Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa logicno (i razumno) - zasto bi isli sa konja na magarca!

Zasto bi trazio razumno objasnjenje zasto nije uradjeno nesto za sta ne postoji osnovan, logican razlog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 16v sa 80KS i 114Nm meni liči na malo malo magarence u stilu ....

Edited by space2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 Mjet od 70 KS bi bio definitivno preslab za Stila, kao što je to bio 1.2 16v.

Usudio bih se da kažem da je isti slučaj i sa 1.4 16v, motor koji je ugrađivan u zadnje serije.

E sad 1.3 Mjet ima još nekoliko modifikacija 90KS, 102KS, 105KS. Ovaj od 90 ugrađuje se u Grandea, od 102 ugrađuje se Doblo, čak Doblo Maxi koji ima nosivost 800 kg. OD 105 u Lanciu Y.

Najmanji Fiatov dizel koji se ugrađuje u putničko vozilo te veličine Bravo je 1.6 ali ovaj je noviji od 1.3.

Ni konkurencija nema tako maleni motor u toj klasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mala ispravka. U Doblo cargo se stavlja motor 1.9 od 105KS i 1.3 od 75KS. Jaci motor ide u produzenu verziju koja ima vecu nosivost, manji u skracenu. Nema drtugih kombinacija dizela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pored očekivanja dopune teme sa STILO 4x4 ili kako se već zove onaj terenac što ga je goran nabavio,

kopka me što nigde na netu nema razumnog objašnjenja zašto nije nikad u Stila ugrađivan 1.3 M-jet ??? kad je mogao 1.2 16v ...

Pa zeznuli su se sa tim 1.2 16V :veryangry: -kao sto rekose prethodnici :welcome: ,slab motor za tu karoseriju i njenu tezinu :wallbash:

Onda je ,bar meni :yes ,logicno,da nisu napravili istu gresku dva puta i stavili 1.3 MJet u Stila- i to bi bila losa kominacija,motor bi se non-stop morao terati u visoke obrtaje,sto bas i nije zdravo za dizela,a sigurno bi i trosio vise nego sto bi se ocekivalo od 1.3.

Ovo gore je bila prica o Stilu :cool: ,koji je kao sto znamo putnicki auto ;) ,a za teretnjak :( ,kao sto je Doblo ili Opel Corsa Combo,u koji su se ugradjivali 1.3 MJet-performanse se stavljaju u drugi plan,verovatno su i prenosi u menjacu napravljeni tako da ovaj mali dizelas ispostuje zahteve privrednog vozila(da trosi malo,moze da povuce a brzina preko 80 KMh,nisu ni pozeljne na ovoj vrsti vozila).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samo mala ispravka. U Doblo cargo se stavlja motor 1.9 od 105KS i 1.3 od 75KS.

Moja firma traga za par Dobloa polovnjaka. Tragajući za njima preko www.mobile.de nailazio sam i na Doblo cargo maxi 1.3 101/103KS. Moguće da je greška ali ima ih nekoliko.

Evo ih:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=3

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=5

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je u Stila išao 1.9 jtd sa 80ks (zbog italijanskih zakona - kategorije vozila za mlade vozače), 1.2 16v 80ks, zašto ne bi u toj priči išao 1.3 multijet sa recimo istih 80ks?

Razlozi su uvek komercijalne prirode, menadžeri su izračunali da se tako nešto ne isplati zbog nečega. Nije potreban nikakav poseban obrtaj multijetu da bi pokazao snagu, zna se njegov maksimalni brtni moment da je uvek oko 1700-1800. Njegov manjak je turbo rupa do tih 1700 obrtaja. Potrošnju bi "naštelovali" prenosnim odnosom. A snage imate od 70 do 105, po želji.

Dobla nalazim u oglasima i sa 1.3 86ks, možda je i to greška?

Očekujte sve manje i manje kubika u priči, Fiatova kuhinja ima spremne turbo benzince sa multi air fazonima 800-900 kubika sa 90KS ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno je greska. Motori su od 75 i 105 KS, a kod njih se prodaju i verzije sa 85(1.3) i 120(1.9) KS, ali to je Doblo Panorama tj. putnicka verzija, sa drugim redom sedista i prozorima pozadi. I ovi drugi imaju partikularni filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako je u Stila išao 1.9 jtd sa 80ks (zbog italijanskih zakona - kategorije vozila za mlade vozače), 1.2 16v 80ks, zašto ne bi u toj priči išao 1.3 multijet sa recimo istih 80ks?

1.2 16v sa 80 KS je izbačen 2004. godine baš zato što se pokazalo da nije dovoljno jak čak ni uparen sa 6 stepeni prenosa, jer se računalo da se bar tako izvuče kolio toliko dobro ubrzanje, a da se na otvorenom putu baci u 6. brzinu kako se motor ne bi mučio sa visokim obrtajima da održava npr. 140 Km/h

Takođe i JTD od 80 KS je izbačen tokom 2004. godine.

Nema logike ponovo vraćati dizel sa onoliko konja koliko su imali izbačeni motori.

Inače, Stilo dizel je projektovan napred ( nosači motora, opruge, nosači menjača ) sve za gabarite i težinu 1.9 JTD motora...a ne mnogo manjeg i lakšeg 1.3 M-Jet...

