Stilisa 312 Posted February 3, 2014 Pretpostavljam da je Excell serija u pitanju (rekao bih po Ah i ceni)? I sta tu ima da se ugradjuje , to je valjda moje zadovoljstvo, ne dam ? Ovde je kod ovlascenih (Andreja d.o.o) bio 9400 i 10/din po Ah jeftinije za stari. Da, ta serija, EB740. Ma znam da je ugradnja smesna, nego cisto da kazem da je full usluga. Ja sam ovaj uzeo u Arandjelovcu, lokalna prodavnica, ali ovlasceni serviser za Exide. A cena za stari je bila odokativno, ali tu je negde jer je imao oko 50ak Ah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted February 3, 2014 Pa pazi da se ne lazemo Yuasa mi je primamljiva samo zbog cene.Cuo sam dosta pozitivnih komentara za njih, zato sam i sam hteo da isprobam, ali nazalost nisu ih imali na stanju.Ta cena koju si naveo je za klasicnu seriju Proffesional Range. Opet, njihova vodeca Elite serija ti je u rangu sa cenama sa ovima koje si gore pomenuo, od 90 do 100 EUR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 3, 2014 Kupuj Yuasa-u Jankoviću. Garantuju 25 000 startova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 3, 2014 Ja sam letos uzimao za Brava Magneti Marelli bio je oko 9000rsd. Ima čini mi se 40 meseci garancije, Verovatno je sada poskupeo zbog sezone. Ako se odlučiš za skuplju varijantu kupiš Mareli da se qrčiš kako je to prva ugradnja, a uz to podržiš našeg drugara Gorana Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 3, 2014 Meni je akumulator u petak poslat na reklamaciju u Novi Sad u neku firmu koja je uvoznik za Magneti Marelli.. Ima garanciju 32 meseca i još prošle zime sam video da je smeće.. Nisam palio auto neki dan i morao da zajmim punjač za akumulator od kolege Dušana da ga dopunjavam, onda radio preko leta, sad ove zime opet zeza, a svaki dan ga se vozim autom.. Sutra ću da znam šta je sa njim, da li će da mi vrate nazad moj akumulator ili ću da dobijem novi.. Sa obzirom da sam tanak sa parama, razmišljam se o najjeftinijoj mogućoj varijanti, pa se razmišljam o akumulatorima koji se prodaju u Metrou, neki Bugarski Biloxxi, 44Ah dve godine garancije za 3.500 dinara.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 3, 2014 Vidite ovako, bosch/yuasa/varta....imaju par klasa akumulatora. Ako uletim u vrh klasu i preko 70Ah i preko 680A onda su svi oko 100€!Ako vec moram da dam plus/minus 100€ onda bih najradije uzeo provereni exide.Marelli nisam jos ni uzeo u razmatranje...Eto, 20 dana ga ubilo. Skinuo sam stari akumulator sa punjaca posle 10h, ubacio u auto, auto upalio u sekundi bez problema. Pustio sam minut dva da razbaca ulje pa malo testirao, upalio/ugasio 3-4 puta sa upaljenim xenonima, dugim svetlima, stop svetlima, grejacem nazad......i tako sve moguce upalio i auto bez problema pali.Videcu sutra ujutru opet par puta cisto da vidim koliko struje ima u njemu.Cini mi se da nije ispustio dusu ali u svakom slucaju ne gine mi drugi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 3, 2014 Jel si proveravao kiselinu u njemu redovno? Ja planiram sutra moj da napunim i da vidim sta ce da kaze ... mozda vise nece biti ovako hladno pa novi nece biti potreban Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 3, 2014 Pred zimu dolio d.vodu-znao sam da je izasao iz garancije i da mu se blizi kraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted February 3, 2014 Meni je akumulator u petak poslat na reklamaciju u Novi Sad u neku firmu koja je uvoznik za Magneti Marelli.. Ima garanciju 32 meseca i još prošle zime sam video da je smeće.. Nisam palio auto neki dan i morao da zajmim punjač za akumulator od kolege Dušana da ga dopunjavam, onda radio preko leta, sad ove zime opet zeza, a svaki dan ga se vozim autom.. Sutra ću da znam šta je sa njim, da li će da mi vrate nazad moj akumulator ili ću da dobijem novi.. Sa obzirom da sam tanak sa parama, razmišljam se o najjeftinijoj mogućoj varijanti, pa se razmišljam o akumulatorima koji se prodaju u Metrou, neki Bugarski Biloxxi, 44Ah dve godine garancije za 3.500 dinara..Kupio sam u subotu - 45Ah, 400A i 25 meseci garancije za 3418 RSD.Sve vise ljudi mi se zali da im Varta i Bosch crkavaju 15 dana po isteku garancije pa sam resio da dam najmanje para i da cekam da prodje garancija Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 3, 2014 Sutra ću da vidim šta će da bude sa mojom reklamacijom, ako je ne odobre preskačem se istog momenta do Metroa po taj Biloxxi.. Neka traje dve godine za te pare biću prezadovoljan, ovaj Magneti Marelli sam platio skoro 6.000 pre dve godine, već prvu zimu me je izdao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 3, 2014 Sto kaze moj brat-ako mislis da prodajes auto u naredne 2 god onda ne bacaj pare, kupi neki jeftin, potrajace toliko. Ako mislis da ces da ga vozis duze, pljuni lovu i kupi kvalitet.Sent from my LG-P880 using TapatalkRacunica je prosta-ako sa sadasnjim preguram do zime pa kupim b.horse trebalo bi da izgura