Jump to content
FAS Goran
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

On 8/15/2020 at 3:34 PM, totti said:

20200815_153314.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

A civilima uvaljuju "nove" modele automobila na svake tri godine. 

 

Introduction February 1955
Status In service

https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_B-52_Stratofortress

 

Introduction June 1957
Status In service

https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_KC-135_Stratotanker

 

Greyhound jos uvek u upotrebi, prevozi pisma do kopna i nazad

 

 

Hawkeye i P3 orion isto prelepi avioni.

Introduction August 1962[1]
Status Active

 

 

 

 

 

P3 koristi NOAA za izvidjanje uragana:

 

 

Edited by Desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako radi kontrola leta na Frankfurtskom aerodromu. Ređa ih na dva minuta. 

 

IMG_20200816_203934.thumb.jpg.eefe06612611150100abcefa60148577.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio nekada. Pretekli ga Peking, Dubai, Atlanta i jos neki. Ne secam se tacno poretka

 

Edit: ispravljam se. po poletanjima i sletanjima O’hare je i dalje na prvom mestu. Ono je po transferu putnika

 

 

Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/14/2020 at 9:52 AM, ivan.ik said:

Računica je 23 miliona  € godišnje subvencije i još 5 miliona € za letove iz Niša i Kraljeva a deca se leče SMS-om. 

Pa šta lete koji đavo kad imaju među skupljima karte. 

 

I kako Rayan I ostalo društvo opstaje sa smešno jeftinim kartama? 

Računica je bezveze, a poređenje nema osnova.

 

LCC i klasični avio-prevoznici se ne porede međusobno. Mada, danas i ti klasični na kraćim linijama uvode plaćanje skoro za sve dodatno, tj. uvode hibridni model.

Rayan i društvo nema ''smešno jeftine'' karte, nego ima ''smešno jeftinu'' kartu...dve ili tri. Da li ima nekoga ko veruje da je moguće imati 200 putnika po 20 evra, leteti 120 minuta, platiti takse za oba aerodroma od te cene, i da opet ostane aviokompaniji? 

 

Ali, 200 putnika od kojih njih 3 ili 5 plati do 20 evra, a preostalih 195 plati skuplje od toga (90-100 evra) na kraćem letu, plus se sleti na neki sporedni aerodrom zbog manjih taksi, plus se uglavnom ima subvencija od tog aerodroma (kao što u regionu daju Tuzla ili Skoplje za Wizz), ne koriste se aviomostovi nego se putnici u najboljem slučaju transportuju autobusima od aviona do gejta, plus je razmak između sedišta manji kako bi ih više stalo u avion, plus ne može nikakav prtljag jer se on doplaćuje (može samo ručni u kabinu), plus drugačija (manja) prava u slučaju otkazivanja leta....e, to već vidimo da jeste moguće i isplativo jer ima uspešnih LCC prevoznika.

 

On 8/14/2020 at 12:16 PM, totti said:

Juče kucam bezveze BG - Štokholm na Wizz-u za Septembar... 5500 povratna karta emoji3.png

Doduše samo za mali kabinski prtljag, al' opet...

Nijedna LCC kompanija neće imati jeftine karte ako ne mora da ih ima. 

Cene iz Beograda preko LCC kompanija su takve baš zbog postojanja jake Air Serbia. Kad sutra ne bi imali domaćeg jakog avioprevoznika, karte preko LCC iz Beograda ne bi ostale tu gde su sada, nego bi porasle u nebo. Iako vlada neka fama da se Air Serbia štiti, pogledajte samo koliko LCC letova ima iz Beograda....a, pogledajte koliko LCC letova ima iz npr. Zagreba.

E, to u Zagrebu se zove zaštita domaćeg prevoznika, i dobro je da u Beogradu nije tako. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A AirSerbia je po uslugama mnogo odskače od LCC....Rajan je izmislio avio transport za AirSerbia.Sve uračunanjivo,izračunaš kući i to ti je.
A kod ove naše.... Avantura!
Imam sveža iskustva sa Rajanom do Londona i AirSerbia za New York....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, neshtry said:

A AirSerbia je po uslugama mnogo odskače od LCC....Rajan je izmislio avio transport za AirSerbia.Sve uračunanjivo,izračunaš kući i to ti je.

Nije.

Ne poredi se LCC sa klasičnim avio-kompanijama na taj način. Za obe vrste usluge ima mesta (što tržište pokazuje) jer ljudi imaju različite potrebe. Nekome odgovara da kupuje kartu mesec dana (ili više) unapred, nekome ne. Nekome odgovara da sleće na glavni aerodrom, a neko nema problem da sleti i na 100 kilometara daleko. Neko ima problema sa komforom u kabini, nekome je svejedno za manji prostor za noge jer je ionako npr. neki kraći let u pitanju pa će izdržati, itd, itd....

 

Ima jedan svetski poznati primer koji se dogodio Lufthansi u Minhenu.

Lik je platio njenu skupu biznis kartu (oko 750 evra), i kao jedno od prava koje mu pripada je i pravo da može da pomeri svoj let za bilo koji drugi datum, bilo kada, bez ikakvih penala. Takođe, imao je i pravo pristupa Lufthansa salonu na aerodormu u Minhenu, odnosno da jede i pije šta god poželi. I, on tako dođe, pokaže kartu, oni ga puste u salon, on pojede, popije...i ode da odloži let za sledeći termin. Na dan novog leta lik opet dođe sa validnom biznis kartom, opet uđe u salon, opet pojede i popije šta god želi...i opet ode da pomeri let za sledeći termin. Onda narednog termina opet dođe sa validnom biznis kartom...i pogađaš već šta je lik radio.

Ništa od toga ne može da radi sa LCC, ali može sa klasičnim avio kompanijama jer one nude takvu uslugu. I Air Serbia ima svoj Lounge na BEG.

 

Lik je tako uradio 35 puta. Lufthansa mu je posle nekih godinu dana poništila tu kartu i vratila njegovih 750 evra.

On je kupio opet drugu kartu sa očiglednom namerom da ponovi sa njom sve isto...i tek tada ga je Luftika dala na Sud. Epilog sudskog postupka je da je lik morao da plati 1.980 evra Lufthansi za tih njegovih 35 boravaka, odnosno prosečno nešto preko 55 evra po svakoj poseti. :) 

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta prava ,onaj ko je leteo sa AirSerbia,a uspeo da ih upotrebi,nek se javi da ga vidim....i da malko popričam,živo me zanima kako je uspeo,pored one male kesice grickalica...

Ozbiljan sam!

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta prava ,onaj ko je leteo sa AirSerbia,a uspeo da ih upotrebi,nek se javi da ga vidim....i da malko popričam,živo me zanima kako je uspeo,pored one male kesice grickalica...
Ozbiljan sam!
 
Sent from my motorola one macro using Tapatalk
 
 
 
 
Slažem se, meni je Air Srbija LCC po svim parametrima osim po ceni karata i veličini aviona.
Sa Rajanom do švabije, znam da nisam platio kesicu "ribica" i znam da sam platio više nego duplo jeftiniju povratnu kartu al opet, jedino što su ranije rezervisane karte i nisam poleteo iz BGa.
Sve u svemu, AirSerbia je po mom skromnom mišljenju, daleko od onoga što treba da bude.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...