Miroslavjtd 4 Posted January 19, 2017 Dynamic...hvala na pomoći...nije mi hteo na ipad otvoriti ePER. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 19, 2017 Nije hteo ni meni eper ni fiatdalys, tek na ovom pekidi.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 19, 2017 18 hours ago, Miroslavjtd said: takođe sam zahvalan i ako mi skrenete pažnju na neku stvarčicu oko koje treba biti oprezan, Ako nije kasno, pogledaj sada nakon spajanja tema ranije napisano oko Stila u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslavjtd 4 Posted January 19, 2017 Kupljeno..nezavisni majstor je rekao da je utegnuto i očuvano auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 19, 2017 Onda predstavljanje kad uhvatiš vremena... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslavjtd 4 Posted January 21, 2017 naravno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 21, 2017 Srećno, i da te lepo služi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miroslavjtd 4 Posted January 22, 2017 Hvala...čekam lep dan i tablice, pa da ga postujem ....stavio sam mu napred nove Kelly gume Quote Share this post Link to post Share on other sites
Драган 15 Posted March 12, 2017 Zdravo svima, Razmišljam o kupovini Fiat Stila 1,6benz 16v 2004. godište sa 139.000km. Auto je na placu ali ne u mom gradu. Uvezen iz Italije, ima dosta opreme (digitalna klima, komande na volanu, naslon za ruke, alu felne...). Na slikama izgleda jako lepo i očuvano ali svakako bih poveo majstora da pogleda ispod haube kakvo je stanje. Bar ono što se može videti. Koji je poslednji ePER link aktivan na kome mogu da pogledam broj šasije? Pokušavao sam sa postavljenim linkovima u Temi: "Za proveru pre kupovine..." ali nije uspelo. Ono što sam primetio na slikama je mali zazor na haubi kod farova (ili mi se možda čini). Da li to treba tako da bude? I takođe razlika u poleđini kod vozačevog i suvozačevog sedišta (kod suvozačkog ima onaj džep za ostavljanje sitnica). Svaka pomoć ili savet bi bila dobrodošla. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Драган 15 Posted March 12, 2017 Ipak sam uspeo sa linkom broj 9 da proverim. Oprema je Dynamic, datum proizvodnje jul 2004... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted March 13, 2017 Ako pažljivo pogledaš srednju sliku videćeš da je desni bok malo ''talasast''. Verovatno je tu nešto ispravljano. Hauba može biti znak da je bio udaren, ali i ne mora, jer to malo može da se podešava. Moraš se pomiriti s tim da su skoro svi automobili iz uvoza imali neku havariju. Bitno je da nije strukturno oštećen, a to sa slika ne može da se vidi. Pogledaj oznake na staklima, ona koja nemaju zadnji broj 4 su menjana. Toliko za sada od mene. Srećno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Драган 15 Posted March 13, 2017 Hvala na odgovoru i savetu. Svakako ću detaljno pogledati auto uživo. Nadam se da je to na boku odbljesak prilikom fotografisanja A hauba i ta ivica kod spajanja haube i farova? Jel to uobičajeno pošto sam to već negde video, a možda je i taj auto bio rađen... Inače, prodavac mi je poslao slike auta iz Italije pre utovara gde se vidi da je u istom stanju kao i ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted March 13, 2017 11 hours ago, nesa 169 said: Pogledaj oznake na staklima, ona koja nemaju zadnji broj 4 su menjana. Ne mora da znaci, fabricki moze da bude ugradjeno i starije (godinu, redje dve) proizvedeno staklo. 100% je menjano ako je novije (5, 6) ili aftermarket. Sto se tice zazora, naravno da bi hauba trebala da bude u liniji. Ali zavisi i od ugla pod kojim se gleda, najbolje je proveriti uzivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted March 13, 2017 On 3/13/2017 at 1:01 PM, Ivan said: Ne mora da znaci, fabricki moze da bude ugradjeno i starije (godinu, redje dve) proizvedeno staklo. 