Deki_Fiat 0 Posted December 24, 2011 (edited) Poozdrav svima ,vlasnik sam Fiata Bravo koji je na prodaju ...planiram da kupim Fiat Stilo Mislim da se za dosta realnu cenu moze naci pristojan Stilo...Mene interesuje koja je razlika izmedju Multijet i JTD agregata koje su prednosti i mane jednog i drugog Bi bih zahvalan za svaku informaciju Edited December 24, 2011 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 24, 2011 O tome smo pisali već dosta, mjet je savremeniji sa 2-4 ubrizgavanja goriva po taktu, za razliku od jtda koji ima samo 2 predubrizgavanje i glavno. Mjet je euro 4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki_Fiat 0 Posted December 25, 2011 Krenuo sam u potragu ,probao sam Stila 2004 god,prva registracija sept.04...Poranio sam ujutru na placu je cijelu noc temperatura -5 auto tri dana nije paljeno ,upalio je na pola kljuca odmah sam uocio ne preveliku buku motora za tako haldan start(ili se to meni cini posle mog Fiata Bravo td) dok se auto grijalo u mestu ja sam provjeravao limariju .Nema zazora na spojevima ,sem normalnih jedva uocljivih ogrebotina oko rucke i udara kamencica oko tocka ,limarija je savrsevna ,nema cak ni onih ostecenja farbe ulsed brisanja krpom prasnjavog auta .Neko ga je cistio iskljucivo smrkom...znao je da prasina deluje abrazivno...Enterijer je uredan ,sedista ocuvana pohabanost enterijera pokazuje urednog vlasnika koji je čuvao auto Momak koji je tu bio provozao me je ....prvo sam uocio jaku startnost vozila ...u cetvrtoj brzini me je zalepilo za sediste odziv na gas je odlican Naravno svratili smo u servis ,skinuli crevo sa intercoolera nema ulja ni u tragovima turbina odlicna .trap u redu jedna manzetna je malo procurila i lezaj prednji desni trebao bih da se menja ...Majstor koji je moj covek ,je rekao OK ...Klima hladi na svaki izduv ,moj licni dojam je da je auto odlicno Oprema: Centralna brava; Servo volan; Elektricni podizaci; Alarm; Aluminijumske felme; ABS; Elektricni retrovizori; Airbag; Digitalna klima; Muzika; Komande muzike (volan); BOARD COMPUTER MULTI JET AIRBAG 6 LIMIT BRZINE NASLON ZA RUKE KOZNI VOLAN VOLAN PODESIV SVetla ZA MAGLU MUZIKA-CD snaga 103 kwpresao 141 hiljadu Zapeli smo oko cene 4700 evr gazda nece da cuje manje ,taj plac dava opciju strano za "novo" moj Bravo je procenjen na 1.200 sto mi se zgadilo jer znam koliko sam ulozio u njega .doslo mi je da ga nokautiram jer me to pogodilo, kao da sam narkoman koji krizira U glavnom sta mislite o ceni ,posto sam gazi uputio par reči planiram da posaljem druga da ga kupi za mene ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 25, 2011 Pogledaj za koliko se prodaje takav u inostranstvu. Meni bi recimo bilo veoma čudno da je ovde jeftiniji.U zameni nikad nije bilo mnogo sreće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 25, 2011 prvi koji si video pa odmah da kupis... pogledaj jos malo, nece se taj sigurno prodati tako brzo.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki_Fiat 0 Posted December 27, 2011 Primetio sam da neki Fiati Stlo imaju problem sa prijavljivanjem nepostojecih kvarova ...Ove koje sam ja gledao bili su proizvedeni u prvoj polovini 2004 ...cini mi se da sam negde na ovom forumu procitao da mladja godista imaju ispravljen taj problem...da lije to druga polovina 2004 ? od koje godine tacno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 28, 2011 Navodno je od 2004. to ispravljeno, sto ukljucuje i pocetak i kraj te godine. Stilo od 2004. se prepoznaje po tome sto na vratima gepeka ima okrugli fiat znak na sredini ispod brisaca, stilo pise levo, a jtd desno. Svi stariji imaju fiat slova sa leve strane, a sa desne stilo jtd. Po nepisanom pravilu uvek imaju vise opreme od ovih mladjih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 28, 2011 I moje je iskustvo takvo. Imao sam 02 i sada 05. I za razliku od starog ovde nema povremenih upozorenja:water in fuel, high oil level, airbag failure ....Međutim to su bila samo povremena upozorenja, a ne kvarovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted December 28, 2011 ..ali kako se odreći svih tih džidža-bidža koje imaju starija godišta.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki_Fiat 0 Posted December 30, 2011 (edited) Znam da pohabanost volana ,papucice kvacila,gasa... moze biti pokazatelj rabljenosti vozila.Ove Stliće koje sam gledao svi imaju predjenu kliomtrazu ispod 150 hilj,Kako sa siurnoscu se moze utvrditi predjena kilometraza ,Komp.dijagnostikom?i stanje Plivajuceg zamajca ???????...Ovde sam procitao da treba da pogledam crevo koje uvodi vazduh iz Turbine u intercooler,(iako je isao kao metak,auto je ostavljao oblak dima )insistirao sam da skinem selnu koja pricvrsuje crevo prodavac je nevoljno pristao jer kao to je orginalna stalna šelna i kada sam skunop crevo pocel je da curi ulje ,a onaj mali hladnjak je bio pun ulja Turbina je razbalansirana i piša ulje u usis Prodavac je ostao da kuka za šelnom a ja sam produzio dalje Edited December 30, 2011 by Deki_Fiat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki_Fiat 0 Posted December 30, 2011 http://www.autotrendmne.com/index-cg.php?akcija=prikazi_jedan&ID=1519&=5&do=10Da li je skup? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 31, 2011 pa nije bas jeftin, ali deluje da je u ok stanju na slikama. treba pogledati uzivo, pa spustati cenu ako je moguce.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMDN 0 Posted January 24, 2012 (edited) Cao.Nakon skoro godinu dana istrazivanja konacno sam odlucio da moj prvi auto bude Stilo. Na drugarevu preporuku pogledao sam na auto placu na cukarickoj padini stila i odusevio se. Lep je, muski auto, ne izgleda ko igracka, verzija sa troje vrata izgleda mnogo mnogo bolje nego sa petoro (zasto?), medjutim taj stilo je benzinac sa plinom. Takodje me nije savetovao da kupujem benzinca, pogotovo ne sa plinom, vec da uzmem 1.9 jtd. Kaze dobar motor, ide ko sumanut. Ima neki njegov prijatelj.Ono sto mene interesuje je gde traziti i sta gledati pri kupovini. Jedini sa podnosljivom cenom koji sam nasao 1.9 jtd, uvoz uz bugarske, trenutno je auto u dimitrovgradu i presao je 200000 sto je po meni i drugima bas puno. Generalno dosta njih koji sam gledao su presli oko 200000. Ima ga na sajtu polovni automobili gde sam ga i nasao. Pa dal uopste razmisljati o autu koji je toliko presao. Budzet mi je oko 3000 (manje, vise).Svaki savet je dobrodosao.Poz! Edited January 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted January 24, 2012 Pa mozes da uzmes na placu neki gde pise 130.000 npr...To ti je u stvari isto preko 200-250.000 Gledaj vise stanje auta a manje kilometrazu.I procitaj celu temu lagano, ima dosta toga pametnog da se procita Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMDN 0 Posted January 24, 2012 Konkretno sam video ovaj:http://www.polovniautomobili.com/oglas1750127/fiat_stilo_19_jtd/Znaci nije neki problem ako je presao i 200000? Trebalo bi da ovaj gledaju neki strucnjaci, eventualno da teraju na kanal.Btw neki majstor me je savetovao da ne kupujem stila jer ima problem sa instrument tablom. A pritom mi nudio reno megana starog za 2000 evra Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 24, 2012 A ti bi za te pare ako može Stilo od oko 100kkm ?Sve i da ga nađeš da mu to piše na satu za taj fond to neće biti realna kilometraža. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMDN 0 Posted January 24, 2012 Kole ja se ne razumem toliko u automobile pa pitam. Prvi deo tvog odgovora uopste ne pomaze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted January 24, 2012 Prvo se druzi sa forumom i temama o Stilu jedno 10 dana.Iscitaj sve sto stignes i posle toga ce ti dosta biti jasno,ali ima glava da te boli i shvatices da za 3000 evra mozes kupiti "prosecno izraubovanog" stila(citaj lesh,polumrtav),koji je presao preko 200-250000 km i kome treba jos jedno 500-1000 evra ulaganja u kratkom periodu od par meseci ako zelis iole pouzdan auto.Sve zavisi kako te potera maler.A maler hoce,kad ti najmanje treba.Kalkulacija je veoma jednostavna.Dizeli prelaze preko 20000 godisnje,benzinci ispod.Vodi se tim brojevima pa racunaj zasto je nemoguce kupiti dizela sa 100.000 na satu starog 10 godina.Pa i ja predjem za 10 godina 100.000 km,a auto mi vecito u garazi. I to benzinac.Bolje iscitaj forum,odvoji vreme,da ne bi posle brze kupovine,poceo otvarati teme u kvarovima Eto bas taj,sto si postavio link.NIje nasao za shodno ni da mu naspe malo dizela,vec ga muci skroz na rezervi.I to na kraju rezerve.Pa od njega ne bih kupio u inat.Samo sipas i vozis pravo u servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted January 24, 2012 a da za pocetak ti lepo uzmes neki punto za manje para i da se na njemu navezbas ? I naucis nesto o kolima, pa posle predjes na vece i skuplje za odrzavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMDN 0 Posted January 24, 2012 sasha015hvala na detaljnom odgovoru. Eto nisam znao da je to standard za to godiste. Meni ko laiku to delovalo puno. Bilo mi je bitno da saznam da li je kilometraza direktno povezana sa stanjem automobila. Inace jel tacna informacija da je taj motor "ponos FIATA" i da je mnogo bolji od benzinca? To sam cuo negde.Irokanjihehe ako mi verujes nisam naisao ni na jednog coveka koji mi je preporucio punta. A bilo ih je gomila. Stav na ovom forumu je sigurno drugaciji. Punto mi se nesvidja generalno kao izbor.Inace zar nije stilo, punto sa boljim motorom i dizajnom (to je taj auto, slicno odrzavanje, samo lepsi i sa boljim motorom) ili je to zabluda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted January 24, 2012 Znaci nije neki problem ako je presao i 200000? Poenta je sto u kilometrazu ne mozes da se pouzdas da je tacna uopste.Sa tim se prvo mulja, pa onda sa servisnim itd.200.000 kola mogu da naguraju i za 3-4 godine(sluzbena), da ne pricam o kolima starim 10 god npr.Da ne pisem da za male pare mozes da promenis u unutrasnjosti par sitnica i da to izgleda extra spakovano na prvi pogled.Zato ti kazem, ne opterecuj se mnogo kilometrazom, negu juri detaljan pregled kola kod tvog majstora. Za pocetak nemoj zuriti da uzmes nesto sto pre, nego se raspitaj, citaj forume, pitaj itd...Ima ona stara - ko se ozeni na brzinu, na tenane se kaje...Nesto slicno vazi i za polovna kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 25, 2012 Ova tema ima mnogo strana, malo je nepregledna pa nije loše ponoviti.Nemojte za male pare očekivati auto u savršenom stanju. Pratitie cene u inostranstvu. Ne mogu kod nas ti isti automobili biti jeftiniji. Osim toga treba imati fond da se sve dovede u red.Ja sam pre dve godine pazario jednog od skupljih Stila mjet 16v na našem tržištu, zato što je bio bolji od ostalih (cifra nije za poređenje, bila druga vremena). Ali sam uložio skoro 1000 EUR da ga dovedem u top stanje. Mogu samo da pomislim šta sve treba uraditi na ovim jeftinim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted January 25, 2012 za te pare najbolje da gledas punta. stila zaboravi, ne treba ti taakav stilo (3000) u zivotu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MMDN 0 Posted January 25, 2012 Hvala na informacijama. Procitao sam celu temu i dobio gomilu informacija.Budzet sam sam sebi ogranicio na 3000 jer mislim da prvi auto ne treba vise da kosta. Eto da nisam procitao temu kupio bih stila i plakao bih pored njega Hvala svima na odgovorima. Svoju srecu cu potraziti u drugom automobilu ili cak u drugoj marki (marci ) automobila.Poz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 25, 2012 Za drugi auto vrede ista pravila koje sam malo pre spomenuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites