Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
LDEX

Punto mk.1 1.2 8v - gori cod ključ i brizgaljka

Recommended Posts

U pitanju je auto fiat punto I 1.2, 60ks, 44kw, 8 ventila, 97 god.

Pri paljenju tj. davanju kontakta na bravi, ne uvek svaki 10 ili 20 put nema pravila, pumpa ne odradi pumpanje, mrtva, goriva u motor i kad se to desi ostanu mi na instrument tabli upaljene dve lampice. Gore mi brizgaljka i cod kljuc i nece da upali. Imam dva kljuc, crveni i plavi, sa oba mi se desava isto. Dovoljno je da vratim kljuc u nulti polozaj i izvadim ga iz kontakt brave i kad ga ponovo gurnem i okrenem da upalim sve u redu i auto upali normalno. U toku voznje nemam nikakvih problema sve radi normalno.

Da li neko moze da mi pomogne sta moze biti problem i kako ga resiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran,ali i meni se desava slicno.Cesto nece da ugasi zuti kljuc,pa moram da ponovim kontakt vise puta.Mislim da je problem u losem prijemniku koji ne moze svaki put da ocita kod sa kluca.Brizgaljka bi trebala da se ugasi posle 5-8 sekundi po davanju kontakta,kad postigne pritisak.U koliko se to kod tebe ne desava,mozda ti zato gore kljucevi jer nemas pritisak goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se to desava sa zutim kljucem, ali samo povremeno ali pumpa uvek odradi posao i kola upale bez problema cak i vozim sa upaljenom lampicom od code kljuca.

Rece mi drugar skoro da je mozda oslabila baterija u kljucu pa ne uhvati signal. Mozda je to jedan od uzroka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ldex. kakav ti je akumulator? jesi li skidao kleme skoro? Meni se to desilo kada sam skinuo kleme. Onda sam opet skinuo, malo očistio kontakte i sad je ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo i meni ponekad nece da ugasi code iz prve recimo desava se na nekih 4-5 meseci jednom opet izvadim kljuc dam kontakt i sve ok.

Nista strasno, valjda

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene nije pravilo, pumpa i kad odradi svoje cod kljuc i dalje sija i mogu da vozim normalno. a kad pumpa ne odradi svoje ostane da mi gori brizgaljka i cod kljuc, tada ne mogu da upalim samo vergla. pumpu sam menjao, nova. proverio sam napajanje do pumpe, kad pumpa zataji to je zato sto ne dobije napajanje da odradi, tako da sam nju eliminisao.

potraga ide dalje, jer me ovo malo nervira nikad ne znam kad ce da upali a kad nece.

akumulator je star oko godinu ipo, nov sam stavio i od tada nisam nikad skidao i cistio kleme. probacu to pa javljam dal ima promena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bane, juce sam ocistio kleme. za sada radi, ali da ga ne ureknem videcemo sta ce se desavati u narednim danima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma da sve sam skinu sto moze, ostistio i posle namestio i stegnuo.

ima jedna stvar koja mi je promakla a to sam uradio pre jedno mesec dana.

posto imam ugradjen plin, kad predjem da vozim na plin meni pumpa za gorivo ostane pod naponom da vrti. ugradio sam relej koji kad predjem na plin prekine napon ka pumpi i ona ne radi. mozda i to pravi problem, ali to je radilo mesec dana bez problema. uzecu to da raskacim i vratim kako je bilo pa da vidim dal ce se taj problem ponovo javiti.

nije ovo toliko strasno ali me nervira, hocu da sve radi kao i do sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajde vidi to, mada sumnjam. Ako se ne varam sve je ok kad skineš kleme pa vratiš? ali na kratke staze, jel tako? Ako da onda ćemo da pređemo na drugu logiku....

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo probao sam i to, znaci odkacio sam taj relej, medjutim isto se desava.

ALI, pronasao sam gde je mozda bio problem. To sam odklonio i sad cemo da vidimo. mora da prodje vreme i malo eksplatacije, ako to bude "prodacu" foru.

samo da nagovestim, banalna je stvar kao sto je i uvek bilo kod neverovatnih simptoma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neki kontakt ?(npr. od kontakt brave do kutije ispod volana-za immobilajzer), baterija na toj kutijici? ili si vozio auto na crveni ključ (ali ovo je ozbiljnije već kvar tako da je malo verovatno)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

videcemo necu nista da pricam, nek eksplatacija pokaze. ma to ako ne valja pokazace se odmah i odmah javljam. vozio sam i na crveni ali se isto desavalo.

hvala za informaciju da na toj kutijici postoji baterijica, nju nisam proveravao. gde ona stoji, prednja strana ili zadnja strana panela?

Share this post


Link to post
Share on other sites

LDEX iskreno se nadam da nisi napravio biiip sa crvenim ključem jer se sa njim auto NE SME voziti. Vozi se isključivo sa plavim ključem. Crveni služi za programiranje. Njega kad ubaciš u bravu, samim tim i "otvaraš" memoriju na kutiji koja ima podatke koji kod da očekuje (direktna veza između ECU-a i kontakt brave), da ne davim dalje....gledaj na crveni kao master, dakle od njega se prave duplikati-plavi...

Što se tiče kutije ona ti se nalazi sa desne strane osigurača (oni sa leve strane volana).

Jel' ga uspevaš ikako upaliti?

Ili nekad 'oće, a nekad neće ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bane, od juce kad sam resio proble, mislim da jesam, sve vreme vozim sa plavim kljucem. sve znam vezano za crveni kljuc, dont brinuti. a vozim se ko pravi i samo palim, bez greske za sada.

i jutros sam upali bez problema :clap:

da vidim samo kako ce da prodje vikend i otkricu ti tajnu sta sam to uradio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covece, kad se nisam izvrnuo iz stolice. Pa ja vozim sa crvenim kljucem od kad sam kupio kola (April 2008). Sad sa prvi put procitao da ne sme da se vozi na njega.

Tako ti je to kad ne znas :) Tip od koga sam kupio kola mi nista nije rekao, par puta bila kola kod majstora sa sve kljucem, ni oni mi nista nisu rekli.

Dobio sam ja uz kola i plavi kljuc ali mu je plastika slomljena, pa reko ajde ovaj crveni je ocuvan.

Sad se osecam ko magarac :oops:

Jel moze neka steta da se napravi ako se vozi sa crvenim kljucem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 11822

Ma ljudi, kakve to ima veze jel crveni ili plavi? Ja vozim za crvenim kljucem vec 7 godina, i imao sam problema samo jednom sa tim, i to zbog lose veze izmedju kontakt brave i immo-a (kutijice za prepoznavanje CODE-a.

Jeste crveni kljuc servisni (rezervni,master) ali samo zato sto on jedini moze da se rasklopi i od njega napravi drugi (da se nareze i da se uzme njegov ili programira drugi)! Ostali, plavi kljucevi, su zaliveni i da bi se doslo do tela kljuca mora da se sece topi ili sta vec,ona gumo-plastika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupiš lepo novi plavi ključ i uz pomoću uputstva možeš da "preneseš" podatke na novi plavi. To će ti zverko najbolje reći kako. Mislim da ti netreba ključar za programiranje plavog, već sve možeš da odradiš pomoću crvenog...barem je za punto mk1 tako...

godjo, kad pališ pomoću crvenog on "otvara" memoriju na kutiji immo-a i može da se zabaguje kutija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bane, evo mene. rekao sam da prodje vikend i da javljam sta se desava i koja je kvaka bila.

kao sto znas na bravi se nalazi citac za cod i kabl koji ide u imo. taj kabl koji ide u imo ima tri pina na njemu. sva tri pina su bila labava tj. veoma slab kontakt izmedju klemica. iz zastitne plastike sam izvadio klemice i dotegao, namestio tako da ulaze na tesno. od tog trenutka cod radi kako treba, ugasi se, ni jedanput nije ostalo upaljena da gori.

eto, u tom cucku je grmeo zec, ali smo mu doskocili.

nadam se da ce ovo moje iskustvo pomoci jos nekome.

Share this post


Link to post
Share on other sites
neki kontakt ?(npr. od kontakt brave do kutije ispod volana-za immobilajzer)

Dakle bio BINGO. Pu! moraću da uplatim ove nedelje :mrgreen: ;)

aj uzdravlje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...