Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

On 10/28/2016 at 3:46 PM, vujcicvujcic said:

Samo za moj 1.3mjt 69ks, resih da ocistimo egr ventil, i majstor kaze da ga je vlasnik pre mene blokirao misli na ventil i skine blokadu kaze da je to bolje za motor. Uradimo tako i ocistimo sad auto ima neki grub zvuk i nemoze da dostigne radnu temperaturu i pali neke lammpice. inace resili smo problem crnog cadjenja i slabije vuce jedna selna je spala sa creva za vazduh, ali ciscenjem egr-a i skidanjem blokade sad ima druge probleme, hladan motor i paljenje lampica za max temperature ili takodje zuti trougao, kao i cini se da se turbina slabo cuje. UZAS kad ne kupih pezo.

 

Ne huli na FIAT.Nema auta bez FIATA.Gorivo je loše !!!.Vrati blokadu i teraj.Kada oni koji treba da misle i brinu o ekologiji budu davali i takvo gorivo-onda skidaj blokadu."Lampice"se koji put pale i pored blokiranog ERG vent.Izgube se na sledećem sipanju što je opet potvrda o kvalitetu onoga šta sve sipamo u kola,takođe i potrošnja,ja sa 60l i dobrim gorivom pređem 1180km a koji put ni 900km ne mogu da dohvatim-gorivo samo proleti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nesto gledase pod haubu i ne nadjoh egr
:( jedva i protokomer nasao :D ici cu i onako do majstora ovih dana da pogleda auto malo i veliki servis da uradim pa cu videti... Vidim hvalite Ivana na dedinju,nadam se da nije menjao br :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2016 at 0:22 PM, Phikret said:

Da li ima neko raspolozen da mi napravi plocicu za zatvaranje EGR-a po onom crtezu? Da bude 2 do 3mm debljine od prohromskog lima? Ako neko to prodaje javite ko, gde, koliko i kada. Sam cu da zatvorim. Pozz

 

Popi limenku piva po izboru,otvori je iseci makazicama poklopčić,zatvori EGR ventil i teraj.Kakav prohrom i bakrači

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje :)

Da li se brzom vožnjom, na autoputu pod velikim brojem obrtaja, bar malo pročisti EGR, MAR, Turbina, Interkuler, Creva, ....

Pošto često idem za Niš, pa reko da probam. I ako čisti koj broj obrtaja je optimalan i deonica, za čišćenje, ako i može. :)

Inače nemam nikakve siptome, da niće da vuče itd... nedaj bože. pu pu :) 

Inače vozim, kao pezioner, menjam brzine na 2000 obrtaja, na autoputu tu negde oko 90-100. Zbog potrošnje :):( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakom automobilu prija malo da se "produva" pogotovo dizelu posle penzionerske voznje. Da ce ga ocistiti, pa i nece, ali nikako nece da mu skodi, slobodno ga neki put zavrti i preko 2000, nece mu nista biti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne štedim je baš toliko :) neke deonice baš dobro ga provozam. Hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je to malo placebo efekat, ali meni se desilo da posle duzeg vremena gradske voznje izadjem na magistralu, zurio sam ko da me 100 djavola goni Beograd-Vrnajcka Banja, bila prava momacka voznja, sve u obrtajima. Kada sam dosao u Banju cinilo mi se da mekse radi na leru i sutradan da lepse prima gas... Mozda tripujem, ali nije mu skodilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam se vraćao letos iz S.Mitrovice, jedno 20-30km sam ga vozio 196km/h(GPS), i što kažeš ti, nekako mi auto posle toga bio mekši, agilniji, ne znam možda tripujem. :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vrlo brzo po kupovini Stila u servisu zatvorio EGR i za ovih godinu dana ne primećujem da se išta lošije desilo sa performansama motora. Možda, ali kažem samo možda mi se čini, da malo sporije dostiže radnu temperaturu.

Kada budu BAŠ gledali na izduvne gasove pri tehničkom i ako bude problema zbog EURO standarda, tada ću razmisliti da ga ponovo otvorim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma prije tehnickoh postignes radnu pa ga malo zacrvenis i sve bude kao bombonica :-) prolazi tehnicki i reci ce ti kako imas dobre izduvne gasove jer ti je dobar motor :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđujem, iz iskustva! Merili su mi jednom prilikom izduvne gasove ,  mislim ne meni nego puntu :D,  zatvoren egr i nikakav problem nisam imao,  a bio je dobro zagrejan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni u aprilu na tehičkom pregledu, merili izduvne gasove, ne znam rezultat, ali znam da onaj koji je kontrolisao samo okretao glavu, kao nezadovoljan. E sad da li je to što sam par puta točio gorivo na Art Petrol (imao neku karticu za popust od 10din/l) ili ne znam šta, uglavnom sautom sve ok :) PU PU da ga ne ureknem :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zza7202.jpg

Kviz nadji EGR :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/17/2016 at 2:27 PM, pedjavw said:

Kad sam se vraćao letos iz S.Mitrovice, jedno 20-30km sam ga vozio 196km/h(GPS), i što kažeš ti, nekako mi auto posle toga bio mekši, agilniji, ne znam možda tripujem. :) 

 

Samo imaj u vidu da je policija nedavno nabavila nove high tech presretače, pa da se čišćenje motora ne pretvori u čišćenje novčanika i dozvole. A motor se može pročistiti i na druge načine.

Što se EGR tiče, pošto pre svega radi na leru i s hladnim motorom ne bi trebalo da mu pomaže ili odmaže oštrija vožnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam :( Ali .... :) 

Ja u principu vozim penzionerski (potrošnja) :(

 

Edited by pedjavw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je Stilo multijet, 140 konja, 2004.-to godiste. Htio bih zatvoriti egr ventil, al zanima me sledece:

-je li ovo taj egr ventil, posto drugacije izgleda nego sto sam vidio na forumu? Ako jeste zasto nema cijevi ove koja izlazi iz njega vec vidi se nekakav cep? (Pogledaj sliku)

-posto je multijet i ako ga zatvorim javljace gresku, a trenutno nisam u mogucnosti softverski da je gasim, mogu li to odraditi sa rupicom na limu i kolika rupa treba da bude da bi funkcionisalo, a isto tako i ne bi javljao gresku?

-na fotografiji se vidi nekakvo ulje, vovo malo prije egr ventila, pa me inteesuje od cega je ovo malo masno?

 

zza7203.jpg

 

Malo sam jos proguglao i vidio sam da je to to, vjerovatno zasto sto je multijet. I gdje ga zatvarati ovdje na ovom spoju sa motorom, gdje je kao ravna ploca?

Nasao sam na EBAY da se kupeove ploce sa rupom, pa je li to za MJ motore da ne bi javljalo gresku?

http://www.ebay.com/itm/ALFA-ROMEO-147-156-159-166-BRERA-ARAIGNEE-GT-PLAQUE-DOBTURATION-VANNE-EGR-3MM-/152014527001

I je li ga zeznuto ocistiti, imam WD sprej pa i da ga ocistim prije zatvaranja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...