Jump to content
Goran
the_reaper

O akumulatorima...

Recommended Posts

Da,to stoji I posteno je . Konkretno u mom slucaju cekam samo da vidim dal je problem kod mene u autu,ako je sve u redu onda cu zahtevati da se vidi sta se desava sa accu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav problem imas sa novim accu posto nisi zadovoljan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se paljenja tice :) temperature jos nisu ni u minusu a ja imam ujutru na prvom paljenju verglanje od po 2-3 sec,ne mogu da budem siguran da je accu pa cekam da odradim anlaser ako I dalje isto onda je do accu

Smatram da accu koji je kupljen nov od 77ah sa startnom snagom 770 mora da palI "na pola kljuca"

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bi reko to,jer ne verujem da je accu los a pokazao se mnogo dobro kod ostalih ;) Nego je pocelo mnogo da me nervira sto majstori odbijaju da rade time sto ti kazu sve je ok ,ne cackaj to :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaj majstora, taj koji ceka da nesto skroz crkne da bi popravljao nema veze sa zivotom. Za pocetak, los anlaser u startu skracuje zivotni vek akumulatora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je anlaser na proslom autu i sjebao akumulator, a nisam znao da je on sve dok nije zakucao skroz posto je imao simptome kao los akumulator sve dok nije hteo vise da okrene, samo skljocne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zato pitam, jer mi se cini da je covek uzeo identican accu kao ja (EA 770, 77Ah, 760A). Ima vec punu godinu i dalje pali na cvrgu ujutru. Mada jos nismo ni imali nikakvu zimu i minuse ove sezone (mada je pregurao vec jednu zimu).

Generalno koliko vidim se svi sa MultiJet zale na za nijansu duze verglanje nego sto je to slucaj kod JTD, cak i kad je sve ispravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redosled , viljuškom proveri stanje i kapacitet akumulatora, napone punjenja i posle alnaser. Pravi električar će odmah provaliti.

Alnaser ako je loš i sporo vrti vuče puno više struje + ceo proces traje duže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo zato pitam, jer mi se cini da je covek uzeo identican accu kao ja (EA 770, 77Ah, 760A). Ima vec punu godinu i dalje pali na cvrgu ujutru. Mada jos nismo ni imali nikakvu zimu i minuse ove sezone (mada je pregurao vec jednu zimu).

Generalno koliko vidim se svi sa MultiJet zale na za nijansu duze verglanje nego sto je to slucaj kod JTD, cak i kad je sve ispravno.

To za duze verglanje je normalno, posto pritisak na mjt mora biti veci nego na jtd da bi upalio, pa odatle i duze verglanje, isto tako moj stari td100 je palio brze od bukvalno svakog benzinca posto je pritisak na diznama cini mi se 140-150 bara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, aku na bratovom Stilu vec danima zeza, posle malo duzeg stajanja mora da se pali na kablove i resio je da sutra proveri kod majstora i da za prvu pomoc uzme polovan ... mene buni nesto oko zamene, jer svi ti poslovi mene cekaju, on samo vozi ...

Kod Punta sam menjao aku i dok motor radi i nije bilo problema ... jel smem tako i kod Stila ili mora auto da bude ugasen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto bi se igrao? Jedino sto ce se desiti bez akumulatora je da ce mu ponistiti trenutne Trip podatke i sat.

Ako ima fabricki radio pojedini tvrde da ce traziti kod, ja tvrdim da nece ako je isti uredjaj u pitanju. A i da se to desi, bacices nam tamo u temu serijski broj pa cemo ti generisati kod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mu alternator dobro puni, nece se deiti nista, ali ako alternator ne puni, ugasice se auto....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Stilo kad je došao imao je Alto Adige Linear 74 Ah 640, relativno nov akumulator januar 2010 (auto kupljen jun 2011.). Jedan od Fiamm-ovih brendova. http://www.accumulatorialtoadige.it/

 

ACCUMULATORI_ALTO_ADIGE_74_Ah.png Alto_Adige_L3_74.jpg

 

Trajao bi on i duže od skoro pet godina da ga nisam dva puta praznio. Prvi put kad mi je evro diesel zaledio na -26 C i drugi put kada sam se igrao sa Brk failure i bezbroj puta bio na kontaktu (svaki put pali grejače) .

Punjen je par puta i nije puno pomoglo. Već je dobro načet. 

Naletim na Titanium u Euro auto i dobijem ponudu kakva se ne odbija i u Stila sedne skoro identičan akumulator.

 

akumulator_titanium_75ah_slika_29509018.

 

Proizvođač Fiamm 75 Ah i 680 A. I bitno da ima čepove. 

 

Danas skoknem do Železnika i na otpad ostavim ovaj stari accu. Vaga izmerila 18 kg (a moja kućna digitalna 17,3 / mora da su žene nešto štelovale :laughing: ) i za njega dobijem 1080 din (20 % više ako ide na tekući račun). Tako da me je Fiamm pristojno izašao. 

cenovnik_otpad_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK skroz, ustedi se za pice :) . Kada sam menjao, u Andreja d.o.o na lakat krivini na novosadskom, racunali su 10 din po Ah, znaci 750 din za stari Exide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...