Jump to content
FAS Goran
Guest 11886

Savet pri kupovini Fiat Stilo

Recommended Posts

Pretpostavljam da velika vecina daje prednost 1.9jtd motorima nad onim 1.8 benzincima sa TNG,pa me zanima zasto .Ja iskreno vise volim benzince,zato i vozim ovaj 1.8 sa TNG

 

 

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomenuta problematika je vec vise puta prezvakana u temi na kojoj smo, bilo je 1 do 2 zastupnika benzinaca :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@racing

 

Kao što reče Ivan, pogledaj sada nakon spajanja ranije napisano u temi na kojoj smo, pa ako imaš još nešto da napišeš slobodno... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrebna mi mala pomoc svaki komentar i savet je dobro dosao.

Sta mislite o kupovini polovnjaka Fiat Stilo 1.9 JTD 116KS model sa petoro vrata, kraj 2002. godine.

 

Koje su mu prednosti imane, dobra im cena ,zanima me vase mislenje kvalitet motor menjac elektronika itd.Porodican sam covek imam malo dete bitna mi je pouzdanost vozila i naravno bezbednost.auto mi sluzi uglavnom da odvedem dete u vrtic nekad do posla ne pralizim preko 10.000 max godisnje.u tih 10000 spada i jedamput godisne dug put za Grcku na more.i to je to. Zahvalan unapred na pomoci i koreknim odgovorima .veliki pozdrav svima.  .Na slici je auto koji sam nasao da ga pazarim.Korektan je skroz i u  dobrom stanju.

 

biggest_dsc01501-1475911231.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, ja necu da pisem o izboru vozila u zavisnosti od godisnje kilometraze, isplativosti itd...samo cu konkretno da napisem moje iskustvo sa Stilom koji Vas zanima.

 

Rec je o porodicnom vozilu sa dosta prostora u kabini i dosta opreme vec od paketa Dynamic. Ako su deca mala, zadnja klupa je klizna pa se moze povecati zapremnina gepeka naustrb prostora za noge. Motor je odlican, snazan i elastican i nije veliki potrosac. Malo je bucniji ali navikne se...

Auto je bezbedan zahvaljujuci opremi koju poseduje a meni je to jedna od glavnih stavki kada biram kola. Obratiti paznju na stanje menjaca, kvacila i zamajca, kao i nosaca motora, silen blokova, zadnjih kocionih klesta....Sve u svemu, ovaj auto nema neke klasicne boljke , nista sto nema svaki moderan dizel (pumpa, zamajac, turbina...).Odrzavanje nije skupo ( skuplje je od Punta 1.2 ali ispod proseka klase).

Elektronika je Bosch, nema kvarova a poruke na bordu vezane za neki kvar uglavnom su trenutne i nece Vas ostaviti na putu. Moje iskustvo je veoma pozitivno i nisam imao nikakvo lose iskustvo ili kvar za skoro 3 godina.

 

Ako Vam se auto svidja i potvrdite da je u dobrom stanju, nema razloga da ga ne kupite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao (jedan je jos kod mene) dva Stila 5v (jedan 1.6, drugi 1.9 jtd, 85kw), i mogu da kazem da sasvim korektno obavlja to za sta je namenjen, prostora ima sasvim solidno, jtd je pouzdan i mozda malo bucan, potrosnja u gradu oko 8L, na otvorenom oko 6L.

Mislim da je Stilo jtd odavno best buy, najbolji odnos dobijeno ulozeno.

Delova ima gde hoces, i veoma su pristupacnih cena.

Oteraj konkretan primerak kod majstora na pregled i ako valja uzimaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Siciliano

 

 

znam ali mislim da mu je ovo bolji izbor za tako malu km i takve relacije. Po meni je glupo da se maltretira dizel svako jutro do vrtica i sl. Em skodi motoru, em ne prija gradska voznja zamajcu i kvacilu em nece ni da se ogreju ko ljudi, a ni potrosnja nece biti bitno manja od tog 1.2 :) I onda, cemu skuplja registracija i odrzavanje konkretno kada ne mogu da se iskoriste prednosti tog dizela.

