Jump to content
FAS Goran
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

Samo su izgledom slicni zato sto su radjeni na istoj platformi. Inace imaju mnogo razlika, a prvenstveno sto su razlicite namene. Su-34 treba u potpunosti da zameni Su-24 i delimicno Su-25 (dronovi ce ostatak)
Ima manju brzinu od Su-35, veci dolet i autonomiju, razlicitu opremu i naoruzanje. Ima i kanarde napred, a ima cak i zadnji radar, da se brani ako ga neko juri.
Cudoviste od preko 23 metra :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modeli od resinske smole. Voleo bih da vidim prvo uzivo kakvi su odlivci i koliko precizni. A ove slike su dekali, samo je Zolja maketa.
Nisam nesto ljubitelj resinskih maketa osim ako ti bas treba nesto sto ne postoji drugacije.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sam i stavio,jer ima dosta ex yu aparata

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj prvi brod, ali moze da prodje posto je i dalje deo vazduhoplovstva ;)
Nisam planirao, dobio sam ga na poklon od druga. 30-tak godna stara maketa, ali uopste nije lose ispala s obzirom na velicinu i mali broj delova i detalja... bolje nego sto sam ocekivao
 

DSCF0583.jpg DSCF0612.jpg DSCF0622.jpg DSCF0647.jpg

 

DSCF0597.jpg DSCF0604.jpg DSCF0605.jpg DSCF0619.jpg

 

DSCF0633.jpg DSCF0598.jpg DSCF0600.jpg DSCF0644.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beograd-podgorica naši piloti

 

 

Možda vam je kanal poznat, ja sam sada naleteo na njega

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avioni MiG-29 čuvaju nebo Srbije, upravljaju piloti, održava ih vazduhoplovno tehnička služba.

To su ljudi, članovi tima 101. lovačke avijacijske eskadrile ''Vitezovi'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pijani ukrajinski oficir udario autom u MiG-29

 

mig 3.jpg

 

Na društvenim mrežama su se pojavile fotografije koje pokazuju ishod sudara Volkswagen Touran-a i Miga-29 u ukrajinskoj vojnoj bazi.

 

mig 2.jpg

 

Vazduhoplovni oficir u alkoholisanom stanju bio je za volanom automobila prilikom sudara, koji je izazvao požar što je nanelo značajnu štetu vojnom lovcu. Komanda ukrajinskog vazduhoplovstva objavila je detalje incidenta ubrzo nakon što se desio 10. marta, ali su se fotografije pojavile nekoliko dana kasnije.

 

mig 1.jpg

 

Sudar se desio u vazduhoplovnoj bazi Vasilkiv u centralnoj Ukrajini, u kojoj je stacionirana 40. Taktička vazdušna brigada, kao i štab Vazduhoplovne komande. MiG-29 je u trenutku sudara bio tegljen i u njemu nije bilo pilota. Vozač je zadobio povrede, ali je posle ukazane prve pomoći bio u ''zadovoljavajućem'' stanju, navodi se u saopštenju. Policija je kasnije potvrdila da VW Touran pripada 47-godišnjem ukrajinskom vazduhoplovnom kapetanu, koji je bio pod uticajem alkohola.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshtry said:

Kako ne izgubi uzgon kada ovako pada kao kamen...

Su-29 je to... treba li još nešto reći? :)

Obzirom ko ga proizvodi, ništa osim najboljeg se ne očekuje! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako ne izgubi uzgon kada ovako pada kao kamen...

 
Koliko poznajem fiziku, to su namenski akrobatski, ili za obuku pravljeni avioni sa velikim uzgonom i malim max brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/21/2021 at 8:22 PM, neshtry said:

Kako ne izgubi uzgon kada ovako pada kao kamen...

 

Pa nema avion non stop uzgon. Postoje manevri kod kojih ostajes bez uzgona i naravno procedure za vracanje u normalan let. Akrobatski avioni su posebno konstruisani da to mogu da rade preko svih limita. Rusi su cak uspeli da donekle omoguce to i na borbenim mlaznim avionima poput Mig-a 29 i slicnih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bit said:
On 3/21/2021 at 8:22 PM, neshtry said:
Kako ne izgubi uzgon kada ovako pada kao kamen...

 

Koliko poznajem fiziku, to su namenski akrobatski, ili za obuku pravljeni avioni sa velikim uzgonom i malim max brzinama.


U pravu si, ali... teorija je jedno, a praksa često drugo. Školski avioni imaju veliki uzgon na malim brzinama, ali kod akrobatskih je sve obrnuto. Akrobatski avioni najčešće imaju simetričan aeroprofil, koji čak u horizontalnom letu ni nema uzgona, ali mu je svejedno da li leteo normalno ili na ledjima, i u bilo kom drugom položaju. Normalni asimetrični aeroprofili imaju znatnu razliku (“vuku na gore”)... naravno, i ovi simetrični aeroprofili pod pozitivnim napadnim uglom imaju uzgon, ali se ne mogu pohvaliti njime... ove avione vuče motor, a imaju i velike upravljačke površine koje doprinose. 
Malopre sam napisao da je to što ga proizvodi Suhoj dovoljno govori o njemu. Nema dileme da su deo znanja i tehnologija razmenili sa borbenim avionima. Jugoslavija je ‘50-tih godina napravila prvu metalnu sportsku jedrilicu na svetu - Meteor, tada najbolju na svetu. Napravljena su dva primerka. Svi su se pitali čemu to, jer je razvoj bio skup da bi napravili samo dva primerka, a onda je, kada je par godina posle nje poleteo Galeb G2, svima bilo jasno... oni su posuzili da bi na njima ispitali tehnologiju.... Tako su stariji pričali, a ako su lagali mene, i ja lažem vas... ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...