Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500 / Fiat 500e

Recommended Posts

novi 500 10.jpgnovi 500 11.jpg

novi 500 12.jpgnovi 500 13.jpg

novi 500 14.jpgnovi 500 15.jpg

 

- 320 km dometa po WLTP, ali u gradu je to do 400 kilometara.

- ''Sherpa'' mod je kao svojevrsni SOS mod...odnosno, kada je baterija blizu prazne, a nije se blizu kuće, uključi se taj mod koji optimizuje potrošnju preostale struje kako bi auto stigao do kuće bez obzira na sve. ''Sherpa'' po himalajskim šerpasima koji isto tako uvek dovedu alpiniste na sigurno.

- Kao standard dolazi brzo punjenje i potreban uređaj za prilagođavanje kućne instalacije za punjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi 500 dolazi: vreme je za pokret i stvaranje bolje budućnosti

  • Svetska premijera Novog Fiat 500, prvog potpuno električnog automobila kompanije FCA.
  • Treća generacije modela Fiat 500 je potpuno nova: više prostora, viša tehnologije, novi stil, ali i dalje stil Cinquecento (petsto).
  • Autonomija: do 320 km u WLTP ciklusu, sa brzim punjačem od 85 kW kao delom standardne opreme.
  • Prvi gradski automobil sa 2. nivoom autonomne vožnje, i prvi automobil kompanije FCA opremljen sa novim revolucionarnim Uconnect 5 sistemom infotainment - za informacije i zabavu.
  • Leonardo DiKaprio (Leonardo Di Caprio), dao je svoju dragocenu raspoloživost i podelio viziju novog modela 500, u video kampanji ''All-in''.
  • ''Reinkarnacija'' video* takođe dostupan, koji ponovo pregleda evoluciju brenda Fiat koristeći čuveni 500.
  • Unikati: 500 Giorgio Armani, B.500 ''MAI TROPPO'' (nikad nije previše) kompanije Bvlgari i 500 Kartell. Ikone ''Napravljenog u Italiji'' interpretiraju novi model 500 u ime održivosti.
  • Fiat 500 je sada ''italijanska ikona i počasni član'' udruženja Altagamma, koje okuplja najbolje italijanske kompanije radi promovisanja nacionalne izvrsnosti širom sveta.
  • Od 4. marta otvorene su narudžbe preko interneta za ''La Prima'' prvobitnu lansiranu verziju. 500 ekskluzivnih primeraka po tržištu, koji dolaze sa uređajem Easy Wallbox.
  • Kada klijent kupi novi Fiat 500, on dobija pristup ekskluzivnoj usluzi pretplate za mobilnost ''My Dream Garage'' kompanije Leasys*, za iznajmljivanje po potrebi za sva vozila FCA grupe.

rsz_hp_new_500.jpg

 

Vreme je da se nešto preduzme i stvori bolja budućnost. Planeta Zemlja prolazi kroz veoma delikatan period, jedinstven u svojoj istoriji. Svi smo pozvani da nešto preduzmemo kako bismo stvorili bolju budućnost. Fiat prihvata izazov iznošenjem svog porodičnog dragulja: modela 500. Zato što je 500 uvek bio u koraku sa vremenom. On se menja kada se menjaju i društvene potrebe.

 

Danas je u Milanu predstavljen Novi 500, prvi potpuno električan automobil kompanije FCA. Promeniće pravila igre za vozila bez emisija / 0 emisije štetnih gasova. Kako bi zamislio budućnost modela 500, brend Fiat je počeo od onoga što ga je učinilo onim što jeste. Tako je bilo i sa prvom generacijom, koja je ponudila mobilnost i slobodu tokom 1960-ih godina. 500 je predstavljao radikalnu promenu, i postao je voljeni brend. Automobil koji je uvek bio na vrhu talasa, i koji se ustoličio kao ikona nakon svoje premijere, pre 63 godine. Sa drugom generacijom koja je izašla na tržište 2007. godine, Fiat 500 je uveo koncept ležernosti i šarma za gradske automobile, postajući ikona italijanske mode i stila koji je osvojio svet. Model koji konstantno evoluira, koji je inspirisao umetnike i muzičare tokom prošlih trinaest godina, i koji je bio osnova za preko 30 specijalnih serija.

 

Sada, u 2020. godini dolazi nova era, i vreme je da Fiat 500 iskoristi svu svoju popularnost da inspiriše promenu i postane deo rešenja. Kako se očekuje da mobilnost postane održivija, povezana i autonomna, sa sve strožijim propisima, treća generacije modela Fiat 500 je još jednom u prvom planu donoseći svakako i dizajn i uživanje u vožnji. To nije samo revolucija, nego ''reinkarnacija'' duha, onoga koji može da inspiriše obnavljanje. U stvari, pravila i propisi nisu dovoljni za istinsku revoluciju, potrebno je nešto kultno i predivno: Novi Fiat 500.

 

Putem promene se ne ide sam. Potrebni su nam partneri sa jednako pozitivnim stavovima, koji žele da se uključe u unapređenje stanja Zemlje, tako što će deliti iste vrednosti i ciljeve.

Leonardo Di Kaprio prihvatio je projekat Novog Fiata 500. Kao svetski slavna ličnost uključena u zaštitu Zemlje više od dvadeset godina, ponudio je svoj doprinos viziji novog električnog gradskog automobila. U video kampanji ''All-In'' poziva sve da daju svoj doprinos, baš kao što je to uradio i brend Fiat sa modelom 500. Tu viziju dele i drugi saradnici i akteri - Đorđo Armani, Balgari i Kartel, tri legendarne kompanije sveta ''Made in Italy'', koje su zajedno sa brendom Fiat udahnule život u strategiju u kojoj je održivost usko isprepletena sa izvrsnošću u oblasti specifičnih znanja, kreativnosti i inovativnosti.

 

Tako su nastali Unikati, tri jedinstvena i ekskluzivna primerka Novog Fiata 500. Da bismo stvorili ove modele sa Armanijem, Balgarijem i Kartelom, za polaznu tačku uzeli smo vrednosti čuvenog 500, najpoznatijeg Fiatovog gradskog automobila na svetu, od strane onih koji definišu treću generaciju. Kombinovanje ovih vrednosti sa njihovim rezultiralo je u modele, tri jedinstvena modela Novog Fiata 500, koje odlikuje stil, kreativnost i umeće. Prava remek-dela italijanske genijalnosti, svojevrsna velikih umetničkih dela, tri Unikata, proizvedena su voljom i posvećenošću da što više koriste održive, prirodne i reciklirane materijale. Ova strategija usmerena na unapređenje planete takođe uključuje dobrotvornu aukciju. Sav prihod od prodaje tri jedinstvena modela - 500 Giorgio Armani, B.500 ''MAI TROPPO'' kompanije Balgari i 500 Kartell - pripašće jednoj od ekoloških organizacija Leonardo Dikaprija.

 

Toliko suštine: najbolji mogući domet, punjenje i vožnja
Prilikom dizajniranja Novog Fiata 500, inženjeri su krenuli od praznog papira kako bi mogli da posvete najveću moguću pažnju detaljima svakog aspekta i izaberu najbolja rešenja. Domet i vreme punjenja su dva ključna pitanja za kupce. Litijum-jonske baterije kapaciteta 42 kWh daju novom Fiatu 500 domet do 320 km u WLTP ciklusu. Kako bi se optimizovalo vreme punjenja, Novi Fiat 500 je opremljen sistemom punjenja od 85kW kako bi se baterija napunila veoma brzo. Na primer, za samo 5 minuta može da se dođe do dovoljno rezervi snage da se pređe 50 kilometara, više nego što je neophodno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzi punjač takođe može da napuni bateriju do 80% za samo 35 minuta. Combo 2 utikači se nalaze na zadnjoj strani na desnom panelu vozila i napajaju brzi punjač vozila, i za AC i za DC punjenje.

 

Rešenja za punjenje kod kuće su takođe dostupna. Prvo izdanje novog modela 500 uključuje Easy Wallbox, sistema za kućno punjenje koji se može povezati na normalan kućni utikač. Kompanija ENGIE EPS je ovo razvila ekskluzivno za grupu FCA, a na tržište će ga plasirati Mopar u Evropi kako bi se poklopilo sa lansiranjem modela. To je jednostavno, pristupačno ''uključi-i-puni'' rešenje kojim se lako može upravljati putem Bluetooth-a, što Vam dozvoljava da upravljate svojim energetskim opterećenjem tako što ćete puniti svoj Novi Fiat 500 odmah kod kuće sa snagom punjenja do 3 kW, bez potrebe za intervencijom kvalifikovanog osoblja. Štaviše, Easy Wallbox je spreman za unapređenje snage do 7.4 kW, što omogućava mogućnost potpunog punjenja kod kuće za nešto malo više od 6 sati. Model takođe dolazi i sa Mode 3 kablom za punjenje putem javne mreže.

 

Novi model 500 ima tri režima vožnje: Normal, Range i Sherpa, koji se mogu odabrati da odgovaraju Vašem stilu vožnje

Konkretno, Sherpa režim optimizuje dostupna sredstva kako bi Vam omogućila da stignete na željenu destinaciju. Sherpa režim vožnje radi na nekoliko komponenata smanjujući potrošnju goriva na minimum, kako bi Vam omogućila da udobno stignete do željene destinacije unesene u navigacioni sistem ili do najbliže stanice za punjenje. Kao i Himalayan Sherpa, koja je zadužena za čitavu ekspediciju i vodi je do destinaciije, ovaj režim vožnje prilagođava brojne parametre: maksimalnu brzinu, ograničenu na 80 km/h; reagovanje pedale za gas, kako bi smanjio potrošnju energije; i deaktivacija sistema za kontrolu temperature i grejna sedišta (vozač ima mogućnost da ih aktivira u bilo koje vreme).
 

''Normalni'' režim je najpribližniji vožnji vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, dok ''Range'' režim aktivira funkciju vožnje sa jednom papučicom. Odabirom režima vožnje, praktično možete voziti novi model 500 samo sa papučicom za gas. Zapravo, otpuštanje papučice dovodi do mnogo većeg usporavanja nego kod normalnog motora sa sagorevanjem, skoro kao da ste pritisnuli kočnicu. U svakom slučaju, kočnica se mora koristiti da biste potpuno zaustavili automobil, ali uz svakodnevnu upotrebu i malo iskustva moguće je voziti samo sa papučicom za gas.

Motor raspolaže sa 87 kW obezbeđujući maksimalnu brzinu od 150 km/h (samo-ograničavajuću) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi, a od 0 do 50 km/h za 3.1 sekundu.

 

Drugi nivo autonomne vožnje i povezanosti
Automobil budućnosti nije samo običan električni gradski automobil, već ide korak dalje: bukvalno ide na naredni nivo budući da je prvi automobil u svojoj kategoriji koji u ponudi ima 2. nivo autonomne vožnje, pružajući urbanoj mobilnosti sve povezane prednosti. Tehnologija nadzora prednje kamere nadzire sve oko vozila, i uzduž i popreko. Inteligentan adaptivni tempomat (iACC) sistem koči ili ubrzava u odnosu na bilo šta: automobile, bicikliste, pešake. Lane Centering održava vozilo u sredini trake kada su oznake ispravno prepoznate. Intelligent Speed Assist očitava ograničenja brzine i preporučuje njihovo pridržavanje, dok Urban Blind Spot koristi ultrasonične senzore za nadzor slepih tačaka i upozorava na bilo kakve prepreke sa trouglastom lampicom upozorenja na bočnom retrovizoru. Tu je i Attention Assist, koji pruža upozorenja da displeju, preporučujući Vam da stanete i napravite pauzu kada ste umorni. Najzad, senzori od 360° daju pogled odozgo radi izvegavanja bilo kakvih prepreka tokom parkiranja ili izvođenja kompleksnih manevara.