 

Mislim, jtd stilo je najbolji, bilo 80ks ili 115ks. Registracija oko 26-27000din, mali potrosac, gradska 7-8l, otvoreno 4-5l, auto put u zavisnosti od brzine, nekih 5l do 120km/h, 6l na 140km/h, pa na gore sve sto se vise gazi. Na autoputu ovaj od 115ks je po meni zadovoljavajuce brz, kruzira se na 140km/h na nekih 2750rpm. Ima snage i vise nego sto treba uvek, tj. uvek iznenadi pozitivno prilikom preticanja :D
Nema neke specificne mane, elektronika ne brljavi, dizne, pumpa najbolje. Polovna dizna 10-15e a pumpa 20-30e, to sve govori o potraznji. Reparacija turbine prosecnih 250e, polovna 150e. Zamajac nov 30-ak hiljada dinara, set kvacila 100-inak eura.

 

Sve u svemu jako pouzdan i da kazem jeftin auto za odrzavanje, ako nije i najjeftiniji u klasi. Ako nesto konkretno treba,@Dejan Vesic pitaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejane, na postojecoj temi o kupovini Stila imas odgovore na sva tvoja pitanja, kao i detaljna iskustva koje ljudi pisu vec godinama. Pa koliko ugrabis vremena, procitaj, sigurno ce ti koristiti, a ovu temu cemo spojiti sa njom.

Slobodno mozes i da ostavis link do konkretnog oglasa da pripomognemo koliko mozemo preko slika, mozda je neko od forumasa upoznat sa autom i sl...

Iz mog iskustva od 9 godina, izuzetno pouzdan i robustan auto, narocito se u eksploataciji dokazao JTD 8v motor koji je njegov najbolji deo. ''Samo'' je bitno u moru dreseva po oglasima probrati dobar i ocuvan primerak, redovno odrzavanje kvalitetnom delovima (izbegavati one jeftine ''sa trafike'' za koje se dosta ljudi prvo uhvati zbog cene)  i nema brige. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne otvaram temu, ovde cu sigurno dobiti odgovor :D. Do septembra sam vozio fiat bravo 1.6 16v na plin. Sa bravom sam bio vise nego zadovoljan, ali posto sam imao udes drugim kolima počela je da me brine bezbednost istog  i rešim da ga menjam.  Čekao sam drugara koji ima stelu za Corsu D 1.3, ali kad je stigla nije to to.  Pošto će moja devojka češće od mene voziti njeni predlozi su astra g zbog izgleda, lybra i Chevrolet Lacetti (liči na astru). Medjutim ja sma iz igre izbacio lybru zbog godina, astru jer slaba oprema. ostaje taj lacetti koji mi se jedan u NS svideo nalazi se na PA https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9345779/chevrolet-lacetti.   ALI u priču ulazi Stilo sa stilom :D.  kolega prodaje svog stila, lično ga je dovezao iz nemacke 2007-8. tada je imala malo preko 100k, Stilo je kraj 2003. u Srbiji je on snjim presao 100k i sad je prodaje. sa njom nikakvih kvarova, sem senzora radilice dvaputa, dva velika servisa, čak mu majstor nije ni vodenu pumo hteo menjati, jer je fabrička u dobrom stanju. Za stila znam da održava uvek sa novim delovima i to ne najjeftinijim, ima dva seta točkova starih 3-5 god.  I tu je moj problem, šta uzeti lacetti koji se i devojci svidja ili stila koji se meni svidja zbog istorije zadnjih 8 god. Ja godisnje prelazim 7500-10000, i sa stilom me plasi zamajac, turbina dizna sve je to skupo. za zamajac mogu generalku na benzincu :D. Ali opet uzevši da auto ima 200k realnih, ja se nadam da ne bi trebao imati nikakvih problema sa motorm, turbinom, diznama. ali ostaje plivajuci, ovde ste pisali da odlazi na oko 200k. nisam ne znam sta mi je činiti. Svaki savet je dobro došao. 

2017-01-12 09_00_43-Chevrolet Lacetti 2006 - Polovni Automobili.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne odlazi zamajac preko noci (osim ako ti kao meni ne popusti semering spojnicke menjaca pa izgori kvacilo :) ).

