Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

 

Za upoređenje. Totti provali koliko je teže kvačilo na novom Bravu.

 

 

Lep uporedni test Quattroruote-a koji su naši preveli. Stilo 1.9 MJ sa 140 KS protiv konkurencije

 

DSCN7469_croop.jpg DSCN7470_croop.jpg DSCN7472_croop.jpg
 
DSCN7473_croop.jpg DSCN7474_croop.jpg

 

 

 

cxcb38300.jpg cxcb38301.jpg  cxcb38302.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova tema je namenjena za generalnu pricu o Stilu kao modelu, podacima, testovima, video klipovima...

Za sva pitanja nekog drugog tipa imamo odgovarajuce teme u Tehnickim temema, Stylingu, ICE... Ako tema sa takvim sadrzajem sigurno ne postoji, moze se otvoriti nova.

Sto se bocnih deflektora tice, znam da je postojala takva tema za Punto, ali se u njoj pominjao i Stilo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42026-punto-mk2b-bocni-vetrobrani/

 

Takodje, uz link je pozeljno okaciti i PrintScreen strane na koju referencira, kako bi FLCS forum mogao samostalno da funkcionise i kada ta eksterna strana prestane da postoji.

Pretraga foruma: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/42026-punto-mk2b-bocni-vetrobrani/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi! Zasto je stilo zavrsio karijeru kao veliki promasaj i gubitak fiata? Iskreno slucajno sam dosao do mog stila i odmah ga uporedio sa golfom koji je prema stilu kao kanta sa stolicom i volanom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rocket

 

Lepo si primetio, jeste Golf to što si pomenuo kad se uporedi...Golf mk.4 :) 

Promašaj nije jer je prodat u preko 600.000 komada, više nego njegovi naslednici svi zajedno...ali gubitak za Fiat jeste bio, tj. nisu na njemu zaradili novac.

CR dizel kao standard za tu vrstu motora (dok je pomenuti i 5 godina posle Stila i dalje dolazio sa ''starom tehnologijom'' dizela), 6 jastuka kao standard, ABS u svakoj verziji, ASR standard...i još brdo opreme su učinile da Stilo bude skup za napraviti. Milijardu mogućih varijanti kombinacija opreme je dodatno poskupelo njegovu proizvodnju. Zato je od restajlinga (2004.) jedna od stvari bila i smanjivanje opreme u standardnom nivou baš kako bi se ti gubici smanjili. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se slažem da je bolji od Golf 4, ali... Stila su bili neki drugi problemi, dijelom germanski dizajn, dijelom tehničke prirode...

 

@neshaoct

 

Što je sve išlo serijski i što su kasnije ukinuli?

 

Inače vukao bi paralelu lagano sa Tipom iako Tipo ima ograničenu ponudu. Recimo Tipo ima klimu, radio sa USB-om i zvučnicima, 6 zračnih jastuka, 4 el. podizača stakala kao seriju. Realno to nije neka oprema. Ali recimo na aktualni Clio 1.2 16v dodaj tu opremu i on košta kao Tipo. Ceed ili i30 sa 1.4 benzincem koštaju kao Tipo ali dodaj par sitnica što Tipo ima i idu na 1000 ili 1500 eura više. Je li Tipo povoljan? Mislim da je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, N.N. said:

Što je sve išlo serijski i što su kasnije ukinuli?

 

Koliko se pominjalo, od nekih banalnih stvari tipa pepeljara (doplata za ''pušački paket''), pa do stvari tipa ASR. Npr. moj Stilo nema ASR, a onaj prvi koji sam imao (Stilo 1.6) koji je bio godište pre ristajlinga je to imao. A, bio je sa slabijom opremom (po nazivu), i sa slabijim motorom. Suštinski, počeli su da traže doplatu za one stvari koje su pre bile standard, nije da su ukinuli u smislu ''nema toga više uopšte...''

Imao sam priliku da vidim doplate prvog vlasnika mog bivšeg Stila 1.6, doplatio je rezervni točak ćopavac, metalik boju, retrovizore u boji auta, čini mi se i maglenke...ukupno 6 doplata, paket je bio Actual (ako se dobro sećam naziva, to je ustvari bio onaj osnovni Activ sa tih nekoliko doplata). Naslon za ruku je postao doplata u više paketa, onaj izlaz za ventilaciju pozadi (za zadnju klupu) takođe više nije bio standard.