Zamislite samo koliko bi se drugačije ponašao takav Stilo prilikom crash testa, jer više nema velikog 1.9 ispod haube...koji bi da uleti u kabinu... :whistle: To bi sve tražilo dodatno projektovanje, testove, a to nikako nije bilo optimalno.

Zaista mislim da nije toliko teško razumeti zbog čega u automobil težine 1.250 Kg ( ili više, zavisno od opreme ), uz klimu...i pošto je to porodični auto npr. 3 putnika unutra, nije bilo optimalno stavljati motor od 75 KS...ili 90 KS... kada znate da je Stilo završio proizvodnju sa dizelašem od 150 KS unutra.

1.2 16v je stavljan jer nije bilo drugog odgovarajućeg benzinca, a ne zato što je njegova snaga optimalna.

1.4 16v dolazi kasnije i odmah nakon njegovoe pojave, izbacuje se 1.2 16v iz Stila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U stvari ... kada je 1.3 mjtd izašao (2004) u stila su išli samo 100ks i više motori. Kao što rekoste, glupo je sa konja na magarca nazad. Kategorije 80KS su prepuštene puntu i grande puntu, pandi itd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako je to bilo od 2001 do 2004.

Standardna i dodatna oprema.

vkvr9.jpg

9j8F0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem nikad mi neće biti jasna odluka menadžera FIAT-a da obustavi proizvodnju Stila. Ne kažem da sam ravnodušan prema Bravu II, ali Stilo je još uvek i te kako aktuelan. Ne samo da je uticao na pojavu novih "nakostrešenih i dinamičnih karoserija ( KIA Ceed, VW Polo,Golf, , Audi 3, Opel Corsa, Astra) - nego je još uvek ostao nedostignut domet, bar što se forme tiče. Eventualni tehnički nedostaci su mogli da se otklone, a da se model krsti kao što je svojevremeno uradjeno sa "milečentom" dodavanjem oznake "R" (rinovatto)... Brava je u osnovi zamena za Stila, ali drukčiji auto - skroz. Nešto ne vidim da ga kopiraju...

Ndldr.jpg NdqcJ.jpg Ndvc0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od onako divnog, napetog vozila napraviše "LADU"-SEDAN. Ima li ikog ko kontroliše u FIAT-u šta se sve proizvodi pod licencom!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 2004. godine ovi dizeli su zamenjeni sa novom generacijom common rail motora, koji daju još više snage, a i benzinac 1.2 16v je zamenjen sa jačim 1.4 16v od 95KS, uz zadržavanje menjača sa 6 stepeni prenosa. Novi dizeli su 1.9 M-Jet koji su imali i do 150KS, zavisno koje je godište određeni model.

Postoje verzije 1.9 8v M-Jet motora od 120KS kao i 1,9 16v M-Jet 16v od 140KS, ali sa svakom godinom su usledila nova poboljšana, i u svojim poslednjim proizvodnim serijama Stilo je dobio 1.9 16v M-Jet od 150KS koji se ugrađivao i u Alfa Romeo automobile.

Ta najjača verzija 1.9 M-Jet motora daje i 305Nm obrtnog momenta, omogućava Stilu maksimalnu brzinu od 210 Km/h, i ubrzanje do 100 Km/h od 8,8s. Ove performanse motor postiže uz samo 5,6l prosečne potrošnje.

Osnovna razlika između JTD i M-Jet dizel motora je u broju i vremenu brizganja goriva. JTD brizga 2 puta, a M-Jet više puta u manjim količinama radi boljeg i čistijeg sagorevanja. Upravo zato se dobija više snage, a plus su M-Jet motori tiši i mirniji.

ljudi nešto mi nije najjasnije oko M-jet motora u Stilu (pogotovo sa 3v) jer oglasi (domaći i strani) su puni polovnjaka sa JTD motorima (od 80ks do120ks) ali M-jet možete da nabrojite na prste jedne ruke !!!

u karavan SW verzijama ih ima od 2004,05,06 čak ih i više ima u 5v verziji, ali u kupe verziji preovlađuju JTD - ima li to neke logike po vama ...

logičnije bi bilo da ih je više sa M-jet jer su jači, a kupei su sportski nastrojeni ...

jedino logično što mi pada na pamet je da su toliko dobri da ih prvi vlasnici drže i neće da ih prodaju bar još par godina ... (mada sam izbunario jednog plavog 2007 3v u nemačkoj za 7k eur !!!)

Edited by phantom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vidiš oznaku M-JTD, to je isto M-Jet :thumbup:

Samo uzmi broj šasije (VIN) i lako ćeš doći do podatka šta je ugrađeno u njega.

JTD ide do 115 KS.

1.9 M-Jet ima sa 8v i sa 16v. Onaj sa 8v je 120 KS, a oni sa 16v postoje kao 140 i 150 KS...a u novoj Delti sa dve turbine imaju 190 KS :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala, ali paradoksalno je što nema ni sa oznakom M-jtd već su isključivo jtd...:wallbash:

ali nema veze pošto će proći dosta vremena dok krenem u potragu za istim, a do tada se možda nešto i promeni u korist M-power :thumbup::unworthy:

bio sam ubeđen da je ista situacija kao i kod Punta od restilizacije 2004, jer su svi mk2 imali one stare 1,9d i jtd, dok je kod mk2b isključivo 1,3mjet + po koji jtd, eventualno 1,9mjet...

ali Stilo 3v je očigledno avangardan i u tom pogledu :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...