Flex 1778 Posted May 6, 2020 Svaki mora u nekoj meri da se prazni jer su odredjeni potrosaci uvek aktivni. Ali ako ti se isprazni toliko da imas problema sa paljenjem ili ne vergla uopste onda ti verovatno nesto vuce struju. 1 mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted May 6, 2020 20 minutes ago, mlnmnc said: Da li bi trebao nov akumulator da se prazni posle nekoliko dana nevoženja na kratkim relacijama? Primer, danas sam ga vozio 10 minuta, pa posle nekoliko dana opet. Nikako. Na Punto je najčešće pogrešno povezan aftermarket cd plejer... ili pojačalo sub-foofera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted May 6, 2020 Pitanje je i koliko je taj nov akumulator "nov". Kada je proizveden i koliko je dugo stajao, kako je skladisten, koliki je bio nivo napunjenosti kada je montiran. A odmah si krenuo da ga "cedis" kreni-stani voznjom, kratkim relacijama, nevoznjem... Ja opet kao papagaj - umesto teoretisanja, proveri prvo punjenje alternatora, pola minuta posla. Ako je to OK, da idemo dalje . Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted May 6, 2020 Proverio sam punjenje, to je ok, nekih 13,9V mi je prikazivao unimer dok sam sve živo uključivao. 44 minutes ago, OmenVeritas said: Nikako. Na Punto je najčešće pogrešno povezan aftermarket cd plejer... ili pojačalo sub-foofera. Kako to da ispravim ako je pogrešno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted May 6, 2020 Znači da nije punjenje problem. Već potrošnja. Punto nema taj kontakt ključem kada može da radi elektonika bez opterećenja. Tj, nema položaj ključa da mu radi audio npr dok je auto ugašen. Mora da bude na kontaktu. Sa nekim električarem treba videti kako je šta povezano. Takođe, na tom autu se ne može očekivati da bude ugašen i da svira muzika... Prosto je tako napravljen. Na mom Puntu je bio Sony HU, zvučnici Alpine 4 fabrička zvučnika plus 2 twiteera u zadnjoj dasci... Treba to dobro povezati. 1 mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted May 6, 2020 Opet, nađoh sliku... Konkretno ovde je još falila skretnica. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted May 7, 2020 (edited) Izgleda da je do alternatora, tj. da on ne puni dobro. Uključio sam auto, uključio klimu, svetla oborena + duga, city servo, radio, grejač što greje zadnje staklo, sva četiri migavca i kada sam postavio unimer, očitao mi je 11,7V koji su se polako povećavali do 12,5V a možda bi još više ali ja sam posle nekih deset minuta prekinuo, a pre nego što sam ga upalio bio je na 12,07V.... Koliko bi me koštala popravka kod majstora? Edited May 7, 2020 by mlnmnc Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 7, 2020 2 hours ago, mlnmnc said: Koliko bi me koštala popravka kod majstora? Zavisi od toga šta se bude radilo na alternatoru. Nije ista cena ako od tvog alternatora ostaje npr. samo telo (kućište), ili se samo promene ležajevi i/ili regler, ili... Računaj od par hiljada dinara pa naviše. 2 mlnmnc and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted May 7, 2020 Pa kod mog majstora je uglavnom oko 20e za ruke + delovi...u zavisnosti šta je potrebno zameniti sve.... Ali te cene variraju od majstora do majstora... 1 mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted May 7, 2020 Radio sam na Stildzi svojevremeno - nije bilo nesto skupo, reda velicine 40-50 EUR. 1 mlnmnc reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6785 Posted May 7, 2020 Iz cista mira crkao akumulator na pasatu. Upalim auto sa drugim akumulatorom, vratim stari, ostavim da radi skoro pola sata, ugasim i kada probam opet, isto mrtav... Radi auto bez akumulatora, znaci alternator radi. Exide, u garanciji jos 4 meseca, kupljen u KIT komercu, imam racun... Gde nositi na reklamaciju? U knjizici pise centralni servis KIT u Cvijicevoj. Neka preporuka? Inace na brzaka kupio drugi Exide u prodavnici, zakacio, sve radi normalno, dosao do BGa 150Km Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted May 8, 2020 (edited) On 5/5/2020 at 9:34 PM, Ivan said: @mitros Rado cu ti proslediti to sto ti fali, samo da se ratosiljam gov*eta . Posto sam video da akumulator na autu koji ima S&S kosta DUPLO vise od auta koji nema S&S,moje pitanje je,ako je S&S "diskonektovan" sa akumulatora,moze li se kupiti "obican" akumulator? Edited May 8, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted May 8, 2020 @mitros mislim da su @bane1321 i @totti pisali o tome na temi o akumulatorima pre neki mesec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted May 8, 2020 (edited) Sad sam procitao,ali nisam nasao odgovor na moje pitanje. Edited May 8, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted May 8, 2020 @mitros Reko @tottida može! 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted May 8, 2020 On 12/3/2019 at 6:01 PM, totti said: ako se neko pita da li će S&S raditi i sa običnim akumulatorom - da, radiće. Evo da ne bidne zabune! 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 8, 2020 Cak i sa konektovanim SS auto prepozna da nije start-stop akumulator jednostavno nece raditi SS, stim sto zavisno od auta do auta kod nekih ce upaliti gresku, kod nekih ne, jer imas AGM i EFB tehnologije kod startstopa, AGM je napredniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted May 9, 2020 14 hours ago, bane1321 said: Evo da ne bidne zabune! Ma znam ja ljudi da moze ,ali po koju cenu za anlaser,regler...itd.Oce li oni stradadi zbog neodgovarajuceg akumulatora,ili to jednostavno nema veze jer se SS ne koristi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 9, 2020 Cak i sa konektovanim SS auto prepozna da nije start-stop akumulator jednostavno nece raditi SS, stim sto zavisno od auta do auta kod nekih ce upaliti gresku, kod nekih ne, jer imas AGM i EFB tehnologije kod startstopa, AGM je napredniji.Hoće, radiće, provereno u praksi. S' tim što neću da tvrdim da će na apsolutno 100% automobila da radi, ali na više njih je probano.Prvenstvena mana je skraćenje radnog veka običnog aku.https://batteryworld.varta-automotive.com/en-gb/standard-flooded-battery-start-stopSent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted May 9, 2020 (edited) @mitros Ma druže stavi pravi akumulator, nije baš da je duplo skuplji (jeste ako porediš biloxxi i exide). Imaš radnju u bulevaru Despota Stefana, korektni su sa cenama, za exide, a stavljao sam link i za Topla (portalu su sad u Pežou stavili Toplu kad su menjali, a original bio Exide)! Staviš i ne mozgaš i ne brineš, kad podeliš na minimum pet godina, to ispadne smešan trošak! Edited May 9, 2020 by bane1321 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted May 10, 2020 (edited) Ono sto sam ja gledao npr VARTA cena je 6-7000 a ovaj skuplji 13-14000,dakle tacno duplo skuplje,sto se bar VARTE tice. Na slici je moj trenutni u kolima. Edited May 10, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted May 10, 2020 Evo recimo Exide EFB (ne znam koji je tvoj) https://m.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-akumulatori-i-punjaci/akumulator-za-automobil-exide-efb-start-stop-65ah-650a-d-/oglas/72034365#mhs0-1589133831463 Kod njega sam ja uzeo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted May 12, 2020 On 5/5/2020 at 9:26 PM, mitros said: Meni danas na servisu kod Gorana,receno da fali neki senzor na akumulatoru i zato mi ne radi S&S,nisam se mnogo potresao...tj ni malo.Neka ga. Sad se ispostavilo da ipak radi.A sad nesto jos interesantnije,nesto se cuje pozadi auta da skripi tj cijuče.Kako u voznji tako i kad je auto ugasen. Pokusavam da izazovem to cijukanje tako sto se na zadnjem sedistu mrdam gore dole i cuje se cijukanje.Takodje skakucem na zadnjoj sajtni kod zadnjih vrata i u tom trenutku se auto sam od sebe startuje!!! Napominjem S&S je pre toga ugasio auto i bio je u modu kao da je stao na semaforu sa aktivnim S&S. Kako je ovo moguce?A cijukanje nisam otklonio i ne znam jos uvek sta je,a vadili smo sve iz gepeka i rezervnu gumu i obarali sedista...(cijukanje nije konstantno dok je u voznji.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted May 12, 2020 Molba da ne pravimo "kupusare" od tehnickih tema, posto se svaka bavi tematikom tacno definisanom u naslovu. A ovde je u pitanju tema o akumulatorima i njihovom izboru, kao i nasim iskustvima. Za ostale probleme - S&S (koji je mozda proradio jer se napunio accu), cijukanje (koje je mozda i od plocica/klesta) imamo odgovarajuci tehnicki podforum za Grande/Evo/Punto MY12. Ako vec postoji takva tema, nastaviti pisanje u njoj, ako ne - slobodno otvaramo novu temu. Takodje molba da se u temi odgovara sa Reply, a ne Quote (sem ako se ciljano ne citira tacno odredjen sadrzaj), kako ne bi konstantno brisali nepotrebne citate. Sve u cilju da nam forum bude pregledan i lak za pretragu, hvala. 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted May 12, 2020 Ja uzeh magnum 75Ah za 6100... 25 meseci garancija e sad kako ce se pokazati videcemo...stari su mi procenili na 600 din al sam ga ja dao na otpadu za 850... Sent from my 5010D using Tapatalk Dodje i taj dan da me izda akumulator.... Dosta je i mučen bio. Eto od novembra 2016... Uzet biloxxi 70ah u Metrou bilo mi usputno... Sent from my Redmi 4X using Tapatalk 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites