neshtry 14848 Posted March 10, 2019 Srce mi jače zakucalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 10, 2019 Sledeće godine je predviđeno da oni 737-300 idu u penziju. Ostajemo na 1 širokotrupnom, 10 uskotrupnih i 6 turbopropa. Kakvi su planovi i šta će biti od svega - videćemo... Mada, nisam neki optimista po tom pitanju. 2 Woodoo and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 11, 2019 kakve su ovo grbe na ovim iz Indije, dal su to povecani rezervoari il neka avionika nova Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 11, 2019 Grbavi SMT. Izmedju ostalih modifikacija, povecan je i spremnik za gorivo, odatle grba. U skracenici SMT, T je od Toplivo (gorivo) 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 11, 2019 svaka cast Vili,to sam i pretpostavljao da su mu povecali dolet,a i ova SMT je daleko modernizovana varijanta,nego nasi 9.13 koliko sam citao 24og marta se u Nišu odrzava vojna parada,povodom 20 godina od bombarovanja i da ce tad leteti svih 10 migova Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted March 11, 2019 1 hour ago, chikavili said: Grbavi SMT. Izmedju ostalih modifikacija, povecan je i spremnik za gorivo, odatle grba. U skracenici SMT, T je od Toplivo (gorivo) Nije SMT verzija, Indijski Mig-29S je modernizovan na UPG standard. Podseca izgledom zbog grbe (rezervoara za gorivo) na SMT ali ipak je drugacija oprema ugradjena. Lepe pare su Indijci utukli u tu modernizaciju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 11, 2019 U pravu si, ali Indijski UPG je gotovo isti kao SMT samo sa ugradjenom stranom (ne-ruskom) avionikom. SMT verzija svakako nije bila inicijalno namenjena za izvoz. 1 Boris90 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 11, 2019 On 3/10/2019 at 9:09 AM, totti said: Sledeće godine je predviđeno da oni 737-300 idu u penziju. Ostajemo na 1 širokotrupnom, 10 uskotrupnih i 6 turbopropa. Kakvi su planovi i šta će biti od svega - videćemo... Mada, nisam neki optimista po tom pitanju. Jaooo i u avioni se razume...pravi si balkanski prodavac rabljenih automobila 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted March 11, 2019 1 hour ago, chikavili said: U pravu si, ali Indijski UPG je gotovo isti kao SMT samo sa ugradjenom stranom (ne-ruskom) avionikom. SMT verzija svakako nije bila inicijalno namenjena za izvoz. Da, samo sto Rusi do kraja odustase od devetke na SMT nivou. Da nije uleteo Alzir kao kupac 9.19 SMT i da se nije desio taj fijasko sa tim avionima verovatno Rusi nikada ne bi ni imali tu verziju devetke u svojim redovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 13, 2019 Nekad 707, DC10, direktni letovi za USA, Sidnej, Kinu, prva evropska kompanija sa 737-300... tačno da se rokne čovek na kom smo danas nivou Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 13, 2019 Nema to mnogo veze sa nama. Avio-prevoznicke kompanije su danas u velikoj krizi, mnoge vece od Jat-a su prestale da postoje ili su promenile vlasnika i ime. Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 13, 2019 a Srbija zabranila letenje sa Boing 737 max 7 i 8 iznad njene teritorije https://tangosix.rs/2019/12/03/poslednja-vest-srbija-zvanicno-privremeno-zabranila-letenje-boingovim-737-max-8-i-9/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 13, 2019 Više sam mislio na sveukupno stanje danas, pa mi JAT nekad i sad dobro došao kao primer.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 2 Zvezdo and chikavili reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 13, 2019 @silenciSrbija se samo pridruzila EU sa tom odlukom, kao i jos dosta zemalja u svetu, sto je i normalno dok se ne utvrdi tacan uzrok nesrece. Nije to prvi put, samo sto je u danasnje vreme sve postalo “senzacionalno”Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 13, 2019 da,skoro sve zemlje EU su zabranile letove ovim avionom,neki je problem sa senzorima,il neznaju da ga tereju,sto bi rekli sremci Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 13, 2019 Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 13, 2019 Ovi ameri gori od nas! Predsednik odlucuje o prizemljenju aviona!!!! Ocekujemo Aleksov potezSent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk 2 1 neshtry, silenci and totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted March 13, 2019 ako se priblize srbiji odma dignuti sve migove,orlove i galebove i jastrebove,da nesmeju ni da se priblize vazdusnom prostoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 13, 2019 Ima mnogo nejasnoća oko MCAS-a na Max-u. Meni lično je najveća ta što su se simptomi njegovog aktiviranja dešavali po uključenju autopilota, iako je po Boingu taj sistem aktivan samo kad je autopilot isključen.https://www.japantimes.co.jp/news/2019/03/13/world/u-s-pilots-reported-switching-boeing-737-max-8-autopilot-initiated-random-nosedives/#.XIltTFPTWdMSent from my SM-G950F using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted March 13, 2019 Ja mislio da je onaj Todorović najjači prodavac automobila.Ono šipak deda je kralj oćeš Merc ili BMW ili Boeing ili Mig u sve se čoek razume. Samo jedan je Totti 3 1 silenci, totti, neshtry and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 13, 2019 O avionima naučio od vožnje silnih francuza Sent from my SM-G950F using Tapatalk 3 neshtry, chikavili and @bane@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 13, 2019 Vukli te traktori po parkingu?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7018 Posted March 14, 2019 Problem je, navodno, što se auto pilot uključuje automatski u nekom momentu pri poletanju, i piloti su se žalili na to, jer ne mogu da utiču na bilo šta u tom momentu.Odnosno, pošto je ovaj model boinga rađen na staroj osnovi a ubačeni novi štedljiviji motori (jer je Erbas ubacio štedljivije motore) , sama krila su morala biti pomerena u nazad. To je dovelo do poniranja nosa u nekom momentu pri poletanju.Zato je ubačena funkcija da autopilot sam koriguje tu nepravilnost.Čitam da norvežani planiraju da traže odštetu od Boinga zbog gubitaka stvorenih prizemljenjem njihovog modela aviona. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 14, 2019 Tačnije, motor je (pošto je povećan) pomeren malo unapred i gore, kao i stajni trap, a sve zbog nove konfiguracije za aerodinamiku. Zato je ubačen MCAS da pegla mogućnost stall-a pri malim brzinama i zaokretima.Upravo to, nepredvidivo se ponaša. Na papiru je sve vrlo prosto - isključe se dva prekidača za automatsko trimovanje, ali u praksi izgleda da nije sve baš tako.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 14, 2019 To mi lici na probleme koje su ranije imali piloti sa nekim erbasovima... “borili” su se protiv autopilota pa su neki i padali. Zakljucak istrazne komisije je bio da piloti nisu bili dovoljno obuceni za te nove kompjuterizovane sisteme. Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites