Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

A meni je žao što ga ne uzeh... Jedino je šoferka bila za zamenu ako me sećanje dobro služi...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk


Da, tako je.

Na kraju sam je ja zamenio novom vlasniku jer nije ni pitao za korekciju cene.

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat @Dzimbo

Iako volim i benzince i dizelase - u to vreme bukvalno da nije bilo dileme sta izabrati (bar meni). Performansama, potrosnjom, odrzavanjem...

Kod Stilo benzinaca nikada nije bilo turbo verzija - u vreme kada sam kupovao, postojao je za tu karoseriju slabasni 1.2 16v 80 (koji je doduse bio i najpouzdaniji, poznati FIRE). Zatim taj 1.6 103 (sa svom svojom igrankom oko ECU, koja u startu uopste nije bila naivna po dzep). I 1.8 133 sa varijatorom i 2.4 petak sa 170 KS koji su bili vrlo retki. Od restyle, 1.2 16v zamenio je 1.4 16v 95 i pojavio se onaj Opelov 1.6.

Od dizelasa, u startu 1.9 8v 80 (bez interkulera, turbina sa fiksnom geometrijom, kraci menjac) i vec legendarni 1.9 8v 115 (IC, turbo sa promenljivom geometrijom, Getrag petobrzinac). Od restyle krece i unapredjena MultiJet serija - prvo 1.9 16v 140 (sa FPT-ovim C530.6 menjacem), a zatim i 1.9 120.

1910 ccm masine o kojima ne treba trositi reci i koje su se samo kroz ove (vec) decenije, debelo dokazale u praksi. Informacije o njima skupljao sam na kasicicu, posto su kod nas bili slabo zastupljeni (uz raznorazne, u najmanju ruku neozbiljne, tvrdnje pojedinaca). A da ne pricam kada se motor omasovio i pokazao - ljudima koji su kupovali kasnije, tamo iza 2010., odluka o izboru motorizacije je bila i vise nego laka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi samo spominju ECU na 1.6 16v, a meni to nikad problem napravilo nije, al zato sve ostalo... dihtung glave, trosio ulje, dimio, pa imobilajzer me zezao, map senzor... trista cuda... a kupio sam ubedljivo najocuvaniji (vizuelno) od svih koje sam video (vase sa foruma nisam video) :) Zvuk motora perfekt, kvacilo meko, iz trapa ni da pisne/susne, unutra ocuvan top, ja presrecan i onda posle oko 2 meseca, krenula zurka. I nije stajala dok se nismo rastali :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan sam sam pao, sam se ubio. Ja nisam ni proguglao nista o autu, niti sam znao ista o automobilima generalno (ne znam ni sad kek). Imao sam 2k u dzepu, pogledao oglase sa kumom (on nubic ko i ja), seli u auto, otisli, videli, kupili. 3 meseca kasnije krece nocna mora, necu ni nabrajati sta me sve mucilo, samo cu reci da sam se sprijateljio sa majstorom, samo sto nisam presao da zivim kod njega. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nisam bas previse udubljivao, ali dovoljno da budem informisan za ECU, te sam birao iskljucivo facelift, gde je to valjda bilo malo popravljeno a i odmah po kupovini sam ga izmestio na kuciste akumulatora. I zaista, sa ECU-om ni jedan jedini problem nisam imao... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj ECU je mozda i njegov najpoznatiji problem, zato kazem. Pa su ga ljudi reparirali i izmestali (kao sto je recimo na prvom JTD mrdan Overboost senzor koji je dole blizu IC znao da brljavi zbog vlage, takodje na kuciste akumulatora). Od restyle je to i fabrika ispravila, uz druge sitne brljotine oko elektronike, opruga, materijala u enterijeru, stizu Multijet motori itd... Generalno je od MY04 to vec bio ozbiljniji auto, pogotovo one zadnje '06. serije sa dobrim enterijerima. Zato je i pun pogodak bio uzeti restyle, sto ja sa Stildzom nisam imao priliku jer ga jednostavno nije bilo. Ali je posluzio stvarno vrhunski, bas me je dusa bolela kad sam ga prodavao pre neku godinu.

A kako je samo 3v Stilo izuvao sa dizajnom kada se pojavio - prvi put sam ga uzivo video na moru 2002. I to natrcim ni manje ni vise na 2.4 Abarth sa sve pragovima, kacketom, Blade 17'', prilazim i gledam sta je bre ovo... Pao sam na du*e :) i rekao da cu kupiti taj auto, sto se ubrzo i dogodilo.

2 hours ago, Dzimbo said:

Ja nisam ni proguglao nista o autu

Imao si i ovde lepih primeraka da vidis. Velika je pomoc i u saznanjima i pri odabiru, jer kada sam kupovao, jurio sam podatke po stranim sajtovima, forum nije bio ni u najavi :) .

Za mene mozda i najbolji Stildza na forumu, ne znam da li ga nas drugar Kuvalja jos vozi posto (fuckin' Corona unisti druzenja), 1.9 16v 140KS Abarth. Fabrikana stil, utegnut, bas onako kako volim: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/58812-stilo-mjet-140hp-abarth/&do=findComment&comment=1385037

Pa onda Janakisov 5 porte, ulozeno puno entuzijazma u sredjivanje, na kraju zamenjen Mk3 Megane karavanom. Predstavljanje od 148 strana dovoljno govori i o sredjivanju, ali i druzenju, zezanju i medjusobnoj pomoci nas tadasnjih Stilista: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/56772-kolega-stilo/&do=findComment&comment=1337485

Bilo je tu jos lepih i bas ocuvanih primeraka, ali ova dva mi uvek prvo padnu na pamet.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan kasno sam ja saznao za FLCS forum, nekih 7 meseci posle kupovine auta, tada sam i ostavio svoj prvi post:


Da sam znao za forum, verovatno ne bih ni kupio to sokocalo, no, to je vec davna (za mene) proslost. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedan nostalgican video :)

uh kad se setim lapmica, pa egr check engine, pa elektronika, ali ide stalno. Tera dalje sta god mu falilo. Stao je samo u dvoristu kada je senzor radilice odsvirao svoje i zamenio sam sam za 1800din

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...