danijel88 0 Posted September 26, 2014 (edited) @tottiPa dobro nisam to pitao al nema veze...hvala @ Jericho Hvala za link o specifikacijama i za brend. Pozdrav Edited September 26, 2014 by danijel88 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko79 0 Posted September 27, 2014 Danijele fabricki je 50ah sto znaci da mozes da uzmes kao taj tvoj stari i to je to250A Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel88 0 Posted September 27, 2014 Marko 79 Posto vidim da vozis 1.6 16 v koji je tebi akumulator i koja jacina? kao sto si video meni je 480A (EN) 56Ah. jel ima potrebe da uzimam jaci posto ce sad zima , niske temp, pali se grejanje,svetla normano racunajuci i radio, ko i svaki auto povuce dosta dok upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko79 0 Posted September 27, 2014 Danijele uzmes onaj koji je predvidjen za taj auto a to je 50Ah 250A ...ako stavis jaci akumulator startuje bolje ali isto tako se i sporije puni tako da ti dodje na isto dok je nov akumulator a moze da ima i kontra efekat kad akumulator pregazi par godina...ako ti je sa motorom sve u redu predpostavljam da ti pali sa vrlo malo verglanja tako da neces imati nikakvih problema zimi...grejanje svetla radio vuku struju ali manji akumulator ce brze da se dopuni i da ti ostane struje koliko hoces za sve to ostalo...uzmi predvidjen za taj auto i nemoj da razmisljas o ostalim glupostima.Na mom autu cu sutra pogledati tacno koji je akumulator jer ga nisam menjao od kupovine auta ali mislim da je bas od 50A...javljam tiA cisto uporedjenja radi za 2.0 20v ide akumulator od 60Ah 380A Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jericho 0 Posted September 27, 2014 Odakle izvlacis te podatke?! Mislim da se akumulatori sa takvim odnosom kapaciteta i hladnog starta danas ne proizvode. U svakom slucaju je 250A premalo za Brava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19961 Posted September 27, 2014 Slažem da je 250A premalo za Brava sa 1.6 motorom. Ja sam u Punta stavio Exide premium od 47Ah i 450A. Razmišljao sam i o 53Ah i 540A ali ga tada nije bilo na stanju inače bih njega uzeo bez ikakvog razmišljanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 1, 2014 Danas bio drug kod mene i imao u kolima unimer, pa reko kad je vec tu ajde da premerim akumulator. 12.4 V je kada je ugasen.kada sam dao kontakt palo je na 11.3 pa se postepeno povecavalo, a prilikom verglanja je palo na 10.5 V.Kada je upalio, popelo se na 13.9V Citao sam da je neko napisao da ne valja ako padne ispod 9V pri verglanju. Da li je 10.5V normalno, i kako bi uopste trebao da se ponasa nov akumulator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 1, 2014 Sta se cackas kad pali, ne brljavi i lepo ide? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 1, 2014 Pa ide zima, pa reko da vidim A pravo da ti kazem, i dosadno mi bilo, pa reko aj to cu da vidim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jericho 0 Posted October 1, 2014 Pametan covek proverava dok je ispravno, ne ceka da se pokvari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted October 3, 2014 (edited) Dobre su ti očitane vrednosti, nemaš brige za sad, još je dobar akumulator. Ako budeš radio ovu proveru jednom u 6 meseci ok je i znaćeš kakva je situacija. Doduše cca amperaža pri paljenju je možda i najvažniji podatak ali za to treba merni uređaj koji ima poneki majstor, poneka ozbiljna radnja koja prodaje akumulatore i u Lav autu za one koji baš hoće da znaju na čemu su pre zime. Edited October 3, 2014 by notorni Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted October 3, 2014 Pribojavao sam se bas za ovu zimu. Taj aku sam dobio uz kola, kupio ih januara...Ali od januara nije bilo bas mnogo hladnih dana. I tada, na nizim temperaturama nije bas veselo verglao. Palio je uvek, ali verglanje je bilo duze nego inace. A i sada mi se desi nekad, kada ga ne vozim 2, 3 dana i kada zaverglam normalno upali ali ispise na bordu ono ABS failure, ASR failure odmah nakon sto upali... Ugasim ga, ponovo upalim, i nema vise toga.Kada ga redovno vozim to se ne pojavljuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted October 3, 2014 Sve sto si naveo, uz blinkanje kilometraze su ti prvi znaci da treba da povedes racuna, pogotovo ako ti se to desava sada dok je jos toplo. Stilo trazi dobar akumulator ako hoces da se vozis bez lampica i pistanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted October 24, 2014 Danas sam pokusao upaliti Punta nakon 1.5 dan i docekalo me razocarenje,aku je mrtav,svakako je zezao vec mjesec.Inace u autu je bio 55ah topla,trajao 3 godine,vjerovatno zbog skroz kratkih relacija.Kupio sam novi akumulator,topla 75Ah 750A startne struje.Da li je taj akumulator prevelik za Punta jTD? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 24, 2014 3 ili 5 v ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 24, 2014 12V Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jericho 0 Posted October 24, 2014 Preveliki fizicki ili snagom? Snage je svakako previse, jos ako ne moze fizicki da se uglavi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted October 24, 2014 Ma stao je on fizicki,bez problema.Mislio sam na snagu,znam da Punto ima alternator od 120A,trebalo bi da radi.Evo kako to izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
salevs 11 Posted November 4, 2014 dal ovo vredi uzimati za puntica, proizvođač exide, Kapacitet 45Ah, startna snaga 400A i cena od 5400,dal je iko uzimao? http://www.akumulator-shop.rs/kategorije-akumulatora-po-nameni/automobili/akumulatori-za-evropska-vozila/power-max-pro-12v-45ah-pp450-detaljno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 4, 2014 Vredi, naravno. Originalni u mom Puntu je Magneti Marelli 44Ah, tako da odgovara a i brend je dobar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 4, 2014 Power max sam ja stavio u svog stila pre mesec dva, po preporuci ljudi iz Andreja doo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted November 24, 2014 Evo i ja sa vec 100 puta postavljenim pitanjem. Treba da uzmem novi akumulator za mog puntaca. 1.2 8v. Kad sam kupio auto pre tri i po godine kupio sam i nov akumulator Energizer 40ah. To mi je preporucio prodavac jer je prostor za smestanje akumulatora u Punticu mali. Medjutim ako sam dobro informisan u puntaca sa tim motorom fabricki ide 42ah akumulator. On i po dimenzijama odgovara i moze da se ubudzi . Taj akumulator je imao garanciju, koju sam nazalost izgubio a vec prve zime je poceo da pravim probleme. Cim se spusti temperatura blizu nuli, nema snage da startuje auto. Sada hocu da kupim nov akumulator. Hteo bih da uzmem jaci medjutim nisam siguran sta da radim. Konkretno pitanje sledi: Da li smem/treba/ne treba/mogu da uzmem jaci akumulator? Kolega mi nudi njegov od 63aH. Veci je po dimenzijama ali moze da se ubudzi ako se pozabavim stranicama koje ogranicavaju prostor za akumulator u motornom prostoru. Ako je odgovor negativan, onda mi treba preporuka koji akumulator da uzmem da bude jacina 42aH (ako se potvrdi da je to fabricka jacina). Cenio bih komentare ljudi koji su imali iskustva. Ovo je moj akumulator: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 24, 2014 Od viška glava ne boli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted November 24, 2014 Pa bolece ga alternator. Ne valja preterivati, valja malo veci ali ne bas preterano Quote Share this post Link to post Share on other sites