Jump to content
FAS Goran
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

Tako to zvuci, zato je i propisana standardna frazeologija. Da cujes tek vojnu kako zvuci

Imam ja dosta svojih snimaka montiranih uzivo sa saobracajem, znaju me vec spoteri ma mi salju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muzej jedan video, ima ih mnogo boljih

 

 

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20200624_212004.thumb.jpg.d38eae4c058c284b6fb3e5c4e14932a0.jpg IMG_20200624_214130.thumb.jpg.8868278592e5597c0dd7e0a86a7c645e.jpg

IMG_20200807_192828.thumb.jpg.83fd84bc0b3f095938efa21e8ad419bd.jpg IMG_20200807_192906.thumb.jpg.830c8d9a4b5f39e2af00a17414f42374.jpg

IMG_20200624_214405.thumb.jpg.a20632b6c1ae657a192cf9e3d625298a.jpg IMG_20200624_214257.thumb.jpg.d6c97cbbfeac8f8734eea35d1bb71263.jpg IMG_20200624_212007.jpg

IMG_20200802_175232.thumb.jpg.c95374ec64933282c2c04fb8061805ec.jpg IMG_20200802_175244.thumb.jpg.77cba3c74953e0ad718d9541f8a400ec.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokumenti pokazuju: Er Srbija traži otpis većeg dela dugovanja, Etihad odbio

 

Da li je ugroženo poslovanje Er Srbije? Odgovor na to pitanje u toj kompaniji N1 nije dobio, ali se uvidom u dokumenta uverio da srpski avioprevoznik i to pominje kao opciju. Naime, N1 je došla u posed dokumenata na osnovu kojih se vidi da je Er Srbija tražila od Etihada otpis većeg dela dugovanja, da joj, kako navodi, poslovanje ne bi bilo dovedeno u pitanje. Kompanija iz Emirata, međutim, isključila je tu mogućnost i traži poštovanje dogovorenog.

Na čijim će krilima Er Srbija leteti ako joj Etihad ne odobri smanjenje duga od 82 odsto? Srpska nacionalna aviokompanija u dva navrata, u maju i julu ove godine, tražila je od svog partnera Etihad Ervejza otpis dela duga zbog načina poslovanja izazvanog epidemijom kovida -19.

U dokumentima kompanije Etihad stoji i da je Er Srbiji otpis duga od 120 miliona dolara neophodan da bi mogli da nastave poslovanje. Međutim, kompanija nije u teškom položaju od juče.

 

"Er Srbija je inače u teškom položaju, ona je bila prezadužena i u prošloj godini. Pitanje je može li opstati ili će morati da ide u stečaj. Pitanje je da li i pod kojim uslovima mi i trebamo nacionalnu kompaniju ili možemo razmišljati i o stečaju. Ova situacija, da se traži od jedne strane da otpiše 82 odsto ne izgleda naročito normalno u jednom društvu od dva člana, nego bi ta dva člana trebalo da sednu pa da traže šta će se moći uraditi sa tom kompanijom", kaže stručnjak za strana ulaganja Milan Kovačević.

Otpis duga, arapski partner nije dozvolio, stoji u internom dokumentu ove kompanije, u koji je N1 imala uvid. 

"Upravni odbor smatra da je takav predlog Er Srbije neprihvatljiv jer predviđa da iznos, koji je utvrđen Ugovorom o zajmu, trajno bude umanjen za 82 odsto, što bi za posledicu imalo smanjenje iznosa koji bi EA Partneri platili trećoj strani", piše u dokumentu. 

 

Oni su, usvajanjem Treće posebne rezolucije, naložili Etihad ervejz partnerima da, u pisanoj formi, obaveste Er Srbiju da u potpunosti odbacuju njihov predlog i da se od Er Srbije očekuje da svoje obaveze izmiri na vreme, a u skladu sa datumima iz Ugovora o zajmu. Autentičnost ovog dokumenta i navode koji stoje u njemu, pokušali smo da proverimo u kompaniji Etihad Ervejz, ali do emitovanja ovog priloga, odgovor nije stigao. "Kad je sa Etihadom napravljen posao, to je bila velika pohvala da je nađen dobar partner. A od samog početka Etihad sigurno nije imao nameru da ispomaže tu kompaniju, nego je težio postići neki profit. S druge strane, izgleda da smo mi bili nerealni, da smo mi bili ti koji smo ispomagali da ona uopšte opstane i takav postupak ne može da večno traje i treba se analizirati ukupno stanje i videti šta se sa kompanijom mora uraditi", kaže Kovačević.

Da li ovo otkriva da srpska aviokompanija ne može da opstane ako se ne otpiše dug, saznaćemo neki drugi put. Jer na naše pitanje kako će se odbijanje ovog zahteva odraziti na njeno buduće poslovanje, Er Srbija ostala je nema.

 

http://rs.n1info.com/Biznis/a629468/N1-dosla-do-dokumenata-Er-Srbija-trazi-otpis-veceg-dela-dugovanja-Etihad-odbio.html

 

=====

Teren za dodatno pumpanje para je već pripremljen pre par meseci, onim pričama o "herojstvu" prilikom nekoliko letova za prevoz medicinskih sredstava.

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako treba upumpati sredstva zarad budućeg profita ili života državnog avio prevoznika to je ok, ali nije ok što bi pola tih sredstava nestalo na putu do računa.
Tu smo odlični, ne vezano za ko drži vlast, ekipa se neka uvek sastavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Računica je 23 miliona  € godišnje subvencije i još 5 miliona € za letove iz Niša i Kraljeva a deca se leče SMS-om. 

Pa šta lete koji đavo kad imaju među skupljima karte. 

 

I kako Rayan I ostalo društvo opstaje sa smešno jeftinim kartama? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loša organizacija, kao i kod svakog javnog preduzeća. Bahato rukovodstvo koje ne razmišlja ekonomski... navešću primer:  gledam danima kako menjaju cevi i asfaltiraju ulicu kod mene, troje radnika sa bagerom vec nedelju dana stavljaju ivičnjake i ravnaju tucanik za 100 metara biciklisticke staze... pridržavaju lopate... Da ne širim, sve je kod nas tako...

 

Rayan Air je privatna kompanija, koja zna da joj niko neće dati ni eura ako sama ne zaradi, pa se bori... kako ima let za 1€ ?? Pa najskuplje je sedište koje ostane prazno, ako ga da za 1€, putnik će možda platiti prtljag, skoro sigurno uzeti vodu... Što bi Fata rekla u onom vicu - dva po dva, nakupi se... Air Serbia je “velika”, pa joj je ispod časti da se mlati za par eura, kad je tu država da da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče kucam bezveze BG - Štokholm na Wizz-u za Septembar... 5500 povratna karta

Doduše samo za mali kabinski prtljag, al' opet...

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imati ili nemati državnu avio kompaniju, svodi se na primer imati ili nemati lični automobil, lovačku avijaciju i sl.
Postoji taxi, ali uvek ga morate pozvati, niste sigurni ko će vas voziti, da li je vozilo bezbedno, da li će vam hteti taxista prevesti neki tovar u gepeku koji bi ličnim autom prevezli bez razmišljanja, i td.
I kad ne vozite automobil svaki dan, morate platiti registraciju, održavanje, u slučaju havarije takođe snosite troškive, pa ipak velika većina želi lični automobil, uprkos ponekada neopravdano visokim troškovima održavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/14/2020 at 12:16 PM, totti said:

Juče kucam bezveze BG - Štokholm na Wizz-u za Septembar... 5500 povratna karta emoji3.png

Doduše samo za mali kabinski prtljag, al' opet...

 

A za razliku u karti kupiš novu garderobu koja ti treba za vreme boravka. 

Kazu da je Air Srbija potrebna zbog turizma u Beogradu dok su drugi delovi osim Kopaonika i Zlatibora zanemareni.

 

Sada kako je Srbija zbog stanja sa koronom stavljena na crnu listi i ne mogu nigde turizam cveta, bukvalno su banje i ostala mesta popunjena. Šta to znači znači da pare umesto da idu za Grčk, u, Španiju, Italiju, Egipat ostaju u Srbiji. Državna kasa se puni kao i novčanica konobara i hotelijera. 

U tom lancu su svi ne samo hotelijera već i veliki deo privrede kao i poljoprivrede/stočarstva. 

 

I onda ključno pitanje koj će nam klinac JAT ili Air Srbija. 

On 8/14/2020 at 10:30 AM, ata said:

Loša organizacija, kao i kod svakog javnog preduzeća. Bahato rukovodstvo koje ne razmišlja ekonomski... navešću primer:  gledam danima kako menjaju cevi i asfaltiraju ulicu kod mene, troje radnika sa bagerom vec nedelju dana stavljaju ivičnjake i ravnaju tucanik za 100 metara biciklisticke staze... pridržavaju lopate... Da ne širim, sve je kod nas tako...

 

Rayan Air je privatna kompanija, koja zna da joj niko neće dati ni eura ako sama ne zaradi, pa se bori... kako ima let za 1€ ?? Pa najskuplje je sedište koje ostane prazno, ako ga da za 1€, putnik će možda platiti prtljag, skoro sigurno uzeti vodu... Što bi Fata rekla u onom vicu - dva po dva, nakupi se... Air Serbia je “velika”, pa joj je ispod časti da se mlati za par eura, kad je tu država da da...

Čekaj da vidiš organizaciju u Nemačkoj. 

Rupa je stajala preko mesec dana, i nikome nije palo na pamet da je zatvori a kad dođu dođe cela ekipa sa 5-6 vozila naprave haos i najzad zatrpaju.

Isto tako i na autoputu par mašina i par radnika a rekonstrukcija do 2022.

 

A da ti ne pričam što angažuju šleper za robu od 50 kg i to da preveze za par stotina metara.  Jednom sam vozio paketić od 1.2 kg celih 6 km. 

Dobri smo mi, pametni samo da nema lopova. Da ne odlazi barem 70% u tuđe ruke.  Te pare kad bi se prelile u plate pa cvetali bi kao Singapur. 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...