Jump to content
FAS Goran
Guest 11886

Savet pri kupovini Fiat Stilo

Recommended Posts

Pozdrav svim forumašima. Posle dužeg vremena se izgleda vraćam u Fiat porodicu i na forum, ovog puta sa namerom da kupim Fiat Stilo 1,4 benzinac.

Pošto prelazim malu km godišnje i to uglavnom kraće relacije, treba mi nešto što ne troši baš mnogo, jeftino za održavanje, i izbor je pao ili na 1,4, ili eventualno na 1.2.

Znam da je 1,2 po većini mišljenja mrcina, lenj, puž,...ali ako baš ne nađem 1.4 koji mi odgovara, uzeću 1.2. Već sam vozio Punta Mk2 1,2 8v i Fabiju 1,2 htp karavan,

pa mi ni stilo 1,2 neće predstavljati problem. Ne jurcam, nemam komplekse, klimu nisam upalio 5 puta za 10 godina...a i od Gorana sam dobio preporuku za 1,4 ili 1,2

uz napomenu da je 1,2 jako trom i da ga uzmem samo ako baš moram jer je takođe jeftin i pouzdan kao 1,4. Što se tiče dileme 2/3 vrata ili 4/5 ili karavan, nemam ograničenja.

Karavan i 4/5v jesu ružniji ali su funkcionalniji, ali ako naleti dobar sa 3v-njega ću uzeti.

 

 Obzirom da je izbor 1,2 i 1,4 benzinaca jako mali, ne žurim nigde i pratim oglase duže vreme, pa sam za sada našao jedino ova dva vredna gledanja (bar po meni):

 

stilo 3v.pngstilo karavan.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj taj 1.2, za takvog vozaca kao sto si ti mislim da nije trom uopste. Lepo mu je odmeren prenos

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa i ja tako kontam jer ima 6 brzina i 80ks i mora biti živahniji od puntovog 1,2 8v ili Škodinog 1,2 HTP 12v, a nijedan od ta dva meni nisu bili tromi. Svakako gledam i 1,4 i 1,2 pa šta bude najbolji odnos cena-kvalitet.

Nego, kopka me ovaj karavan...zvao sam čoveka i kaže da su odrađeni veliki i mali servis, svećice, silent blokovi, nove zimske gume, da je kupljen pre 3 godine od vlasnika, da se vozi samo po gradu,...

I po enterijeru mi deluje da je kilometraža približno tačna jer je starija slika pa kaže da sada ima nekih 220 000 na satu. Sa druge strane, ovaj 3v je baš lep i ima plin koji doduše treba da se reatestira u julu, ali ga ipak ima.

Edited by beli82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo probaj da se posle ne pokajes, stilo je tezi od punta dosta... npr meni 1.2 80ks u lanci y koja je sigurno laksa i od punta je slabo, moze auto da se vozi fino ali opet fali snage za preticanja, sto se tice grada tu je dovoljno snage, ona odlicno krece sa semafora, ali na magistrali kad treba preteci, tad treba dobro proracunati da li moze da pretekne vise od jednog-dva auta. Naravno sto je duze vozim sve to lakse ide, ali vozim stila 1.9 140ks, pa je meni to verovatno velika razlika kad uzmem lanciu.
Ali ne treba zanemariti stilovu tezinu, zato bi pre isao na 1.4, ali svakako probaj oba pre bilo kakve odluke.
Treba uzeti i u obzir da su na puntu 14" tockovi, eventualno 15", a na stilu od 15-17", i sire gume, na tom malom motoru sve to pravi razliku.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sta da te kopka oko ta dva motora, u principu to su proste a dobre masine i ne bi trebalo da bude skrivenih a i skupih mana koje mogu da te iznenade kao kod dizela npr. Pogledaj ti koliko znas pa ako ti se svidja pravac kod majstora na pregled i nema greske. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/21/2017 at 1:54 PM, Kuvalja said:

Prvo probaj da se posle ne pokajes, stilo je tezi od punta dosta... npr meni 1.2 80ks u lanci y koja je sigurno laksa i od punta je slabo, moze auto da se vozi fino ali opet fali snage za preticanja, sto se tice grada tu je dovoljno snage, ona odlicno krece sa semafora, ali na magistrali kad treba preteci, tad treba dobro proracunati da li moze da pretekne vise od jednog-dva auta. Naravno sto je duze vozim sve to lakse ide, ali vozim stila 1.9 140ks, pa je meni to verovatno velika razlika kad uzmem lanciu.

Ali ne treba zanemariti stilovu tezinu, zato bi pre isao na 1.4, ali svakako probaj oba pre bilo kakve odluke.

Treba uzeti i u obzir da su na puntu 14" tockovi, eventualno 15", a na stilu od 15-17", i sire gume, na tom malom motoru sve to pravi razliku.

Znam, zato i gledam prvenstveno 1.4 mada se ne bavim preticanjem skoro nikada, pogotovo ne preticanjem 2 ili više vozila. Pošto sam iz Zemuna, preko mosta u BG odem možda par puta godišnje tako da zaista gledam ono što je primereno mojim potrebama, pogotovo zimi gde bi se na kraće relacije u dizelu ili jačem benzincu vozio kao sladoled dok 1.2 i 1.4 već na drugom semaforu donose grejanje kabine koje je zimi toliko neophodno.

 

Inače ako budem našao auto u Bg-u, već sam dogovorio sa Goranom da kod njega ide na proveru pre kupovine jer će svakako kod njega biti i održavan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa čitao sam da je kod 1.2 bio problem sa pregrevanjem tj dihtungom glave ako se ne menja antifriz na propisani interval, mada sam ja ubeđen da je to kod loše održavanih primeraka gde prethodni vlasnik nije proveravao ni antifriz ni temperaturu motora.
Kako se vama inače čini ovaj sa 3 vrata iz oglasa, sa plinom? Ne znam kako taj motor podnosi TNG...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema on nikakvih problema. Oce da mu crkne dihtung glave jednom u sto godina ko i na svakom motoru i to je :D Plin podnosi normalno a morao bi da postavis link da bi ga videli

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Stilo 1.6 odlicno podnosi Plin, odlicna kombinacija sa Stag 4+ uredjajem :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, čitao sam da je OK sa 1.6 i pretpostavio sam da nema razloga da na 1.4 ima problema sa plinom. Ovom ističe atest sledeće godine ali je ipak jeftinije i platiti reatest nego novu ugradnju sistema na autu koji nema TNG.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam išao da gledam nijedan ali sam posle razgovora sa prodavcem odustao od ovog sa 3 vrata tako da ću se skoncentrisati na onog karavana iz gornjeg screenshot-a.

Reče mi čovek pre par dana kada sam ga zvao da ide na put i da se vraća sredinom sledeće nedelje, pa ako u međuvremenu ne ispadne nešto u oglasima a ovaj se dobro pokaže na proveri kod Gorana, nadam se da ću uskoro osvežiti garažu jednim "lubeničarom".
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epa jbg :D Sacekaj onda, mozda se javi neko iz Sa pa pogleda umesto tebe. Sa slika izgleda dobro a moguce je da stoji jer nije bas interesantna kupovina, trovratni auto za 3500e min ( reg. + v.servis plus z.gume samo ) a i zima je, ne prodaju se nesto kola sad
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da nije greska sto pitam ovde, nisam nasao konkretnu informaciju putem pretrage. Da li svaki Stilo mjet 8v ima DPF, i kako se ponasaju generalno mjet motori nakon uklanjanja istog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...