joshibeast 74 Posted July 13, 2015 Ne mora na JTD-u. Kada staviš pločicu sve ono što on radi prekida se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 13, 2015 Bilo bi dobro da se ocisti i razradi Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted July 13, 2015 EGR može da zaglavi iako je blindiran. Dobro je očistiti ga, večito ostaje čist i ne prijavljuje grešku. Ako je mnogo prljav a blindiran, može da se desi da prijavljuje grešku, mada nema uticaj na rad motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 13, 2015 Moze i da prijavi greski i ako je zatvoren i ociscen,sve zavisi do auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted July 13, 2015 Ne zavisi, u pitanju je Punto JTD 59kw, verovatno 01-02god. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 14, 2015 A sto ne zavisi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 14, 2015 Zato sto je ne prijavljuje nego valjda samo stoji u memoriji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 14, 2015 Pa o tome pricam!? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 14, 2015 Planiram sledece nedelje da zatvorim EGR pa da liima neko viska plocica.ako nema neka neko postavi one dimenzije koje idu.Stilo 1.9jtd 116ks 2002 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 14, 2015 Pitaj kolegu @bane@ on je iz NS-a a poslao sam mu dve baš za slučaj da ako nekom od kolega iz okoline zatreba lakše se doturi. Ako nema napraviću ti.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 14, 2015 Mere za pločicu za Stilo JTD 115 KS, odgovara i za Nuova Bravo 1.9 MJet 150 KS.Reče mi Marko da napišem taj info. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 14, 2015 nekome će biti od koristi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted July 14, 2015 (edited) Da odgovaraju ali ne izmedju egr-a i usisne nego izmedju egr-a i dolazne cevi sa izduvne grane. Mislim sve jedno je gde ce se staviti ali da se neko ne zbuni kad ugleda egr.Ili bolje da definisemo, odgovara za sve 1.9 jtd (mjet, jtdm) motore, nebitno da li je 8v ili 16v, samo se postavlja na razlicite pozicije, ko zeli na 16v da blokira do usisne treba mu ona kockasta plocica sa 4 rupe za srafove. Edited July 14, 2015 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 14, 2015 Generalno je i bolje da stoji između EGR-a i dovoda gasova jer tad sam ventil ostaje čist trajno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 14, 2015 Za multijet kod egr-a je kockasta a na izduvnu dole je elipsasta kao za jtd. Dimenzije imas nekoliko strana iza postavljao sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted July 14, 2015 Ima tu još jedna varijanta koja je kod mene Egr zatvoren softverski i pločicom i prijavi povremeno grešku jer je prljav. I to bude check engine na svakih 5-6 meseci i P0404.Moraću kada budem imao slobodnog vremena konačno da očistim egr da ne cvili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 14, 2015 Isto ce da bude i kad je cist 100% i prijavljuje je cesce....javi kad probas Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted July 15, 2015 Ja sam na prljav EGR stavio pločicu. Tj. nije pravio probleme ali nije bio ni skroz čist.Javio mi je EGR grešku skoro ali bez check engine lampice.Samo sam je brisnuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 15, 2015 (edited) O tome pricamo...kad se zatvori prijavljuje gresku u memoriji ali na tabli ne....i kad je obrises vaca se posle par kilometara..... Edited July 15, 2015 by deki87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted July 15, 2015 Igor kaže da mu se javlja check engine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted July 15, 2015 Ne znam....mozda posto je gasio softwerski sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 15, 2015 Preko dve godine sa zatvorenim EGR-om (i to do usisne grane) i ni G od greške. Mislim da nema veze gde se zatvara jer zatvaranjem se dobija slepo crevo i teško da izduvni gasovi tu i ulaze / idu dalje linijom manjeg otpora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted July 15, 2015 Koliko smo pisali o ovome i opet iste diskusije i "rasprave"... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Joca 1 Posted July 15, 2015 (edited) Na skoro svim mojim fiat-alfa automobilima(pogledati garazu sem stila mjet) samo su mehanicki zatvoreni egr ventili i nikad problem,greska,itd Edited July 15, 2015 by Joca Quote Share this post Link to post Share on other sites