koliko je pala temperatura za ovih nedelju dana, ni ja kod mene nisam nista primetio za ove 3-4 godine do ove zime gde opet pripisujem starenju termostata, a stavio sam nov iz originala prvu zimu koja je naisla.... e sad mozda to neko vise primecuje nego ja, ali i da je tako nikada ga ne bi otvorio ponovo.
 

Izgleda da se niza temperatura pre svega vidi kod onih koii nemaju onaj dodatni grejac tecnosti za hladjenje ili im ne radi. Ostali imaju minimalnu razliku koja se na redovnom meracu na instrument tabli ne vidi.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vidis nisam razmiljao nikada o tome, mada on na bravu ima manuelnu klimu pa nema grejac, a nemam ga ni ja na digitalnoj.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebale bi sve nove Brave da imaju. Nasao je kolega na drugoj temi da cak i Marea to ima, Stilo naravno, samo sto to kod mnogih ne radi.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci sve je u redu i nista oko toga vise ne diraj. Ivan i Kuvalja su objasnili zasto.

Sve bi to u ok da kod nas nema onih brljavina s baznim uljem i ko zna jos cime sto dodaju u dizel. Ovako, nesto sto je lepo zamisljeno ovde pravi problem u vidu vracanja prljavstine u motor i zagusivanja EGR -a.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu verovatno na prolece da skinem i onu skalameriju od izmenjivaca sto ide na EGR i da stavim plocicu direktno na turbo.

Umesto toga mislio sam da stavim el. grejac,da potrazim na otpadu nesto ovakvo i da se pali preko posebnog releja i osiguraca dok bi se gasio rucno i automatski kad postigne odredjenu temperaturu.

 

Grejac.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trebale bi sve nove Brave da imaju. Nasao je kolega na drugoj temi da cak i Marea to ima, Stilo naravno, samo sto to kod mnogih ne radi.

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока



Ako sam dobro video kod njega je nesto u motornom prostoru, to kod stila i brava nema, oni imaju elektricni grejac u kabini u kutiji za ventilaciju i kad se menja filter klime vidi se, kod mene tu stoji samo plasticni poklopac i instalacija dovedena, aktivira se kad se na digitalnoj zada HI temperatura, i odma treba da se oseca da mlako duva.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa čekaj, znači i ti treba da čekaš 100 godina da počne da ti duva toplo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mozda ne bas 100 :)
Salu na stranu, na onim velikim minusima treba mu do 10km do radne, a na nekim normalnim npr -5, -6 za 4-5km bude na radnoj temperaturi, ali grejanje u kolima imam vec posle par minuta voznje, naravno ne siba vruce ali greje. Poenta je bila da je isto tako grejao i dok nije bio zatvoren egr.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, kapiram, ali neki grejač verovatno imaš jer se ponaša kao jedna Lybra koju sam vozio pre mesec dana. Grejala je već posle prvog kilometra, a posle petog jedva da je prešla 60 stepeni. Isto izvađen EGR. Ali zato se ovi s dizel Puntićima smrzavaju dok im motor ne dostigne neku pristojnu temperaturu i neki od njih su i prijavili da s tim imaju veći problem od kad im je skinut EGR.

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemogu da tvrdim ali sam 99% da nema. Mozda je jednostavno do nacina voznje, nece isto doci do radne tipa nekom ko nema milosti prema autu i nekom ko salta do 2000rpm, ja sam inace zimorgrozljiv i meni je hladno sve dok ne krene da siba bas vruce, ali realno je da ubrzo osetim mlak vazduh i da smlaci kabinu na neku temperaturu gde se ne stresam i vozim zgrceno. Ja stvarno nisam osetio ni na jednom autu da teze dize temperaturu kad se blokira egr.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...