shomispc 832 Posted November 18, 2015 (edited) Sta mislite drugari, auto je isti ali su dva oglasa i podaci sa značajno različitom cenom.Da se nije taj neko zajebao pa sad prodaje brže bolje Stari oglas: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7064192/fiat-stilo-multi-jetNovi oglas: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7304781/fiat-stilo-19-mutltijet Edited November 18, 2015 by neshaoct dodao printscreen by iMario :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timotije 2 Posted November 18, 2015 I te dve ulice koje se pominju u oglasu su u komšiluku. Da je prvo oglašen po nižoj ceni, pa onda po višoj, moglo bi da se razume, u tom slučaju bilo bi moguće da je neki nakupac uzeo po nižoj, pa sad prodaje po višoj ceni. Međutim, ovde je stariji oglas po višoj ceni. Ja bih takav automobil izbegavao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
savke_bl 0 Posted January 13, 2016 Pozdav svima. Pratio sam ovaj topik i procitao bas dosta stranica. Imam namjeru uzimati Fiat Stila, sa troje vrata. Iz Banja Luke sam. Prvo mi je auto pa bi mi dobra dosla pomoc. Mislio sam prvo benzinca, ili 1.6 ili 1.8 pa ugradjivati plin, ali poslije toliko pohvala za jtd 1.9 sad sam promjenio razmisljanje . Naletio sam na jednog na pik-u, pa eto ako ko moze prokomentarisati ovako preko slike kako se cini. Vidim da vecina od vas ima oko sokolovo Hvala unaprijed! http://www.olx.ba/artikal/16734732/fiat-stilo-1-9-jtd/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted January 14, 2016 Dok cekamo odgovor nekog strucnjaka, evo ja da napisem, gledam preko fona i deluje mi bas dobar primerak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan-Topola 329 Posted January 14, 2016 (edited) Dobar je. Lepo odrzavan vidi se,i ocuvan je. Sto se tice opreme,realno je klot. Jos proveriti sta se nalazi ispod haube i to je to Auto je prvo bio 7000KM sad je 6500,sto je oko 3100e.. Moze jos tu da se ubije na ceni ako planiras kupovati. Edited January 14, 2016 by Ivan-Topola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 14, 2016 (edited) Sto se tice opreme, ne bih se slozio da je klot, pre bih rekao standardna oprema... Ima CD, kozni volan i rucicu menjaca, a nivo opreme se moze proveriti i u ePer (sto je kod Zabara opet vrlo promenljiva kategorija)...Ono sto je meni prvo, automatski upalo u oko (proveriti da prodavac nije pogresio) je da je u pitanju JTD, ali od 100 KS iliti 74kW. Ne mogu reci da mi se to ne svidja jer su u pitanju odlicni motori, ali "problem" moze da bude sto je taj motor generalno vrlo redak. U pitanju je "ustinuti" 8v sa 200Nm@1500rpm, zamena za najslabiji 80KS (sa kracim M40 menjacem, nije imao intercooler i turbinu varijabilne geometrije). Ovaj je jos specificniji jer nosi M45 menjac, koliko se secam ima IC. Klasicni 115 JTD ima M50 Getrag menjac.Pricam ovo zbog potencijalnih specificnosti koje mogu da naprave problem kasnije tokom odrzavanja i nabavke delova, jer je motor/menjac prilicno redak cak i kod nas u Srbiji gde je Stilo izuzetno prisutan. A pretpostavljam tek u Bosni gde dominiraju Nemci, pricam i za dostupnost delova po otpadima i u prodaji.Mozda gresim, ali bih uvek isao na sigurnu i rasprostranjenu varijantu - ili JTD 115 ili MultiJet 120. Oba su 8v, provereni i neunistivi. Ako hoces vise snage i za nijansu skuplje odravanje, tu su 16v varijante od 140 KS (plus je M60 sestobrzinac). Po meni je za prosecnog vozaca i nase puteve 120 KS puna kapa, robustan, solidno ide, smesno trosi, moze i mapa malo da se dosoli ako ima potrebe, pa ko sta voli. Dodatno, mozda ni to nema nikakve veze, ali bilo koji JTD 100 Stilo da sam video je bio beli trovratni.Na slikama deluje korektno, ali opet je sve to moze da zavara i da bude drugacije uzivo, najbolje pregledati sa majstorom. Slazem se da cena moze malo dole, ali uvek treba gledati stanje auta i ne zaliti neki dinar (marku ) preko. Covek pise da ima 4 nove gume i nov set kvacila sto je bitna stavka (ako je tacno). Evo skoro sam uzeo 4 nove 16'' gume, izaslo me 350 EUR, uradio sam to naravno zbog svoje bezbednosti i uzivanja u voznji, a znam da bi opet retko ko to cenio na autu od 2500-3000 EUR.To je skromno misljenje moje malenkosti, srecno u potrazi. Edited January 14, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted January 14, 2016 Ako je ovo JTD 100HP (odnosno Mjet) onda dosta više liči na JTD 80HP nego na Mjet 8v 120.Sa ovih fotografija možemo videti da nema interluler (metalna cevka ide na klapnu, isto kao i kod mene) a i filter goriva se nalazi na istom mestu kao kod JTD-a.