Jump to content
FAS Goran
Guest 11886

Savet pri kupovini Fiat Stilo

Recommended Posts

Meni je zapalo za oko sto je dobio plus za "sjedala sa dobrim bocnim drzanjem" :clap: . Sto kaze jedan moj drugar Hercegovac - nidje veze :laughing: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda je mislio sjedala i da se dobro bočno držiš. Xantia je bila zakon za frontalno držanje suvozača (nikad mi nije bilo jasno čemu ona šipka).

Mislim da su ovi textovi kontraproduktivni. Kad čitaš šta sve može da te zadesi ,pomisliš koliko si srećan čovek ako imaš auto iz testa i bar 30 % nabrojanih kvarova ili vrlo brzo odustaneš od kupovine.

Ime, približava ti se 666. Da nađem neku ženu sa Jamajke čisto da te sačuva. :harhar::laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislio kad doguram do 665 da se odjavim sa foruma, prodam ovo cudo sa "sjedalima sa dobrim bocnim drzanjem" i doplatim za neki Golfic II, vidim popularni su tamo u "Strahotama iz oglasa"... Mada i ova tvoja varijanta se nenadano namece kao ozbiljno resenje ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi kontraproduktivni. Ima i testova sa predjenih 100.000 u kojima ne nadju ni jednu manu niti preteranu istrosenost nekog dela...A rasklapaju do najsitnijeg srafa...

Izvor: SAT :) Poznati po objektivnosti i sirenju dezinformacija :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da pozdravim sve dobre ljude na ovom sajtu i da poželim puno dobrih saveta i puno lepih trenutaka uz naše trenutne a naravno i buduće italijanske mezimce :)Ovaj forum pratim negde od maja meseca nema teme koju nisam pročitao i na kraju sam se odlučio da ovde potražim savet za nešto o čemu je ovde već pisano ali ja nikako ne mogu da presečem!Zašto?

Prvo zato što sam zaključio da što sam više čitao sve sam bio neodlučniji a drugo zato što sam se našao između dve vatre: sa jedne strane moje kolege, majstori, ljudi sa ovog sajta a sa druge strane moj otac koji je nekada u svoje vreme bio vrhunski majstor u Valjevu a Boga mi i šire za Zastavin i Fijatov putnički program.Mislim da znate o čemu je reč - večita dilema 1.9 JTD ili 1.6 16v + TNG :) a mislim da možete da i sami zaključite ko je za koji motor iz ove dve grupe.

Izbor vozila je definitivan to sam zaboravio da kažem u pitanju je naravno Stilo i tu apsolutno nikada nisam imao nikakvu dilemu.

Da bi mi Vi da lipravi savet naravno ja prvo po običaju treba da Vam kažem kakav sam vozač i šta očekujem od vozila.Na prvom mestu mi je pouzdanost i naravno u ovo vreme i rentabilnost vozila ( potrošnja, održavanje ), nisam neki zavisnik od brzine i oštre vožnje, mada volim da ga nekad opalim po gasu ( retke poslovne prilike ), bitno mi je da je motor pouzdan i da ima dovoljno snage za dobro znane situacije, godišnje pređem između 5000-6000 kilometara i to je neki maksimum mada nije isključeno da se kupovinom ovog vozila neću obezobraziti po tom pitanju :), spreman sam da izdvojim do 3500 e možda malo više ipak ovo se vozilo kupuje na neki duži vremenski period ( jedini izuzetak u slučaju 7-mice na Loto-u ).

Mislim da sam što se tiče održavanja dizela prostudirao sve sa ovog sajta ali nisam našao baš puno podataka za benzinca tipa koliko je on pouzdan i koliko prelazi.

Pošto moram da sečem odnosno da odlučim do ponedeljka utorka nadam se Vašim brzim i preciznim odgovorima.Hvala Vam još jednom unapred!

Takođe interesuje me šta mislite o ovom Stilu:

sw7000.jpg

http://www.polovniau...jtd_navigacija/

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

deluje mnogo ulickano za 2004 godiste, a i bela sedista znace da u slucaju da ti je prljava zadnjica moras pesaka kuci, generalno lakse se prljaju nego enterijeri u tamnoj boji.

Covel za kog sam radio do skoro, pre neki dan kupio passata B5,5 1.9 TDI automatik, koji po gradu trosi preko 10 l nafte, a ima starog B3 2.0 benz+plin kojeg je mislio da proda i posle nedelju dana voznje odlucio da ipak proda ovog novog jer stari trosi oko 11 litara plina na 100 km, a novi oko 11 litara nafte koja je duplo skuplja od plina. Tako da sto se tice potrosnje, ako ti je bitno, a verujem da jeste, bolje stavi sve na papir i vidi gde se bolje uklapas, ali nemoj da gledas fabricku potrosnju jer to nije realno sto oni pisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam osecaj da ce i ova rubrika da se oteeeegneeee... :laughing:

Ukratko, posto je vec dosta receno, ako prelazis malo - benzinac ! U suprotnom onaj drugi (ne zelim ni da izgovorim) ! :D

Nije los ovaj pomenuti, sta vise! Obzirom na planiranu godisnju km odgovaraju sedista. Racunam manje se habati i prljati iako su izdrzljiva.

Samo neka je kulturno odrzavan i nema greske koji god da se odabere a to ce odluciti konkretan primerak i afiniteti ! Srecno ! :dj:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam otprilike imao slicnu dilemu jer isto malo prelazim.

Ljudi kada kupuju auto retko razmisljaju o trosku registracije, koja na zalost nije beznacajna stavka! Tako da bi ti taj godisnji trosak bio nesto veci ukoliko bi se odlucio za dizela ali s obzirom da se dvoumis izmedju 1.6 i 1.9 JTD ta razlika je zaista mala. S obzirom da kupujes polovan auto kojeg ne nameravas skoro prodati uzmi onaj koji je u boljem stanju i sa sto je manje moguce kilometara. Ako naletis na dobrog benzinca bez uvedene gasne instalacije takvi bi trebali da imaju manje kilometara od dizela slicnog godista ali isto tako se moze naci i jako dobar dizel sa pravih 150 i manje hiljada Km.

E sad sto se tice uzitka u voznji ukoliko ne "zivis" u visokim okretajima dizel nema alternativu iz prostog razloga jer ima turbo i samim time vuce iz "podruma" okretaja. kriticna preticanja se kod njih resavaju samo pritiskom gasa dok ce kod benzinca ipak trebati vise okretaja za slican efekat. E sad ono sto nas sve muci! POTROSNJA! Gas jeste gotovo dvostruko jeftiniji od dizela ali ga se i vise trosi..............................

Ovako se moze zaista u nedogled...............

Posto si dosta toga procitao znas i dosta toga a ono sto je bitno niti jedan od tih motora nema neke narocite karakteristicne kvarove pa ukoliko nadjes na solidan primerak ne bi trebao imati vecih problema.

Zlatno pravilo! Sto je moguce bolje ocuvan auto sa sto manje kilometara, TEMELJITA provera i uzivaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.registracija-vozila.rs/index.php?option=com_chronocontact&chronoformname=Info_za_registraciju〈=sr

Grande Punto 2008 1,3 MJ 55kW ( 75 KS ) - 14 650 din

Grande Punto 2008 1,3 MJ 66kW ( 90 KS ) - 15 650 din

Grande Punto/Bravo/Croma 2008 1,9 MJ 88kW (120 KS) - 28 812 din

Bravo 2008 1,6 MJ 88 kW(120 KS) - 22 755 din

Stilo 2006 1,6 16v 75 kW(103 KS)- 20 144 din

Cene su bez provizije banaka , bez tehničkog, novih tablica i saobraćajne. Pa neka svako napravi svoju računicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj glas ide za 1.6,jer mi je iskustvo sa tim motorom zaista impresivno i sto se tice potrosnje i performansi i svega.

Sent from my Fiat Bravo using LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

U al ste se rapisali :laughing: Hvala na ovako brzim odgovorima posle ovoga što se napisali uzimam ili Stilo 1.6 16v ( što mlađi i što očuvaniji ) + TNG ili GP 1.3 mjet sa 75 ks.Stilo mi je ipak praktičniji, lepši i pogodniji za moje potrebe dok je GP ipak mlađi, sa manjom potrošnjom, registracijom i savremenijim motorom vidim dosta pozitivnih kritika za 1.3 mjet.Samo da napomenem siguran sam da će Vas ovo zanimati pričao sam sa majstorima u mojoj firmi primetili su neki problem sa GP mislim da su svi 1.3 i to službeni zaboravio sam šta je mislim da je nešto oko cilindara javiću tačno sutra i problem i kilometraže a kako ih voze nije ni čudo ni rošule im ne bih dao!Nas osmoro vozi službenog puntića 1.2 2003-će mislim godište ljudi šta je ono preživelo to je čudo kakve puteve kakvu torturu nazovi vozača dovoljno je samo što nas toliko vozi jedno vozilo bukvalno je redovno menjano ulje mislim da je zamenjen izduv polako servo počinje da pravi probleme ali to nije ništa strašno ( standardna boljka ) prešao je preko 105000 oko motora ništa nije pipano a i dalje vuče kao i prvi dan!Što se mene tiče još par pitanja i to bi bilo dovoljno za odluku:

1. koliko košta velik servis za GP 1.3 mjet 75 KS a ujedno pošto stvarno ne znam ništa oko toga a i slabo ima da se nađe informacija kako se vrši ugradnja čipa i može li u ovo vozilo da se uopšte ugradi dobijam li nešto bolje sa tim, kakva će biti potrošnja, karakteristike motora i ujedno ima li negativnih efekata u smislu manjeg radnog veka motora i sl.?

2. koju mi marku sekvencijalnog plina preporučujete za Stila?

3. ovo je za moju dušu pošto obožavam takve stvari ima li možda neka zamena one fabričke navigacije koja se ugrađuje u Stila znači sa velikim ekranom koju bih koristio za multimediju a ako može i za navigaciju?Vidim da na fabričkoj nemaju i neće biti mape za Srbiju.

4. koliko je čest onaj kvar na Stilu sa čuvenim bobinama?

5 Vaše mišljenje o ovim vozilima

sw7050.jpg sw7051.jpg

http://www.polovniau.../fiat_stilo_16/

http://www.polovniau...v_62000km_nov/?

To bi bilo to što se tiče pitanja sačekaću Vaše odgovore majstora, limara i mog kolegu za ruku pa u poteru :laughing:!pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

GP 1.3 75ks imam ja dve i po godine i za sada sam prezadovoljan! Ima lanac umesto zupčastog kaiša i menja se po potrebi kad počne da se čuje ili na otprilike 200.000 po preporuci servisera ,pošto u uputstvu nema propisan interval za zamenu. Neki majstori preporučiju i na 240.000 a neko ne menja ni onda dok ne počne da se čuje da zvecka i lupa.

Meni je počeo da zvecka i imam zakazano u sredu kod Gorana iz Zemuna, ceo set lanca,lančanika ,španera... košta 10.500 din a zamena 12.000 ,pošto sam član FLCS imam popust 20% na usluge tako da je zamena 9600. Znači ukupno 20.100 din. ti je veliki servis.

Znači ne radiš veliki servis kad kupiš auto nego kad naguraš kilometražu ili ako pošne ranije da se čuje kao kod mene, A možda ne mora da se menja ceo set ni kod mene ,možda se čuje samo španer videću šta kaže majstor i uradiću šta treba po njegovoj preporuci !

Znam da nije odgovarajuća tema ali da dodam još ovo,pre 20 dana sam se vratio iz Crne Gore i prosek potrošnje mije bio 4,6 i to oštre vožnje, a bio je i 4,4 dok nisam došao do auto puta (pun gepek i pola zadnjeg sedišta stvari i nas troje)

Ali za 3500 ne možeš da nađeš GP NIKAKO!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4. Nije cest kvar i lazu svi koji kazu suprotno!

5.Kao i do sada , sve su to slicice ali je jedino merodavno licno proveriti pomenute eksponate!

Dodao bih i to , za ostale nedoumice na za to predvidjena mesta na forumu... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa ovo što kaže Mijailović, moj kolega sa posla je kupio stila 1.6 pre dve godine sa 182.000. 2003. god. i do sada nije imao nikakvih problema sa autom,baš nikakvih ! Uradio je veliki servis kad je kupio auto i posle samo male servise i to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti što sipaju samo benzin bili su loši iz matematike pa ne čudi.

Šta kaže volan i šalt hebla prešle 62 000. :smoke: To im je neka nova fora sad, skoro je jedan bio NOV sa sličnom kilometražom.

Šta je marketing i istraživanje tržišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:laughing: šta sve ljudi nisu u stanju da urade za 100-200 e više za jednog kupca a na osnovu toga izgube bar 10 drugih (mislim na tu čuvenu kilometražu od 62000 km a po Fiatovom znaku na volanu air bag 99% odradio svoje ili je neko onako baš dobro opalio glavom).Znam da ne može GP za 3500 moći će za malo više ali tad mora da radi i čuveni srbski specijalitet-lastiš :lol: Pošto se za dva dana ide za Guču ( uf trube :beer: ) sledeće nedelje jurim kola i majstore a ova 2 dana ću još malo da se obrazujem po forumima da vas ne bih više smarao.Našao sam čak i onu ekrančinu sa navigacijom mislim da će baš lepo da izgleda a za plin ako bude trebalo kad kupim jedno od navedena dva vozila.Uz Božju pomoć videćemo koje.Hvala i pozz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio Stila pre desetak dana...uvezao mi drugar iz Italije...1.6 16v 2002.godiste...tako da znam sta ti je sve u glavi dok trazis limuzinu :-) Kad sam uzeo mog Stila odmah sutra dan sam mu zamenio stabilizatore na oba trapa (2200 dinara),isao na dijagnostiku (tu smo nasli klasican problem Stilov za 2002 godiste - OSC tezinski senzor...pokusali sa ciscenjem dzekova koje nije uspelo...senzor sam odvojio od folije i sad cekam burazera da se vrati s'mora pa da napravimo simulator zauzetosti sedista), pregledali kajseve, trapove, nosace motora itd.primetio sam da mu je levi far zaprljan, kao i ostecenje na samom cosku haube i levog krila (kao da je nesto palo na sam cosak, i busnulo far koji je pustio vazduh i malo se "zatamnio")...to je ono sto sam za ovih desetak dana uspeo da vidim na svom Stilu...koliko sam uspeo da provalim potrosnja mu se po gradu krece u proseku oko 8 litara (slicnu vrednost je ocitavao i bord kompjuter)...uskoro planiram da mu gradim sequent plin i da se vozim k'o gospodin covek ... eto, to su moja prva zapazanja :laughing:

Srecno u potrazi za limuzinom i sto kaze nas narod: " OTVORI CETVORE OCI " ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li znate koliko kostaju one abarth felne 17 in(petokrake)?

Mislim da mi je jedan prodavac digao nerealno cenu pravdajuci je tim felnama.

I da li je istina da su gume za te felne prilicno skuplje u odnosu na 15-16 in?

Auto ima i one spojlere sa strane kao i mali spojler na kraju krova,pa me zanima koliko to vredi kako bih mogao da iskalkulisem realnu vrednost auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth felne pogledaj u oglasima. Ima ljudi koji ne žele za gume da daju visoku cifru pa ih menjaju za 15, 16 uz malu doplatu.

Gume 17 su od 11000 pa nadaje, 16 od 7000 din.

Kačketič 40E, rubovi 70-80E.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam, Abarth 17'' su ti okvirno oko 220 do 250 EUR, sa gumama od 270 do 350 EUR. U nekoj zameni to izadje znatno manje, kao sto ti je i Kole lepo rekao. Znas i sam pricu oko izgleda, cene guma, odrzavanja - pa sta ti odgovara...

Takodje, pogledaj da pragovi i spojler nisu neka jeftina poliester aftermarket varijanta. Nemam nista protiv toga, samo ceo taj komplet se nabavlja i za 80 EUR.

Tako da nemoj da ti zamazuju oci sa sminkom. I sto se tice cene, a jos vise stanja vitalnih delova auta i svega ostalog sto je mnogo bitnije. Znam ih sigurno par koji su se zaleteli na felne i ostale "sljastece elemente" iako smo ih odgovarali, pa su se posle kajali na tenane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala kolege!

Kako bih mogao da prepoznam da li je u pitanju ta jeftinija aftermarket varijanta?Da li original ima neku oznaku ili je dovoljno da je od aluminijuma.

Vidim i da su 16 in felne oko 200 e tako da te 17 abarth nisu nista narocito skuplje osim sto su lepse i skuplje za odrzavanje ;)

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam jedan od onih koji sa 17 na 16 prelazim samo zimi.

Njihova ptednost nije samo izgled.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...