Dante Bg 4 Posted July 14, 2012 (edited) U pitanju je stilo 1.6 16 vPo ePER-u je paket opreme Dynamic,ali auto koji sam gledao nema digitalnu klimu i cini mi se elektro podesive sve prozore(ima kozni volan i rucicu kao i naslon za ruku napred i pozadi)Da li je to ok? Edited July 14, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 14, 2012 Stilo paketi opremehttp://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2003/stilo_my_2004/equipment.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted July 14, 2012 da da, ok je, i moj je Dynamic, pa je isti takav, samo dizel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sunce se ponovo rađa 0 Posted July 15, 2012 (edited) U nedoumici sam. Planiram da se "okolim" ali nikako da odlučim. Prelazim 10k godišnje i dvoumim se između stila jtd i 1.6. b. Vozim uno i nešto mi se ne menja "firma". Našao sam u oglasima nekoliko stila 2004. tako otprilike 3500-4000 jevrića, ali znate kako je to...mačka u džaku. Čitam svašta o stilu. Meni se taj auto po dizajnu stvarno, ali stvarno sviđa... Sad, o mehanici se svašta govori. Zato me interesuju iskustva članova ovog foruma o stilu. Hvala.Da nastavim samo kratko. Šta mislite o ovim primercima? http://www.polovniau...bolji_u_srbiji/http://www.polovniau...t_stilo_19_jtd/ Edited July 16, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sawke 0 Posted July 15, 2012 Ej ljudi,treba mi pomoc od SVIH vas,planiram da kupim onog stila sa 3 vrata,nekog jeftinijeg jer planiram posle da ga doradjujem,pa mi treba svaka pomoc i svaki savet,pa me posavetujte malo sta i kako treba za stila i sa isitm da se postupi....Hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 15, 2012 Suzi malo, benzinac, dizel, abarth... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted July 15, 2012 @sawkeSve je do detalja vec receno i prezvakano o Stilu, samo na ovoj temi je 31 strana sa preko 600 postova. Plus ostale teme (narocito "Tehnicki problemi - Stilo/Nuova Bravo")... Na novim kolegama i potencijalnim kupcima je samo da to detaljno procitaju, stvarno mislim da vise nema sta novo da se doda... I onda da donesu odluku shodno svojim potrebama i mogucnostima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 15, 2012 Nesto mi najvise zapao za oko ovaj "najbolji u srbiji" . Nista drugo se nemoze reci po slikama. Licno mislim da bi ti vise odgovarao benzinac, iz razloga sto malo prelazis i verovatno se puno cimas po gradu, a tu se benzinac bolje pokazao po dzepu u smislu troskova odrzavanja. Ja bih da sam na tvom mestu trazio 1,4b sa 6brzina, mislim da je to pun pogodak. Licno bih pre kupio punto sporting.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted July 15, 2012 (edited) Sta vise covek ima da razmislja kad je nasao najboljeg u Srbiji .Ja cu se suzdrzati sto se tice preporuka o izboru motora, oba koja pikiras su provereni i vise nego prezvakani na forumu, a od tebe zavisi sta ce ti vise odgovarati i koji su ti afiniteti.Samo da te uputim da precesljas i ovu temu: http://www.fiat-lanc...showtopic=31847 Edited July 15, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 18, 2012 Raspitivao sam se kod jednog(dobrog) majstora o fiat stilu 1.6 kog planiram da kupim.On mi je rekao sledece:motor je odlican ali ogromni problemi su sa1.klapnom2.diznama3.bobinama4.elektronikomi to na nacin da su skoro neresivi jer prema njegovim recima ti delovi se zamene ali se stalno i veoma brzo kvare. Takodje mi je rekao da gas na ovaj auto nikako ne stavljam jer to ne ide i stalno se kvari.Njegov predlog je dizel 1.9 jtdNa moju konstataciju da je dizel mnogo skuplji za odrzavanje i da su potencijalni kvarovi veca glavobolja-misleci na plivajuci zamajac,turbinu...On je rekao da,to je tacno ali ti kvarovi dolaze sa velikim kilometrzama i ono sto je najvaznije kad se zamene ti delovi auto ide odlicno i vise nema problema.To za klapnu nigde nisam procitao da je cest kvar,kao ni da se dizne stalno menjaju (znam da se ciste), a prica da kad nesto na benzincu menjas to se ponovo ubrzo pokvari dok je na dizelu sve ok,mi jako cudno zvuci.Moj izbor je 1.6,ali sad sam opet u rebusu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 18, 2012 Dizne ne crkavaju na 1.6, skinu se i očiste kada bude razloga. Nije to ništa često, ja sam to uradio kada je kupljen Stilo (pre više od 4 godine) i od tada nisu ni pipnute. A, i tada su skinute jer sam to hteo da uradim, nije bilo posebnih simptoma.Bobine crkavaju, da. Komad je oko 30, 35 eura, svaka svećica ima svoju. Mogu da se kontrolišu i da se onda promene pre nego rikne u vožnji. Ako rikne u vožnji, upali se check engine lampica i auto se ponaša kao da ima 30 KS...ide, ali ne preko 40 na sat. Ako pokušaš preko toga, trza. Meni je riknjavala jedna godišnje, obično oko praznika. Kada je rekao klapna, mislio je na oscilacije obrtaja u leru. Sve se rešava prskanjem karbon klinera, tj. njenim čišćenjem. Ima na forumu o tome.Kada je rekao elektronika, mislio je na glavni komp. Da, zna da se dogodi da pravi problem na starijim godištima. Ne znači da će sigurno praviti, ali se neuporedivo češće dešava na 2001., 2002., 2003. godištu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 21, 2012 (edited) Sta prvo treba pogledati na stilu kada se pazari.Treba da idem sa drugarom da vidi pa da ne ode onako laicki. Edited July 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted July 21, 2012 onako laički pogledaj prvo unutrašnjost i pohabanost. Ako izgleda jadno verovatno je prešao milione kilometara, pošto je unutrašnjost kod stila poprilično otporna na upotrebu i habanje Onda trap pošto je mekan i ume da izbije dosta para iz džepa ako nije sređivan na vreme, tj ako je zapušten pred prodaju (govorim iz ličnog iskustva ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 21, 2012 Ok to znam da se po enterijeru prvo zna sta i kako.Sta mislis o tome sto mu je lik rekao da je vec radio sredjivanje kompjutera Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted July 21, 2012 Onda je pretpostavljam benzinac?Sređivanje kompjutera su, čini mi se, radili i neki na forumu..pretraći malo podforum o stilu..Inače, kad komjuter zeza, najčešće izbacuje greške neke asr, lose conection..tako nekako.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted July 21, 2012 (edited) Bar iz mog iskustva (kada sam gledao za drugare), ne hvatajte se odmah za enterijer, posto ih prepakuju ocas posla. Ovi po otpadima jedno vreme nisu mogli da nakupe volana, odmorista za levu nogu, plocica na rucici menjaca, itd. koliko su bili trazeni. Svojevremeno sam stavio oglas za svoj dobar plasticni volan (ugradio kozni MF), ubili me od poziva, sta mislite ko . I pitaju imam li jos...Mislim, enterijer moze da bude reper, ali ne mora da bude nista sigurno.onako laički pogledaj prvo unutrašnjost i pohabanost. Ako izgleda jadno verovatno je prešao milione kilometara, pošto je unutrašnjost kod stila poprilično otporna na upotrebu i habanje Sa ovim se bas ne bih slozio, jes' da vozim Stila ali generalno su im bas ti neki osetljivi delovi enterijera prilicno lose uradjeni (sedista, tapaciri vrata...) u poredjenju sa tadasnjom konkurencijom.Sto se ostalog tice, znas kako ide procedura provere, Stilo je auto kao i svaki drugi (provera u EPER-u, provera papira, da li je kraden, pregled limarije da li je i koliko farban ili rokan, pregled motora, trapa, obavezna test voznja...).Zelim vam puno srece i pametan izbor, pozz. Edited July 21, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted July 21, 2012 ajoj Ivane, nisi ti video onda, na primer, pežo 307, šta je neotporan materijal... izguljeno na sve strane i sedišta propala (ili su fabrički tako mekana) a km prava oko 120k.. A ja sam gledao stilove sa perfektnim enterijerom, a dijagnostikom utvrđivao km na oko 250k..Istina je da je lako promeniti volan, papučice, ručice, ali I ne može baš sve da se prepakuje, onda ne bi bilo isplativo..sedišta, tepisi, tapacirunzi..A i reče čovek da će prvo da pogleda onako laički I naravno, samo na osnovu laičkog pregleda nemoj da uzimate,kao što reče Ivan ima tu pregleda i provera pre konačne odluke, jer mnoge stvari ne mogu čak ni u probnij vožnji da se primete.. Srećno i od mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 21, 2012 Sta god da isproveravate, uvek ima nesto sto zna samo vlasnik. Nekad cak ni on, jer je bilo vlasnika i pre njega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted July 21, 2012 (edited) @VladaNSKakvi nije isplativo, pa ne bi se toliko uvozilo svojevremeno, nego im kriza (kao i svima nama) pomrsila racune. Uzmu neku lesinu tamo za smesne pare (jos jednom cast izuzecima), picnu ga ovde za neku sicu i zveknu cenu. Pa evo kolega mi skoro prepakovao Pug 206 Van u putnicki za 150 EUR sa sve rukama. Zadnja sedista, zadnji tapaciri, zadnja stakla, zadnji pojasevi, nebo, polica gepeka... Slagacu te, ne znam sta je tacno uradio sa prednjim sedistima posto je 3v, pa su trebali i oni klizaci da se ugrade... Pa ti vidi.A u pravu si to sto rece, ne kazem da je pravilo, daleko od toga. Samo skrecem paznju da to ne mora da bude bas neki pouzdan reper. Edited July 21, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted July 21, 2012 Nista vise nije sigurno. Video sam Puntica koji je bio van, pa prepakivan ovde. Kupljen za neku smesnu cifru. Nepoznato koliko je presao. Coveka ne zanima. Mjet je u pitanju.Auto je u boljem stanju nego moj auto kupljen nov ovde i placen preskupo kad su cene bile najvece.Tako da ima i primera da neko dobro prodje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted July 21, 2012 Izuzetak potvrdjuje pravilo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 26, 2012 Cesto vidjam da je unutrasnji rukohvat na vratima polomnjen.Da li je to slaba tacka ili znaci da je auto urnisan (presao puno)...I ako je neko menjao taj deo koliko kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted July 26, 2012 Kao sto rekoh par postova iznad, po meni su ti tapaciri na Stilu (ukljucujuci i rukohvat) prilicno jadno uradjeni, iskreno. S obzirom na klasu i nekadasnju cenu novog auta. Taj rukohvat zna da pukne uglavnom na kupeu posto su vrata duza i masivnija...Sto se cene tice, sve zavisi koliko si vest u trazenju. Skoro se vrteo oglas za desni 3v tapacir na polovniautomobili.com od 60 EUR, sto licno mislim da je zesca klempa. Imas kod ovih ljudi na otpadima to dosta jeftinije (imas temu i o tome), e sad kao sto rekoh, sve zavisi koliko si vest u trazenju i cenkanju...Pa bar vi Sapcani ne morate oko toga da se brinete . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 27, 2012 obrati pažnju i na ovaj deo tapacirunga, često na ovim krševitim i izakanim kolima ispod tekstila je polomljena plastika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted July 27, 2012 Eto koliko se neki (placevi) trude da prodaju auto,tesko im je da zamene tako uocljiv deo (od 50 e). Neke sam vidjao i bez poklopca akumulatora. Sve su to sitnice,ali ostavljaju los utisak. Takodje skoro svi prijavljuju po neku gresku ili osciliraju u leru.E sad koliko je prednost biti Sapcanin...u neku ruku i nije Quote Share this post Link to post Share on other sites