 

Novi Fiat 500 je prvi automobil FCA kompanije koji ima novi Uconnect 5 sistem za informacije i zabavu, povezanu platformu koja je dizajnirana za budućnost. Razvijen sa idejom pružanja potpuno novog korisničkog iskustva kupcima, FCA koristi laki, intuitivni i neverovatno prilagodljivi Android Automotive operativni sistem. Na primer, možete koristiti vidžete kako biste konfigurisali način na koji se prikazuju funkcije i aplikacije. Apple CarPlay je već dostupan bežično. Siste je takođe spreman da ponudi istu funkcionalnost za Android Auto. Ukratko, model 500 nudi glatku integraciju sa Vašim pametnim telefonom, nudeći 10.25-inčni ekran visoke definicije osetljiv na dodir, sa horizontalnim oblikom koji se savršeno uklapa u kontrolnu tablu vozila, prateći njegove linije.

 

UConnect 5 u kombinaciji sa Telematic Box modulom, kao i obaveznom funkcijom poziva u hitnim slučajevima, nudi kupcima mnoštvo inovativnih usluga povezanosti:

  • My Assistant: sistem asistencije koji povezuje kupca sa asistentom kako bi mogao da zatraži pomoć u slučaju kvara i da dobije podršku za rešavanje bilo kakvih problema. Kupac će takođe dobiti izveštaj putem e-pošte, kojim mogu proveriti trenutni status automobila.
  • My Remote: na svom pametnom telefonu, kupci mogu proveriti nivo napunjenosti baterije, zakažu punjenje vozila tokom najisplativijih termina; pronađu tačnu lokaciju svog vozila; zaključaju i otključaju vrata; upale i ugase svetla i podese sistem klimatizacije.
  • My Car: kako biste proverili stanje Vašeg vozila, sa trenutnom proverom različitih parametara, od pritiska u gumama do termina servisa.
  • My Navigation: putem mobilne aplikacije, možete poslati destinaciju sistemu navigacije u vašem automobilu, identifikovati rutu, proveriti stanje u saobraćaju i vremenske prilike na putu, kao i kamere za nadzor brzine. Takođe možete videti lokacije za punjenje u Vašoj blizini, grafičkim prikazivanjem tačaka na mapi do kojih možete doći na osnovu preostalog nivoa napunjenosti baterije, Mape se uvek mogu ažurirati putem interneta.
  • My Wi-Fi: pravi hotspot koji povezuje do osam elektronskih uređaja na internet u isto vreme, kao i kod kuće. My Wi-Fi Vam takođe dozvoljava da komunicirate sa svojim vozilom putem tehnologije za glasovnu asistenciju Amazon Alexa, vodeće u industriji.
  • My Theft Assistance: kupci se odmah obaveštavaju u slučaju krađe njihovog vozila. Kada organi reda potvrde krađu, sistem za bezbednost kupca će pružiti podršku pri vraćanju vozila.

Dakle, Novi 500 je savršeno povezan: on razgovara sa Vama i unutar i izvan vozila, dozvoljavajući Vam da podesite rutu navigacije unapred, i da bude klimatizovan čim uđete. A kada otvorite vrata automobila, vaš mobilni telefon će se povezati za samo 5 sekundi. Takođe, više nećete morati koristiti kabal za punjenje. Prvobitna verzija će takođe imati Natural Language sistem interfejsa, sa naprednim prepoznavanjem glasa, tako da možete da razgovarate sa svojim vozilom kako biste kontrolisali parametre, podesili klimu ili izabrali svoju omiljenu muziku.

 

Stil i dizajn
Što se tiče stila, Novi Fiat 500 primenjuje buduću mobilnost na italijanski način, spajajući značajno nasleđe prethodne dve generacije. Zato što nikad ne smemo zaboraviti da je novi model 500 ono što jeste, kultni gradski automobil sa istim stilskim proporcijama i jasnim dizajnom, obeležje našeg vremena. Klasičan, kul, i utemeljen u 63 godine istorije. Tokom faze dizajniranja, u Fiat Centro Stile radilo se na jasnim linijama i konzistentnom jeziku kako bi definisao izgled treće generacije: svež, napredan i kompaktan, dok je u isto vreme vijugav i elegantan, oblikovan oko proporcionalnijeg pristupa šasiji. Ovo ga čini prostorno privlačnim, dajući utisak poboljšane stabilnosti i dimenzionalnog prisustva.

 

Još jedan zahtev je da se novom modelu odmah da poseban logotip ''500'', koji se nalazi u centru prednje značke po prvi put umesto logotipa Fiat. Aktuelni logotip ''500'' na zadnjem delu održava svoju vezu sa prošlošću, iako transformisanu u posebnu potpuno električnu verziju: izdvojen je i ukrašen ivicom svetlo plave boje, sa igrom dizajna i boje koje pretvaraju zadnju nulu u slovo ''E''. Novi 500 ima sve elemente stila, osim što je tiši, čistiji i svežiji. Prednja strana je vertikalna kao u verziji iz 1957, čineći je manje nedostižnom, gotovo okrenutom putu, a dinamički osećaj profila je naglašen. Linija razdvajanja prve generacije odvojila je poklopac motora od kružnih farova, dok je danas to razdvajanje redizajnirano, podelivši modularno eliptično svetlo sa trepavicama na haubi. Nešto eliptičniji, još uvek legendarni farovi su tehnološki i moderni, što rezultira privlačnijim izgledom, dok su kvake na vratima potpuno osvežene, sa odeljkom za električno otključavanje. Automobil s osmehom, koji nije izgubio ''bezbrižnu'' konotaciju izraženu svojim empatičnim prednjim delom, čak ni u trećoj generaciji.

 

Njegova forma pokazuje isti stvaralački duh. Supstanca nove platforme pružila je trećoj generaciji 500 neverovatnu prisutnost: širi je za 6 cm i duži za 6 cm, međuosovinsko rastojanje je produženo za 2 cm, a točkovi su veći i udaljeniji, što pruža veću udobnost uprkos tome što je dužina i dalje manja od četiri metra. Unutrašnjost električnog 500 potpuno je nova i elegantna, i jasno upućuje na elemente prve generacije. Dizajner enterijera, Stilski Centar je opremio enterijer tako što je efikasno distribuirao najveći deo kako bi se postigla formalna jednostavnost, estetika uređenja i vizuelna jasnoća. To se može videti u širokoj i tankoj komandnoj ploči i modularnim rešenjima za odlaganje između dva prednja sedišta na kojima je izvorno postavljena konzola za menjač, značajno poboljšavajući uočljivi komfor. Iza ramena i za noge ima više prostora, dok ravno dno može smestiti litijumske baterije bez ugrožavanja kapaciteta prtljažnika, koji ostaje nepromenjen. Rezultat je dobro osmišljeno i čistije okruženje, sa manje dugmadi i oštrim, skladnim linijama koje se odnose na održivost. Što se tiče hibridnog Fiata 500, uključujući i električnu verziju, za neke nivoe opreme postoje i sedišta napravljena korišćenjem ''Seaqual'' materijala, napravljene od plastike izvađene iz mora, dok se drugi uglavnom koriste eko kožu umesto prave kože.


Neverovatno uzbuđenje
Fiat 500 je oduvek bio sinonim za uzbuđenje. Tako i treća generacija zadivljuje i pre pritiskanja dugmeta za pokretanje. Novi model 500 debitovao je u kabrio verziji: prvi kabriolet četvorosed sa nula emisije: potpuno otvoren, potpuno električan, potpuno nečujan. Kao ikona Slatkog života (La Dolce Vita), morao je ponovo da se rodi kako bi povratio sav šarm forme i zvukova. A što se tiče zvukova, evo još jedne posebne karakteristike novog gradskog automobila, koja će postati vidljiva kasnije: akustični sistem za uzbunu (AVAS), akustično upozorenje za pešake koje je obavezno pri brzini do 20 km/h; odabrani zvuk nije uobičajeni akustični signal već muzika iz filma Amarkord Nina Rote, u čistom stilu ''Slatkog života'', primer najoriginalnije italijanske kreativnosti.
 
''La Prima'' prvo lansirano izdanje dostupno je za predrezervaciju

San se ostvaruje: ''La Prima'' prvo izanje, ograničena serija dizajnirana za predstavljanje Novog Fiata 500, sa svojim istaknutim stilom, ekskluzivom, tehnologijom i povezanošću. Od 4. marta može se poručiti putem onlajn sistema za predrezervacije na sajtu www.fiat.com*, prateći jednostavnu proceduru od svega tri klika.
 
Stil. To je jednostavno model 500, i kao takav ne može da ne oličava stil i pridaje pažnju svakom detalju. Štaviše, električan je, pa tako i održiv, a čak je i izbor boja bio inspirisan prirodom i njenim osnovnim elementima. La Prima je dostupan u tri boje:

  • Mineralna siva (metalik), koja podseća na zemlju,
  • Okeansko zelena (s bisernim odsjajem), koja predstavlja more,
  • Nebesko plava (troslojna), kao omaž nebu.

Prvu verziju karakterišu i kompletna LED svetla, tapacirung od eko-kože, felne od 17 inča u obliku dijamanta i hromirani detalji na prozorima i bočnim stranama. 

 

Ekskluzivnost

Oni koji priželjkuju novi model 500 La Prima zahtevaju da svi njegovi detalji budu ekskluzivni: monogramirani meki krov, i oznakom ''1 of 500'' pored imena zemlje u kojoj je vozilo kupljeno na prvih 500 primeraka prodatih u većim zemljama. 

 

Tehnologija ''La Prima'' je opremljen najnaprednijim dostupnim sistemima ADAS:

  • Autonomno kočenje u nuždi uz detekciju pešaka i biciklista, Inteligentni pomoćnik za brzinu
  • Kotrola praćenja traka;
  • Kamera za vožnju unazad visoke rezolucije sa dinamičnim smernicama;
  • Inteligentni prilagodljivi tempomat (iACC) i Centriranje vozila u traci;
  • Automatsko paljenje farova i Automatski visoki/niski snop svetlosti;
  • Hitan poziv;
  • Električna parkirna kočnica.

Naravno, opremljen je i Sistemom autonomne vožnje drugog nivoa, što je prvo prisustvo ovog sistema u gradskom autu.

 

Povezanost

Novi UConnect 5 sistem za informisanje i zabavu: 7-inčni TFT ekran, Radio-navigacija sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Digitalno emitovanje zvuka, Wireless CarPlay / Android Auto, modul telematičke kutije. ''La Prima'' kabriolet sa svim opcijama je jedini električni kabriolet sa četiri sedišta. Dolazi sa novim sadržajem kao standardnim, poput brzog punjača od 85 kW i unutrašnjošću koja se sastoji od instrument table i sedišta od eko-kože.  

 

Kako biste rezervisali primerak ''La Prima'' ograničene serije, jednostavno posetite portal www.fiat.com*, i uz samo tri klika i depozitom od 500 evra, možete da postanete deo mobilnosti budućnosti. Neophodni koraci su vrlo jednostavni i brzi: odaberite boju, registrujte se i odaberite zastupništvo, zatim uplatite 500 evra depozita koji uvek podleže povraćaju. Unikatni i ekskluzivni sistem koristi Vaš poštanski broj kako bi identifikovao dostupne ekološke podsticaje, i prikazao konačnu cenu, kao i nacionalne i lokalne podsticaje dostupne u Vašoj oblasti. Iznos od 500 evra ne predstavlja kaparu, već služi kao dokaz o zainteresovanosti za kupovinu modela La Prima ograničene serije, od koga je ograničeni broj primeraka dostupan u svakoj zemlji. 

Cena novog 500 ''La Prima'' kabrioleta, uključujući uređaj Easy Wallbox, je 37.900 evra (ne računajući ekološke olakšice u Vašoj državi).

 

*u zavisnosti od tržišta

 

Leonardo Di Kaprio, promoter projekta novog modela 500

 

Kako bi pomogao razvoj strategije Novog Fiat 500, inspirisanog promenom i željom da se Zemlji pruži bolja budućnost, brend Fiat je pozvao zvezdu koja je posvećena borbi protiv klimatskih promena i branjenju biodiverziteta već duže od 20 godina: Leonarda Di Kaprija. Američki glumac i aktivista je prihvatio filozofiju Novog Fiata 500 i želi da učestvuje u promociji misije brenda Fiat.
Video kampanja naziva ''All-In'' (Uložiti sve), koja je postavljena danas na YouTube, a posvećena je ''La Prima'' launch edition / prvobitnoj verziji, uključuje Leonarda Di Kaprija koji poziva sve da se više posvete borbi protiv klimatskih promena, sa održivošću kao ciljem: ''Moramo uložiti sve'', kaže on u svom govoru. Fiat je prihvatio izazov, čineći ovo delom svoje misije, i dao je svoj najdragoceniji dragulj, model 500, kako bi ponudio svoj prvi potpuno električan model. Potpunom elektrifikacijom modela 500, možemo pomoći očuvanju Zemlje, našeg doma. ''Reinkarnacija'', takođe dostupna na YouTube kanalu, govori o brendu koji se transformisao kroz godine, inspirisao promene od 1957. godine, kako je i rečeno u samom video. 


Ova strategija deljenja ideja i projekata takođe uključuje druge partnere sa kojima Fiat sarađuje na Unikatima (One off), prva tri jedinstvena i specijalna primerka Novog Fiata 500 koji će biti prodat na aukciji, a zarada od njihove prodaje će se dati jednoj od ekoloških udruženja Leonarda Di Kaprija.

 

Unikati


Tri unikata predstavljena danas u Milanu služe kao svedočanstvo opsežnoj održivosti, a želja da se prione na unapređenje planete je trenutno veoma jaka. Kompanije kao što su Đorđo Armani, Bulgari i Kartel, simboli italijanske izuzetnosti u svetu, sarađivale su na projektu Novi model 500, sa zajedničkom željom da udahnu život promeni, stvarajući tri jedinstvena modela kojima će proslaviti dolazak prvog projekta Novi 500, i želele su, zajedno, da daju prostora ovoj promeni uz tri jedinstvena modela koja slave dolazak prvog potpuno električnog FCA automobile od samog početka. Fiat 500 je oduvek bio italijanska ikona, Fiatov mališan, probijajući se u svetu na taj način što je postao najprodavaniji FCA automobil na stranom tržištu i što je u Muzeju moderne umetnosti u Njujorku. Uporedivo s visokom modom, dizajnerskim delom i ukrasom, Fiat je odabrao samo najbolje za projekat Novi model 500 - Armani, Bulgari i Kartel. Kombinacija svih njihovih vrednosti oživela je tri vrlo posebna unikata, koje se posebno izdvajaju svojim stilom, kreativnošću i zanatom, a temelje se na upotrebi prirodnih, recikliranih i obnovljivih materijala.
 
Đorđo Armani 500
Samo Đorđo Armani, neprikosnoveni kralj italijanske elegancije na svetu, je taj koji može da interpretira stil. Njegova kuća visoke mode prenela je svoju verziju električnog 500 modela, Armani 500, u ime vanvremenskog tkanja i održivosti. Koristeći lasersku tehnologiju, Armani je želeo da oblikuje metalni pokrov karoserije automobila (i na karaju da ga izreže) s ekskluzivnim micro-ševron graviranjem, što ga dovodi što bliže trodimenzijalnom izgledu tkanine. Kao rezultat imamo poboljšanu Armani sivo-zelenu boju sa efektom svile. Štaviše, neprozirna boja korišćena za eksterijer je inovativan proizvod. Dok logotip ''GA'' predstavlja snažnu karakteristiku dizajna felni i prilagođava tkaninu mekog gornjeg dela, prozori boje ćilibara doprinose izgledu koji odiše harmonijom i sofisticiranošću. 

Neutralne i elegatne nijanse se nastavljaju u enterijeru: sedišta su presvučena originalnom ''golom'' prirodnom kožom, od snabdevača Poltrona Frau, u ''greyge'' boji sa mikro-ševron vunenim trakama, ukrašenim detaljima koji su preuzeti iz majstorstva najboljih kožnih dobara. Prirodnost i autentičnost materijala je takođe naglašena vijugavim i skulpturalnim umetkom kontrolne table, koji je pokriven drvetom sa dorađenim linijama godova, ukrašenog tankom aluminijumskom intarzijom, inspirisanog elegancijom i savremenošću Armani/Casa linije.

 

B.500 ''MAI TROPPO''
Ekskluzivni Bvlgari B.500 ''MAI TROPPO'' je omaž majstorstvu i lepoti. 500 je oduvek igrao ulogu u Dolče Viti (La Dolce Vita), italijanskoj legendi rođenoj iz ljubavi prema lepoti i umetnosti. Novi tumač ovih vrednosti je Balgari, amblem italijanske savršenosti, brend koji je tokom godina uvodio novine menjanjem pravila svetskog nakita i pokretanjem novih trendova koji su postali legende savremenog dizajna. Novi 500 je pravi dragulj, sa svojim enterijerom od najkvalitetnijih materijala, ukrašen najvećom pažnjom prema detaljima i jedinstvenim završecima koji podsećaju na živopisne, nepogrešive kombinacije boja i motiva i veličaju Balgarijevo rimsko poreklo. Zato se ne može drugačije ni zvati do ''MAI TROPPO'' (nikad previše).

 

Ovaj ekskluzivni primerak boje šafrana sa bisernim odsjajem, čuvenu Balgari nijansu inspirisanu intenzivnim spektrom boja rimskih zalazaka sunca. Ovaj efekat je pojačan nijansom boje proizvedene stručnom ručnom tehnikom. Boja šafrana naglašava karakter automobila kao „dragulja“, koji u sebi ima zlatnog praha, iskorišćenog od ostataka prilikom izrade nakita. Krajnji rezultat: ekološki prihvatljiv automobil, u punom sjaju. Pored zlatne boje, B.500 ima bočne pragove i prednje letvice obrađene tehnikom preliva; posebno dizajnirani felne u obliku zvezde, istorijskog simbola Balgarija, sa crnim lakom sa zlatnom bordurom i znakom ''dragulja'' od poliranog zlata na bočnoj strani, sa B.500 logotipom optočenim dijamantima. Filozofija ponovne upotrebe nastavlja se u enterijeru, sa površinom na instrumentnoj ploči koju je još elegantnije oblikovao presvlakom nasleđenim Balgari svilenim maramama iz prošlih kolekcija. Sedišta su u teal koži sa vezom ''Diva'', zlatnim detaljima i komadima marama. Pravi dragulj interijera su tri poludraga kamena, ametist, topaz i citrin, postavljeni u broš koji može da se skida, koji su napravili majstori zlatari u Balgariju i koji je postavljen u sredinu volana. 

 

500 Kartell
Kreativnost i inovacija su elementi koji su inspirisali ekskluzivni model 500 Kartell, od ikone italijanskog industrijskog dizajna, koji stalno eksperimentiše i istražuje nove estetske i funkcionalne izražaje za plastiku. Poslednjih godina, brend Kartell je takođe bio uključen u razvoj sve održivijih vrsta plastike. Novi model 500 Kartell je savršena mešavina materijala koji se spajaju kako bi udahnuli život u istinski predmet savremenog dizajna. Na eksterijer je primenjen koncept ''monoblock color'' gde se različiti materijali - metal, staklo, guma, plastika i tekstil - javljaju u istoj boji: Kartell plavoj, nastaloj od Yves Klein plave nijanse, univerzalno prepoznatljive boje ovog brenda. Površina karoserije je u Kartell plavoj boji sa efektom ogledala dobijenim upotrebom Kartell plave sa efektom ogledala sa ekološki prihvatljivom hromiranom farbom. Logoi dva brenda ističu se naspram karoserije zahvaljujući peskiranju polikarbonata, kao bi se dočarao osećaj materijala i dubine.

 

Najsimboličniji elementi spoljašnjosti, pored efekta boje, su komponente od polikarbonata recikliranog od otpadnih paraboličnih projektora, koje su iskorišćeni za masku hladnjaka, točkove i kućišta retrovizora. Ovi objekti su jedinstvenog dizajna inspirisanog šarama Kabuki lampe brenda Kartell, stvoreni su i dizajnirani od strane Ferućija Lavianija (Ferruccio Laviani) kao motivi koji upućuju na novi identitet vozila, sa jedinstvenim detaljima koji podsećaju na teksturu lampe, i postaju specijalni elementi vozila. Kabuki šara ostaje glavna tema i u unutrašnjosti, sa poklopcem od polikarbonata na umetku na kontrolnoj tabli i prozirno primenjena na sedištima. Konstrast između Kartell plave boje spoljašnjosti i vedrine u unutrašnjosti je zasenjujući, i daje jasnu i svetlu sredinu, koja kombinuje tople i hladne boje. Takozvana taktilna tekstilna plastika koja koja se nalazi u unutrašnjosti je 100% reciklirani polipropilen, kao i stolice iz najskorije Kartell kolekcije. Tkanine poprimaju prirodan, komforan izgled, od potpuno recikliranog poliestera.

 

Fiat 500, ''italijanska ikona i počasni član'' udruženja Altagamma
Svetska premijera Novog Fiat 500 u Milanu je takođe prilika da se objavi potvrda modela FIAT 500 kao ''italijanske ikone i počasnog člana'' udruženja Altagamma, koje od 1992. godine okuplja najbolje kompanije iz kulture i kreativne industrije koje promovišu italijansku izvrsnost i životni stil širom sveta. Jedinstvena u svojoj širini, Altagamma okuplja 107 brendova iz sveta mode, dizajna, nakita, hrane, ugostiteljstva, adrenalina i velnesa. Zajedno imaju preko 9,000 godine istroije, što je u proseku 85 godina po kompaniji. Danas, Fiat 500, simbol ''napravljenog u Italiji'' i ikona i ambasador italijanskog životnog stila širom sveta, postaje „počasni član“ prestižnog udruženja. Gradski automobil kompanije FIAT, sada u svojoj trećoj generaciji, je na vrhu talasa od 1957. godine. Tokom 63 godine svoje istorije, stvorio je sebi poziciju u svetu, postajući simbol gradske mobilnosti prošlosti, sadašnjosti i budućnosti. Novi status modela Fiat 500 zauzeo je svoje mesto, a dugogodišna je saradnja između kompanije FCA i udruženja, zahvaljujući drugim brendovima grupe koji su već deo udruženja Altagamma.

 

''My Dream Garage''*, ekskluzivna garaža kompanije FCA
Ostajući na temi ekskluzivnosti, kupovina Novog Fiat 500 je jednaka ulasku u ''Kuću brendova'', veoma ekskluzivan klub. To znači biranje električnog, ali s vremena na vreme možete odabrati da vozite automobil koji Vam je najpotrebniji: drugi model iz porodice novog modela 500 poput 500X ili 500L, italijanski sportski automobil poput modela Alfa Romeo Giulia ili Stelvio, ili čak američki terenac poput nezaustavljivog modela Jeep Wrangler, Compass ili Renegade. Sve ovo je moguće uz ''My Dream Garage'', nove usluge mobilnosti kompanija FCA i Leasys, naše kompanije za lizing i mobilnost, ekskluzivno za kupce novog modela Fiat 500. To će biti nova pretplatnička usluga, nudeći mogućnost iznajmljivanja automobila FCA grupe po potrebi i prema zahtevu.


*Usluga je dostupna samo na nekim tržištima.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastično... Nadam se da nećemo mnogo čekati pre nego što ovakvi modeli postanu svakodnevnica. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz novi električni 500e Fiat će i dalje kupcima nuditi aktuelni 500

 

fiat 500 hibrid.jpg

 

Fiat je početkom marta predstavio novi, električni model 500, pa se postavlja pitanje šta će biti sa aktuelnim koji ima konvencionalne motore. Italijanski proizvođač je oduvek dobro prolazio na tržištu sa malim automobilima, pa ne čudi što je novu generaciju modela na struju predvodi Fiat 500. Ipak, s obzirom da su električni automobili i dalje značajno skuplji od odgovarajućih verzija sa SUS motorom, Fiat će i dalje kupcima nuditi aktuelni 500, koji se iz određene stilske promene i tehnološka unapređenja prodaje još od 2007. godine. Ipak, i za ''stari'' Fiat 500 je pripremljena doza elektrifikacije, pa će se uskoro u prodaji naći i hibridna varijanta, slično kao što je to slučaj i sa modelom Panda. Pored hibrida, na raspolaganju će biti i klasični benzinac jer za njim i dalje vlada veliko interesovanje kupaca, kažu u Fiatu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akcija za Fiat 500

 

133895-fiat 500.jpg

 

Ograničena Forte ponuda za Fiat 500.

U ponudi je više verzija Fiata 500, među njima i Fiat 500 1.2 sa 69KS, manuelnim 5-stepenim menjačem i Lounge opremom. Umesto 15.250 evra ova verzija sada košta 10.990 evra.

Cenovnik kompletne Forte ponude za Fiat 500 možete pogledati klikom ovde.

 

ponuda 500 forte.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U talijanskom magazinu QR izašao usporedni test Fiat 500 1.0 FireFly MHEV protiv starog 1.2 .FIRE motora Novi motor je po mjerenjima dosta štedljiviji. 

 

90 km/h   4.24 l/100km  5.35 l/100km

100 km/h   4.74 l/100km  5.92 l/100km

130 km/h   6.45 l/100km  8.26 l/100km

 

Grad   5.55 l/100km  7.69 l/100km

Otvorena   4.83 l/100km   5.59 l/100km

Autocesta   6.13 l/100km   7.75 l/100km
Prosječno   5.49 l/100km   6.76 l/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/3/2020 at 5:41 PM, N.N. said:

U talijanskom magazinu QR izašao usporedni test Fiat 500 1.0 FireFly MHEV protiv starog 1.2 .FIRE motora Novi motor je po mjerenjima dosta štedljiviji. 

 

90 km/h   4.24 l/100km  5.35 l/100km

100 km/h   4.74 l/100km  5.92 l/100km

130 km/h   6.45 l/100km  8.26 l/100km

 

Grad   5.55 l/100km  7.69 l/100km

Otvorena   4.83 l/100km   5.59 l/100km

Autocesta   6.13 l/100km   7.75 l/100km
Prosječno   5.49 l/100km   6.76 l/100km

Pa, nije teško tom novom 1,0 blagom hibridu da bude ekonomičniji od već veoma vremešnog 1,2, pri čemu je taj novi uparen sa 6MT. Meni je i pored svih godina ovaj "stari" 500 prelep. Lepši od novog 500 u EV izdanju. Eto, SUS pobedjuje EV-a i u lepoti. Barem za mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

drivingeletricyoutubelogo.jpg DrivingElectric video: Fiat 500e

 

Fiat 500 je već automobilska legenda od svoje prve generacije, takav status sa prodatih preko 2 miliona komada je nastavio i sa svojom modernom (drugom) generacijom od 2007. godine postavši najprodavaniji gradski auto u Evropi, a sada stiže još modernija treća generacija koja će se praviti samo kao električni auto. Napravljen je na potpuno novoj platformi, neće biti bezinskih varijanti, ima bateriju od 42 kWh i elektromotor od 117 konja koji pokreće prednje točkove. Domet je 320 kilometara, a od 0% do 80% popunjenosti baterije treba 35 minuta punjenja preko brzog punjača, odnosno 6.5 sati punjenja preko klasičnog kućnog priključka od 7 kW.

 

Na početku se nudi samo kao kabriolet sa izdašnim paketom opreme, pa mu je i cena u skladu sa tim - oko 30.000 evra. Za te pare mora da se dobije sve najmodernije, luksuzno čak, i Fiat je to sve uradio plus stavio moderni i veliki novi ''infotejment'' od 10 inča koji standardno podržava Android Auto i Apple Carplay, adaptivni tempomat, parking senzore od 360 stepeni oko auta, kamere koje čitaju saobraćajne znakove i upozoravaju za mrtvi ugao, daljinska kontrola punjena baterije preko namenske aplikacija za telefon, mogućnost vožnje korišćenjem samo jedne pedale za ljude koji tako žele, tri posebna moda za vožnju...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, u pravu je Mat Watson, jeste novi fiat 500 skuplji i od e-Honde, ali, on kao da zaboravlja da kod EV-a baterije su još uvek jako skupa stvar, a baterija fiata 500 je većeg kapaciteta nego li kod e-Honde (pa zato fiat 500 ima i veći domet) i to je deo objašnjenja za razliku cene. Ne kažem ni da je u svetu gradskih EV-a novi fiat 500 "bolji izbor", ni da je e-Honda "gora", ali, fiat 500 ima za skoro trećinu veći domet od e-Honde.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

Tko je Matt Watson? A da, onaj šta baljezga. :D

 

Nisam njegov fan.

Fiat 500 je malen automobil ali je nakrcan tehnologijom, a to košta. Kad Japanci ponude infotainment na razini Nijemaca ako ne i bolji nek' se jave. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''One-Shot'' (pun pogodak): stvaranje jedinstvenih izdanja (one-off), tri vanvremenska remek dela

 

rsz_a.jpg rsz_b.jpg rsz_c.jpg

 

Trejler Fiatovog prvog dokumentarnog filma ''One-Shot'' počeo je da se emituje, prikazujući kako su se ''iza scene'' stvarali limitirani modeli, tri ekskluzivne interpretacije novog Fiata 500 od strane Armanija, Bulgarija i Kartela.

 

rsz_d.jpg rsz_f.jpg rsz_g.jpg

 

Ceo film će uskoro biti dostupan na Fiatovim kanalima. Ovo putovanje koje oduzima dah, čiji je narator Oliver Fransoa - Predsednik Fiat brenda na globalnom nivou kao i direktor marketinga, uključuje intervjue sa dizajnerima, priče partnera, krupni plan detalja i odabir materijala gde je cilj briga o životnoj sredini i njena održivost.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćaskanje sa Fiatom

 

Direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA ponovo odgovara na pitanja korisnika četa posvećenog novom Fiat 500.

  • U drugoj epizodi serijala ''Ćaskanje sa Fiat-om'', Luka Napolitano - direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA - ponovo lično odgovara na pitanja i upite u vezi sa novim modelom 500.
  • Fiat nastavlja da primenjuje svoju strategiju sve direktnije i ličnije komunikacije oči u oči sa svojim ljubiteljima i kupcima, i sadašnjim i potencijalnim.

Fiat nastavlja sa svojom direktnom strategijom komunikacije, gde Luka Napolitano - direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA - odgovara direktno, lično i bez filtera na pitanja i dileme korisnika Fiat četa posvećenog novom modelu 500. Pitanja se uzimaju iz četa koji je usposavio Fiat kao direktan, otvoren i nefiltriran kanal komunikacije sa svim svojim ljubiteljima i potencijalnim kupcima novog Fiat 500, prvim ''potpuno električnim'' automobilom brenda Fiat.

 

U drugoj epizode serijala ''Ćaskanje sa Fiatom'', pre odgovaranja na upite i pitanja korisnika iz mnogih zemalja - uključujući Španiju, Veliku Britaniju i Italiju, Luka Napolitano daje pregled:

- Pokretanja proizvodnje u fabrici Mirafiori u Torinu, gde se proizvodi novi model 500.
- Otvaranja Fiat dilerstva u Italiji i širom Evrope. 

 

Odgovarajući na pitanje o sistemu za informacije i zabavu, Luka Napolitano ističe da je novi model 500, kao prvi od vozila koje proizvodi FCA, opremljen najnovijim sistemom za informacije i zabavu Grupe. Novi sistem postavlja standard što se tiče brzine, fleksibilnosti, mogućnosti prilagođavanja, i čak uključuje i interfejs sa ''prirodnim jezikom'', kako bi se korisnicima omogućilo slobodno izražavanje. Naprimer, kupac iz Velike Britanije je postavio pitanje o mogućnostima Abarth verzije, brenda koji je fokusiran na performanse i zabavu.

Drugo pitanje iz Italije se ticalo mesta za punjenje, kako i gde ih pronaći. Novi model 500 pokriva sva polja, sa svim javnim mestima za punjenje već uključenim u sistemske mape za navigaciju. Novi 500 omogućava korišćenje mreže od preko 120.000 punjača širom Evrope kojima se može pristupiti i plaćati direktno sa vašeg mobilnog telefona.

Na kraju, ne i manje bitno, važno je istaći da posebna ''La Prima'' serija, koja se može naručiti putem interneta, nudi brzo punjenje kao standardnu opremu za svakodnevno punjenje za samo 5 minuta, što možete uraditi i uz pomoć ''wallbox'' uređaja kod kuće.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

''One-Shot'', prvi dokumentarni film brenda Fiat

Donosi priču iza scene, kreativni proces i nastanak posebnog, novog fiata 500, tri vanvremenska remek-dela

 

1-5ece698965614.jpeg

  • ''One-Shot'': prvi dokumentarni film brenda Fiat sada je dostupan, pružajući uvid ''iza scene'' stvaranja i prezentacije ''One-Off'' modela, tri ekskluzivne interpretacije novog modela Fiat 500, u saradnji sa brendovima Armani, Bvlgari i Kartell. 
  • Narator filma je Olivije Fransoa - globalni šef brenda Fiat i direktor marketinga kompanije FCA - koji vodi gledaoca kroz razgovore sa dizajnerima, svedočanstva partnera, i poglede izbliza na detalje i izbor održivih materijala.

19-5ece6b971d353.jpeg

 

''Nikad se ne dobija druga šansa da se napravi dobar prvi utisak''. Ovim rečima, Olivije Fransoa (Olivier François) - globani šef brenda Fiat i direktor marketinga kompanije FCA - objašnjava kako premijeru novog modela 500 treba smatrati prekretnicom u automobilskoj industriji, stavljajući novi 500 na njegovo zasluženo mesto. Istim rečima počinje i prvi dokufilm brenda Fiat, posvećenom ovim verzijama koje su tri remek-dela. Ovi bezvremenski uzori su stvoreni nakon veličanstvenog šestomesečnog ''putovanja'', od prvih susreta sa našim partnerima u Centro Stile u Torino, do njihovog izlaska na tržište u Milanu ovog marta.

 

Ovo je strategija koja je temelj projekta ''One-Off'' (ekskluziva), i njegovih unikatnih i ekskluzivnih modela proizvedenih zajedno sa tri kultne italijanske kompanije: Armani, Bvlgari i Kartell. 

Ovaj kratki film predstavlja neumornu seriju sastanaka i procesa koji naglašavaju timski rad, naklonosti između dizajnera iz različitih oblasti i uključenih emocija, koji igraju aktivnu ulogu u izuzetnom projektu: stvaranju nečeg unikatnog, interpretacije novog modela 500 zajedno sa najčuvenijim italijanskim brendovima. Rezultat su tri Ekskluzive, otelotvorenja stila, kreativnosti i majstorskih karakteristika ''Proizvedenog u Italiji'' i naših partnera na projektu, na putu i u viziji budućnosti planete Zemlje. Održivost mora biti kombinovana sa izvrsnošću u znanju, kreativnosti i inovaciji.

 

12-5ece6b166a63a.jpeg

 

Vodič gledaoca na ovom ''putovanju'', Olivije Fransoa - harizmatični ''direktor i kormilar'' projekta prepričava kreativni čin koji je izrodio ova tri unikatna primerka. Putovanje je počelo u Torinu, kolevci brenda Fiat, prolazeći kroz Rim na svom putu sa zalascima sunca, bojama i linijama koje simbolizuju Bvlgari širom sveta, kako bi stigao do Milana, svetske prestonice mode i dizajna, za šta Armani i Kartell imaju velike zasluge. Zaplet u priči koristi Milano kao scenu za celokupan proces prezentacije novog modela 500. Pravo menjanje brzine se dešava u filmskom prikazu napetog vremena kada je Sajam automobila u Ženevi otkazan, i kada je trebalo pronaći i realizovati plan B. Scenario prezentacije novog modela 500 i tri ekskluzive je napisan iz početka kako bi se premestila u Milano.

 

4-5ece6a6017cc5.jpeg

 

Slikoviti 15-minutni kratki video je napravljen i produciran od strane medijske kuće VICE Italy, a Rockets je bio za kormilom. Video koristi jezik dokumentaraca kako bi otkrio aspekte koji su obično sakriveni od strane šire javnosti, na neposredan i efikasan način.
 

16-5ece6b69eb245.jpeg 17-5ece6b79da44e.jpeg 18-5ece6b87b1c76.jpeg

 

Autentičnim, realističnim i jednostavnim govorom, ovaj slikoviti dokumentarni film za kamere otvara vrata Stilskog centra u Torinu. Dobijamo ekskluzivan uvid u odeljenje ''boje i materijali'' kojim rukovodi Rozela Guasko (Rossella Guasco), i koje se može definisati kao nešto između sofisticiranog istraživačkog centra i elegantnog modnog ateljea. Snimci dokumentuju njihovo skoro opsesivno posvećivanje pažnje svakom detalju, znanje koje je tipično za italijansku kreativnost, i bavi se emocijama celog tima tokom njihovog doživljavanja nečeg unikatnog.

Putovanje se nastavlja razgovorima sa Klausom Buseom (Klaus Busse), šefom dizajna, koji objašnjava šta se krije iza kreativnih procesa stila i oblika, i uloge modela 500 u istoriji industrijskog dizajna, i još više u kolektivno nesvesnom. Stilski centar je bio taj koji je uzeo legendarni model iz 1950-ih, poznati Cinquino, i ponovno ga osmislio 2007. godine kako bi ''obojio'' svakodnevni život i ulice širom sveta, čineći ga autentičnim, jedinstvenim i upadljivim odgovorom na zahteve međunarodne gradske mobilnosti. Tokom prezentacije u Milanu u martu, čak je bilo objavljeno da je Fiat 500 proglašen ''italijanskom ikonom i počasnim članom'' komiteta Altagamma, prestižne fondacije koja okuplja najbolje italijanske kompanije, kako bi promovisali najbolje primere izvrsnosti širom sveta.

 

7-5ece6ac7a5549.jpeg 20-5ece6ba712f20.jpeg

21-5ece6bb2e710c.jpeg 22-5ece6bbee6c1e.jpeg 23-5ece6c20605a4.jpeg

 

Sada, tokom 2020. godine, dolazi nova era, vreme je da Fiat 500 iskoristi svoju popularnost i inspiriše promenu i postane deo rešenja. Međutim, stazom promene se ne može ići sam. Potrebni su nam partneri sa podjednako pozitivnim pogledom na svet, koji žele da učestvuju u poboljšavanju stanja Zemlje, deljenjem vrednosti i ciljeva. Ovo je prirodno stanište za tri spektakularne ekskluzive koje služe kao svedočanstva razmere održivosti i snažne želje da se odmah prione na poboljšavanje situacije na planeti Zemlji. Kompanije kao što su Armani, Bvlgari i Kartell, simboli italijanske izvrsnosti širom sveta, su radile zajedno na projektu novog modela 500, kako bi udahnule život u ovo more promena, stvaranjem tri unikatna modela kako bi se proslavio dolazak prvog automobila kompanije FCA koji je potpuno električan. 

Više informacija, slika i snimaka novog modela FIAT 500 i tri Ekskluzive se mogu pronaći klikom OVDE.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 Hybrid je tu

 

fiat 500 hibrid 002.jpg

 

Hibridna duša, ali sa jedinstvenim stilom insipirisanim bojama prirode. Novi 500 Hybrid ''Launch Edition'' dolazi sa ekskluzivnom i elegantnom zelenom bojom, koja se perfektno uklapa sa klasičnim elementima modela Fiat 500. Sve ovo potvrđeno sa launch edition logotipom na bočnoj strani.

 

fiat 500 hibrid 001.jpg

 

Povežite se sa prirodom, pomažući joj. Novi 500 Hybrid Launch Edition upravo to i čini. Počevši od njihovih sedišta: ona su presvučena modernom Sequal tkaninom, od specijalnog i visokokvalitetnog materijala, napravljenog od reciklirane plastike koja je sakupljena sa dna Sredozemnog mora. Vožnja hibrida ne samo da donosi korist prirodi već i Vama: zahvaljujući pozitivnom ekološkom uticaju hibridnih motora, većina zemalja poseduje mnogobrojne olakšice za vlasnike hibridnih vozila. Novi motor modela Fiat 500 omogućava smanjenje emisije gasova do 30% u odnosu na postojeće motore, prema NDC2 homologaciji.

Kompletan cenovnik možete pogledati klikom OVDE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500e Hatchback La Prima Edition

 

203813-fiat 500e 05.jpg

 

Fiat je novi električni model 500e prikazao početkom marta ove godine i to u prvo u Cabrio izdanju. Nekoliko meseci kasnije pred nama je i njegova Hatchback verzija.

Naravno, i 500e Hatchback odlikuje karakterističan i prepoznatljiv izgled, pri čemu ovaj 361 cm dugački automobil ima elektromotor sa 118KS, baterije od 42 kWh (80% kapaciteta na brzom punjaču može da se napuni za 35 minuta), kao i autonomiju od 320 km (po WLTP-u).

 

203810-fiat 500e 04.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 150 km/h.

 

203811-fiat 500e 03.jpg

 

Na početku prodaje će biti ponuđeno i specijalno izdanje nazvano La Prima Edition, u čijoj opremi su između ostalog panoramski stakleni krov, full LED prednja svetla, eko-koža na sedištima i 17-inčni alu točkovi.

 

203812-fiat 500e 02.jpg

 

Deo opreme čine i sistem autonomne vožnje Nivoa 2, novi UConnect5 infotainment sistem sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, kao i Apple CarPlay i Android Auto.

 

203814-fiat 500e 01.jpg

 

U paleti su i tri ekskluzivne boje za eksterijer, i to Ocean Green, Mineral Grey i Celestial Blue. Što se cene tiče, Fiat 500e Hatchback La Prima Edition u Italiji košta 34.900 evra:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posebna numerisana serija ''La Prima'' kabrioleta više nije dostupna

Debituje novi 500 ''La Prima'' hečbek

 

rsz_new_500_hb_1.jpg

  • Sa željom da se nadoveže na uspeh ograničene, numerisane edicije novog „la Prima“ kabrioleta, danas su otvorene rezervacije za novi model 500 „la Prima“ hečbek.
  • Druga faza rezervacija: bez depozita ili obaveze kupovine, budite među prvima koji će upoznati novi 500.
  • Novi 500 „la Prima“ hečbek ima sofisticirani stakleni panoramski krov, novi zadnji spojler i klasična zadnja vrata.
  • Autonomija novog modela 500 je do 320 km (WLTP); „la Prima“ verzija dolazi sa brzim punjačem od 85 kW, naprednim sistemima za pomoć pri vožnji sa tehnologijom autonomne vožnje drugog nivoa, novim UConnect 5 sistemom za informisanje i zabavu, i ekskluzivnim enterijerom sa kontrolnom tablom i sedištima od eko-kože, i sve to je deo standardne opreme.
  • Novi 500 „la Prima“ hečbek košta 34.900 evra, uključujući easyWallbox.

Neposredna, ''nefiltrirana'' komunikaciona strategija brenda Fiat donosi nastavak razgovora sa korisnicima u inovativnom formatu ''Ćaskanje sa Fiatom'', prvim u automobilskoj industriji. Treća epizoda je sada dostupna:

 

 

U 3. epizodi, šef brenda Fiat vratio se na razgovor sa fanovima marke iz svoje kancelarije, u sedištu kompanije Fiat u Mirafioriju, blizu Torina. ''Želeo bih da iskoristim ovu priliku - sada već redovnu pojavu za ljubitelje modela Fiat 500 - da vam zahvalim na ljubaznosti, radoznalosti i želji da budete među prvima koji su otkrili novi potpuno električni Fiat model. Sa zadovoljstvom najavljujem da je rezervacija u Evropi, koju smo pokrenuli na predstavljanju numerisanog kabriolet modela 500 ''la Prima'', postigla sjajan uspeh. Zapravo, numerisana verzija sada više nije dostupna'', rekao je Luka Napolitano direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA. ''Dobrodošli na premijeru novog 500 ''la Prima'' hečbek modela. Takođe bih hteo da vam pričam o fazi 2 rezervacija'', nastavio je. ''Sada postoji širi izbor novih 500 modela, između hečbek i kabriolet verzija. Korištenjem našeg sistema za rezervaciju putem interneta, još uvek možete biti jedan od prvih koji su ih otkrili, a bez potrebe za kaparom.''