100% je menjano ako je novije (5, 6) ili aftermarket. Možda se nisam precizno izrazio - naravno da može, ali sva moraju da budu isto godište ako nije nijedno menjano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 173 Posted March 13, 2017 Meni ta kilometraza deluje dosta neralno za auto sa 13 godina starosti, srednje klase iz uvoza... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted March 13, 2017 On 3/13/2017 at 2:51 PM, nesa 169 said: Možda se nisam precizno izrazio - naravno da može, ali sva moraju da budu isto godište ako nije nijedno menjano. Ne mora ni to. Drugar ima Bravca kupljenog ovde, 2008. godiste. Sva stakla sem soferke su sa 8, a samo soferka je 7. Naravno da su sva stakla jos uvek oridjidji, a takvih primera ima koliko hoces, bar kod Fiata. Ovo cisto navodim kao apsolutno proverljivo. A sto se kilometraze tice, valjda smo sve do sada apsolvirali . Uvek bih proverio i sta kaze motorni racunar (njegov odometar) i uporedio sa tablom cisto za pocetak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Драган 15 Posted March 13, 2017 Svestan sam da je u 90% slučajeva kilometraža automobila iz uvoza upitna pogotovu što se to lako danas menja. To je nešto što se mora prihvatiti, ali bih više voleo da je motor u ok stanju, a da je smanjeno nekih 50k km... Prethodni auto (Punto 2002.) sam uzeo u Nemačkoj i išao po njega i ono što sam tamo video po auto placevima nikako ne govori da se ni tamo ne smanjuje kilometraža. Jedno od rešenja: uzeti auto koji je kupljen nov u Srbiji sa servisnom kjnižicom ovlašćenog servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted March 13, 2017 On 3/13/2017 at 2:51 PM, nesa 169 said: Možda se nisam precizno izrazio - naravno da može, ali sva moraju da budu isto godište ako nije nijedno menjano. Desava se da obicno mala zadnja stakla s obe strane budu starija u odnosu na ostala stakla. I to sam video ko zna koliko puta dosad. Sve zavisi kad je auto proizveden jer ako je sa pocetka godine onda mogu da budu proslogodisnja stakla ili ovogodisnja ali da imaju i neka iz prosle godine. Meni je stigao prelep Stilo 2005 i s obzirom da je sam kraj godine na svim staklima su petice. I to mi je prvi sa opelovim motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted March 13, 2017 To su samo ti 1,6 išli neko vreme? Znaš li možda od kad do kad? I kako su se pokazali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 14, 2017 Posle restajlinga Stila, svi sa 1.6 su Opelovi motori. To je negde od 2004. godine. Restajling Stila prepoznaš npr. po petim vratima...ako nema posebno zadnje maglenke pored tablice, onda je restajling. Uz to, ima i drugih razlika, počev od samih zadnjih svetala. Ovaj tvoj bi trebao da bude restajling. Sveeeee o Stilu ovde: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/31415-fiat-stilo/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dekisrb 0 Posted March 14, 2017 (edited) Pozdrav svima,cenio bih par misljenja oko kupovine stila. Vec 2 god vozim dizela sa turbinom sa 110hp ali zbog prosirenja porodice posle mnogo razmisljanja "odlucih" se za stila dizela.Godisnje predjem oko 10-12 hiljada,svaki dan do posla se vozi po 8km u svakom pravcu van gradske voznje.Svidja mi se polozaj vozaca u stilu i vise prostora u odnosu na moj trenutni auto sa 3 vrata. Koliko toliko sam upoznat sa dizelima i sta sve ide uz njih a benzinci su mi strani skroz. Imam misljenje da mi je benzin mozda bolja opcija jer vozim kratke relacije van grada svaki dan,brze bi zimi grejanje radilo i tako..plin me ne interesuje jer smatram da noviji gasni sistemi na moje kratke relacije ne bi bili nista posebno isplativi jer dok se auto ugreje i prebaci na plin ja sam skoro stigao..oko auta sam procitao dosta samo eto par misljenja da procitam pa me mozda prelomi oko izbora motora.Turbo je turbo ali logika i realnost su mozda prioritet ovog puta. Hvala unapred na savetima Edited March 14, 2017 by Dekisrb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Драган 15 Posted March 14, 2017 On 3/13/2017 at 1:50 AM, nesa 169 said: Ako pažljivo pogledaš srednju sliku videćeš da je desni bok malo ''talasast''. Verovatno je tu nešto ispravljano. Hauba može biti znak da je bio udaren, ali i ne mora, jer to malo može da se podešava. Moraš se pomiriti s tim da su skoro svi automobili iz uvoza imali neku havariju. Bitno je da nije strukturno oštećen, a to sa slika ne može da se vidi. Pogledaj oznake na staklima, ona koja nemaju zadnji broj 4 su menjana. Toliko za sada od mene. Srećno! Danas sam pogledao auto uživo i moram priznati da je velika razlika u odnosu na slike (ili sam ja nerealan). Bio si u pravu za desnu stranu auta koja je očigledno rađena. Zadnje desno staklo ima oznaku iz 2003. god, a ostala iz 2004. Takođe i oko haube je nešto farbano. Ima previše stvari koje moraju da se urade (ako je i moguće), pa sam za sada odustao od ovog primerka s obzirom na cenu. Naravno mislim na stvari koje moraju da se odrade pored velikog servisa koji je neizbežan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
uglavnom.bezopasni 1 Posted March 15, 2017 plin me ne interesuje jer smatram da noviji gasni sistemi na moje kratke relacije ne bi bili nista posebno isplativi jer dok se auto ugreje i prebaci na plin ja sam skoro stigao.Mislim da grešiš, svaki metar predjen na gas je ušteda, ekologija , baš ti treba što bolji uređaj, ja imam stag qbox plus i leti prebaci na gas praktično odmah, zimi je odnos 10 litara benzina na 150-200l plina, ako zanemarimo moje ostalo vozanje uveče i uzmemo režim da ujutru odem na posao popodne se vratim, a imam manje km od tebe do posla gradske vožnje, isplati se svakako. Vozio par meseci na benzin, pa tek onda ugradio gas i danas žalim što sam kupovao gume, radio veliki servis i sve, pa onda ugradio gas. Kupiš auto, ugradiš gas i eto para i za servis i za gume i za sladoled Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted March 15, 2017 On 3/14/2017 at 6:45 PM, Dekisrb said: Pozdrav svima,cenio bih par misljenja oko kupovine stila. Vec 2 god vozim dizela sa turbinom sa 110hp ali zbog prosirenja porodice posle mnogo razmisljanja "odlucih" se za stila dizela.Godisnje predjem oko 10-12 hiljada,svaki dan do posla se vozi po 8km u svakom pravcu van gradske voznje.Svidja mi se polozaj vozaca u stilu i vise prostora u odnosu na moj trenutni auto sa 3 vrata. Koliko toliko sam upoznat sa dizelima i sta sve ide uz njih a benzinci su mi strani skroz. Imam misljenje da mi je benzin mozda bolja opcija jer vozim kratke relacije van grada svaki dan,brze bi zimi grejanje radilo i tako..plin me ne interesuje jer smatram da noviji gasni sistemi na moje kratke relacije ne bi bili nista posebno isplativi jer dok se auto ugreje i prebaci na plin ja sam skoro stigao..oko auta sam procitao dosta samo eto par misljenja da procitam pa me mozda prelomi oko izbora motora.Turbo je turbo ali logika i realnost su mozda prioritet ovog puta. Hvala unapred na savetima I ja ću verovatno kupiti benzinca, pre svega bih uzeo 1,4. Taj i preporučujem. Nije bitno sporiji od 1,6, a troši u gradu 2 litre manje, nema nekih problema koje ima veći motor. U svakom slučaju koji god motor da uzmeš gledaj da bude po mogućstvu 2004. ili mlađi jer tad su uklonjeni neki nedostaci od ranije. Te mlađe ćeš najlakše spolja prepoznati po drugačijim zadnjim svetlima. Što se plina tiče, i ja ga savetujem, kao i kolega iznad mene. Kad će prebaciti na plin može da se podesi, a kod mene je fabrički na 30 stepeni, što u praksi znači zimi posle kilometar do eventualno kilometar i po ako je baš težak minus, a leti odmah ili najviše posle 100 metara vožnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dekisrb 0 Posted March 15, 2017 noviji modeli imaju skroz crvene zadnje stopove jel?pre toga su imali belu deo horizontalni po sredini? Quote Share this post Link to post Share on other sites