do zime 2016/2017. sto nije losa racunica.Medjutim ako vec stavljam orig.delove za mali/veliki servis, radim kvacilo kod Gorana, ne stavljam termostat od r4.....i ostale delove jurim sto kvalitetnije, mislim da nije vredno stedeti 3-4000din na vreme od 2-3-4godine. Dovoljno je jednom u te 2god (koliko je gar.za b.h.) da me negde izda i vec bih se pojeo. Ne daj Boze jos da sam sa klincem.....Zato sam odlucio da vozim ovaj dok ne odvojim za exide i da ne razmisljam uopste vise.Inace, kad vec pricamo o iskustvima....Brat ima u focusu Topla akumulator, vrti dve tri zime vec i sasvim je ok.U pandi imamo plavi Bosch (gel), ovo je druga zima i odusevljen sam koliko je izdrzljiv jer i taj auto zna da bude ne vozen po 10-20dana a stoji na otvorenom i jos nije nikad izdao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted February 3, 2014 A ne kao ja ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 3, 2014 Kupi neki kvalitetan, nemoj ja posle da se zlopatim i da moram da kupujem nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted February 3, 2014 Haha Verovatno ce ipak leci ovaj Ivanov exide. Samo da se zaradi koji €Aa ti Ivane ne znam sta da ti kazem. Set za zupcenje, nov akumulator..... Vidim da ce neko u tvojoj blizoj okolini jako da se raduje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 3, 2014 podrzavam akciju citao sam da su Exide super akumulatori Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2538 Posted February 3, 2014 Ja uzeo meni za Lybru negde u novembru Exide Premium,cini mi se...9500din, 3 god garancije. Lybru nisam palio 20ak dana otkako je riknula turbina,i sad pre neku noc po ovom vetru i mrazu rek'o aj da probam da testiram i naftu i aku...oko 5 ujutru sastavila ne na pola nego na trecinu kljuca! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted February 3, 2014 Ja i ranije rekoh da moze da se vozi na anlaser kako bije 760 A .Aa ti Ivane ne znam sta da ti kazem. Set za zupcenje, nov akumulator..... Vidim da ce neko u tvojoj blizoj okolini jako da se raduje.Jos nove gume na prolece i spreman sam za prodaju . Bez zezanja, bolestan sam da je sve tip-top koliko je to moguce za polovnjak, da bez razmisljanja u bilo kom trenutku mogu na put, more... Radim sve na vreme, a toliko me lepo sluzi, bez problema, slatko, jeftino (i brzo ) se vozim da mi nije zao da ulozim u kvalitetan deo, pa kad ode, ode... Sem par tupavih elemenata enterijera, ne osecam neki manjak kad sednem u njega iz visestruko skupljih, novih "sluzbenjaka". Naprotiv, leeeeti . Uz odradjena mnogo bitnija zivotna ulaganja, debeli razlozi zasto je evo vec 7. godinu u voznom parku. Sa tim bih zavrsio off . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2538 Posted February 3, 2014 Dobro je da ima jos neko kao ja da voli da je sve tip-top i da ne zali para za auto. Sto kazes,Ivane,da mogu da krenem bilo gde bez ikakvog razmisljanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted February 3, 2014 Ima nas budala, realno . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 312 Posted February 3, 2014 A nije budala, jednostavno zelis da znas sta vozis i koje su mogucnosti auta, i da ne bude glava u torbi. Nego mene fascinira onaj tip ljudi, koji dinar nisu ulozili u auto, raspada se, i smeju sa njim da podju negde na dalje i stignu bez problema, da l je neka sreca sta je ne znam. Dok ima skorz obrnuta situacija. Ulozi sve, i opet izda.Jeste da je off, al samo sam nastavio niz. Neka se premesti ako smeta negde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
slobelix 1 Posted February 5, 2014 Jel neko ugradio ovaj model ( http://www.akumulator-shop.rs/starter-akumulatori/exide-premium-ea530-53ah-540a-detaljno ) u punto 1.9 jtd? Stari akumulator koji me je izdao juce posle 7 godina je bio dimenzija 207 x 175 x 175 a ovaj exide jednu dimenziju ima 190 pa da pitam da li pasuje pre nego sto narucim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19705 Posted February 5, 2014 Ja sam onaj od 47Ah stavio , ali on je 207 x 175 x 175 mm i on pasuje samo malo mora da se podmetne nešto ispod onog gornjeg držača akumulatora jer nema visinu zamalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 5, 2014 (edited) 53ah na Punta JTD ? jel to dovoljno, kod mene je od 66ah na obicnog dizela... sto se tice dimenzija, taj okvir oko akumulatora uvek moze da se izvadi, ja imam samo drzac odozgo i sa strane Edited February 5, 2014 by beli_Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19705 Posted February 5, 2014 (edited) Jeste 53Ah ali ima dobru startnu snagu Beli mada dizel je u pitanju i ja bih ipak stavio neki jači. Na golfu 2 1.6 D sam npr. imao 72Ah uvek i nikad problema. Edited February 5, 2014 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
slobelix 1 Posted February 5, 2014 Moze 53ah, toliko je imao i stari Bosch silver, sve je sljakalo bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites