cele malibu 0 Posted October 29, 2016 On 10/28/2016 at 3:46 PM, vujcicvujcic said: Samo za moj 1.3mjt 69ks, resih da ocistimo egr ventil, i majstor kaze da ga je vlasnik pre mene blokirao misli na ventil i skine blokadu kaze da je to bolje za motor. Uradimo tako i ocistimo sad auto ima neki grub zvuk i nemoze da dostigne radnu temperaturu i pali neke lammpice. inace resili smo problem crnog cadjenja i slabije vuce jedna selna je spala sa creva za vazduh, ali ciscenjem egr-a i skidanjem blokade sad ima druge probleme, hladan motor i paljenje lampica za max temperature ili takodje zuti trougao, kao i cini se da se turbina slabo cuje. UZAS kad ne kupih pezo. Ne huli na FIAT.Nema auta bez FIATA.Gorivo je loše !!!.Vrati blokadu i teraj.Kada oni koji treba da misle i brinu o ekologiji budu davali i takvo gorivo-onda skidaj blokadu."Lampice"se koji put pale i pored blokiranog ERG vent.Izgube se na sledećem sipanju što je opet potvrda o kvalitetu onoga šta sve sipamo u kola,takođe i potrošnja,ja sa 60l i dobrim gorivom pređem 1180km a koji put ni 900km ne mogu da dohvatim-gorivo samo proleti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2978 Posted October 30, 2016 Ja nesto gledase pod haubu i ne nadjoh egr jedva i protokomer nasao ici cu i onako do majstora ovih dana da pogleda auto malo i veliki servis da uradim pa cu videti... Vidim hvalite Ivana na dedinju,nadam se da nije menjao br Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19585 Posted October 30, 2016 @Djuk85 Nije Ivan menjao broj, isti je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cele malibu 0 Posted October 30, 2016 On 8/23/2016 at 0:22 PM, Phikret said: Da li ima neko raspolozen da mi napravi plocicu za zatvaranje EGR-a po onom crtezu? Da bude 2 do 3mm debljine od prohromskog lima? Ako neko to prodaje javite ko, gde, koliko i kada. Sam cu da zatvorim. Pozz Popi limenku piva po izboru,otvori je iseci makazicama poklopčić,zatvori EGR ventil i teraj.Kakav prohrom i bakrači Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 30, 2016 Taj od limenke je idealan. Za izbegavati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2978 Posted November 12, 2016 E kad zatvorim egr dal zatvaram i vakum onaj na ventilu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2978 Posted November 13, 2016 Zapuseno vec... Neka smesa natrpana koliko ja vidim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted November 17, 2016 Jedno pitanje Da li se brzom vožnjom, na autoputu pod velikim brojem obrtaja, bar malo pročisti EGR, MAR, Turbina, Interkuler, Creva, .... Pošto često idem za Niš, pa reko da probam. I ako čisti koj broj obrtaja je optimalan i deonica, za čišćenje, ako i može. Inače nemam nikakve siptome, da niće da vuče itd... nedaj bože. pu pu Inače vozim, kao pezioner, menjam brzine na 2000 obrtaja, na autoputu tu negde oko 90-100. Zbog potrošnje Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 298 Posted November 17, 2016 Svakom automobilu prija malo da se "produva" pogotovo dizelu posle penzionerske voznje. Da ce ga ocistiti, pa i nece, ali nikako nece da mu skodi, slobodno ga neki put zavrti i preko 2000, nece mu nista biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted November 17, 2016 Ne štedim je baš toliko neke deonice baš dobro ga provozam. Hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 298 Posted November 17, 2016 Mozda je to malo placebo efekat, ali meni se desilo da posle duzeg vremena gradske voznje izadjem na magistralu, zurio sam ko da me 100 djavola goni Beograd-Vrnajcka Banja, bila prava momacka voznja, sve u obrtajima. Kada sam dosao u Banju cinilo mi se da mekse radi na leru i sutradan da lepse prima gas... Mozda tripujem, ali nije mu skodilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted November 17, 2016 Kad sam se vraćao letos iz S.Mitrovice, jedno 20-30km sam ga vozio 196km/h(GPS), i što kažeš ti, nekako mi auto posle toga bio mekši, agilniji, ne znam možda tripujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brankoz 5 Posted November 19, 2016 Ja sam vrlo brzo po kupovini Stila u servisu zatvorio EGR i za ovih godinu dana ne primećujem da se išta lošije desilo sa performansama motora. Možda, ali kažem samo možda mi se čini, da malo sporije dostiže radnu temperaturu. Kada budu BAŠ gledali na izduvne gasove pri tehničkom i ako bude problema zbog EURO standarda, tada ću razmisliti da ga ponovo otvorim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted November 19, 2016 Ma prije tehnickoh postignes radnu pa ga malo zacrvenis i sve bude kao bombonica :-) prolazi tehnicki i reci ce ti kako imas dobre izduvne gasove jer ti je dobar motor :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 298 Posted November 19, 2016 Potvrđujem, iz iskustva! Merili su mi jednom prilikom izduvne gasove , mislim ne meni nego puntu , zatvoren egr i nikakav problem nisam imao, a bio je dobro zagrejan Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted November 21, 2016 Meni u aprilu na tehičkom pregledu, merili izduvne gasove, ne znam rezultat, ali znam da onaj koji je kontrolisao samo okretao glavu, kao nezadovoljan. E sad da li je to što sam par puta točio gorivo na Art Petrol (imao neku karticu za popust od 10din/l) ili ne znam šta, uglavnom sautom sve ok PU PU da ga ne ureknem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19585 Posted November 21, 2016 Izbegavaj taj Art petrol u sirokom luku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 21, 2016 Kviz nadji EGR Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 345 Posted December 8, 2016 On 11/17/2016 at 2:27 PM, pedjavw said: Kad sam se vraćao letos iz S.Mitrovice, jedno 20-30km sam ga vozio 196km/h(GPS), i što kažeš ti, nekako mi auto posle toga bio mekši, agilniji, ne znam možda tripujem. Samo imaj u vidu da je policija nedavno nabavila nove high tech presretače, pa da se čišćenje motora ne pretvori u čišćenje novčanika i dozvole. A motor se može pročistiti i na druge načine. Što se EGR tiče, pošto pre svega radi na leru i s hladnim motorom ne bi trebalo da mu pomaže ili odmaže oštrija vožnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjavw 7 Posted December 8, 2016 (edited) Znam Ali .... Ja u principu vozim penzionerski (potrošnja) Edited December 8, 2016 by pedjavw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multi 0 Posted January 7, 2017 Kod mene je Stilo multijet, 140 konja, 2004.-to godiste. Htio bih zatvoriti egr ventil, al zanima me sledece: -je li ovo taj egr ventil, posto drugacije izgleda nego sto sam vidio na forumu? Ako jeste zasto nema cijevi ove koja izlazi iz njega vec vidi se nekakav cep? (Pogledaj sliku) -posto je multijet i ako ga zatvorim javljace gresku, a trenutno nisam u mogucnosti softverski da je gasim, mogu li to odraditi sa rupicom na limu i kolika rupa treba da bude da bi funkcionisalo, a isto tako i ne bi javljao gresku? -na fotografiji se vidi nekakvo ulje, vovo malo prije egr ventila, pa me inteesuje od cega je ovo malo masno? Malo sam jos proguglao i vidio sam da je to to, vjerovatno zasto sto je multijet. I gdje ga zatvarati ovdje na ovom spoju sa motorom, gdje je kao ravna ploca? Nasao sam na EBAY da se kupeove ploce sa rupom, pa je li to za MJ motore da ne bi javljalo gresku? http://www.ebay.com/itm/ALFA-ROMEO-147-156-159-166-BRERA-ARAIGNEE-GT-PLAQUE-DOBTURATION-VANNE-EGR-3MM-/152014527001 I je li ga zeznuto ocistiti, imam WD sprej pa i da ga ocistim prije zatvaranja? Quote Share this post Link to post Share on other sites