Jump to content
FAS Goran
Guest 11886

Savet pri kupovini Fiat Stilo

Recommended Posts

Tako je, a pre restyle su imali dodatno i uspravne maglenke uz tablicu. Takodje, >=2004. imaju noviji okrugli Fiatov logo na sredini gepeka. Mada ne oslanjaj se 100% na to, kacili smo ovde po forumu raznorazne karakondzule - restyle sa zadnjim vratima ili stopkama od pre restyle i obrnuto, pre restyle sa enterijerom od restyle, itd, itd...

Za pocetak je najbolje uzeti VIN i proveriti u ePer - dobija se cak i mesec proizvodnje, oprema, u nekim verzijama aplikacije i tekstura sedista i tapacira, itd.

Na restyle su sredjene neke sitnije stvari (na ocuvanom primerku pre restyle se to nece ni primetiti, eventualno OCS senzor), izmenjena motorizacija - kod benzinaca 1.4 umesto 1.2, krece izbacivanje 1.8, kod dizelasa uvodjenje MultiJet umesto UniJet (JTD) agregata... Ali su i generalno osiromaseni sa opremom i fabrickim pripremama, kada je Fiat uvideo da se finansijski malo zaigrao sa svim onim sto je standardno "gurao" vec od pocetnih nivoa (Actual i Active).

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hgrt.jpg

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9051839/fiat-stilo-19jtd

 

Pozz.

Imao sam havariju na svom stilu pa sam ga prodao onako havarisanog.   Sad trazim drugog stila da kupim. Sta mislite o ovom primerku deluje mi skroz korektno barem po slikama 

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po slikama deluje da mu je truo desni prag i naravno da je vise presao :) Nista dok ne vidis uzivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

360 hiljada je presao po njihovim recima, nije ni to strasno ovaj sto sam vozio skro 4 godine je isto presao preko 320 i dobro me sluzio. mislis na onaj mali deo sto se kao korozija vidi ?, u svakom slucaju cu povesti i majstora da sve to pregledamo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamolio bih da, po pravilima, uz link ostavljamo i PrintScreen oglasa.

Kako bi sadrzaj foruma imao smisla i kako bi znali o cemu pricamo i ako se oglas skloni ili obrise.

 

s1.thumb.jpg.c6123e3efce9142d24985558a1ac11f8.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da taj "mali" deo ispod desnih vrata ali to nikako ne moze da bude mali deo, tako da, obrati paznju na koroziju generalno, nemoj da mislis da je kao tvoj :) Za km pisali bese 240hkm pa sam zato i rekao da je vise odmah. Ne znam da li ce kolega@Stilisa da prodaje njegovog, mnogo je bolji od ovog, ili@IvanBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, pazario bih Stila 1,4 16v sa troja vrata.

 

Kako vam se čini ovaj?

https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9500575/fiat-stilo-6-brzina-nemacka

 

Bio sam da ga vidim samo u prolazu, ispostavilo sa da je dobar drugar kolege mog drugara, uvozi samo takve. Deluje očuvano, malo zeza kontakt brava kada se prvo stavi na kontakt pa onda pali, na crnoj lajsni na krovu se malo skinula boja, sija Check engine...

wp_ss_20170324_0001.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, on kaže da je sva elektrika ispravna, a svetli check engine. Treba videti zbog čega, a to ovako napamet bez dijagnostike ne znam ko bi mogao da ti kaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas sa drugarom da gledamo i probamo auto. Pre nego što krenem sa utiscima, samo mali uvod. Proverio sam ga na ePer-u, i gledao sam opremu prema spisku http://www.italiaspeed.com/new_models/new_models_2003/stilo_my_2004/equipment.html, kao i prema spisku za nemačko tržište https://postimg.cc/image/mrz3121rx/

58d6d948e8c55_Stilo1416v95KS.thumb.png.aecf17fd672273617e278d4bb619a254.png

 

Koliko sam video to je Active sa dodatim "Cold climate pack", i po nedostatku ASR-a vidim da je rađen za nemačko tržište. Uklapa mi se u ove tabele.

 

Servisna knjiga je popunjena do 107000, i do tada je rađen servis na svakih 20ak. Prodavac je menjao svećice, čistio klapnu gasa, čini mi se da je menjao prednji desni stabilizator i nisam siguran da li mi reče da je stavio remontovane amortizere. Skrenuo mi je pažnju na kaiševe, i napomenuo da bi trebalo da se menjju ulje i filteri.

 

Što se tiče vožnje, bilo nas je trojica u kolima, vozio sam ga od Kose do Studenjaka, pa autoputem do aerodroma, i nazad na Radio far, a onda nekim lokalnim putem do Ikarbusa, i nazad do Bežanijske. Vozio sam i sa otvorenim i sa zatvorenim prozorima, ništa ne lupa, ništa ne trese. Moj drugar je sedeo pozadi, i kaže da je i tamo sve ok. Po mojim merilima, vuče dobro, fino je izvukao uključenje na autoput kod Studenjaka, lepa su međuubrzanja, itd. Vozio sam ga do 130, uletao na raskrsnicama, i nisam primetio da mu bilo šta smeta.

 

Enterijer je u sasvim solidnom stanju, ručica menjača je malo izlizana po obodu, volan je dobar, dugmići nisu izlizani. Pomerao sam sedišta i naslone za glavu, obarao klupu, proverio sve zvučnike, radio, motoriće retrovizora, sve je korektno. Radi mu centralna, radi i daljinsko otvaranje/zatvaranje prozora, radi obaranje svetala. Rekao bih da motor ne duva, proveravao sam i na meraču i na čepu, čak sam i poklapao auspuh.

 

E sad, nedostaci... Ima par tragova kamenčića, ogledala su nekako musava po obodu, na zadnjem staklu se izgleda malo oljuštila bordura po obodu. Kontakt brava nekad zeza, nekad ne kada se sa MAR okreće na AVV, to jest pali posle kontakta, vergla dve-tri sekunde, i hladan i zagrejan motor odmah obara na 800 odrtaja, pri prvom paljenju se desilo da je dva-tri puta oborio obrtaje na 500, pa vratio na 800. Palio je ventilator i na hladan motor, kazaljka za temperaturu ne pokazuje ništa, tako da sam nakon duže vožnje zavukao ruku u haubu i bilo je toplo, ali mi se čini kao i kod skroz ispravnih automobila, creva za vodu su bila vruća, itd. Malo je gutao knedle u prvoj na parkingu, ali verujem da je to do toga što sam dosta dugo vozio razne Puntiće sa 1,2 8v, pa sam naviako na baš mali gas. Posle mi se lepo ponašao pri manevrisanju, vožnji u rikverc...

 

Od sitnijih stvari, ne radi grejač desnog retrovizora, nisam uspeo da procenim da li radi klapna za recirkulaciju vazduha, polomljen je difuzor (levo-desno) u duvaljci za zadnju klupu. Grejač vozačevog sedišta radi, a grejač suvozačevog sedišta nisam uspeo da procenim jer je ono bilo već na suncu.

 

Prodavac je izuzetno korektan, pokazao mi je svog Stila, i stila svog drugara (koji je kolega mog drugara), oba su uvežena na isti način, samo ranije. Oba imaju manje kilometraže za po 50ak hiljada, ali nisu toliko očuvani kao ovaj. Dogovorili smo se da oteramo auto do Gorana neki dan, pa da vidimo za dalje.

 

Malo sam se raspisao, ali se nadam da neko ima neki savet vezano za ovog Stila :thumbup:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, malo sam bio detaljan, ali je i lik bio više nego raspoložen da mi sam pokaže dosta toga. Njemu je to hobi, meni profesionalna deformacija, krpa našla zakrpu :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh kolika test voznja. Ja bih ti vec kod Zmaja rekao da parkiras i da cu ja da vratim auto nazad. Naravno, mislim u smeru ka aerodromu :D 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Išli smo do njegovog ortaka na Radio far, mada je hteo da idemo čak do Dobanovačke petlje, ali sam mislio da nema potrebe ;)

 

No, hvala vam na savetima u svakom slučaju :thumbup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored onog što si i sam video moram reći da je pedala kvačila  dosta potrošena što najverovatnije znači da je prešao dosta više od napisanog. U momentu snimanja spoljna temperatura je bila 24,5 stepeni, što ove godine ne znam da li je bilo, moguće da je snimljeno prošle, odnosno da je tamo već dugo. Motor je Multijet, a ne JTD kako piše. Cena mislim da nije preterana ako je auto u ok stanju, ali to moraš videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dug tekst, koga mrzi da cita : ima (grubo) 350-400e ulaganja

 

Quote

Evo kako je prosla moja poseta placu Imperijal-a

(juce po zimi i kisi, jbg samo tad sam mogao da pobegnem sa posla)

 

Kazem, dosao sam da pogledam Stila, kazu, eno ga tamo, mi ga vozimo za nase potrebe.

Aha, dobar znak, tu je kod njih mesec-dva voze ga, posto je reg do maja.

 

- Pukla soferka, po horizontali 80% sirine, naravno na slikama se nevidi.

- Prednji branik visi (fale srafovi), shus pleh vezan zicom, ok aljkav majstor.

- Izgreban, kamencici, na nekoliko mesta rdja gde je obijena farba, ali samo povrsinski, opet ok

- Enterijer solidan, treba dubinsko, jer je musav, ok

- Pali bez problema, trese non-stop, ok nosaci motora, moz' se vozi

- Radi 'lektrika sva, klapne i motorcici klime izgleda rade, jedan visokotonac crko.

 

Moze da se provoza, reg je, i da odemo kod majstora, moze, al cekaj gazdu, ok

Gazda kaze, aha oces ga teras kod majstora, naravno, prvo se dogovaramo za cenu ?

Kaze, nemoj posle mi spustate i ostalo, ja kazem ok, ima raznih ljudi, majstori kukaju, da ubiju cenu.

Nije problem, ali onda ako majstor nije zadovoljan, nema kupovine.

Zadnja cena 1950e

 

- Motor ne dimi, lepo vuce

- Trap lupa, li koji ne lupa, idemo kod majstora.

- Skripe plastike u kabini (nije bila usrafljena salt-table uopste, tj virela 1 cm)

- Levi migavac odmah vraca, nesto nije vraceno kako treba, kad se svuce ona guma oko poluge radi (provalio kad sam namestio gumu)

- Zezao se sa klimom u voznji, nas troje u kolima, pa je zamaglilo skroz, ok ajde da probamo klimu, uklucim odmagljivanje

  nema sanse da odmagli, radnik kaze ma radi klima nesto nisi dobro pritis'o, ama covece jedno dugme se stisne

  tako smo vozili skoro 10 min, dok je polako nestajala magla

 

Kod majstora na dizalici:

Silen blokovi, ocekivano

Zadnji amortizeri losi, ne bas ocekivano

Prednji amortizer (levi bese) iscureo

Sajla rucne skoro nepostoji (vata ali samo sto ne pukne)

Kocnice neispitane, tj kaze majstor, ok su, al znam te ti ce da kukas, pa ce menjamo uskoro :)

Nosaci motora, fabricki, ali se stvrdli, ocekivano.

Turbina i zamajac "nisu novi" tj pokazuju standardne znake koriscenja, ok.

Motor suv  (upao sam nenajavljen na plac, da ga ne pripreme), ok

I slag na tortu : letva volana mora hitno da se uradi, ali odmah dok je jos u komadu...

+ Raznorazna zamazivanja po limariji, dubinsko i osale zanimacije...

+ Daljinac neradi "radilo je mora da su baterije"

 

Ko voli da se zeza i sredjuje, izvolte!

Ja cu ipak traziti Stilo, skuplji komad ali u boljem stanju...

(ako tako nesto postoji)


 

Ima par komada skupljih (gledam do 2500) koji stoje po oglasima par meseci,

stvarno cu da poludim ako zapucam za NS ili Sabac da gledam krsa...

( znam da je najbolji auto, nov auto, ali nema se...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...