Što se tiče seta kvačila, deli ga sa Stilom 80HP i takođe ne poseduje hidro druk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 14, 2016 (edited) Ja corim sa fona, ali ako ima metalnu cevku, u pravu si, onda nema IC. Moze se prepoznati i po levoj pregradi u braniku, koju opet ne vidim dobro na fonu .U svakom slucaju, specificna spravica, pogotovo zbog M45 menjaca (koji, opet nije bas potrosna roba i ne odlazi tek tako). Edited January 14, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted January 14, 2016 Meni izolacija deluje novo. Ovo za pregradu u braniku, nisam najbolje razumeo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
savke_bl 0 Posted January 14, 2016 Vjerovatno cu u naredna 2,3 dana ici provjeriti kakvo je stanje uzivo. Na 100km je od Banja Luke, moze se otici vidjeti. Svakako cu obratiti na paznju na ovo vaše spomenuto do sad. Odvesti na dijagnostiku, bez toga necu uzimati. Cijena ce ici dole. Hvala na komentarima, savjetima. Javim ako šta bude od ovog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 14, 2016 (edited) @joshiLeva bocna pregrada na braniku je zatvorena na verziji bez IC (na kupeu).U verzijama sa IC, leva pregrada je otvorena zbog protoka vazduha ka IC, a desna zatvorena. Edited January 14, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 14, 2016 Slozio bih se sa Ivanom. Jedina mana je sto ume da bude problematicam za delove jer je generalno redak, pa i delova nema na lageru, a cim nema na lageru moze da se desi da i cena bude znatno veca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted January 14, 2016 Nije bas naravno za poredjenje u toj meri, ali slicna prica kao i za onaj Opelov 1.6 benzinac u Stilu. Specifikum. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted January 19, 2016 Drugari, nesto me kopka.. Vec ste spominjali da je slabija varijanta nezgodna za održavanje, šta je sa 1.9 mjet 16v 110kw? Iskopao sam na netu da su se proizvodili samo od 2005-7... Vidim da je iskočio jedan na oglasima pa ne bih da idem ni da se cimam ako je to potencijalna rupa bez dna http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7561966/fiat-stilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
iMario 0 Posted January 19, 2016 Motor je opšteprisutan i kod Alfi, imam ga u GT-u i za sada sam zadovoljan. Pogotovo potrošnjom Na 3600km potrošnja ispod 6l, merena metodom od čepa do čepa, uglavnom se vozi po otvorenom putu. Mislim da je u gradu do 9l, ali sam ga vozao svega par puta, a i tada je bila oko 7.4 (dodaj barem jedan na to što instrumenti pokažu), eto 9.I sipaj skuplji dizel, ima osetljivije dizne od JTD-a i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan-Topola 329 Posted January 19, 2016 Vidim da je iskočio jedan na oglasima pa ne bih da idem ni da se cimam ako je to potencijalna rupa bez dna Kad vidim ovakav oglas,zabranio bi ljudima da vise ikad postave oglas na polovnjacima,i da ne prodaju nikad auto.. Znaci ni jedne slika iz kabine,da se vidi kako je i sta je. ili jos pametniji oni sto okace 1 sliku,a opis auto kao nov.. Ovaj stilo mi deluje pristojno stvarno,vidi sa prodavcem ako si zainteresovan bas za njega,neka ti posalje neku sliku unutra pa pogledaj kakvo je stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 19, 2016 rub iznad zadnjeg desnog tocka mu deluje matirano u velikoj kolicini Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted January 19, 2016 Hvala na odgovorima Kakav je ovaj motor sto se tice servisa, i ne daj Boze kvarova? Da li npr pase sve kao za onaj od 103Kw? Pretpostavljam da je odrzavanje skuplje nego za njega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 21, 2016 Cena održavanja ti je potpuno uporediva kod verzija sa 140KS i 150KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_Nis 0 Posted January 23, 2016 (edited) Pozdrav svima. Imam dilemu oko sledeceg automobila pa bi dobro dosao neki savet od iskusnijih. Naime, u potrazi za jeftinim resenjem za prevoz A-B naisao sam na ovaj oglas kao najpovoljnije resenje. http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6901428/fiat-stilo-16-plin Nakon pregleda u servisu ustanovljeno je sledece: Hladnjak "curka" - zamena. Ponudjeno neko kinesko resenje koje se po serviserima dobro pokazalo - 6000 din ili tako nekakoLeva manzetna pukla - 500 dinSilent blokovi nazad bi trebali da se zamene - oko 8000 dinaraNekakav senzor na suvozacevom sedistu daje greskuAko sam dobro razumeo, kompresor klime vrti i bez upaljene klime (po majstoru, moguce da je zbog temperature poludeo, a moguce da treba popravka. Po njemu najgora mogucnost je oko 150-200 evra za kompresor, ali nije ulazio u detalje) Na spoljasnoj strani vozila je farba pocela da beli ili da se ljusti na gornoj strani levog krila i na levim prednjim i zadnjim vratima na prostoru izmedju brave i stakala. Iako se na slikama ne vidi dobro, prilicno je upadljivo.ECU je zamenjen pre nekog vremena, sto je po majstorima jako bitna i dobra stvar stvar i finalni komentar je da je auto u "vrlo solidnom stanju mehanicki" sto je meni prihvatljivo za auto tog godista. Istorija iz Italije je misterija a u Srbiji su odradjeni svi servisi i vodi se servisna istorija. U voznji se ponasa dobro osim cinjenice da pri odvajanju kvacila broj obrtaja motora se poveca malo ali dovoljno da se primeti. Ne znam da li je to do mog stila voznje i kasnog otpustanja papucice za gas...vlasnik kaze da je to do ler gasa koji se treba malo spustiti, a meni kao laiku nije jasno kakve veze ima ler gas sa promenom brzine na obrtajima koji su visi od 2000. Napominjem da se to njemu ne desava u voznji vec samo meni. Realno, mehaniski nedostatci se daju otkloniti novcem koji sam uracunao u neke troskove dovodjenja u red od 500+ eura koje bih morao svakako da dam za bilo koji auto. Ponajvise me brine klima i oljustena farba. Iako mi estetski ne smeta, mozda nije na odmet resiti to. Da li je potrebno farbati cela dvoja vrata i krilo ili se moze ova zelena boja uraditi parcijalno i koliko bi to kostalo? Na kraju krajeva, mozda bi ga i presvukao celog folijom ako se odlucim da ga duze zadrzim.Takodje, molio bih za neko misljenje da li nesto od ovoga nabrojanog moze znaciti znatno veca ulaganja od onog sto sam imao u vidu? Edited January 23, 2016 by neshaoct dodao printscreen Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 23, 2016 Oko boje, klik ovde:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/50075-lju%C5%A1ti-se-lak/Nema parcijalnog farbanja, ljušti se lak, ne boja. Ako farbaš, farbaćeš cela vrata, celo krilo. Oko senzora u sedištu suvozača i njegovog simulatora, klik:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/25511-stilo-nuova-bravo-signalizacija-airbeg-a/https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/29635-stilo-ocs-rear-fog/Lako se rešava u svakom servisu koji rade ITA automobile, 20-tak evra. Stilo 1.6 i njegov ECU (sa kompom) problem:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39880-stilo-asr-failure-loose-connection-ecu-problem/ U ovom momentu te ne zanimaju obrtaji kada stisneš kvačilo, to je samo probna vožnja, nisi se verovatno navikao na gas koji je elektronski, treba ga malo ranije pustiti.Bitno je da li obrtaji variraju u leru, i bitno je da li značajno padnu kada se stisne kvačilo, nekada čak toliko da se auto zna ugasiti kada se stisne kvačilo. Nisi rekao nijednu od te dve stvari, tako da te sve ostalo oko obrtaja sada ne zanima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted January 23, 2016 Pa realno, ako je samo to u pitanju, za solidne pare mozes imati dobar auto Od ovoga sto si nabrojao, jedino alarmantno moze biti to sa kompresorom klime, ovo ostalo moze i da saceka. Ali ako vec imas sredstava, sto da ne resis sve odmah. Jos jedan Nislija na forumu, za neka naredna okupljanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
racing 0 Posted January 23, 2016 Druze,kao sto sam vec napisao u nekom postu,da kada kupis polovan auto racunaj da na njega das jos od 500 do 1000 eura Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_Nis 0 Posted January 23, 2016 Hvala na odgovorima/savetima. Sto se tice broja obrtaja, jedino variranje koje sam pomenuo je to od klime dok je bio u servisu. Da budem precizniji, kompresor je upalio tokom pregleda vozila, tj, odjednom se povecao broj obrtaja motora i u tom trenutku je majstor dosao do tog zakljucka oko kompresora ili necega u vezi klime. Znaci ne pocinje da radi odmah vec "sam od sebe" takoreci. Da ne ispadne da je majstor bio neprecizan, ovo je samo ono sto sam ja upamtio od onoga sto mi je rekao. Mozda bi trebalo da snimim celi razgovor tokom sledece posete . Quote Share this post Link to post Share on other sites
racing 0 Posted January 23, 2016 Neka ti neko ovde napise gde da odes da ti pregledaju auto,ja sam isto novi na ovom forumu ali sam video da se spominje par izvrsnih majstora pa neka te neko uputi gde da odes.Ja bi tako uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites