Martin 799 Posted September 22, 2017 I ja sam čuo da je spoj 1.8 bemzim+plin katastrofa suprotnost od kombinacije 1.6+plin, koja je ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted November 21, 2017 Pozdrav svim forumašima. Posle dužeg vremena se izgleda vraćam u Fiat porodicu i na forum, ovog puta sa namerom da kupim Fiat Stilo 1,4 benzinac. Pošto prelazim malu km godišnje i to uglavnom kraće relacije, treba mi nešto što ne troši baš mnogo, jeftino za održavanje, i izbor je pao ili na 1,4, ili eventualno na 1.2. Znam da je 1,2 po većini mišljenja mrcina, lenj, puž,...ali ako baš ne nađem 1.4 koji mi odgovara, uzeću 1.2. Već sam vozio Punta Mk2 1,2 8v i Fabiju 1,2 htp karavan, pa mi ni stilo 1,2 neće predstavljati problem. Ne jurcam, nemam komplekse, klimu nisam upalio 5 puta za 10 godina...a i od Gorana sam dobio preporuku za 1,4 ili 1,2 uz napomenu da je 1,2 jako trom i da ga uzmem samo ako baš moram jer je takođe jeftin i pouzdan kao 1,4. Što se tiče dileme 2/3 vrata ili 4/5 ili karavan, nemam ograničenja. Karavan i 4/5v jesu ružniji ali su funkcionalniji, ali ako naleti dobar sa 3v-njega ću uzeti. Obzirom da je izbor 1,2 i 1,4 benzinaca jako mali, ne žurim nigde i pratim oglase duže vreme, pa sam za sada našao jedino ova dva vredna gledanja (bar po meni): Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 21, 2017 Probaj taj 1.2, za takvog vozaca kao sto si ti mislim da nije trom uopste. Lepo mu je odmeren prenos Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted November 21, 2017 (edited) Pa i ja tako kontam jer ima 6 brzina i 80ks i mora biti živahniji od puntovog 1,2 8v ili Škodinog 1,2 HTP 12v, a nijedan od ta dva meni nisu bili tromi. Svakako gledam i 1,4 i 1,2 pa šta bude najbolji odnos cena-kvalitet. Nego, kopka me ovaj karavan...zvao sam čoveka i kaže da su odrađeni veliki i mali servis, svećice, silent blokovi, nove zimske gume, da je kupljen pre 3 godine od vlasnika, da se vozi samo po gradu,... I po enterijeru mi deluje da je kilometraža približno tačna jer je starija slika pa kaže da sada ima nekih 220 000 na satu. Sa druge strane, ovaj 3v je baš lep i ima plin koji doduše treba da se reatestira u julu, ali ga ipak ima. Edited November 21, 2017 by beli82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 21, 2017 Prvo probaj da se posle ne pokajes, stilo je tezi od punta dosta... npr meni 1.2 80ks u lanci y koja je sigurno laksa i od punta je slabo, moze auto da se vozi fino ali opet fali snage za preticanja, sto se tice grada tu je dovoljno snage, ona odlicno krece sa semafora, ali na magistrali kad treba preteci, tad treba dobro proracunati da li moze da pretekne vise od jednog-dva auta. Naravno sto je duze vozim sve to lakse ide, ali vozim stila 1.9 140ks, pa je meni to verovatno velika razlika kad uzmem lanciu. Ali ne treba zanemariti stilovu tezinu, zato bi pre isao na 1.4, ali svakako probaj oba pre bilo kakve odluke. Treba uzeti i u obzir da su na puntu 14" tockovi, eventualno 15", a na stilu od 15-17", i sire gume, na tom malom motoru sve to pravi razliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 21, 2017 Nema sta da te kopka oko ta dva motora, u principu to su proste a dobre masine i ne bi trebalo da bude skrivenih a i skupih mana koje mogu da te iznenade kao kod dizela npr. Pogledaj ti koliko znas pa ako ti se svidja pravac kod majstora na pregled i nema greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted November 21, 2017 On 11/21/2017 at 1:54 PM, Kuvalja said: Prvo probaj da se posle ne pokajes, stilo je tezi od punta dosta... npr meni 1.2 80ks u lanci y koja je sigurno laksa i od punta je slabo, moze auto da se vozi fino ali opet fali snage za preticanja, sto se tice grada tu je dovoljno snage, ona odlicno krece sa semafora, ali na magistrali kad treba preteci, tad treba dobro proracunati da li moze da pretekne vise od jednog-dva auta. Naravno sto je duze vozim sve to lakse ide, ali vozim stila 1.9 140ks, pa je meni to verovatno velika razlika kad uzmem lanciu. Ali ne treba zanemariti stilovu tezinu, zato bi pre isao na 1.4, ali svakako probaj oba pre bilo kakve odluke. Treba uzeti i u obzir da su na puntu 14" tockovi, eventualno 15", a na stilu od 15-17", i sire gume, na tom malom motoru sve to pravi razliku. Znam, zato i gledam prvenstveno 1.4 mada se ne bavim preticanjem skoro nikada, pogotovo ne preticanjem 2 ili više vozila. Pošto sam iz Zemuna, preko mosta u BG odem možda par puta godišnje tako da zaista gledam ono što je primereno mojim potrebama, pogotovo zimi gde bi se na kraće relacije u dizelu ili jačem benzincu vozio kao sladoled dok 1.2 i 1.4 već na drugom semaforu donose grejanje kabine koje je zimi toliko neophodno. Inače ako budem našao auto u Bg-u, već sam dogovorio sa Goranom da kod njega ide na proveru pre kupovine jer će svakako kod njega biti i održavan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted November 21, 2017 Nemoj gubiti iz vida da je 1,4 posle fejslifta, a 1,2 pre fejslifta, i da su tada ispravili neke bagove i dečije bolesti Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 21, 2017 Pa koje? Jedino gresku ocs senzor, drugo nema. To onaj 1.6 kuburi sa svim i svacim Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted November 21, 2017 Šta ga znam, priča se po gradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 21, 2017 Ih sta se sve prica po selu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted November 21, 2017 Pa čitao sam da je kod 1.2 bio problem sa pregrevanjem tj dihtungom glave ako se ne menja antifriz na propisani interval, mada sam ja ubeđen da je to kod loše održavanih primeraka gde prethodni vlasnik nije proveravao ni antifriz ni temperaturu motora. Kako se vama inače čini ovaj sa 3 vrata iz oglasa, sa plinom? Ne znam kako taj motor podnosi TNG... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 21, 2017 Ma nema on nikakvih problema. Oce da mu crkne dihtung glave jednom u sto godina ko i na svakom motoru i to je Plin podnosi normalno a morao bi da postavis link da bi ga videli Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted November 21, 2017 Pa postavio sam print screen gore, Ali evo i linka: https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11306713/fiat-stilo-14-16v Možda neko od forumaša iz Bg-a i zna vlasnika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted November 21, 2017 Moj Stilo 1.6 odlicno podnosi Plin, odlicna kombinacija sa Stag 4+ uredjajem Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted November 21, 2017 Hvala, čitao sam da je OK sa 1.6 i pretpostavio sam da nema razloga da na 1.4 ima problema sa plinom. Ovom ističe atest sledeće godine ali je ipak jeftinije i platiti reatest nego novu ugradnju sistema na autu koji nema TNG. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted November 21, 2017 Hm, ko mi to dira 1.6 ... Hm da, ko će drugi no ćela ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli82 56 Posted November 23, 2017 Nisam išao da gledam nijedan ali sam posle razgovora sa prodavcem odustao od ovog sa 3 vrata tako da ću se skoncentrisati na onog karavana iz gornjeg screenshot-a. Reče mi čovek pre par dana kada sam ga zvao da ide na put i da se vraća sredinom sledeće nedelje, pa ako u međuvremenu ne ispadne nešto u oglasima a ovaj se dobro pokaže na proveri kod Gorana, nadam se da ću uskoro osvežiti garažu jednim "lubeničarom". Quote Share this post Link to post Share on other sites
BobanV 0 Posted December 22, 2017 http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11096150/fiat-stilo-19-multijet-ocuvan Da li je neko slucajno bio da pogleda ovaj primerak, relativno dugo je na oglasu pa me kopka da li mu nesto fali, a nije bas blizu Bg-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 22, 2017 Dugo je 2 nedelje i daleko Šabac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BobanV 0 Posted December 22, 2017 Obnavljan je oglas, a nije Sabac daleko koliko ja nemam vremena da se vozim uzalud do tamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 22, 2017 Epa jbg Sacekaj onda, mozda se javi neko iz Sa pa pogleda umesto tebe. Sa slika izgleda dobro a moguce je da stoji jer nije bas interesantna kupovina, trovratni auto za 3500e min ( reg. + v.servis plus z.gume samo ) a i zima je, ne prodaju se nesto kola sad Quote Share this post Link to post Share on other sites
BobanV 0 Posted December 22, 2017 Sve stoji sto si rekao Quote Share this post Link to post Share on other sites
BobanV 0 Posted December 23, 2017 Nadam se da nije greska sto pitam ovde, nisam nasao konkretnu informaciju putem pretrage. Da li svaki Stilo mjet 8v ima DPF, i kako se ponasaju generalno mjet motori nakon uklanjanja istog? Quote Share this post Link to post Share on other sites