Jump to content
FAS Goran
Guest 4236

Vazduhoplovstvo

Recommended Posts

Zasto? Pa odgovor je svima jasan - problem je u ljudima!! Razmažene ljude, koji misle da će neko drugi da dodje da im kaže šta treba da radi.

Tačno je da imamo pametne ljude, ali većina neće da radi... a i kad rade, neće da se trude da rade, već otaljavaju, ili neće da razmišljaju.

Većinai se trudi da što manje rade, po onoj staroj "Ne mogu da me tako malo plate, koliko mogu malo da radim".

 

Ko hoće da radi, hoće da se trudi dok radi, i razmišlja o tome kako radi - taj ima posla - da ne zna šta će pre...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O cemu bre vi pricate?
Pare, pare i samo pare su jedini problem. Znate li vi koliko sve to kosta?
Btw, vojna industrija je vrlo unosan posao. Ne moramo da pravimo mlazne avione, ali ima sta mozemo.
Jos jedan btw, nabavicemo i visenamenske helikoptere i pvo sisteme, ne moze sve odjednom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orao sa snimka oooodavno više ne leti, tj. čeka remont. To je npr. još jedan problem kod nas što remont jednog ovakvog aviona traje po godinu i više dana. Košta oko 500.000 evra i traje duuuugo. Nema delova, nema dovoljno slobodnih resursa...ili što kraće kaže Vili ''nema para''. :) Videćemo da li će u narednim godinama tu stvari da se mrdnu, a morale bi ako će se ostvariti najavljivano do sada...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2017 at 3:48 PM, neshaoct said:

Orao sa snimka oooodavno više ne leti, tj. čeka remont. To je npr. još jedan problem kod nas što remont jednog ovakvog aviona traje po godinu i više dana. Košta oko 500.000 evra i traje duuuugo. Nema delova, nema dovoljno slobodnih resursa...ili što kraće kaže Vili ''nema para''. :) Videćemo da li će u narednim godinama tu stvari da se mrdnu, a morale bi ako će se ostvariti najavljivano do sada...

https://tangosix.rs/2017/04/04/ricin-orao-ponovo-na-nebu/

aa poleteo je,poleteo,opravili ga,alal i  vera,sto bi turcii rekli pravi Pelivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompanija Emirates promoviše prvu klasu inspirisanu S linijom

 

mercedes%20em%201.jpg

 

Istorija automoto i avionske industrije ostaje isprepletana i nastavlja tradiciju prethodnog veka, kada su određene kompanije iz jedne sfere postajale savršeni predstavnici druge. Ovoga puta stvari su nešto drugačije, ali saradnja mnogobrojnih kompanija iz dve različite rute saobraćaja dobija svoje naslednike. Leteći automobili mogu postati veoma uspešno iskustvo, tako da je kompanija Emirates Airline odlučila da uposli Mercedes-Benz kako bi zajedno stvorili relaksirajuću prvu klasu putničke kabine, koja svoju inspiraciju crpi iz S klase nemačkog proizvođača.

 

mercedes%20em%2011.jpg

 

Sudeći prema brendu Mercedes, partnerstvo ovih kompanija datira iz 2014. godine, kada se radi o sastancima upravnih odbora u Engleskoj i razmatranja poslednjih trendova i inovacija. Dizajneri enterijera putničkih letelica bili su prilično fascinirani novom S klasom i odlučili su da uključe neke njene ideje i karakterisike u kabine prve klase svojih Boeing 777 flota.

 

mercedes%20em%20111.jpg

 

Krajnji rezultat je predstavljao dizajn koji unosi nove standarde u avionautičku industriju u terminima luksuza i komfora. Kao deo ove inicijative, Emirates kompanija sada nudi zatvorene apartmane prve klase, koji su prostrani i pružaju različite nivoe privatnosti. Mercedes tvrdi da su materijali, izrada i kontorla proizvodnje ovih segmenata inspirisani S klasom, a da su ljudi trokrakog maga bili zaduženi i za ostale inovacije kao što su virtuelni prozori i položena sedišta nulte gravitacije.

 

mercedes%20em%201111.jpg

 

Kao deo ovog partnerstva dolazi i ponuda u kojoj putnici koji lete novom prvom klasom mogu biti preuzeti sa aerodroma u Dubaiju i preveženi do hotela novim automobilima S klase. U jednoj izjavi, predsednik kompanije Emirates Airline, ser Tim Klark izjavio je: ''Mi smo potpuno oduševljeni našim novim apartmanima, koji nude preko potreban nivo privatnosti, komfora i luksuza. Naša kooperacija sa brendom Mercedes unosi u ponudu najbolje od dva globalna brenda, poznata po njihovoj inovaciji, luksuznim karakteristikama i vrhunskim elementima komfora.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono čime samo obično upravljao ima samo jednog (do dva) konja, ima adrenalina koliko hoćete. Ali nisam ga vozio brže od 270 km/h... ;) 

Neša zna o čemu pričam, a bilo bi dobro i naći neku prigodniju temu za ovo...

 

 

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yugoimport SDPR i Edepro d.o.o. sprovode prvi predtest bespilotnog helikoptera ''Stršljen''

 

Koliko se moglo čuti u medijima od inženjera, razvija se varijanta sa elektro motorom kao i sa turbovratilnim. Elektromotor će se koristiti za prva letna (lebdenje) ispitivanja, poput ovog dole na snimku. Da li će biti tako, ili će upotreba elektromotora ostati i kasnije kao svojevrsni hibrid, tj. da helikopter do cilja dolazi uz pomoć jačeg i bučnijeg TVM (turbo jet/mlazni motor), a pred sam cilj prelazi na ''silent mode'' i uključuje se elektromotor....e, to je pitanje:

 

 

 

Ako prođu sva ispitivanja kako treba, onda na kraju treba da se dobije ovo:

 

143473_50693679_5287185_original.jpg

 

Dug je put još dotle naravno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...