Jump to content
FAS Goran
Guest 10757

Gde sipate gorivo?

  

418 members have voted

  1. 1. Gde najčešće sipate gorivo?

    • NIS
      134
    • EKO
      54
    • MOL
      99
    • OMV
      39
    • LUKOIL
      34
    • ELP
      5
    • Neka druga pumpa
      49


Recommended Posts

To je jedino i ispravno.

Ručna mora da se koristi, nego je rizik kada ostaviš celu noć da mrzne,ako nisi siguran da je sve tip-top@rkoma1986

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, knezevic76 said:

A i ne oslepljuješ onoga iza sebe, pogotovo ovi novi modeli automobila sa nekim ludački štopovima.

E, alal ti vera, najiskrenije :unworthy: . Kada procitam ovako nesto, vraca mi veru u ljude. Obicno je totalna kontra, gleda se iskljucivo svoje du*e i gazi po ostalima. Ako negde u koloni, narocito nocu, mora da se drzi kocnica - takodje povucem rucnu, upravo iz tog razloga. Sem ako nisam zadnji u koloni, pa drzim noznu dok ovaj iza mene ne stane (uz 4 migavca ako je neko rizicno stajanje).

Pre neki mesec, cekali smo nocu na nasoj granici skoro pola sata. Ravno kao pista, kocnica i ne treba, a baja ispred mene legao na noznu i ne pusta. One 3 LED mi razbise beonjace, prvih par minuta i nekako, ali posle postaje bas neprijatno. Da je cak i supruga koja je gledala kroz bocno staklo prokomentarisala koliko ubija. Cak i obicna stopaljka ili maglenka sa vlaknom, pozadi imaju 21W (a pozicija 5W). O LED tek da ne pricamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratio sam se juce sa kopaonika, bilo je uvece i preko -20, normalno palio auto, doduse, verglao je sekund, dva. Sipao sam na EuroPetrolu onaj njihov dizel.

 

Sto se tice rucne, ja je uvek povlacim kada sam na nekoj nizbrdici/uzbrdici dok stojim, smara me da drzim kocnicu. I nije mi jasno kad u koloni legnu na kocnicu, ubiju onog iza sa svetlima...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vratio sam se juce sa kopaonika, bilo je uvece i preko -20, normalno palio auto, doduse, verglao je sekund, dva. Sipao sam na EuroPetrolu onaj njihov dizel.
 
Sto se tice rucne, ja je uvek povlacim kada sam na nekoj nizbrdici/uzbrdici dok stojim, smara me da drzim kocnicu. I nije mi jasno kad u koloni legnu na kocnicu, ubiju onog iza sa svetlima...

Njihov obican dizel ili neki sa aditivima ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, danijel55 said:

Napokon stize shell u Cacak.Tako da cim stigne prelazim sa nis-ovog na shell-ovo gorivo.

NIS cisterne na Shell pumpi redovno :D srećno ti bilo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam upoznat, Shell-ovo gorivo se dovlaci iz grcke do smedereva i odatle distribuira do benzinskih stanica.

 

Inace Shell mi je ispred kuce bukvalno, nikada u zivotu nisam video NIS-ovu cisternu tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto se mislim - sumnjam da se Shell, MOL, EuroPetrol i ostali ne bi hvalili kako imaju uvozno gorivo. Osim ako im nije bas dozvoljeno...
Shell kad bi rekao da su im V-Power goriva ista kao goriva u Madjarskoj ili Grckoj - bili bi redovi na pumpama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako mi ovaj "nas" V-Power i od preko nije isti. Subjektivni osecaj... Evo vratio sam se na MOL posle nekog vremena pa cemo videti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Decembra sam sipao u Mađarskoj neki aditivirani benzin u Mađarskoj, nedaleko od graničnog prelaza Bački Breg(Santovo-Hercegszántó)nisam primetio neku posebnu razliku od našeg...

Gdrive 100 mi ostavio bolji utisak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nema nigde sad nekog izuzetno dobrog goriva, tj koje znacajno odskace od prosek.

Na nekim pumpama zbog losih rezervoara ili neceg treceg ima loseg goriva, ali i to je retkost na ovim vecim i prometnim pumpama.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam već u drugoj temi (mislim u kvalitet goriva kod nas)... sipao relativno skoro V-power i auto se gušio na niskim obrtajima. Nasuo običan i sve ok.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mol sam cuo da im je obican dizel iz madjarske, a aditivirani nisov.

A sve to moze zavisiti od pumpe do pumpe.

Jel ima neka aktuelna analiza goriva kod nas u zadnjih godinu dvr.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja eto posle 3god koriscenja g-drive,pre isao kod majstora i skinuli gornje crevo turba i zavirili u usis koliko je moglo sa lampom,sve deluje cisto.

Kolega ima e46 318D,posto ga samo on vozi pali ga jednom u 15-20dana posto je covek stalno na putu.Prosle godine nasuo običan ed na nisu,verglao duze i upalio i sledeci tank nasuo g-drive ,kaze da je auto upalio duplo bolje nego sa obicnim ED.

Za benzin ne znam,al plin mi je najgori na mol-u.

Direktor firme vozi f11 i pre mi je pominjao da mu jedino ne pali gresku neku za gorivo kad sipa na Lukoil dizel,na svim ostalim pumpama mu stalno pali gresku, sad nesto sam skeptican oko te priče, al mozda pije vodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je realno da bilo ko doprema gorivo u Srbiju i koja bi bila cena istih. Realnije je da svi uzimaju gorivo iz NIS-a a dodaju svoje aditive. Možda grešim mada mi je malo verovatno da iko bilo šta uvozi,sem ovih na Dunavu. Tu ima svašta da se kupi bugarski,ukrajinski i ko zna čega sve ima

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIS se proteklih godina hvalio da je oko 75% goriva u maloprodaji njihovo (bez obzira da li je njihovim pumpama, ili kod drugih)...tako da ipak ima oko 25% derivata koji su iz inostranstva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, danijel55 said:

Direktor firme vozi f11 i pre mi je pominjao da mu jedino ne pali gresku neku za gorivo kad sipa na Lukoil dizel,na svim ostalim pumpama mu stalno pali gresku, sad nesto sam skeptican oko te priče, al mozda pije vodu.

 

Direktor malo voli da laze :D  

 

Koliko ljudi znam da voze i f10 i f30 i nisam cuo da je nekome od goriva palio greske, cak ni kad tripuju da osete razliku da im je bolje na omvu, molu, shellu itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od kad sam imao onaj smrad iz auspuha prosle godine koji sam resio prelaskom na Mol ne menjam.
Dok sam vozio Stila sipao na Nisu G Drive i sve bilo ok. Kad sam uzeo A4 smrdelo uzasno iz auspuha i cim sam presao na Mol prestalo. Od tad Mol sa aditivima i sve super.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, totti said:

Pisao sam već u drugoj temi (mislim u kvalitet goriva kod nas)... sipao relativno skoro V-power i auto se gušio na niskim obrtajima. Nasuo običan i sve ok.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk
 

 

Makar je pringls na shellu bolji nego na drugim pumpama provereno :D  

 

@Flex to sam cuo i ja za smrad od gdriva od par drugara, slabo trosim gdrive pa nisam obracao paznju, ali cuo sam to vise puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...