Jump to content
FAS Goran
Guest 11886

Savet pri kupovini Fiat Stilo

Recommended Posts

U pitanju je stilo 1.6 16 v

Po ePER-u je paket opreme Dynamic,ali auto koji sam gledao nema digitalnu klimu i cini mi se elektro podesive sve prozore

(ima kozni volan i rucicu kao i naslon za ruku napred i pozadi)

Da li je to ok?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da, ok je, i moj je Dynamic, pa je isti takav, samo dizel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedoumici sam. Planiram da se "okolim" ali nikako da odlučim. Prelazim 10k godišnje i dvoumim se između stila jtd i 1.6. b. Vozim uno i nešto mi se ne menja "firma". Našao sam u oglasima nekoliko stila 2004. tako otprilike 3500-4000 jevrića, ali znate kako je to...mačka u džaku. Čitam svašta o stilu. Meni se taj auto po dizajnu stvarno, ali stvarno sviđa... Sad, o mehanici se svašta govori. Zato me interesuju iskustva članova ovog foruma o stilu. Hvala.

Da nastavim samo kratko. Šta mislite o ovim primercima?

sw1003.jpg sw1002.jpg

http://www.polovniau...bolji_u_srbiji/

http://www.polovniau...t_stilo_19_jtd/

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej ljudi,treba mi pomoc od SVIH vas,planiram da kupim onog stila sa 3 vrata,nekog jeftinijeg jer planiram posle da ga doradjujem,pa mi treba svaka pomoc i svaki savet,pa me posavetujte malo sta i kako treba za stila i sa isitm da se postupi....Hvala unapred! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sawke

Sve je do detalja vec receno i prezvakano o Stilu, samo na ovoj temi je 31 strana sa preko 600 postova. Plus ostale teme (narocito "Tehnicki problemi - Stilo/Nuova Bravo")... Na novim kolegama i potencijalnim kupcima je samo da to detaljno procitaju, stvarno mislim da vise nema sta novo da se doda... I onda da donesu odluku shodno svojim potrebama i mogucnostima.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto mi najvise zapao za oko ovaj "najbolji u srbiji" :laughing: . Nista drugo se nemoze reci po slikama. Licno mislim da bi ti vise odgovarao benzinac, iz razloga sto malo prelazis i verovatno se puno cimas po gradu, a tu se benzinac bolje pokazao po dzepu u smislu troskova odrzavanja. Ja bih da sam na tvom mestu trazio 1,4b sa 6brzina, mislim da je to pun pogodak. Licno bih pre kupio punto sporting....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta vise covek ima da razmislja kad je nasao najboljeg u Srbiji :thumbsup: .

Ja cu se suzdrzati sto se tice preporuka o izboru motora, oba koja pikiras su provereni i vise nego prezvakani na forumu, a od tebe zavisi sta ce ti vise odgovarati i koji su ti afiniteti.

Samo da te uputim da precesljas i ovu temu: http://www.fiat-lanc...showtopic=31847

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspitivao sam se kod jednog(dobrog) majstora o fiat stilu 1.6 kog planiram da kupim.

On mi je rekao sledece:motor je odlican ali ogromni problemi su sa

1.klapnom

2.diznama

3.bobinama

4.elektronikom

i to na nacin da su skoro neresivi jer prema njegovim recima ti delovi se zamene ali se stalno i veoma brzo kvare. Takodje mi je rekao da gas na ovaj auto nikako ne stavljam jer to ne ide i stalno se kvari.

Njegov predlog je dizel 1.9 jtd

Na moju konstataciju da je dizel mnogo skuplji za odrzavanje i da su potencijalni kvarovi veca glavobolja-misleci na plivajuci zamajac,turbinu...On je rekao da,to je tacno ali ti kvarovi dolaze sa velikim kilometrzama i ono sto je najvaznije kad se zamene ti delovi auto ide odlicno i vise nema problema.

To za klapnu nigde nisam procitao da je cest kvar,kao ni da se dizne stalno menjaju (znam da se ciste), a prica da kad nesto na benzincu menjas to se ponovo ubrzo pokvari dok je na dizelu sve ok,mi jako cudno zvuci.

Moj izbor je 1.6,ali sad sam opet u rebusu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne ne crkavaju na 1.6, skinu se i očiste kada bude razloga. Nije to ništa često, ja sam to uradio kada je kupljen Stilo (pre više od 4 godine) i od tada nisu ni pipnute. A, i tada su skinute jer sam to hteo da uradim, nije bilo posebnih simptoma.

Bobine crkavaju, da. Komad je oko 30, 35 eura, svaka svećica ima svoju. Mogu da se kontrolišu i da se onda promene pre nego rikne u vožnji. Ako rikne u vožnji, upali se check engine lampica i auto se ponaša kao da ima 30 KS...ide, ali ne preko 40 na sat. Ako pokušaš preko toga, trza. Meni je riknjavala jedna godišnje, obično oko praznika. :D

Kada je rekao klapna, mislio je na oscilacije obrtaja u leru. Sve se rešava prskanjem karbon klinera, tj. njenim čišćenjem. Ima na forumu o tome.

Kada je rekao elektronika, mislio je na glavni komp. Da, zna da se dogodi da pravi problem na starijim godištima. Ne znači da će sigurno praviti, ali se neuporedivo češće dešava na 2001., 2002., 2003. godištu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta prvo treba pogledati na stilu kada se pazari.Treba da idem sa drugarom da vidi pa da ne ode onako laicki.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

onako laički pogledaj prvo unutrašnjost i pohabanost. Ako izgleda jadno verovatno je prešao milione kilometara, pošto je unutrašnjost kod stila poprilično otporna na upotrebu i habanje :)

Onda trap pošto je mekan i ume da izbije dosta para iz džepa ako nije sređivan na vreme, tj ako je zapušten pred prodaju (govorim iz ličnog iskustva <_< )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok to znam da se po enterijeru prvo zna sta i kako.Sta mislis o tome sto mu je lik rekao da je vec radio sredjivanje kompjutera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda je pretpostavljam benzinac?

Sređivanje kompjutera su, čini mi se, radili i neki na forumu..pretraći malo podforum o stilu..:)

Inače, kad komjuter zeza, najčešće izbacuje greške neke asr, lose conection..tako nekako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bar iz mog iskustva (kada sam gledao za drugare), ne hvatajte se odmah za enterijer, posto ih prepakuju ocas posla. Ovi po otpadima jedno vreme nisu mogli da nakupe volana, odmorista za levu nogu, plocica na rucici menjaca, itd. koliko su bili trazeni. Svojevremeno sam stavio oglas za svoj dobar plasticni volan (ugradio kozni MF), ubili me od poziva, sta mislite ko :no . I pitaju imam li jos...

Mislim, enterijer moze da bude reper, ali ne mora da bude nista sigurno.

onako laički pogledaj prvo unutrašnjost i pohabanost. Ako izgleda jadno verovatno je prešao milione kilometara, pošto je unutrašnjost kod stila poprilično otporna na upotrebu i habanje :)

Sa ovim se bas ne bih slozio, jes' da vozim Stila ali generalno su im bas ti neki osetljivi delovi enterijera prilicno lose uradjeni (sedista, tapaciri vrata...) u poredjenju sa tadasnjom konkurencijom.

Sto se ostalog tice, znas kako ide procedura provere, Stilo je auto kao i svaki drugi (provera u EPER-u, provera papira, da li je kraden, pregled limarije da li je i koliko farban ili rokan, pregled motora, trapa, obavezna test voznja...).

Zelim vam puno srece i pametan izbor, pozz.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajoj Ivane, nisi ti video onda, na primer, pežo 307, šta je neotporan materijal... izguljeno na sve strane i sedišta propala (ili su fabrički tako mekana) a km prava oko 120k.. :)

A ja sam gledao stilove sa perfektnim enterijerom, a dijagnostikom utvrđivao km na oko 250k..

Istina je da je lako promeniti volan, papučice, ručice, ali I ne može baš sve da se prepakuje, onda ne bi bilo isplativo..sedišta, tepisi, tapacirunzi..

A i reče čovek da će prvo da pogleda onako laički :)

I naravno, samo na osnovu laičkog pregleda nemoj da uzimate,kao što reče Ivan ima tu pregleda i provera pre konačne odluke, jer mnoge stvari ne mogu čak ni u probnij vožnji da se primete.. Srećno i od mene :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta god da isproveravate, uvek ima nesto sto zna samo vlasnik. Nekad cak ni on, jer je bilo vlasnika i pre njega...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VladaNS

Kakvi nije isplativo, pa ne bi se toliko uvozilo svojevremeno, nego im kriza (kao i svima nama) pomrsila racune. Uzmu neku lesinu tamo za smesne pare (jos jednom cast izuzecima), picnu ga ovde za neku sicu i zveknu cenu. Pa evo kolega mi skoro prepakovao Pug 206 Van u putnicki za 150 EUR sa sve rukama. Zadnja sedista, zadnji tapaciri, zadnja stakla, zadnji pojasevi, nebo, polica gepeka... Slagacu te, ne znam sta je tacno uradio sa prednjim sedistima posto je 3v, pa su trebali i oni klizaci da se ugrade... Pa ti vidi.

A u pravu si to sto rece, ne kazem da je pravilo, daleko od toga. Samo skrecem paznju da to ne mora da bude bas neki pouzdan reper.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista vise nije sigurno. Video sam Puntica koji je bio van, pa prepakivan ovde. Kupljen za neku smesnu cifru. Nepoznato koliko je presao. Coveka ne zanima. Mjet je u pitanju.

Auto je u boljem stanju nego moj auto kupljen nov ovde i placen preskupo kad su cene bile najvece.

Tako da ima i primera da neko dobro prodje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetak potvrdjuje pravilo ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cesto vidjam da je unutrasnji rukohvat na vratima polomnjen.Da li je to slaba tacka ili znaci da je auto urnisan (presao puno)...

I ako je neko menjao taj deo koliko kosta?

sw5100.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rekoh par postova iznad, po meni su ti tapaciri na Stilu (ukljucujuci i rukohvat) prilicno jadno uradjeni, iskreno. S obzirom na klasu i nekadasnju cenu novog auta. Taj rukohvat zna da pukne uglavnom na kupeu posto su vrata duza i masivnija...

Sto se cene tice, sve zavisi koliko si vest u trazenju. Skoro se vrteo oglas za desni 3v tapacir na polovniautomobili.com od 60 EUR, sto licno mislim da je zesca klempa. Imas kod ovih ljudi na otpadima to dosta jeftinije (imas temu i o tome), e sad kao sto rekoh, sve zavisi koliko si vest u trazenju i cenkanju...

Pa bar vi Sapcani ne morate oko toga da se brinete :thumbsup:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0064e7fab6dc_800x600.jpg

obrati pažnju i na ovaj deo tapacirunga, često na ovim krševitim i izakanim kolima ispod tekstila je polomljena plastika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto koliko se neki (placevi) trude da prodaju auto,tesko im je da zamene tako uocljiv deo (od 50 e). Neke sam vidjao i bez poklopca akumulatora. Sve su to sitnice,ali ostavljaju los utisak. Takodje skoro svi prijavljuju po neku gresku ili osciliraju u leru.

E sad koliko je prednost biti Sapcanin...u neku ruku i nije :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...