Moze to lepo da se proveri i da se ugrubo proceni u kakvom je stanju.

 

Dizne su 10ak evra polovne.
Turbina oko 250e reparacija i miran si posle dokle god imas Stila.

 

Nije to nista strasno. Racunaj 2l razlike na 100km u potrosnji u odnosu na benzin * 10 000km je ugrubo 300e godisnje (ili jedna reparirana turbina).

 

Nevezano za ovu pricu preskocio bih Lacetti.

 

Chevy se i nije bas proslavio kod nas, nema vise ni distributere za Srbiju, a polovan kosta kao otrov za odrzavanje. Ne daj Boze da ti treba neki limarijski deo, ko zna gde bi to nasao.

Bolje juri Astru ili Stila.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stilu od kako je došao, izmedju motor a i menjača curka ulje, tipa za 6m spusti 1 tackicu, i kolega tad dospe 1-2deci. Ali nije nikad menjač skidan, ni lamela. Na autu su zamenjene sve 4 opruge, dvaput sileni napred, ležajevi točkova, i diskovi i pločice pre par godina. ali stilo je 2004, malo uima ulubljena vrata zadnja, i mogao bih ga dobiti za 2100e stim sto uskoro je 60000 od poslednjeg velikog servisa, ali bi ja sad sigurno i vodenu menjao, sto je mnogo mnogo je, a laceti kontam oko 2400e. Kolega nikakve promene u zvuku turbine sve ove godine nije primetio, a isto kad ga gasi nekad malo zavibrira nekad ne, i tako od starta, znaci nista mu se nije promenilo u zvuku, radu godinama. 

Astra g koja se svidja, ima ih i bez abs, a kakvi airbag na sve strane...

Edited by drmika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Batali Laceti lepo ti je rekao covek, a to da Astri ima bez ABSa prvi put cujem... Za airbagove to stoji

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

po nekim opremama klot, jednu sam video 2000 bila, od astri bi gledao 1.4 sa lancom, a i one su mladje, ali sad me ovaj stilo privlaci, ima ih po oglasima i jeftinijih, mozda i boljih, ko zna, al na ovom se zna sta je radjeno i jos registrovan skoro 10 meseci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad meni nije jasno, kaže da je odbacio Libru zbog starosti, a pravila se do 2005, a sad gleda taj Lacceti koji je 2006. mislim godinu ili dve mlađi od poslednjih Libri koje se mogu naći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo rečeno, odbacio sam je zbog godina, i znam da sam sad opet dosao do 2003 2004 gde mogu libru naći, ali ovo sma spustio samo jer kolegin auto pa znam istoriju. i sad tu i jeste dal uzeti tako nesto ili mladje, tipa laceti... ovde je bila jedna libra benzin, 1.6 plin, i toliko sma se neckao i na kraju odustao, jer je tipa 2001. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koju istoriju znas!? Da nije promenjena v.pumpa 200hkm da je nesto radjeno oko trapa ( nebitno potpuno), i da godinama curi ulje na semeringu radilice kod menjaca ( pored kog su i zamajac i kvacilo uopste). Ne vidim po cemu je ovo nesto bolje odrzavan auto u odnosu na nekog sa oglasa?
Drugo, kakav Laceti bre, kakva devojka? :D
Trece, drzi se ti ipak stila i astre, da ne duzimo mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

i na kraju kupljena Fabia II, jer dok sam se neckao i ovde razmisljao pojavila se jedna :D Hvala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molio bih forumsku elitu da mi pomogne protumačiti o kojoj opremi se radi na mom Stilo-u?..a imam ovaj papir sa brojem šasije i još koječega..takođe sam zahvalan i ako mi skrenete pažnju na neku stvarčicu oko koje treba biti oprezan, ujutro dajem novac za auto..pa...

image.jpeg

 

Valjda se može pročitati sve...

 

 

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zza7502.jpgzza7503.jpg


Oprema dinamic, napravljen 8.2.2007
120ks osim ako nije uvezen iz Austrie za njihovo trziste je 90ks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...