nidza 617 Posted June 12, 2009 (edited) Kakva nekonzistentnost. Da li je moguće da je on jedini sipao gorivo na toj pumpi u periodu dok mu je crkao auto, pa ustanovljen kvar? I sam kaže da nije znao dok u servisu nije utvrđeno. Ako je cisterna bila puna vode, svi koji su sipali na pumpi taj dan bi morali da imaju isti problem, zar ne ?Ne bih da branim EKO pumpu, ali nit mi je jasno njihovo objašnjenje - nadrealno je, nit mi zvuči realno da je na bilo kojoj benzinskoj pumpi moguć pojedinačan slučaj bilo čega. Edited June 12, 2009 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarkoJTD 1 Posted June 12, 2009 jedino je moguce da je voda usla i nakupila se u nekom manjem rezervoaru za taj pistolj za tocenje, a koji crpi gorivo iz glavnog rezervoara, pa kad je usla ta voda, bilo je samo pitanje ko ce prvi natociti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 12, 2009 Moze biti, moze biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
uros86 0 Posted June 17, 2009 (edited) Posto od skoro radim ana Eko pumpi cuo sam zbog cega se desio taj problem, postoji deo koji se koristi za merenje kolicine potrosenog goriva, i taj deo mora da se zatvori inace ako pada kisa, odnosno pljusak kao sto je padao tih dana moze da se ddesi da dodje do izlivanja vode u rezervoar, postoji i druga verzija kako se desilo da voda dospe u tank a to je kad je samo gorivo istakano u rezervoar iz cisterne i ako pasta kojom se proverava da li ima vode u rezervoaru bila losa sto se desava, inace svo gorivo koje dobijaju pumpe kod nas su iz\ NISove rafinerija ma sta pricali na pumpama, jer na otpremnicama pise ko je proizvodjac goriva. Od 1. januara sledece godine ide slobodan uvoz goriva tako da se nadam, a mislim da se nadate i vi da ce kvalitet goriva da skoci jer je u interesu EKO i OMV pumpama da imaju sto veci promet, pa tako nece koristiti ovo djubre od goriva koje proizvodi NIS Edited June 17, 2009 by uros Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted June 19, 2009 (edited) Evo opet najavljeno poskupljenje goriva jedno, pa drugo, pa trece, kaze drzava nece da dozvoli da benzin bude vise od 107 dinara, to je kao malo i prihvatljivo pa kao odlucna je da ne dozvoli da bude skuplje, a najlosije gorivo u Evropi imamo, a i ne postoji BMB98 kao u normalnim zemljama kojima tezimo.Uzas Edited June 19, 2009 by dusman Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 1, 2009 Na benzin evropskog kvaliteta vozači u Srbiji čekaće do kraja 2010. godine, kada bi trebalo da bude otvoren uvoz derivata, a do tada na pumpama će se prodavati gorivo koje zadovoljava isključivo domaće propise.Iako se građani žale na loš kvalitet benzina, tržišnoj inspekciji u Ministarstvu trgovine od početka godine pristigle su svega 83 žalbe na pumpadžije.- Najviše prijava, čak 46, podneto je u Beogradu, a najveći deo se odnosio na netačno merenje i prodate količine - kažu u sektoru tržišne inspekcije. - Posle utvrđivanja nepravilnosti i potvrđivanja navoda potrošača, u dva slučaja podnete su prekršajne prijave.I većina prodavaca novih četvorotočkaša kod nas smanjuje broj pređenih kilometara posle kojih mora da se radi servis baš zbog lošijeg kvaliteta goriva. U „Jugoinspektu“ koji kontroliše derivate iz naših rafinerija kažu da se građani najviše žale na stepen potrošnje goriva.- Iz rafinerija Naftne industrije Srbije na domaće tržište isporučuju se naftni derivati koji zadovoljavaju zakonom propisani kvalitet, ali gorivo koje izađe iz naših rafinerija još nije u skladu sa evropskim propisima - kaže Dragiša Pejčić, direktor kontrole kvaliteta u „Jugoinspektu“. - Krajem sledeće godine i na domaćem tržištu biće samo derivati koji zadovoljavaju evropske norme i to je zakonski uređeno.- Najbolje gorivo proizvedeno u našim rafinerijama je „evro 5 dizel“ koji ima 10 miligrama sumpora po kilogramu i to je u skladu sa normama u zemljama Evropske unije - kažu u NIS.U naftnoj kompaniji ističu da proizvode 20.000 tona „evro dizela“ mesečno i planirano je da se uz modernizaciju povećava i proizvodnja. Prioritet je da do kraja 2012. godine iz NIS izlaze samo motorna goriva „evro 5“ kvaliteta.kompletna vest - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted December 8, 2009 Cene goriva u EuropiDržava Valuta Eurosuper EurodieselAustrija EUR 1.11 1.14Belgija EUR 1.32 1.16Češka EUR 1.15 1.24Danska EUR 1.27 1.23Estonija EUR 0.94 1.03Finska EUR 1.30 1.12Francuska EUR 1.25 1.16Grčka EUR 1.01 1.14Hrvatska KN (EUR) 7.32 (1.02) 7.69 (1.07)Irska EUR 1.23 1.29Italija EUR 1.28 1.12Latvija EUR 1.01 1.06Litva EUR 0.99 1.04Luksemburg EUR 1.11 1.05Mađarska EUR 1.01 1.10Nizozemska EUR 1.36 1.18Norveška EUR 1.39 1.39Njemačka EUR 1.26 1.25Poljska EUR 1.21 1.19Portugal EUR 1.36 1.22SAD dolar (EUR) 0.73 (0.50) 0.80 (0.55)Slovačka EUR 1.24 1.33Slovenija EUR 0.94 1.00Španija EUR 1.04 1.06Švedska EUR 1.13 1.24Švicarska franak (EUR) 1.61 (1.05) 1.85 (1.21)Velika Britanija funta (EUR) 0.98 (1.27) 1.10 (1.43) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted December 8, 2009 Lepo ja kažem da je gorivo vrhunsko, čim je toliko skupo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted December 8, 2009 BMB-95 (litar)105,90Datum kursne liste: 2009-12-08105.90 RSD = 1.09583 EUR105.90 EUR = 10172.84931 RSD 1 EUR = 96.0609 RSD Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted December 8, 2009 Odnos cena kvalitet je nikakav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 23, 2009 Prijatelj mi je jutros stigao iz Genoe ,otisao je u nedelju vece sa svojim Puntom 1.3MJ,po najgorem mogucem vremenu (kroz Baranju bilo -20C),na poslovni put u Italiju,presao 2420KM za par dana,prosecna potrosnja na otvorenom 3.6L,po kompu ,on prezadovoljan sa Puntom.Ali da se vratimo na temu o gorivu ,pazario je Shell-ovo gorivo,evro dizel u Italiji,i kaze posle toga nije smeo da stisne gas na Puntu-auto leti ,a u Hrvatskoj je uzimao na OMV-u neki Evro dizel +,cena mu je 90 i nesto evrocenti/litar,i u oba slucaja je gorivo i mnogo jeftinije i mnogo,ali primetno mnogo kvalitetnije od djubreta koje mi sipamo ovde ,a zove se evrodizel.E sad kazu,bar sam ja tako cuo,da se evrodizel se uvozi i ne proizvodi se kod nas,ili se proizvodi ali u jako malim kolicinama nesto sto lici na evrodizel,fora je u tome sto sav uvezen evrodizel,mora da ide u Jugopetrol na mesanje sa ko zna cim,pa tek se onda isporucuje pumpama koje su ga uvezle i onda se to toci u nase automobile .Toliko o kvalitetu i cenama naseg goriva:cry: i kvalitetu i cenama u okruzenju . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 23, 2009 @mikSVE se pravi kod nas. Provereno 300% Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 23, 2009 Ne pravi se sve kod nas jer jednostavno Jugopetrol nema kapacitet za evro 5. Da moze da se pravi kod nas u dovoljnim kolicinama i za taj derivat bi bila uvedena cuvena marza od 5 dindzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 23, 2009 Ok, ako pretpostavimo da je tako, zašto nam je onda ED toliko loš? Realno, odakle god da ga dovlače morao bi biti bolji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted December 24, 2009 (edited) Dovlače ga iz Rumunije. Takav se čak ni tamo ne prodaje - nego sve količine najgoreg uvozimo, pa ga onda otkupljuju MOL, OMV, LUK, i svi ostali.... Bila je priča u ranijim postovima kako se nabavlja i kako se "krsti" naš evrodizel zvani "evrodizel iz UVOZA"!!!! Edited December 24, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted January 13, 2010 Evo ja ću vam ispričati ono što sam istraživao, pisao menadžerima pumpi, pratio propise, sabirao i oduzimao:Poreklo: Sav benzin je proizveden u NIS-u i grozan je uglavnom. Nije dozvoljen uvoz benzina ni dizela D2, D1 niti lož ulja.Eurodizel je na režimu slobodnog uvoza pošto do nedavno NIS nije ni imao tehnologiju za proizvodnju istog po važećim EURO standardima. Sada navodno umeju da ga naprave ali su im proizvodni kapaciteti daleko manji od potražnje pa je i dalje Eurodizel na režimu slododnog uvoza. NIS: je kupio jednu poveću količinu Eurodizela radi trgovine i mnoge pumpe su kupile taj uvezeni eurodizel od njih. Na sajtu skijanje.co.rs možete pročitati u temi "šta kada zaledi dizel" da su jedini zaleđeni dizeli bili kupljeni na NIS pumpi ili na anonimnim privatnim pumpama.UVOZNIK: Ko uvozi na veliko eurodizel ne znam ali je najverovatnije da je to proizvedeno gorivo u Rumuniji (Petrom rafinerija, OMV od nedavno je vlasnik) ili Mađarskoj (Mol). Neko od vas reče da je to na Novom Beogradu. Od tog uvoznika većina pumpi kupuje gorivo. Ko koliko posle "krsti" sa lož uljima ne znam ali idemo dalje,OMV: to su franšize, izgleda da nisu u posebnoj obavezi da kupuju negde. Kao i većini, zasebnim pumpama se ne isplati da dovoze gorivo cisternama iz Rumunije ili Mađarske pa ga kupuju kod uvoznika. Ja sam pisao njihovo menadžeru mail i nije mi odgovorio decidno već neodređeno: "gorivo je iz uvoza...", tj. nije mi rekao odakle je.EKO: sigurno ne vuče kamionima iz Helenic Petroleum rafinerije u Grčkoj. Inače, pogledajte koliko EKO pumpi ima u Grčkoj (ja sam izbrojao samo 3) pa prosudite da li je to neki opasan brend. Ja sam točio EKO eurodizel mesecima u Zrenjaninu. Nakon nekog vremena primetio sam opaki crni dim na punom gasu iza sebe i EGR je počeo sviruckati nekih godinu dana nakon uvoza auta iz Italije. Njihov pumpadžija reče da od pumpe do pumpe sami vrše nekakvu kontrolu goriva.MOL: iz razgovora sa njihovim ljudima došao sam do podatka da oni UVOZE SVOJE GORIVO i iako imaju manji profit, donekle im se ispslati pošto ga dovoze brodovima iz Mađarske i skidaju negde u blizini (Bg ili Smederevo valjda). Ja sam se zainatio i pri dolascima i prolascima kroz BG sipao nekoliko uzastopnih rezervoara do vrha (pumpa Mol u BGD na Zrenjaninskom putu). Gle čuda, crni dim se gotovo izgubio.KONTROLA GORIVA: Država Srbija NE POSEDUJE LABORATORIJU ZA KONTROLU GORIVA! Jedina takva laboratorija postoji u vlasništvu NIS-a. Dakle, Srbija vam ne garantuje ništa, samo pojedine pumpe koje se trude da zadrže mušterije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted January 13, 2010 Dakle zakljuchak je MOL za common rail dizele Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 13, 2010 MOL: iz razgovora sa njihovim ljudima došao sam do podatka da oni UVOZE SVOJE GORIVO i iako imaju manji profit, donekle im se ispslati pošto ga dovoze brodovima iz Mađarske i skidaju negde u blizini (Bg ili Smederevo valjda). Ja sam se zainatio i pri dolascima i prolascima kroz BG sipao nekoliko uzastopnih rezervoara do vrha (pumpa Mol u BGD na Zrenjaninskom putu). Gle čuda, crni dim se gotovo izgubio.Od kada vozim Mareu, samo Mol - nikad nisam imao dima, a potrošnja oko 5-6 litara! Mol je za preporuku! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 13, 2010 EKO: sigurno ne vuče kamionima iz Helenic Petroleum rafinerije u Grčkoj. Inače, pogledajte koliko EKO pumpi ima u Grčkoj (ja sam izbrojao samo 3) pa prosudite da li je to neki opasan brend. Ja sam točio EKO eurodizel mesecima u Zrenjaninu. Nakon nekog vremena primetio sam opaki crni dim na punom gasu iza sebe i EGR je počeo sviruckati nekih godinu dana nakon uvoza auta iz Italije. Njihov pumpadžija reče da od pumpe do pumpe sami vrše nekakvu kontrolu goriva.Godinu ipo sam sipao na EKO pumpi kod bogoslovije gorivo i nisam imao prituzbi do pre 3-4 meseca kada mi je odjednom skocila potrosnja (koja se vratila na normalu prelaskom na MOL i NiS ZMAJ). Jos jednom ili dva puta sam u medjuvremenu probao njihovo gorivo sa istim ucinkom - povecanom potrosnjom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted March 11, 2010 Od danas nikada vise na jugopetrlovim pumpama necu sipati goivo! Definitivno su najgori Svratio sam na jugopetrolovu pumpu na Ocazi na ulasku u Lazarevac, uzeo covek da sipa gorivo, ja usao unutra da platim, kad sam izasao poklopca za rezervoar nigde! Covek lepo izvalio, drzi onako u ruci i kaze kao evo ti ovo vidi namesti nekako... biiip je ova plastika lako puca, bilo je kaze 100 stila do sada kojima je ovo spalo! Izvalio covek lepo poklopac iz sarki sve ono polomio i mrtav ladan ode da toci gorivo u drugi auto, ni da se okrene Ja onda lepo dohvatim onaj poklopac pocnem da psujem i pumpu i gorivo i sve u tri lepe... Zao mi samo sto sam platio gorivo inace bi im sipak platio da sam video da su odvalili! Jos covek mrtav ladan kaze bilo je 100 stila kojima je to puklo! Jos se pohvalio brojkom koje je sredio! Uzgred zna li neko gde mogu da nabavio ovaj poklopac, u nkim radnjama mi traze 4500 za njega i to u crnoj boji, jos i farbanje ima da me kosta ko djavola...A moj najiskreniji savet ako idete ibarskom magistralom, u Lazarevcu se ne zaustavljajte na jugopetrolu! 5 km posle Lazarevca imate OMV pumpu! Tu bar mozete ruke ko ljudi da operete, gorivo je 1000 puta bolje i nikad sa njima nisam imao problema! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted March 11, 2010 Hvala na obaveštenju - imaću u vidu!. Mada ja NIKAD ne sipam na JP pumpama: niti klozeta kako treba, niti česme rade, u restoranu ambijent kao iz krčme...A gorivo-ko gorivo ISTO na svim pumpama. NIS-ovo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted March 11, 2010 Evro dizel nije isti, to je jedino gorivo ko je moze da se uvozi kao gotov derivat! Sva ostala se mogu uvesti, ali kao sirova pa da ih nis preradi! Inace nis posto tvrde da nisu monopolisti trazi od drzave da smanji kvote za uvoz evro dizela na 50% domacih proizvoda, da da druga polovina ide preko nisa! Malo im izgleda...A i sto kradu je normalno, jos i u cilju konkurencije, ne daju drugima da nabavljaju gorivo bilo gde, nego moraju da uzimaju od nisa, da bi i ono bilo podjednako loseg kvaliteta, na taj nacin se odrzava konkurentnost, a ne monopol! Sve, sve, al sto su sivonje bre ni rezervoar ne znaju da otvore i zatvore kako treba! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 11, 2010 Na JP-u su uvek bili najgori po svemu ,od goriva preko NELJUBAZNOSTI osobljaKoliko mi se samo puta desilo da me muka natera da sipam na JP-u,prvo kad stanes na pumpu-niko od radnika ne izlazi,kao da nikog nema ,a i ako izdje,obavezno ce ti sje..ti nesto na kolimameni su svojevremeno tek ofarban auto,ostetili,tako sto je SOM od pumpadzije na JP-u na BBrdu,vukao crevo preko zadnjeg krila i coska karoserije, crevo je naravno bilo puno metalnih opiljaka iz aparata za tocenje i ostavilo je primetne ogrebotina na svakoj istroj ivici automobila . Quote Share this post Link to post Share on other sites
radoznali 2 Posted March 11, 2010 EKO pumpa kod YBC centra, trebalo mi nesto obicnog benzina ja donesem flasu od 2 litre da mi baja sipa. Sipa on, ali 2.1 Litar. Nisam reagovao, nema veze, al ja tu uvek sipam gorivo i to za 2000 dinara, po poslednjoj ceni to je oko 18 litara. Ako kradu 5% znaci ja dobijam oko 1l manje goriva...Svi su oni pomalo lopovi, ne bi se utrkivali ko ce da smanji cenu, iako drzava povecava na 2-3 nedelje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted March 12, 2010 Moze li mi neko pomoci gde da nadjm poklopac rezervoara za stila koji su pumpadzije drkadzije odvalili? Quote Share this post Link to post Share on other sites