 

Prateći uspeh rezervacija za novi 500 ''la Prima'' kabriolet - numerisanu ediciju - predstavljenu ovog marta u Milanu, koja više nije dostupna, porodica novog modela 500 se širi, predstavljanjem drugog ''Launch Edition'' izdanja: Novog 500 ''la Prima'' hečbeka. Ovaj model pametno kombinuje inovativni ''električni i održivi'' duh treće generacije modela 500 sa nepogrešivim dizajnom i posvećenošću detaljima koje donosi ovaj legendarni Fiat model, i koji su uobičajeni za najbolje italijanske proizvode. Uz nežniju i zaobljeniju liniju od prethodne generacije, novi 500 ''la Prima'' zadržao je poznat stav samouverenosti modela Cinquino, legendarnog modela sa jedinstvenom osobinom u auto-industriji on izmamljuje osmeh i u kompleksnoj vožnji po gradu - a ponekad i ograničenjima. Sve u svemu, u vremenu kad se od mobilnosti očekuje da bude održivija, povezanija i autonomnija, treća generacija modela Fiat 500 ponovo uzima primat, donoseći sa sobom dizajn i uživanje u vožnji.

 

rsz_new_500_hb_2.jpg

 

Nije reč samo o revoluciji, već ''reinkarnaciji'' duha, onog koji inspiriše obnavljanje. Zapravo, za pravu revoluciju nisu dovoljna samo pravila, već je neophodno nešto legendarno i prelepo: Novi Fiat 500.

Kao i u posleratnom periodu, kada je prva generacija modela Cinquino udahnula život masovnoj mobilnosti, isto se događa i sada sa novim modelom 500, koji kanališe pozitivnost i radost života pružajući novu dimenziju i karakter električnoj urbanoj mobilnosti. Novi 500 ''la Prima'' hečbek - u paketu sa easyWallbox uređajem - košta 34.900 evra.

 

rsz_new_500_hb_3.jpg rsz_new_500_hb_5.jpg rsz_new_500_hb_4.jpg

 

Specifikacija novog 500 ''la Prima'' hečbeka

Novi 500 ''la Prima'' hečbek karakteriše sofisticirani stakleni panoramski krov sa zaštitom od sunca, autentičan ''prozor na nebu'' koji ispunjava putnički prostor svetlošću, povećavajući udobnost tokom vožnje. Pored toga, zadnji deo ima klasična zadnja vrata, sa novim, izraženijim spojlerom, koji unapređuje efikasnost aerodinamike. Tri ekskluzivne boje inspirisane osnovnim elementima prirode dostupne su kupcima novog modela 500 ''la Prima'' hečbek: okean zelena (sedefasta), koja podseća na more; mineralno siva (metalik), koja označava Zemlju; i nebesko plava (troslojna) koja označava nebo. Standardna oprema uključuje potpuno LED farove, dijamantski sečene felne od 17 inča, hromirane umetke na bočnim panelima, i kontrolnu tablu i sedišta od eko-kože.

 

rsz_new_500_hb_16.jpg rsz_new_500_hb_18.jpg rsz_new_500_hb_15.jpg rsz_new_500_hb_17.jpg 

 

Dizajn novog 500 ''la Prima'' hečbeka

Nepogrešiva silueta automobila ističe se gornjim profilom kabine, kombinujući je s karakterističnim nagibom zadnje ivice. Među legendarnim karakteristikama ovog automobila, prostorna putnička kabina evoluirala je u trećoj generaciji, što je rezultiralo razvojem izraženijeg spojlera. Poboljšano, posebno zbog unapređenja aerodinamičke efikasnosti i dometa, telo automobila se doživljava kao dinamičnije i atraktivnije. Vrata gepeka, sa širokim zavojem, pružaju više prostora. Njegove površine su čiste i glatke, što automobil čini još elegantnijim i sa izraženijim konturama. Na prostoru iznad registarske tablice nalazi se karakteristični hromirani element, sa jednostavnim i tečnim oblikom. Iznad toga, novi Fiat natpis dobio je prestižni metalni dizajn. Konačno, simboli i vodoravne linije na vratima gepeka podsećaju na farove, ističući širinu automobila.

 

rsz_new_500_hb_21.jpg rsz_new_500_hb_22.jpg rsz_new_500_hb_20.jpg rsz_new_500_hb_19.jpg

 

Toliko sadržaja: najbolji mogući domet, brzina punjenja i vožnja

Domet i brzina punjenja su dva ključna pitanja za kupce. Litijum-jonske baterije kapaciteta 42 kWh daju novom modelu 500 autonomiju do 320 km u WLTP ciklusu. Da bi se optimizovalo vreme punjenja, novi model 500 omogućava brzo punjenje direktnom strujom do 85 kW, kako bi se baterija vrlo brzo napunila. Na primer, potrebno je samo 5 minuta da prikupite dovoljno energetske rezerve za prelazak 50 kilometara, više nego što je potrebno za prosečnu dnevnu upotrebu. A brzo punjenje takođe može da napuni bateriju do 80% za samo 35 minuta. Pametna utičnica ''Combo 2'' koja se nalazi na zadnjoj desnoj strani automobila omogućava punjenje i preko direktne i preko naizmenične struje.

 

rsz_new_500_hb_9.jpg rsz_new_500_hb_11.jpg

 

Nazivamo je ''pametnom'' utičnicom zbog svog rasporeda punjenja koji može da se programira po želji i pružanja povratnih informacija o stanju napunjenosti automobila. Dostupna su i rešenja za kućno punjenje. I hečbek i kabriolet verzije modela New 500 ''la Prima'' uključuju rešenje ''easyWallbox'', sistem za punjenje koji se može povezati sa mrežom kod kuće.

 

rsz_new_500_hb_13.jpg rsz_new_500_hb_24.jpg rsz_new_500_hb_33.jpg

 

ENGIE Eps je razvio ovaj uređaj za FCA, koji će Mopar plasirati na glavnim evropskim tržištima kako bi se poklopio sa lansiranjem modela. To je jednostavno, dostupno rešenje - bez potrebnog stručnog osoblja za instalaciju - kojim se može upravljati putem Bluetooth-a, i koje vam omogućava da ovaj model punite odmah kod kuće sa snagom do 2.3 kW. Ovaj punjač takođe uzima u obzir i druge kućne aparate koji se koriste dok punite svoj automobil. Još bolje, ''easyWallbox'' je spreman za nadogradnju snage na 7.4 kW. Model se takođe isporučuje sa ''Mode 3'' kablom snage do 11 kW za punjenje i kod kuće i iz javne mreže.   

 

 rsz_new_500_hb_12.jpg rsz_new_500_hb_14.jpg 

rsz_new_500_la_prima_hb_7.jpg

 

Novi model 500 ima tri režima vožnje: Normal, Range i Sherpa, koji se mogu odabrati tako da odgovaraju vašem stilu vožnje

Konkretno, režim Sherpa optimizuje dostupne resurse kako bi se osiguralo da stižete do svog odredišta. Sherpa režim vožnje radi na nekoliko komponenti kako bi se potrošnja goriva svela na minimum, i kako biste sigurno stigli do odredišta određenog na navigacionom sistemu ili do najbliže stanice za punjenje. Baš kao pripadnici Šerpa naroda sa Himalaja koji su zaduženi za ekspedicije i vođstvo do odredišta, ovaj način vožnje podešava različite parametre: maksimalnu brzinu, ograničenu na 80 km/h; odziv gasa za smanjenje potrošnje energije; i deaktivacija klima uređaja i grejanja sedišta (oba vozač može ponovo aktivirati u bilo kom momentu). Režim Normal je najpribližniji vožnji u vozilu sa tradicionalnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, dok režim Range aktivira funkciju „pogona jednom pedalom“. Odabirom ovog načina vožnje, novi model 500 možete voziti samo papučicom gasa. Ovaj režim maksimizira regenerativno kočenje, a samim tim i domet. U svakom slučaju, morate pritisnuti papučicu kočnice da biste automobil potpuno zaustavili. Motor ima snagu od 87 kW i automatski ograničenu maksimalnu brzinu od 150 km/h i ubrzanje od 0-100 km/h za 9 sekundi, sa ubrzanjem od 0-50 km/h za 3.1 sekundi.

 

rsz_new_500_la_prima_hb_20.jpg

 

Autonomna vožnja drugog nivoa i povezanost

Upečatljiv i ekskluzivan, ali visokotehnološki i uvek povezan: Novi 500 ''la Prima'' dolazi sa standardnom opremom koja uključuje automatsko kočenje u hitnim slučajevima, zadnju kameru visoke rezolucije, automatske Twilight i Dazzle senzorime, hitne pozive (ecall) i elektronsku parking kočnicu. Štaviše, Novi 500 uključuje najnovije napredne sisteme za pomoć vozaču (ADAS), što ga čini prvim gradskim automobilom opremljenim nivoom 2 autonomne vožnje. Tehnologija za nadzor sa prednjom kamerom prati sva područja oko automobila, uzduž i bočno. Pametni prilagodljivi tempomat (iACC) koči ili ubrzava reagujući na bilo koju prepreku na koju naiđe. Sistem za držanje saobraćajne trake drži vozilo na sredini trake, pod uslovom da se linije jasno vide. Automatsko ograničenje brzine čita uočljiva ograničenja brzine i preporučuje njihovu primenu, dok sistem za uočavanje vozila u mrtvom uglu koristi ultrazvučne senzore za nadgledanje mrtvog ugla i savetuje vas ako bilo koja druga vozila prilaze uz pomoć trouglastih lampica upozorenja na bočnim retrovizorima. Tu je i pomoć za održanje pažnje, koja prikazuje upozorenja na ekranu, preporučujući da se zaustavite i napravite pauzu kada ste umorni. Na kraju, senzori od 360 stepeni pružaju pogled iz drona kako bi se izbegle prepreke prilikom parkiranja ili obavljanja složenih manevara.

 

rsz_new_500_hb_27.jpg 

rsz_new_500_hb_35.jpg rsz_new_500_hb_28.jpg

 

Model 500 ''la Prima'' hečbek dolazi sa novim UConnect5 sistemom za informisanje i zabavu kao standardnim delom opreme: TFT ekran od 7 inča, DAB Radio, navigacija sa ekranom na dodir dijagonale 10.25 inča, bežični CarPlay/Android Auto, i nudi povezane usluge preko ''UConnect Box'' uređaja i paket usluga ''UConnect Services''.

Treća generacija modela 500 je prvi model FCA grupe opremljen petom generacijom UConnect5 sistema za zabavu i informisanje, koji predstavlja povezanu platformu dizajniranu za budućnost, dostupnu sa ekranom osetljivim na dodir od 10.25 inča. Razvijen sa idejom da kupcima omogući jednostavno i praktično korisničko iskustvo, FCA koristi lak, intuitivan i prilagodljiv Android Auto operativni sistem. Na primer, pomoću vidžeta možete da konfigurišete prikaz funkcija i aplikacija. Apple CarPlay je već dostupan u bežičnom režimu. Sistem je takođe spreman da ponudi istu funkciju za Android Auto. Ukratko, novi model 500 nudi integraciju sa vašim pametnim telefonom, ekranom osetljivim na dodir visoke rezolucije, horizontalnim faktorom oblika koji se savršeno uklapa u komandnu tablu automobila, u skladu sa linijama i dizajniran u skladu sa kriterijumima za otklanjanje ometanja vozača.

 

rsz_new_500_hb_26.jpg rsz_new_500_hb_38.jpg rsz_new_500_hb_37.jpg

 

Kada se poveže sa sistemom „UConnect Box“, UConnect 5 omogućava funkciju hitnog poziva u slučaju potrebe (''ecall'') u odobrenim novim modelima, i nudi kupcima mnoštvo inovativnih usluga povezanosti:

- My Assistant: sistem pomoći koji povezuje kupca sa operaterom kako bi zatražio geolociranu pomoć na putu u slučaju kvara i da dobije podršku za rešavanje bilo kakvih tehničkih problema vezanih za automobil. Kupci će dobijati mesečni izveštaj e-poštom kao deo paketa My Assistant, u kojem mogu da provere trenutnu upotrebu i stanje automobila.
- My Remote: putem mobilne aplikacije na svojim pametnim telefonima kupci mogu zakazati punjenje vozila u najpovoljnijim terminima, pronaći tačnu lokaciju automobila, zaključati i otključati vrata, uključiti i isključiti svetla, programirati klima uređaj i podesiti upozorenja tokom vožnje na osnovu brzine i položaja vozila.
- My Car: da proverite stanje i status vašeg automobila sa pametnog telefona i proverite nivo punjenja baterije, pritisak u gumama, kilometražu i raspored servisiranja.
- My Navigation: putem mobilne aplikacije na vašem pametnom telefonu možete da pošaljete svoje odredište navigacionom sistemu automobila, pronađete rutu i proverite uslove u saobraćaju, vremenske prilike i brzinu. Takođe možete videti mesta za punjenje koje se nalaze u blizini automobila, sa vizuelnim lokacijama na mapi mesta do kojih možete doći na osnovu vašeg trenutnog nivoa napunjenosti baterije. Mape će uvek biti ažurirane i to u toku vožnje.
- My eCharge: za upravljanje svim sesijama punjenja, bilo na javnim punionicama - koje se takođe mogu rezervisati i platiti, ili preko vašeg „Wallbox“ uređaja kod kuće.
- My Wi-Fi: pravo čvorište koje istovremeno povezuje do osam elektronskih uređaja u 4G mrežu, baš kao kod kuće. Sa My Wi-Fi funkcijom, možete komunicirati sa svojim automobilom koristeći tehnologiju glasovne pomoći kompanije Amazon Alexa, lidera u industriji.
- My Alert: kupci se odmah obaveštavaju u slučaju krađe njihovog automobila. Čim krađa bude potvrđena od strane policije, poseban pozivni centar pružiće podršku za preuzimanje automobila.

 

rsz_new_500_hb_36.jpg rsz_new_500_hb_25.jpg 

rsz_new_500_hb_29.jpg rsz_new_500_hb_31.jpg rsz_new_500_hb_30.jpg

 

Novi model 500 je stoga umrežen od početka: on razgovara sa vama i unutar automobila i van njega, tako da možete unapred da postavite rutu i da automobil bude klimatizovan čim uđete. Jednom kada otvorite vrata automobila, vaš pametni telefon će se povezati za manje od 5 sekundi i čak će se puniti bežično. UConnect 5 sistem sa ekranom od 10.25 inča i integrisanim navigatorom takođe se može pohvaliti sistemom interfejsa Natural Language sa naprednim prepoznavanjem glasa, tako da možete razgovarati sa autom kako biste kontrolisali njegova podešavanja, programirali klima uređaj i odabrali vašu omiljenu muziku.

 

rsz_new_500_hb_39.jpg rsz_new_500_hb_40.jpg rsz_new_500_hb_41.jpg

 

Veća pristupačnost za širu bazu kupaca

Kao i kabriolet verzija, novi 500 ''la Prima'' hečbek model će biti idealno rešenje za širu bazu kupaca, za one koji žele voziti automobil budućnosti, italijanskog stila i elegancije. Premijerno izdanje predstavlja pravu koncentraciju stila i tehnologije, direktno usmerena na ljubitelje kreativnosti i inovacija brenda Fiat, ali i na one kojima je održivost zaista bitna.

 

Novi sistem rezervacija*, za kupce koji će voziti automobil budućnosti svojim italijanskim ukusom i stilom

Kako biste mogli da budete jedan od prvih koji je otkrio novi 500 ''la Prima'' model, pravu italijansku ikonu, Fiat je pokrenuo novu inicijativu za rezervacije. Sada možete izraziti interesovanje za automobil, bez kapare, sada i za novi hečbek model i za kabriolet verziju. Ova nova internet inicijativa nastavlja uspeh prve faze, pokrenute u martu kako bi se poklopila sa zvaničnom prezentacijom Launch verzije kabrioleta. Kada se otvorila rezervacija tada, kupci su mogli uplatiti depozit kako bi rezervisali neke od prvih jedinica kabrioleta 500 ''la Prima'', koji sada više nije dostupan. Ovaj sistem je postigao ogroman uspeh, sa hiljadama zainteresovanih ljudi iz cele Evrope.

 

S obzirom na uspeh sistema za rezervacije, interesovanje za novi 500 model i želju da bude jedan od prvih koji su otkrili ovu električnu ikonu, Fiat je sada lansirao fazu dva. Još jednom, sa samo nekoliko klikova na sajtu Fiata, ali bez plaćanja depozita, potencijalni kupci mogu birati između dva tipa karoserije - hečbek ili kabriolet, odabrati boju, prijaviti se i navesti željenog zastupnika. Sistem - prvi u automobilskoj industriji - koristi vaš poštanski broj da bi identifikovao lokalne podsticaje u okolini i pruža čisto indikativnu procenu njegovog iznosa. Kupci bi zatim trebalo da provere dostupnost i količinu podsticaja u tom trenutku na sajtovima kod svojih lokalnih vlasti. Jednom kada se prilože narudžbe za novi Fiat 500, korisnici će biti jedni od prvih koje će kontaktirati zastupništvo koje su odabrali i nastaviti sa njihovim narudžbama, ako žele. Imajte na umu da izražavanje interesa ni na koji način nije obavezujuće, s obzirom da ni na koji način ne predstavlja narudžbu ili prodaju, i zato ne predstavlja postupak kupovine dobra, usluga ili druge robe, uključujući izražavanje interesa online.

 

*Usluga je dostupna samo na određenim tržištima.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 srećan rođendan!

Predstavljanje Virtual Casa 500, hrama italijanske automobilske ikone

 

rodjendan 500.jpeg

  • Fiat je pokrenuo Virtual Casa 500 kako bi proslavio 63. rođendan modela 500.
  • Virtual Casa 500 je virtuelni muzej, koji otkriva prošlost, sadašnjost i budućnost italijanskog simbola automobilizma, klik OVDE.
  • Procedura poručivanja Novog kabriolet 500 ''La Prima'' sada je otpočela.
  • Pored Novog 500, demo verzija Fiat aplikacije je takođe dostupna za daljinsko kontrolisanje sistema automobila i punjenje automobila na javnoj lokaciji ili kod kuće.

02_Virtual Casa 500_500 Vintage Vibes.jpg

 

63 godine su prošle od 4. jula 1957. godine, dana kada je Fiat svetu predstavio jedan od najomiljenijih automobila: model 500. Legendarni ''Cinquino'' odmah je postao ''brend ljubavi'', pravi društveni fenomen i ambasador za proizvode ''Made in Italy'' širom sveta. Njegov uspeh je potvrđen 2017. godine kada je Fiat 500 prve generacije - koji je narodu Italije darovao mobilnost i slobodu 50-ih godina prošlog veka - uvršten u stalnu kolekciju Muzeja moderne umetnosti (MoMA) u Njujorku, svetski poznatog hrama umetnosti i dizajna. Sa drugom generacijom iz 2007. godine Fiat 500 je postao simbol italijanske mode i stila koji je osvojio svet. Sada u 2020. godini, treća generacija, model New 500, ponovo je spreman da napravi revoluciju urbane mobilnosti u ime održivosti, uz pomoć inovacija i tehnologije. Sada, kao i tada, postoji potreba da se započne iznova, sa pozitivnom energijom koju samo italijanski stil može da donese. Šta bi bolje bilo da doprinese takvoj promeni od novog modela Fiat 500?

 

03_Virtual Casa 500_A journey through 3 generations.jpg 04_Virtual Casa 500_A story of social relevance.jpg

 

Virtual Casa 500: virtuelni muzej za proslavu rođendana ikone

Na rođendan modela 500 u Torinu, rodnom mestu prve generacije legendarnog automobila gde je sve počelo, počinju različita dešavanja. Proizvodnja modela Novog 500 počela je na potpuno renoviranim proizvodnim linijama fabrike Mirafiori, a četvrti sprat muzeja umetnosti Pinacoteca Agnelli, koji se nalazi u Lingoto kompleksu, domaćin je postavke Virtual Casa 500. To će biti Fiatovo veliko iznenađenje kako bi se obeležio ovaj simbol. 

Virtuelni muzej, u kome su izložene prošlost, sadašnjost i budućnost modela 500 je stalna postavka koju možete da pogledate pomoću vašeg pametnog telefona, računara ili tableta. U pitanju je dinamično putovanje od 50-ih godina prošlog veka do danas, koje priča priču koja pripada svima nama, baš kao i model 500.

 

04_Virtual Casa 500_A story of social relevance.jpg 05_Virtual Casa 500_Diary of an icon.jpg

 

Želimo da vas pozovemo na privatni obilazak ''Casa 500'' u zdanju Pinacoteca u Lingotu, koje će biti otvoreno na proleće 2021. godine. Promena zahteva svest o poreklu, korenima i domovini. Mirafiori je dom modela Fiat 500, ali ta fabrika je prvobitno imala sedište u Lingotu, rodnom mestu prvog modela 500, modela 500A Topolino iz 1936. godine: Pinacoteca - sa Fiatom kao glavnim partnerom i sponzorom jedino je mesto gde je proslava mogla da se održi. Veza brenda sa institucijom Pinacoteca Agnelli je stvar zajedničke istorije i vrednosti. Na kraju krajeva, i kompanija Fiat i Pinacoteca su omogućile gradu Torinu međunarodnu prepoznatljivost, dok su istovremeno bili i ambasadori Italije u svetu.

 

06_Virtual Casa 500_general view.jpg 

 

U digitalnoj sredini Virtual Casa 500 sve se odvija na klik: 11 tematskih zona - Nasleđe; Made in Italy; New 500 One offs (unikati); Dnevnik simbola; Put kroz 3 generacije; Iskustvo New 500; Priča o dizajnu 500; Priča društvene relevantnosti; Budućnost počinje ovde; Starinski šarm modela 500; Otvoreni za promene - povešće posetioce na uzbudljivo putovanje kroz svet modela 500, budeći sećanja, snove i osećanja.

 

07_Virtual Casa 500_Made of Italy.jpg

 

Prva oblast, koja se fokurisa na industrijsko i kulturno nasleđe modela Fiat 500, pruža svedočanstvo o tome kako je vanvremenska pop ikona tumačila potrebe tri generacije: narodni 500 iz 1957. godine, individualistički model iz 2007. i električna verzijia iz 2020. godine. Putovanje koje je počelo u Torinu 1957. i koje će osvojiti svet. Put kroz tri generacije automobila, dela nadarenih vizionara i njihove genijalnosti, takođe se može iskusiti kroz simbole italijanskog dizajna izložene u zoni Made of Italy. Ovi eksponati, među kojima je i Fiat 500, nadmašili su pravila dizajna i promenili percepciju ljudi. Istorijska zona takođe obuhvata multimedijalni album uspomena, sa obiljem sadržaja - intervjua, reklama, događaja i  nagrada - koji su model Fiat 500 učinili svetskom zvezdom. Kolekcija skica i slika koja se ne sme propustiti prikazuje evoluciju dizajna i kreativne avanture koje su udahnule život u Fiatov mali automobil. Onda dolazimo u oblast posvećenu modelu New 500: pravoj zvezdi ovog događaja, simbolu italijanske kulture, koji možete do detalja da otkrijete u 3D iskustvu. Najharizmatičniji gradski automobil biće predstavljen posetiocima sa demonstracijom svoje električne i emotivne snage, u službi održivosti životne sredine. Oblast posvećena unikatima (One-offs) predstaviće tri ekskluzivne interpretacije modela New 500 u izradi kompanija Armani, Bvlgari i Kartell: vanvremena remek-dela koja karakterišu umeće i održivost. Na kraju ovog neverovatnog putovanja, odmorite se u ''Zoni za kuliranje'', mestu za odmor, ispod plafonskog prikaza koji prikazuje ogromno nebo obasjano zvezdama: New 500 doprinosi tome da nebo svakog grada bude čistije i mirnije.

 

09_Virtual Casa 500_New 500 One-offs.jpg 08_Virtual Casa 500_New 500 experience.jpg

 

Proces poručivanja kabriolet New 500 ''La Prima'' je sada otvoren

Svakako to nije sve kada su u pitanju rođendanska iznenađenja. Od danas, 4. jula 2020. godine počinje procedura poručivanja kabriolet New 500 ''La Prima'' kod ovlašćenih distributera. Ovaj model predstavljen je u Milanu 4. marta, u obliku numerisane Launch Edition verzije, dok je 8. juna održana prezentacija New 500 ''La Prima'' hečbeka, dostupnog online za rezervacije, zajedno sa kabriolet verzijom. Kupce koji su rezervisali ograničenu seriju kabrioleta New 500 ''La Prima'' - koja je rasprodata za tili čas - kontaktiraće direktno ovlašćeni distributeri koje su odabrali kako bi započeli proces u kom menjaju svoju on line poslatu zainteresovanost za ovaj model u pravu porudžbinu samog automobila. Svi su pozvani da posete dilerstva kako bi započeli proces poručivanja Novog 500 kabrioleta i ako nisu napravili unapred online rezervaciju.

 

10_Virtual Casa 500_Open For Change.jpg 12_Virtual Casa 500_The legacy.jpg

 

Osobine kabrioleta New 500 ''La Prima''

New 500 ''La Prima'' kabriolet je prvi kabriolet sa četiri sedišta i nula CO2 emisije: potpuno otvoren, potpuno električan, potpuno tih. Kao simbol italijanske kulture, morao je ponovo da se rodi kako bi oslobodio sav svoj šarm. Očigledno je da je u pitanju model 500, i kao takav ne može a da ne otelotvori stil i pažnju na detalje. Počevši od Fiat Monogram Soft Top krova, preko različitih dostupnih boja - Mineral Grey (metalik), koji podseća na Zemlju; Ocean Green (sjajan), koji predstavlja more; i Celestial Blue (troslojni), kao omaž nebu - pa sve do LED prednjih svetala, presvlaka od eko-kože, 17-inčnih točkova sečenih dijamantom, hromiranih detalja na prozorima i bočnim panelima, i brzim punjačem od 85 kW, sve u okviru standardnog paketa opreme.

 

Što se tiče opreme, ''La Prima'' je dostupna sa nekim od najnaprednijih dostupnim ADAS sistemima, takođe u okviru standardne ponude:

  • Pametni, adaptivnim tempomatom (iACC) i Lane Centering
  • Traffic Sign Recognition (centriranje trake i prepoznavanje saobraćajnih znakova),
  • autonomnom kočnicom (Autonomous Emergency Brake) za hitne slučajeve sa prepoznavanjem pešaka i biciklista,
  • pametnim asistentom za brzinu (Intelligent Speed Assistant)
  • Dodali smo još više tehnologije, koja uključuje i:
  • Lane Control sistemom za kontrolu traka
  • zadnjom kamerom visoke rezolucije
  • automatskim senzorima za pomrčinu i bljeskove
  • hitnim pozivima
  • elektronskom parking kočnicom

11_Virtual Casa 500_The Future Starts Here.jpg

 

Nova 500 ''La Prima'' kabriolet opremljen je sistemom za autonomnu vožnju nivoa 2 - prvi put u segmentu gradskih automobila, a sadrži i novi UConnect 5 sistem za informacije i zabavu: 7-inčni TFT displej, 10.25-inčni NAV ekran osetljiv na dodir, DAB Radio, bežični CarPlay / Android Auto, sa Uconnect Box instaliranim u okviru standardnog paketa, kako bi se omogućio paket inovativnih, povezanih Uconnect Services  usluga - koje će imati svoj debi u New 500 ''La Prima'' kabrioletu - uključujući bežično ažuriranje mapa i mogućnost interakcije s vašim automobilom pomoću Amazon Alexa tehnologije glasovne asistencije.

 13_FIAT app (1).png

Svet aplikacija za potpuno iskustvo sa Novim 500

Fiatov automobil budućnosti nije samo električni gradski automobil, već je i neverovatno tehnološki napredan i povezan automobil. Još jedan novi element: čitavu familiju aplikacija koju možete da preuzmete na vašem pametnom telefonu radi potpunog iskustva sa New 500. Namera inženjera Fiata je bila da se napravi paket povezanih aplikacija na jednoj platformi - Fiat app - sa jedinim pristupom u vidu FCA korisničkog imena. Cilj je da Novi 500 može da ponudi ispunjenje zahteva kupaca na praktičniji način i u svim okolnostima: punjenje kod kuće i na javnim lokacijama, inovativna rešenja u automobilu, kao i daljinsko kontrolisanje sistema automobila. 

 

14_FIAT app (2).jpg 15_FIAT app (3).jpg

 

Fiat applikacija

Fiat applikacija je neodvojivi saputnik modela New 500. Ova aplikacija je dostupna u demo verziji na Apple App Store i Google Play Store, i pruža vam mogućnost daljinske kontrole nad vašim 500: možete da proverite status punjenja, otvarate i zatvarate vrata, i uključite svetla i klimatizaciju. Možete da pretražite obližnja javna mesta za punjenje, i upravljate održavanjem automobila. Ako je potrebno ili ako dođe do opasnosti, automobil može odmah da spoji vozača sa operaterom kako bi se poslale hitne službe. Koristeći funkciju My Navigation možete i da planirate svoje putovanje veče pre puta, i pošaljete plan u svoj 500, i biće spreman za upotrebu sledećeg jutra. Što je još bolje, kada se prvi put prijavite na Fiat aplikaciju, bićete preusmereni na App Store prodavnicu kako biste mogli da uživate u punom iskustvu sa aplikacijama My easy Charge i My easyWallbox.

 

16_FIAT app (4).jpg 17_FIAT app (5).jpg

 

My easy Charge

Sa aplikacijom My easy Charge možete da pristupite stanicama za punjenje na javnim mestima na 150.000 lokacija u Evropi, zahvaljujući Fiatovom partnerstvu sa kompanijom Digital Charging Solutions (DCS), najvećom javnom mrežom za punjenje u Evropskoj uniji. Uz pomoć My easy Charge, možete odmah da identifikujete najbliže mesto za punjenje, proverite da li je dostupno, počnete proces punjenja i platite. Kada kupite 500 ''La Prima'' kabriolet ili hečbek, prva tri meseca pretplate na My easy Charge biće plaćena u okviru cene automobila.

 

My easyWallbox

My easyWallbox je aplikacija izrađena kako biste daljinski upravljali punjenjem kod kuće, aplikacija koja će uskoro biti dostupna u vašoj app Store. Umesto povezivanja na običnu utičnicu za punjenje, možete da punite svoj 500 brže pomoću wallbox uređaja, i iskoristite periode kada struja košta manje. Zbog praktičnosti za kupce, FCA tim za električnu mobilnost udružio se sa dva vodeća energetska sistema u Evropi, ENGIE i ENEL X kako bi ponudio wallbox uređaje New 500 brenda - easyWallbox koji proizvodi ENGIE EPS, i dva povezana wallbox uređaja, jedan koji proizvodi ENGIE Group (EVBOX), i drugi koji proizvodi ENEL X - koji omogućavaju praktična i efikasna rešenja za punjenje kod kuće. Naprimer, možete da podesite tajmer da punjenje vašeg automobila počne u ponoć, kada su cene struje niže, a da prestane u 5 ujutru kada se završava vreme kada je struja najjeftinija. Takođe, možete da pratite koliko struje se koristi kako biste brzo i efikasno proverili svoje troškove.

 

potpis.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brendirane maske i ekološki Fiat 500e za predsednika Italije

 

fiat 500e maska02.jpg

 

Električna verzija Fiata 500, koja je počela da se prodaje prošlog meseca u Italiji, još uvek prolazi kao ''vruća'' vest, pre svega zbog izostanka onih pravih uživo promocija širom Starog kontinenta. Bar za ''obične'' ljude i pripadnike automobilske sedme sile. Kako pišu Vrele Gume, zato su ovih dana članovi borda direktora FCA grupacije predstavili novi 100% ekološki Fiat 500e ni manje ni više nego predsedniku i premijeru Repubike Italije, Serđu Matarelu i Đuzepeu Konteu, i to uživo.

 

fiat 500e maska03.jpg fiat 500e maska04.jpg fiat 500e maska05.jpg fiat 500e maska06.jpg

 

Prezentacija je očigledno protekla u prijateljskoj atmosferi, uz razgovor na temu zajedničkih napora države Italije i Fiata da Apeninsko poluostrvo postane tehnička i proizvođačka supersila na planu električnih vozila, kako prenose iz Fiata, koliko god to izgledalo nerealno u svetlu pandemijske krize i znajući vrlo diskutabilne kapacitete i sposobnosti date grupacije.

 

fiat 500e maska01.jpg

 

U sklopu globlane inicijative za poštovanje mera prevencije protiv širenja korona virusa, predstavnici grupacije FCA, kao i italijanski zvaničnici, sa ponosom su nosili brendirane ''antikovid'' maske marke Fiat. Predsednik i premijer Italije uverili su se u potencijale potpuno električnog Fiata 500e vozeći nekoliko krugova na zatvorenom platou zvaničene rezidencije. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Direktor Fiata za EMEA region ponovo odgovara na pitanja

 

...u razgovoru posvećenom novom Fiatu 500:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...