Jump to content
FAS Goran
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

@SerAlex

 

Led na nosu, kočnice, izgled instalacija na potpuno novom avionu... :):cool:

Ovo krilo otkinuto u nekom udesu na zemlji, ili kanibalizacija, ili nemar...ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SerAlex

 

Nisam znao da se i to radi ovde.

Koliko sam čuo, davih dana ni 727, ni ''desetke'' nisu kod nas odlazile u večna lovišta...mada i nisu svi DC-10 bili u vlasništu JAT-a, valjda dva jesu, ostali bili iznajmljeni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radimo mi. Radi neka druga kompanija i to za sada se radilo samo za te staje Jat-ove 737. Svi ce biti iseceni osim za sada K, D i I koji jos uvek koliko toliko lete tj letece jer se rade trenutno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre uzlete cargo triple seven i prođe mi pored zgrade... šteta što je noć

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ranije danas:

 

''Simulirano je podizanje pripravnosti i poletanje dežurne jedinice, a kao što se moglo videti, uspešno smo izvršili presretanje tog vazduhoplova i izvršili njegovu identifikaciju. Nakon toga on je nastavio svojim putem, pošto je reč o avionu koji nije ugrožavao naš vazdušni prostor i vratili se na aerodrom uz bezbedno sletanje, a dežurna jedinica je time prevedena u niži stepen pripravnosti'' - objasnio je major Dejan Janković.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SalacUE

 

Poslednji jednosed iz SFRJ je nosio broj 18114, a dvosedi iz tog vremena su bili sa brojevima 18301 i 18302.

 

24.03.1999.
MiG-29 18106, sa pilotom majorom Predragom Milutinovićem ''Grofom'', oboren je u blizini Кruševca. Pilot se katapultirao i preživeo. Poleteo je sa Aerodroma Slatine (Priština).

MiG-29 18112, sa pilotom majorom Iljom Arizonovim, oboren je u blizini Prištine. Pilot se katapultirao i preživeo. Poleteo je sa Aerodroma Slatine (Priština).
MiG-29 18111, sa pilotom majorom Nebojšom Nikolićem, oboren je u blizini Titela. Pilot se katapultirao i preživeo. Poleteo je sa Aerodroma Slatine (Priština)

MiG-29 18104, pogođen u letu, pilotirao je major Dragan Ilić. Pilot je sleteo, bez povreda, sa teško oštećenim avionom. Кasnije su skidani ispravni delovi sa njega zbog nedostatka rezervnih zaliha.

 

26.03.1999.

MiG 29 18113, sa pilotom kapetanom I klase Zoranom Radosavljevićem, oboren u širem reonu Loznice. Pilot je poginuo. Poleteo je sa Aerodroma Batajnica.

MiG-29 18114, sa pilotom majorom Slobodanom Perićem, oboren u području Ugljevika, BiH. Pilot se bezbedno katapultirao i prizemljio, sa padobranom. Poleteo je sa Aerodroma Batajnica.

04.05.1999.
MiG-29 18109, sa pilotom potpukovnikom Milenkom Pavlovićem koji je bio Кomandant lovačkog puka i na zadatku odbrane domovine poginuo iznad Valjeva. Poleteo je sa Aerodroma Batajnica.

MiG-29 18110, u neborbenom letu usled udesa stradao je pilot major Slobodan Tešanović, poleteo je sa aerodroma Ponikve.

 

Uništeni na zemlji bombardovanjem i raketiranjem aviobaza i aerodroma, plus jedan udes 06.07.2009. godine u toku pripreme za aero-miting na Aerodromu Batajnica, kada je poginuo pilot potpukovnik Rade Ranđelović i vojnik Milan Ulemek:

MiG-29 18103
MiG-29 18104
MiG-29 18107
MiG-29 18302

 

Sve što danas vidiš od brojeva većih od 114 su oni iz Rusije ili Belorusije (mada, ti tek treba da stignu u SRB).

 

Na snimku gore, leteo je jedan iz doba SFRJ (108) i jedan iz Rusije (202).

Osim brojeva, a ako se gledaju samo vertikalci, možeš da ih razlikuješ i po horizontalnom ojačanju u korenu. Kod starih naših je to skoro urađeno i avion nije farban posle toga, a ovi iz Rusije su već stigli sa urađenom tom izmenom (oni su to davno radili na svim svojim MiG-29), pa to onda izgleda manje vidljivo...i primeti se ova razlika:

 

Screenshot_16.jpg

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće to još više ok kad stignu i oni iz Belorusije. :thumbup: 

E, sad...jednom se prvorođeni ''izlanuo'' na Dnevniku da nije siguran da će ostati sve na jednoj eskadrili:

Quote

Zatim je, nakon što je ponovio da ćemo u narednih 14 godina imati 10 MiG-ova 29, rekao da nije siguran da će ih toliko ostati, indirektno nagovestivši da bi se brojno stanje moglo povećati. 

https://tangosix.rs/2016/23/12/vucic-za-mig-ove-uzimamo-32-rakete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laprda on stalno, prica nesto samo da bi pricao a veze nema...

 

Nego zavrnuse Ameri opet muda tako da nista od kupovine ozbiljnijeg PVO..

Posto vec kecaju zbog dilova sa Rusijom prilicno sam siguran da ni od posla sa Kinom nece biti nista. 

Izlanuo se malo picousti i oko toga sad kad je isao u Kinu ili gde vec, a te informacije kruze ispod radara vec duze vreme..Sankcije su veoma moguce

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Boris90 said:

Sankcije su veoma moguce

Sankcije na nabavku vojne opreme? To može svaka država za sebe da odluči, a samo one UN (po tom pitanju) su nam važne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, sankcije zbog nabavke modernijih PVO sistema..

Vidis sta rade turcima zbog S-400

Realno mogu da pritiskaju Srbiju kako hoce. Sto nasim politicarima i nece tesko pasti jer sto bi se ulagalo u vojsku kad moze da se krade

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...