Jump to content
FAS Euroauto Goran
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

Jes Dc-3 legenda, ali je An-2 bolji default_D.gif

 

Inace, vecina ljudi kada govori o DC-3 u stvari misli na C-47 Dakotu, vojnu verziju. DC-3 je napravljen u vrlo malom broju (nekoliko stotina), dok je C-47 u preko 10000 komada.

Postoji i ruska verzija Lisunov Li-2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao još jedan avion sa medicinskom opremom iz Kine, let finansirala EU http://rs.n1info.com/Vesti/a582423/Stigao-jos-jedan-avion-sa-medicinskom-opremom-iz-Kine-let-finansirala-EU.html

 

Troškovi puta Srbija - Kina su kažu 460.000$, što mu dođe oko 420.000€. Beograd - NY ima otprilike isto kao i Beograd - Peking, što znači da i troškovi dođu otprilike isto.

Ne znam koliko tačno mesta ima naš YU-ARA A330, ali negde između 250 i 300. E sad, ako je cena povratne karte 550€, to znači da bi u turnusu trebalo da preveze 750 putnika da bi bili na nuli. Da stalno leti dupke pun u oba pravca, to je između 500 i 600 putnika u idealnim uslovima. A znamo da lete daleko od punog kapaciteta.

 

Ili EU lažira podatke o ceni i pere pare, ili se debelo puca svakim letom za NY.

 

1312771147_Screenshot_20200326-231427_N1info.thumb.jpg.db623ee764f9fe987f610d41cfac11b6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se i ne puca, vrlo je blizu tome.

 

Inace, mislim da je navedena cifra malo preterana.

Negde sam citao da 14-to casovni let airbusa a380 koji je daleko najskuplji avion za koriscenje, od LA do Sidneja ukupno kosta oko 300.000$ (gorivo, aerodromske takse, osoblje, hrana) dok taj isti let boinga 777-300 kosta nesto ispod 200.000$

Let ovog naseg interkontinentalca nebi trebalo da kosta vise od 13-14.000$ na sat i to sa hranom za putnike, a let do Pekinga traje negde oko 9-10 sati (ako je bez sletanja). Tako da dolazim do zakljucka da taj povratni let nebi trebalo da kosta vise od 250-300.000$

 

Rekao bih da se tu i opralo malo parica ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela ova priča sa virusom pocinje da liči na to. Neko se setio da iskoristi situaciju da lepo zaradi.

 EU je odobrila 700 milijardi € (da, ni ja nisam verovao) za sanaciju gubitaka. Odakle te pare - neko će pitati? Pa odlučili ljudi da dostampaju 1000 milijardi €. Cifra od koje se vrti u glavi. Što je veća galama, bolje je opravdanje. Ko posle ovakve situacije može da to ospori. Drugo je pitanje da li će sve te pare završiti gde treba, ili će se “malo” i rasuti usput...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, zavrsio sam jos jednu maketu, coroni hvala :D

Ovog puta sam se bas potrudio, bilo je krvi, suza i znoja... ali sam prezadovoljan rezultatom :)

 

 A-7E Corsair II, Hobby Boss, 1:48

 

mak001.jpg mak002.jpg mak003.jpg 

 

mak004.jpg mak005.jpg mak006.jpg 

 

mak007.jpg mak008.jpg mak009.jpg 

 

mak010.jpg mak011.jpg

 

Neki detalji oko kojih sam se posebno potrudio

 

mak012.jpg mak013.jpg mak014.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni A-7 nije jedan od lepših aviona generalno, kao ni A-6 (u bilo kojoj varijanti) ili F-8...uopše čitava ta ''porodica'' sa takvim usisnikom ispod trupa.

Al' ovaj tvoj ispade lep ovako izbliza, opasno deluje ''full'' naoružan, još sa detaljima npr. da izgleda prljavo tamo gde treba  - extra. :thumbsup: 

 

=====

12 hours ago, totti said:

...ili se debelo puca svakim letom za NY.

Nije tajna da let za NY nije profitablian u najvećem delu godine, pa se zbog toga i smanjuje broj nedeljnih letova u tom periodu. U onim udarnim mesecima stvar je mnogo bolja, ali je to mali broj meseci godišnje. Let za NY ima svoju ulogu u privlačenju transfernih putnika i doprinosi čitavom modelu poslovanja AS koji se dosta oslanja na transferne putnike. Ukidanjem linije za NY ne bi Air Serbia izgubila samo te putnike, nego i bi joj bili prazniji avioni i na drugim linijama. Generalno, Air Serbia je počela ponovo da se širi, da otvara gomilu novih linija, povećava flotu...i onda naiđe korona. Šteta jer bi ova 2020. sigurno bila rekordna i za AS, i za Aerodrom BG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se slažem, ali me zanima konačna računica, tj da li kad se sve sabere (računajući i transferne putnike) ovaj let (čak i dugoročno) ima više koristi ili štete. Ili je samo stvar prestiža uz svesno pucanje, kao Bugatti kod VW

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...