Milosnis18 7 Posted February 4, 2013 (edited) moja greska sve u svemu jako zadovoljan njim za sada ali zanimljivo je da samo exide ima takvu startnu u odnosu na druge primer topla 66 ima manju nego ovaj 64 Edited February 4, 2013 by Milosnis Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 4, 2013 Jaka greška,bitno da se razumemo.Koliko para toliko muzike. Koliko para Exide ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted February 5, 2013 (edited) Da li neko ima iskustvo sa FIAMM aku? http://www.ap-sport....roduct_id=49072Trenutno u autu neki no name 50Ah/380A Taj je bio u autu prilikom kupovine, izdrzao 4 god kod mene... Edited February 5, 2013 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted February 5, 2013 Jel planiraš da voziš Punta duže od 3 godine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 150 Posted February 5, 2013 Da kazem i ja par iskustava....sa akumulatorima. Po meni ovde ne vazi ona koliko para toliko muzike. Godinama unazad nakupovao sam se raznih Varti, Bosh-ova i sl i na kraju digao ruke i preko neta kupio akumulator marke "Starter red". Em jeftin akumulator, em jos i popust, emljudi dosli i doneli (hteli i da montiraju na kola-rekoh ne treba), em uzeli stari crknuti i za njega dobio umanjenje-eko taksa neka... em dobio na poklon 4 NiMh baterije za fotoaparat. I evo dve godine me sluzi bez najmanjeg problema.... Ja prezadovoljan i da sad kupujem opet bih taj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted February 6, 2013 ...legao ovaj sa linka iznad. Sa online+FLCS popustom izasao oko 5900 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzoni_m 0 Posted February 22, 2013 Evo malo teorije o baterijama koga zanima. Lead-Acid battery theory.pdf (3.3 MB)https://mega.co.nz/#!3Z5mUZJb!YX6pDjnbm1PA0A3lh4I6XQfpZtlddiysmk4TdOqnJv0Ovde imate teoriju a ako vas jos nesto dodatno zanima pitajte, pa cu ja pitati kolege iz kvaliteta ili inzinjeringa. Moj trenutni posao je u kompaniji EXIDE, nisam strucno lice za baterije (rukovodilac sam IT sektora za fabriku u BY) ali mogu da pitam kolege ako vas nesto zanima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 2, 2013 Varta Blue dynamic crkla posle tacno 26 meseci tj. 2 meseca po isteku garancije. Od sad ce mi biti odmah posle Black Horse-a -na crnoj listi! (on sastavlja ukupno 24mes.) kad budem kupovao novi akumulator.Stigao Exide Premium 64Ah nadam se da ce valjati (toliko ste ga svi nahvalili)-.Zvao sam i Fiat u vezi akcije akumulatora i imaju od 64Ah i cena je tu negde gore dole 400 din ali mi je Exide bio blize za kupovinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted March 2, 2013 Koliko je tom Premium-u od 64Ah startna struja? Moj Excel+ kupljen pre par godina je imao 760A (72Ah). Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted March 3, 2013 Za 11000din ovaj mi deluje kao naj izbor: Exide Premium EA722 72Ah 720A Ako iskljucimo Vartu Silver i slicne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted March 4, 2013 Za 11000din ovaj mi deluje kao naj izbor: Exide Premium EA722 72Ah 720A Ako iskljucimo Vartu Silver i slicne...Ajde pomagajte Ovaj:http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-61643.htmlili ovaj:http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-1159.html Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 4, 2013 ...ili ovaj http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=49074 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 4, 2013 @ doxMoj glas ide uvek za Exide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted March 4, 2013 (edited) Taj Fiamm mozda samo zbog cene mada na prethodnim stranama videh da je Exide 1. po nekim testovima i verovatno da cena opravdava kvalitet (+ jos uvek nikog nisam cuo da se zali na njih), dok za Fiamm iako su kao "original" za Fiat-a ne ulivaju mi nesto poverenje. Edited March 4, 2013 by DoX Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 4, 2013 Mislim da se ne ugradjuje u Fiat, nisam siguran stvarno. Ide u Mercedes, Opel, PSA, Reno... kazu i Ferari i Maserati Na drugim trzistima ima ga pod imenom Beren (Baren) i taj valjda ide u VW i tako dalje...Ne kazem da je bolji od Exide, ja ubacio Fiam pre mesec dana pa javljam kada rikne pupupu Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted March 4, 2013 S obzirom da je onaj "strucnjak" iz http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31753&st=640#entry859717 ovog posta ishvalio Exide mislim da je tu najsigurnija opcija...Inace:Jel ovo znaci da mi je akumulator otisao u vecna lovista ? Cistio sam ovo vise puta medjutim ponov se vraca kiselina il sta je vec.. oksidira uglavnom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 5, 2013 Američki akumulatori Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted March 6, 2013 Bilo koje misljenje o slikama iznad, da znam ima li nade za njega ili da uzimam nov ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted March 6, 2013 Uzmes lepo i oteras kod nekoga ko ima onu skalameriju za proveravanje akumulatora i posle testa ti odmah kaze na cemu si.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 6, 2013 Šta ti gajiš na klemama. Teško da može da valja.Kod majstora koji ima tzv viljušku i neka ti proveri kapacitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomic_89 0 Posted March 16, 2013 (edited) Imam problem sa paljenjem, jos uvek nisam izvalio sta je u pitanju...Auto je palio najnormalnije, sve do jednog dana, upalio sam ga, isterao iz dvorista, vratio ga, nakon 4/5 sati stajanja da ga upalim i ono prc nista...dam kontakt, sacekam check engine zaverglam i automatski mi pogasi sve lampice i ni da zavergla kako treba kao da je skroz mrtav akomulator...upalim ga kasnije na kablove , radio je malo,provozao ga, ugasim ga, i upalim odmah najnormalnije...cim napravim vecu pauzu bez rada auta on opet isprazni...veceras sam ga skinuo sa punjaca , upalio ga na pola kljuca sve ok, skinuo mu klemu jednu pa cu ujutru da probam da vidim dal ce da pali ok , da vidim dal ima skrivenog potrosaca dok auto ne radi...akomulator je BOSH i jos je pod garancijom uzet u decembru...ne znam sta moze da bude hmm...Jel ima neko slicna iskustva?hvala pozz Edited March 16, 2013 by tomic_89 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted March 17, 2013 Meni se to ranije desavalo zbog loseg kontakta na klemama, osmirglao, zategao i nkada vise se nije javilo dok akumulator nije riknuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
luka78 8 Posted April 9, 2013 (edited) Pozdrav,Kakva je ovo marka, Silver Horse , kazu mi u prodavnici Madjarski, dobro se pokazao, nemaju puno reklamacija, garancija dvije godine. Nekako mi izgleda kao kopija black horse-a? Edited April 10, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 10, 2013 Konj je konj. U stvari raga koja brzo crkne. Quote Share this post Link to post Share on other sites