Jump to content
FAS Goran
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

Sledeće godine je predviđeno da oni 737-300 idu u penziju. Ostajemo na 1 širokotrupnom, 10 uskotrupnih i 6 turbopropa. Kakvi su planovi i šta će biti od svega - videćemo... Mada, nisam neki optimista po tom pitanju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grbavi SMT. Izmedju ostalih modifikacija, povecan je i spremnik za gorivo, odatle grba.
U skracenici SMT, T je od Toplivo (gorivo)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast Vili,to sam i pretpostavljao da su mu povecali dolet,a i ova SMT je daleko modernizovana varijanta,nego nasi 9.13

koliko sam citao 24og marta se u Nišu odrzava vojna parada,povodom 20 godina od bombarovanja i da ce tad leteti svih 10 migova

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, chikavili said:

Grbavi SMT. Izmedju ostalih modifikacija, povecan je i spremnik za gorivo, odatle grba.
U skracenici SMT, T je od Toplivo (gorivo)

Nije  SMT verzija, Indijski Mig-29S je modernizovan na UPG standard. Podseca izgledom zbog grbe (rezervoara za gorivo) na SMT ali ipak je drugacija oprema ugradjena. Lepe pare su Indijci utukli u tu modernizaciju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, ali Indijski UPG je gotovo isti kao SMT samo sa ugradjenom stranom (ne-ruskom) avionikom. SMT verzija svakako nije bila inicijalno namenjena za izvoz.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/10/2019 at 9:09 AM, totti said:
Sledeće godine je predviđeno da oni 737-300 idu u penziju. Ostajemo na 1 širokotrupnom, 10 uskotrupnih i 6 turbopropa. Kakvi su planovi i šta će biti od svega - videćemo... Mada, nisam neki optimista po tom pitanju.

Jaooo i u avioni se razume...pravi si balkanski prodavac rabljenih automobila

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, chikavili said:

U pravu si, ali Indijski UPG je gotovo isti kao SMT samo sa ugradjenom stranom (ne-ruskom) avionikom. SMT verzija svakako nije bila inicijalno namenjena za izvoz.

 

 

Da, samo sto Rusi do kraja odustase od devetke na SMT nivou. Da nije uleteo Alzir kao kupac 9.19 SMT i da se nije desio taj fijasko sa tim avionima verovatno Rusi nikada ne bi ni imali tu verziju devetke u svojim redovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekad 707, DC10, direktni letovi za USA, Sidnej, Kinu, prva evropska kompanija sa 737-300... tačno da se rokne čovek na kom smo danas nivou 2f8e87202d47761bffa5dc610b45bbde.jpg523d37d76ed707952b51f6f344a0f85b.jpg

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema to mnogo veze sa nama. Avio-prevoznicke kompanije su danas u velikoj krizi, mnoge vece od Jat-a su prestale da postoje ili su promenile vlasnika i ime.

 

 

Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@silenci
Srbija se samo pridruzila EU sa tom odlukom, kao i jos dosta zemalja u svetu, sto je i normalno dok se ne utvrdi tacan uzrok nesrece. Nije to prvi put, samo sto je u danasnje vreme sve postalo “senzacionalno”


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,skoro sve zemlje EU su zabranile letove ovim avionom,neki je problem sa senzorima,il neznaju da ga tereju,sto bi rekli sremci

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi ameri gori od nas! Predsednik odlucuje o prizemljenju aviona!!!! :D
Ocekujemo Aleksov potez


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako se priblize srbiji odma dignuti sve migove,orlove i galebove i jastrebove,da nesmeju ni da se priblize vazdusnom prostoru:D:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima mnogo nejasnoća oko MCAS-a na Max-u. Meni lično je najveća ta što su se simptomi njegovog aktiviranja dešavali po uključenju autopilota, iako je po Boingu taj sistem aktivan samo kad je autopilot isključen.

https://www.japantimes.co.jp/news/2019/03/13/world/u-s-pilots-reported-switching-boeing-737-max-8-autopilot-initiated-random-nosedives/#.XIltTFPTWdM

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vukli te traktori po parkingu?

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je, navodno, što se auto pilot uključuje automatski u nekom momentu pri poletanju, i piloti su se žalili na to, jer ne mogu da utiču na bilo šta u tom momentu.
Odnosno, pošto je ovaj model boinga rađen na staroj osnovi a ubačeni novi štedljiviji motori (jer je Erbas ubacio štedljivije motore) , sama krila su morala biti pomerena u nazad. To je dovelo do poniranja nosa u nekom momentu pri poletanju.
Zato je ubačena funkcija da autopilot sam koriguje tu nepravilnost.

Čitam da norvežani planiraju da traže odštetu od Boinga zbog gubitaka stvorenih prizemljenjem njihovog modela aviona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačnije, motor je (pošto je povećan) pomeren malo unapred i gore, kao i stajni trap, a sve zbog nove konfiguracije za aerodinamiku. Zato je ubačen MCAS da pegla mogućnost stall-a pri malim brzinama i zaokretima.

Upravo to, nepredvidivo se ponaša. Na papiru je sve vrlo prosto - isključe se dva prekidača za automatsko trimovanje, ali u praksi izgleda da nije sve baš tako.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mi lici na probleme koje su ranije imali piloti sa nekim erbasovima... “borili” su se protiv autopilota pa su neki i padali. Zakljucak istrazne komisije je bio da piloti nisu bili dovoljno obuceni za te nove kompjuterizovane sisteme.


Sent from my Texas Instruments Scientific Calculator using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...