 

Ono što su već tada rekli, ''Europeans don’t want an Italian version of a German car'' je ustvari bio glavni ''problem'' još boljoj prodaji Stila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko kako izgledaju ta "sportska" sedista kod stila 3v? Na pocetku teme sam video da su dolazila kao standard uz dynamic opremu pa me zanima kako izgledaju. Ja imam 3v dynamic-a ali su kod mene ona klasicna sedista. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam, sedista za 3v i za 5v su maltene ista (ne racunajuci preklapanje). Jedino je, recimo, na dizel 16v verzijama malo duza ona bocna potpora na sedalnom delu (bubrezi) ako se to racuna u sportsko sediste :) . Moze da se uporedi bas na slikama u tom 1. postu (3v i 5v enterijer). Jedino sto mi vizuelno odskace su kozna sedista, koja su opet u sustini dizajnerski ista kao i ostala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, imam pitanje vezano za benzinca 1,4 16v. Koliko sam video u korisničkom uputstvu, postoje dva motora, standardni od 95 KS / 70 kW (843A1000) i za posebna tržišta 90 KS / 66 kW (192B2000). Na Vikipediji sam video da se ovaj od 90 konja ugrađivao od 2004. do 2007. a ovaj od 95 konja od 2004. do 2005.

 

Da li neko zna koje su razlike između ova dva motora? U oglasima sam kod nas viđao i jedne i druge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima već postavljen ovaj video u oglasima, al' pošto će se oglas ipak jednom obrisati (jednom će se prodati Stilo :D), da ne nestane i video zajedno sa njim, evo zato i ovde:

 

 

Naravno, reč je o @stefankmn Stilu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55063-fiat-stilo-19-multijet/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljanje modela na sajmu u Zenevi, pocetak 2001. je u pitanju:

 

2002_fiat_stilo_100004091_m.thumb.jpg.ff65ecaccbc147a18591ded38f254a3d.jpg 2003_fiat_stilo-pic-17929-1600x1200.thumb.jpeg.97213a003ed1e24e63ca8e472ccf9fbb.jpeg Untitledx.thumb.jpg.84b27d136b55cc1ed05c7df6b3c32094.jpg

 

Kada sam krenuo da se interesujem za kupovinu polovinom prosle decenije :), kod nas je tih 20-ak komada po oglasima uglavnom bilo bas u ovoj silver boji.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pihhh, kad god ga vidim uhvati me neka melanholija.

I dan danas mi je žao što sam ga prodao pre 5 godina, kada smo odlučili da se ponovimo.

Bio je 2004.godište, karavan, lično sam ga kupio u NL sa 214.000 km na satu i sa kompletnom dokumentacijom, od garantnog lista i nultog servisa pa nadalje.

Motor 1.9 jtdm sa 140 ks,trošio od 4,5 do 6 litara ED, zsvisno od režima vožnje...

 

Kad bih ga sad našao u stanju u kom je bio moj kad sam ga prodao, odmah bi ga uzeo, toliko sam bio zadovoljan pouzdanošću i cenom eksploatacije.

 

P.S. Nadjoh temu o kupovini :-)

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/69817-stilo-19-mjt-sw-novi-ku%C4%87ni-ljubimac/&share_tid=69817&share_fid=21548&share_type=t&link_source=app

 

Послато са Mi Note 10 Lite помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stari, dobri Stildza... Svako ko ga je uzeo u dobrom stanju i iole normalno odrzavao, slatko se navozao. Kupio sam 3 Porte dok se maltene jos uvek pravio, na oglasima ih je na PA bilo jedva na 2 strane :) . Krivo mi je malo bilo sto tada nisam mogao da uzmem upravo pomenuti 16v 140, restyle kupe u GT verziji - ali ih jednostavno jos uvek nije bilo. To je bio tek 2 godine star model, pa sam isao na klasiku 8v JTD (ili "gde ces zabarsko djubre od dizela", kako su me uveravali tadasnji "majstori" :D).

Sem sitnih bubica (kao posledica silne elektronike razlicitih proizvodjaca koju su po prvi put u toj meri natrpali u jedan narodni Compact) i propusta u enterijeru (kvalitet pojedinih plastika, tapacira i sedista) - odlican, robustan i izuzetno pouzdan auto, ako bi se samo odrzavao kako treba. Ni to nije bilo bas jeftino u startu, ali kada se tamo od 2011-2012 u Srbiji zestoko omasovio (a samim tim i sa delovima) - za odrzavanje je postao bukvalno bagatela. Jos smo ga i ovde na forumu pre 10-ak godina raskupusali u sitna crevca, pa ugradjivali fabricke navigacije, tempomate, MF volane...

Slatko sam se navozao sa njim maltene punu deceniju, obisli ceo region a da nije nigde stucnuo... Iako je iza njega stigao u svakom smislu napredniji naslednik, koji takodje vrlo lepo sluzi - i dan danas ponekad zazalim sto je morao da ode...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, horvat said:

Lako vama sa dizelima da zalite, mi sa 1.6 16v smo se napatili ko ni s jednim :D 

+

Kad pomislim na Stila, place mi se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...