boki 10 Posted June 26, 2008 Nigde na forumu ne mogu da nadjem cenu step motora za fiat bravo, i da li se isplati cistiti ga. Mislim na ono odvijes dva srafa skines ga obrises ga krpom i vratis, a i cuo sam da moze i ultra zvucno da se cisti da li ga vredi cistiti ili da se menja. Skazaljka ne miruje u leru, cas je na 800, pa skoci na 1100, pa opet na 800, pa na 1400Mislim da je do njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 26, 2008 ...to se prvo ocisti...lepo, profesionalno [ to kazem zbog krpe ], i onda vidis rezultat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 10757 Posted June 26, 2008 Mislim da nije nesto mnogo... Mislim na cenu, naravno za ciscenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 26, 2008 pa zbog toga i pitam kako se cisti da li ultra zvucno i da li ima efekta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 26, 2008 ...to ciscenje je rutinska stvar u svakom servisu, pa mi je zato bilo neobicno kako imas toliko veliki problem da to negde uradis... Imas temu o servisima :http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 28, 2008 Bio sam na ciscenju step motora i leptir gasa, nije urodilo plodom cak sta vise drasticno se pogorsalo. Cim ga ubacim u ler auto se ugasi, bilo da je na plinu ili benzinu. Posle odem i kupim nov step motor AP Sportu 4000din i odem u dab elektro. Dragan je uspeo da smiri da se ne gasi, ali i dalje seta gore dole. Ima li neko ideju u cemu moze da bude problem ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted June 28, 2008 Na tvom mestu trazio bi krivca u plinskom delu.Ako nisi primetio od ukupnog broja kvarova koji su vezani za napajanje,90% su ljudi koji voze na plin.Mozda ti je ostecena lambda sonda ili neka brljotina nastala upotrebom plina.Probaj da odes kod nekog majstora za plinske uredjaje mada Gandrak je trebalo prvo da ti zakaci auto na dijagnostiku i kaze ti tacno od cega dolazi do nepravilnog rada.Malo si sturo opisao sta ste vas dvojica tamo radili Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted June 29, 2008 On je sto je mogao uradio. Niko ne spori momka. Primio me odmah jer sam danas trebao na put da idem. Upao sam na blic, on je promenio step motor, ubacio parametre (naucio ga kako da radi ), i nije sa gasio. Opet je imao oscilacije u leru cas na 600-800-900-1400-700, ali ja jutros da krenem on se gasi. Isto se ponasa i na plinu i na benzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted June 29, 2008 Boki, ja sam slican problem imao na Puntu. Posle ciscenja step motora isto, pa i gore. Proveri, da li je lepo vracen step motor, u sta cisto sumljam, jer ti je uradio covek koga svi hvale. Ja sam radio sam, pa sam lose vratio tj. nisam dobro zategao srafove pa me prvo to zezalo (vukao je fals vazduh). Ali... Resenje je bilo skidanje kleme sa akumulatora da se ECU vrati na fabricke vrednosti stelovanja paljenja. Skines +klemu na 10 minuta i vratis. Ja sam tako uspeo. To se dogadja zbog plinskog uredjaja, ljudi su u pravu...Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 24, 2008 Da li je moguce da problem pravi potenciometar gasa, da li ga je neko menjao i zna li koliko kosta ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2237 Posted July 24, 2008 prvo prekontrolisi da ti posle ciscenja nije negde ostala neka nezaptivenost pa da falsira negde... to mi je mnogo verovatnije nego da je bas sad crkao tps, a inace on ne bi trebao da pravi takve probleme....tj. osetio bi mnogo vise po snazi motora i ponasanju u promenljivim rezimima, ono naglo dodavanje gasa itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2237 Posted July 24, 2008 ako nadjes raspored pinova na tps-u za tvoj auto, mozes ga i sam proveriti, unimerom meris otpor tamo gde treba i pratis da li je promena glatka, bez secanja, i da li su vrednosti u granicama normale. jel si probao sa resetovanjem da li se sta popravlja ? u svakom slucaju ne lici mi na tps... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 24, 2008 mislio sam da sam sve sredio pred letovanje i cim sam stigao to mi se desi skinem klemu 3-4h probam ono sve ok trajalo 5-6dana posle toga isto ja opet nista jos jednom probam nista tako da vise nisam hteo da petljam juce sam bio kod majstora i on misli da je to ali auto je bio vruc a kad dostigne radnu temperaturu smiri se ostavio sam auto sutra ce on da proveri kad je hladan pa cu videti u svakom slucaju javljam sta sam uradio Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 27, 2008 ZAMENIO SAM cena je 2700din nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 28, 2008 nije proslo ni dva dana od zamene potenciometra gasa, sve se ponavlja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2237 Posted July 28, 2008 ...pogledaj jos jednom da negde ne falsira, nekad moze da bude na gumenim crevima ako ih imas u usisu, pa da se ni nevidi rupa i da ne falsira uvek, vec ponekad... pogledaj takodje leptor da nije masan/prljav, da ti ne glavi sajla negde itd... eventualno jos jednom ocisti iac ako sam to znas da radis... ako ne , onda nek ti menja deo po deo ako ima njegove, polovne, pa dok ne nabode sta je, pa mu onda lepo platis tek kad resi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2237 Posted July 28, 2008 ma ako ti ne resi problem jednostavno menjaj majstora, ima mnogo pismenijih majstora u gradu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 5, 2008 danas sam opet stavio nov step motor ovog puta od proizvodjaca Magneti mareli,dakle na kolima je trenutno zamenjeno,step motor 2 komada sad cu da vidim kako se ponasa ovaj(magneti mareli),potenciometar gasa,ciscen je leptir gasa mada nije skroz skidan al je ciscen bio sam prisutan,stavljen nov senzor temperature,i kao finale stavljen drugi kompjuter,sad skazaljka miruje u leru ali neki put kada iz neke brzine u voznji izbacim u ler zakuca na 1200 obrtaja pa onda ponovo kad dam gas ono bude normalno i posto sam zurio sad kad su mi stavljali ovaj step motor nisu resetovali komp pa sam sad ja skinuo klemu,i zapazio sam da se desava samo kad je auto zagrejan Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 11, 2008 -auto kad je hladan kao da se bucnije cuje iz dela gde je katalizator kad se zagreje malo je tisi-kad se zagreje i malo toplije napolju kao recimo danas na koliko obrtaja pritisnem gas skazaljka ostane na tom broju i nespusta se dok nekrenem dovololjno je milimetar da popustim kvacilo ona padne na 800 obrtaja cim opet dodam gas ona ostane da li je moguce da je lamda sonda ili sta je vec-ne desava se stalno, samo kad je bas vruc auto npr u nekoj guzvi na gazeli recimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 10757 Posted August 11, 2008 Probaj da vozis 4-5 dana samo na benzin, i tako proveris da li ce isti problem da se ponovi...Zasto ne odes do deracke delte, i da ti oni to srede. Ovo kazem zato sto posle mozes da im se vratis i kazes kako nisu sredili i da ponovo pogledaju. Zato sto kod njih valjda imas neku garanciju da su sredili to sto si i trazio da srede... A ne da ti trazis resenje. Ali probaj da vozis samo na benzin, pa da vidis sta ce da bude.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 11, 2008 ...a, sve je to krenulo dan posle nego sto sam promenio termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted August 11, 2008 Proveri da li je dobro ozracen motor, tj. tecnost za hladjenje, mozda negde ima vazdusni cep u sistemu. Cuo sam da to moze da pravi probleme. A inace ako ti je malo rastelovan plin, vremenom ECU promeni parametre paljenja, pa mora da se resetuje (barem je tako bilo na mom Puntu mk1) skidanjem kleme na 10 minuta. Pa malo voznje na benzin i onda stelovanje plina, sa kompjuterom i sondom u auspuh a ne na uvo kao neki pametni majstori ovde u Pancevu... Da bi tacka paljenja bila ista i za plin i za benzin. Mada mislim da ovo nije kod tebe problem.P.S. da li imas sekvencijalni plin ili onaj "obican" preko usisne grane?Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 11, 2008 ma imam onaj obican plin venturi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted August 11, 2008 Probaj da resetujes ECU time sto ces skinuti klemu sa akumulatora na 10-tak minuta. Meni se slicno desavalo. Kada vozim na 2000 obrtaja pa pustim gas, on se spusti na 1300 i nece done na 900. Ako samo pipnem pedalu gasa kazaljka se malo "cimne" i onda je sve ok i uvek tako , sve dok nisam otkacio akumulator zbog nekih drugih stvari (skidao sam volan, pa zbog air-bag-a). Pa kada sam vratio sve morao sam da stelujem plin i posle toga se sve vratilo u ispravno stanje...Jedino je cudno ako se to dogadja i na benzinu i na plinu... Ali mozes da probas ovo sto sam napisao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 5547 Posted August 12, 2008 Glupo mi je da se ponavljamIsti problem.Kod elektricara mi je resetovao komp i vozio sam na benzin nedelju dana i radio je ok. Posle prebacivanja na plin ponovo je poceo da zeza posle nekoliko dana. Njegova dijagnoza je bila - BAGUJE TI KOMP ZBOG PLINA. Odem kod Rasica oni mi kazu >ne moguce da ti baguje zbog plina< (inace plin je LCS)Bas pratim sta ces na kraju da uradis jer sam i ja poceo kao i ti da menjam delove (npr. step motor) pa sam digao ruke, jer sam shvatio da mi se to bas i ne isplati. Quote Share this post Link to post Share on other sites