Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500 / Fiat 500e

Recommended Posts

500X je klasa T-Roca...

 

 

Što se tiče električnog 500. Osim na što je na novoj platformi sa njim će debitirati i novi infotainment na Androidu. Interno se naziva Harman R1. Pogonit će ga Intel Atom procesor za automobile izrađen u 14 nm procesu. Ovaj infotainment donosi i OTA nadogradnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Abart 595 Pista, stvoren za mlade vozače

 

190911_Abarth_595-Pista_07.jpg
 

  • Novi Abart 595 Pista, posebna verzija posvećena mladim fanovima „Škorpiona“, još je snažniji i razvija 165 KS.
  • Nova mat siva boja, novi zeleni detalji i nova sedišta s novim presvlakama nalaze se unutra.
  • Vrhunska poveznost sa Uconnect HD ekranom od 7 inča, koji ima postavljenu platformu Apple CarPlay kompatibilan sa platformom Android Auto.
  • Abarth Telemetry sistem je integrisan kako bi se merile performanse.
  • 595 Pista stiže sa inovativnim planom komunikacije „Pratite Škorpiona“, sa animacijom slavnog znaka Škorpiona.
  • Oprema i cene razlikuju se od zemlje do zemlje, a tekst koji sledi pruža podatke koji su zajednički za sva tržišta. 

Posebna verzija modela Abart 595 Pista je restilizovana. Fokusirana na performanse kao i uvek, posvećena je mlađim fanovima ''Škorpiona''. Model 595 Pista je još snažniji. Pored novog motora i
turbine Garett koji proizvode 165 KS, opremljen je i čuvenim izduvnim sistemom Record Monza Active i zadnjim vešanjem marke Koni sa tehnologijom FSD (Frequency Selective Damping) koja poboljšava
performanse u vožnji pružajući bolje prianjanje na put, kontrolu i stabilnost i bezbednost. Novi, izraženo veći sistem za turbo ubrizgavanje Garett sa odnosom geometrijske kompresije smanjenim sa 9.8:1 na 9:1 optimizuje temperaturu u komori za sagorevanje uz jednaki pritisak, i omogućava da se maksimalan obrtni momenat (230 Nm) dostigne pri nižem broju rpm (konkretno 2.250), dok se maksimalna snaga proizvodi pri maksimalnom broju obrtaja. Ovo donosi pogodnost u pogledu maksimalne brzine (218 km/h) i pre svega, poboljšava ubrzanje. U petoj brzini novi model Pista ubrzava od 80 do 120 km/h za 7.8 sekundi.

 

190911_Abarth_595-Pista_01.jpg190911_Abarth_595-Pista_02.jpg190911_Abarth_595-Pista_03.jpg190911_Abarth_595-Pista_04.jpg

 

Model 595 Pista opremljen je svom standardnom opremom potrebnom kako bi vožnja bila uzbudljiva i prijatna, tipična za automobile sa oznakom ''Škorpiona''. Primera radi, ima trkački volan sa zasečenim donjim delom i oznakom za centriranje na vrhu volana, što je posebno korisno za sportsku vožnju, kao i uz pomoć funkcije ''Sport'' koja podešava maksimalni obrtni momenat, podešavanja servo skretanja i prigušnice. Sistem kočnica je specifičan za brend Abarth i obezbeđuje maksimalnu bezbednost pomoću ventilirajućih diskova od 284 mm napred i od 240 mm pozadi. Nova Pista takođe poseduje petobrzinski automatski prenos sa ručicama na volanu.

 

190911_Abarth_595-Pista_05.jpg190911_Abarth_595-Pista_06.jpg190911_Abarth_595-Pista_08.jpg190911_Abarth_595-Pista_09.jpg


Nova boja i detalji koji odišu adrenalinom
Dostupne boje novog modela Abarth 595 Pista su Matte Grey, Record Grey, Campovolo Grey, Scorpione Black, Podio Blue, Gara White, Abarth Red, Modena Yellow i Adrenalina Green. Spolja, potpuno novi set Adrenaline Kit sadrži zelene detalje na umecima prednjeg i zadnjeg branika i bočnim retrovizorima. Ukrasi na ratkapnama su takođe zeleni. Unutra se ističu presvlake sa dijamantskim šarama na standardnim sportskim sedištima, ili sa pravim trkačkim izgledom na sedištima Sabelt 70 kasnije dostupna po narudžbini.

 
190911_Abarth_595-Pista_10.jpg190911_Abarth_595-Pista_17.jpg190911_Abarth_595-Pista_18.jpg

 

Uvek povezan, čak i na stazi
S obzirom da je namenjen mladim vozačima, automobil, naravno, sadrži najveći nivo povezanosti radi boljih performansi. Opremljen je sistemima Apple CarPlay i Google Android Auto sa Uconnect HD ekranom od 7 inča, navigacijom, i digitalnim radio aparatom DAB. Sistem za informacije i zabavu ima HD ekran, kao i Abarth Telemtry, integrisanu aplikaciju stvorenu za merenje performansi.

 

190911_Abarth_595-Pista_22.jpg190911_Abarth_595-Pista_23.jpg190911_Abarth_595-Pista_29.jpg

190911_Abarth_595-Pista_25.jpg190911_Abarth_595-Pista_26.jpg190911_Abarth_595-Pista_27.jpg190911_Abarth_595-Pista_28.jpg

 

''Pratite Škorpiona'', inovativan pristup na društvenim mrežama
''Pratite Škorpiona'' takođe će imati svoj debi sa modelom Abarth 595 Pista. Novi komunikacioni projekat obuhvatiće animaciju logoa brenda kako bi obuhvatio sve pojedinosti ovog brenda, karaktera brenda Abarth, i koristiće se za vrlo posebne prilike kroz posebna izdanja. Logoi će se pojaviti na nalozima na FB-u, Instagramu i Tviteru kako bi se identifikovali razni sadržaji, entuzijazam prema brendu, performanse, trkanje, novosti, inovacije, tehnologija i informacije i zabava. Nadalje, jedinstvena kreativnost biće upotrebljena da se obeleže važni datumi na Abarth kalendaru od septembra do decembra, svakog meseca. Novi projekat savršeno ispoljava dinamičnost brenda kroz originalnu kreativnu ideju koja će zapaliti društvene mreže kako bi Abarth zajednica uvek bila u toku sa vestima na zabavan način.

 

190911_Abarth_595-Pista_30.jpg190911_Abarth_595-Pista_31.jpg190911_Abarth_595-Pista_32.jpg

190911_Abarth_595-Pista_24.jpg190911_Abarth_595-Pista_33.jpg190911_Abarth_595-Pista_34.jpg

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Abarth 595 Competizione vs Mini John Cooper Works

 

Oba pružaju odličnu zabavu, ''divlji'' karakter. Oni možda nisu ultimativni mali hothatch automobili jer postoje neki drugi koji su praktičniji, ali ovaj Abarth i Mini nude jedinstvene karakteristike. Mini JCW ima veliki 2.0 turbo benzinac sa obiljem snage (227 konja) i sofisticiranom šasijom koja treba da se izbori sa njim. Sa druge strane Abarth ima manji turbo benzinac sa nekih 50-tak konja manje od Minija, ali je lakši auto, pa tako na kraju imamo sasvim uporedive performanse ova dva auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Abarth 695 70° Anniversario je neprikosnovena zvezda na Danima Abarta 2019

  • Novo posebno izdanje modela Abarth 695 70°Anniversario, koji će biti proizveden u 1949 primerka, predstavljeno je na Danima Abartha 2019, najvećem okupljanju ljubitelja ''Škorpiona'' u Evropi.
  • Novi ''Spoiler ad Assetto Variabile'' zadnji spojler - testiran u FCA aerodinamičkom tunelu - premijerno je postavljen na novom 695 70°Anniversario, poboljšavajući prianjanje na različitim stazama i stabilnost vozila pri velikim brzinama.
  • Pored izlaska novog Abarth modela, tu je i primamljivi promotivni snimak koji slavi vanvremenski duh osnivača kroz istoriju brenda i najnovije inovacije u kolekciji ''70th Anniversary''.

Abarth 695 70° Anniversario.jpg

 

Novo ograničeno izdanje posvećeno je ljubiteljima „Škorpiona“ predstavljeno na Danima Abartha 2019, najvećem evropskom okupljanju ljubitelja Abartha u futurističkoj četvrti grada Milana po imenu MIND (Milan Innovation District). Ovo uzbudljivo iznenađenje za veliki broj učesnika okupljenih u novom Parku nauke, znanja i inovacija slavi prvih 70 godina auto-legende. Novi Abarth 695 70° Anniversario je opremljen novim zadnjim spojlerom - ''Spoiler ad Assetto Variabile'', koji je rezultat truda Abarth inženjera i testiranja u FCA aerodinamičkom tunelu u Orbasanu (Torino), koji služi za unapređivanje aerodinamike automobila. Ovaj spojler povećava prianjanje na brzim i različitim stazama, i stabilnost pri velikim brzinama. Ukratko, on poboljšava performanse.

 

191004_Abarth_Nuova-695_02.jpg191004_Abarth_Nuova-695_03.jpg191004_Abarth_Nuova-695_04.jpg

 

Novi ''Spoiler ad Assetto Variabile'' je zato omaž konceptu performansi osnivača, koji je išao daleko u potrazi za čistom snagom, maksimalnom brzinom i ubrzanjem. Karlo Abart težio je sveobuhvatnim performansama i fokusirao se na potragu za inovativnim tehničkim rešenjima i njihov razvoj. Upravo to stalno istraživanje ga je proslavilo kao jednog od pionira i vizionara u oblasti tjuninga.

 

191004_Abarth_Nuova-695_05.jpg191004_Abarth_Nuova-695_06.jpg191004_Abarth_Nuova-695_07.jpg

 

Novi Abarth 695 70° Anniversario
Namenjen kolekcionarima kao i ljubiteljima sportskog stila i performansi bez kompromisa, Abarth 695 70° Anniversario ima impresivan zadnji spojler koji je direktan spoj sa svetom moto-sporta i legendarnom trkačkom istorijom brenda sa znakom škorpiona. Spojler se može ručno podešavati baš kao u trkama, gde se neretko može videti kako mehaničari u pit stopu podešavaju ugao spojlera kako bi omogućili vozaču da prilagodi ponašanje automobila stazi. Kod modela Abarth 695 70° Anniversario, ''Spoiler ad Assetto Variabile'' se može podesiti u 12 pozicija sa uglom od 0° do 60°.

 

191004_Abarth_Nuova-695_08.jpg191004_Abarth_Nuova-695_09.jpg191004_Abarth_Nuova-695_10.jpg191004_Abarth_Nuova-695_11.jpg

 

U maksimalnom nagibu, nagnuto poziciji od 60°, spojler povećava aerodinamičko opterećenje za do 42 kilograma pri brzini od 200 km/h. Ovo obezbeđuje odličnu dinamiku pri vožnji i veću stabilnost pri velikim brzinama, posebno na brzim stazama sa mešovitim nivoima prianjanja. Praktičan primer je legendarni odeljak Curvone na Vallelunga stazi, gde ''Spoiler ad Assetto Variabile'' omogućava vozaču da umanji korekcije skretanja za skoro 40%.

 

191004_Abarth_Nuova-695_12.jpg191004_Abarth_Nuova-695_13.jpg191004_Abarth_Nuova-695_14.jpg191004_Abarth_Nuova-695_16.jpg

 

Kako bi se postigao takav tehnički nivo, novi Abarth 695 70° Anniversario testiran je u aerodinamičkom tunelu pune veličine u Orbasanu, južno od Torina, gde kompanija FCA testira svoja vozila. Sagrađen sedamdesetih godina prošlog veka i konstantno unapređivan najnovijim tehnologijama, ovaj centar je jedan od retkih u Evropi, i jedini u Italiji, koji omogućava testiranje u potpunosti i pri velikim brzinama vazduha (od 210 km/h). Cilj je, dakle, da se optimizuje aerodinamika svakog modela koji se proizvede simuliranjem kretanja automobila u odnosu na vetar, kao kada se vozi u stvarnom okruženju. Upravo u ovom centru izvrsnosti je razvijen i ''Spoiler ad Assetto Variabile'' za model Abarth 695 70° Anniversario i testiran je u svim mogućim konfiguracijama i sa različitim podešavanjima, brzinama i uglovima.

 

191004_Abarth_Nuova-695_17.jpg191004_Abarth_Nuova-695_18.jpg191004_Abarth_Nuova-695_20.jpg191004_Abarth_Nuova-695_21.jpg

191004_Abarth_Nuova-695_22.jpg191004_Abarth_Nuova-695_24.jpg191004_Abarth_Nuova-695_25.jpg191004_Abarth_Nuova-695_26.jpg

 

Izgled novog Abarth 695 70° Anniversario dalje karakterišu klasični stilski detalji iz prošlosti i sadašnjosti, kao što je Record Monza aktivni izduvni sistem sa prepoznatljivim zvukom, nova Monza 1958. zelena boja (omaž boji prvog 500 Abarth modela koji je oborio šest međunarodnih rekorda u Monci te godine), mnogobrojni Campovolo sivi detalji, ukljućujući ''Spoiler ad Assetto Variabile'', dodatke za karoseriju, prednje i zadnje spojlere i poklopce retrovizora. Ista boja je iskorišćena za nalepnice škorpiona na haubi i nalepnicu šare trkačke zastave na krovu koja naglašava sportski izgled. SuperSport alu-felne od 17 inča i poznata jarko crvena Brembo kočiona klešta su takođe deo standardnog paketa. Detaljnije, moćni sistem za kočenje uključuje Brembo kočnice sa aluminijumskim kočionim kleštima sa četiri klipa i diskovima od 305mm napred i 240mm pozadi, i jedni i drugi sa sopstvenom ventilacijom.

 

191004_Abarth_Nuova-695_27.jpg191004_Abarth_Nuova-695_28.jpg191004_Abarth_Nuova-695_29.jpg191004_Abarth_Nuova-695_30.jpg

191004_Abarth_Nuova-695_32.jpg191004_Abarth_Nuova-695_33.jpg191004_Abarth_Nuova-695_35.jpg191004_Abarth_Nuova-695_36.jpg

 

Isti sportski duh može se pronaći u kokpitu sa novim, ekskluzivnim ''Sabelt Tricolore'' sedištima izrađenim posebno za ovo izdanje. Slavna trkačka prošlost brenda je takođe proslavljena značkama na automobilu, u stilu pršlog vremena i sa tradicionalnim emblemom škorpiona, koji predstavlja nepogrešiv omaž nasledstvu jednog od najpoznatijih italijanskih brendova na svetu. U kokpitu je tablica sa brojem za svaki od 1949 modela koji će biti proizvedeni, što čini svaki model 695 70° Anniversario autentičnim automobilom za kolekcionare.

 

191004_Abarth_Nuova-695_40.jpg191004_Abarth_Nuova-695_37.jpg

191004_Abarth_Nuova-695_38.jpg191004_Abarth_Nuova-695_39.jpg191004_Abarth_Nuova-695_41.jpg

 

Novi 695 70° Anniversario opremljen je najmoćnijim motorom u liniji. Motor 1.4 litra sa turbinom isporučuje 180 KS i obrtni momenat od 250 Nm pri 3000 rpm sa maksimalnom brzinom od 225 km/h (sa spojlerom pod uglom od 0°) i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 6.7 sekundi. Ukratko, 695 70° Anniversario je savršena kombinacija performansi motora i aerodinamičnosti. Razmišljajući o sportskim korisnicima, ne fali mu povezanosti. Apple CarPlay i Google Android Auto sa Uconnect7 HD sistemom su standardni deo opreme, sa DAB digitalnim radiom i navigacionim sistemom. Sistem za informacije i zabavu ima HD ekran kao i Abarth Telemtry (integrisanu aplikaciju stvorenu da meri performanse). Standardnu opremu kompletiraju automatska klimatizacija, DRL, LED svetla za maglu i posebni tepisi.
 

potpis.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession video: Proba Abarth 595 Esseesse

 

Ima isti 1.4 Turbo sa 180 konja i 250 Nm kao i 595 Competizione, ali i par razlika:

Koni amorte napred i pozadi, ''limited slip'' diferencijal, Sabelt sedišta u čast 70 godina Abarth-a, Akrapovič izduv, bele alufelne SuperSport 17-ce. Ovako mali auto hvata ''stotku'' za 6.7 sekundi i ide sve do 225 Km/h čiji je utisak dodatno pojačan u ovako malom autu: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili video: Test Fiat 500

 

Provozali smo Fiat 500 sa 1.2 benzinskim motorom i proveravali njegovu praktičnost u gradskoj vožnji. Iako je već dugo prisutan na tržištu, Fiatov legendarni model i dalje pleni pažnju svojim izgledom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Abarth 695 70° Anniversario - istražite ga pomoću virtuelne realnosti

 

Abarth App 695.jpg

 

Povodom rođendana osnivača Karla Abarta (Carlo Abarth), brend Abarth je na tržište lansirao novu aplikaciju - Abarth AR 695 - koja oživljava novi model Abarth 695 70° Anniversario u VR. Aplikacija koja poziva korisnike da se dive 3D modelu ekskluzivne, ograničene serije u visokoj rezoluciji i u razmeri 1:1.

 

Na dan rođendana njegovog osnivača Karla Abarta brend sa značkom škorpiona obelodanio je novu aplikaciju ''Abarth AR 695''. Putem tehnologije virtuelne realnosti aplikacija omogućava korisnicima da se udube u razgledanje ovog ekskluzivnog automobila ograničene serije, spolja i iznutra, kojim se obeležava proslava Abartove godišnjice, otkrivajući novi spojler - ''Assetto Variabile''. Aplikacija je dostupna na tržištima EMEA regiona i može se skinuti direktno na uređaje sa Google Play Store ili Apple Store što je još jedna novina koja potvrđuje povezanost brenda Abarth sa današnjim tehnološkim trendovima. ''Abarth AR'' predstavlja evoluciju proizvodnih kataloga iz prošlosti, omogućavajući lakši pregled i trenutno ažuriranje i nudi neverovatno digitalno iskustvo unutar novog modela Abarth 695 70° Anniversario.

 

Razmera 1:1

Pogledajmo je detaljnije: nova aplikacija ''Abarth AR 695'' pruža korisnicima prikaz verzije automobila u prirodnoj veličini bilo gde. Sve što treba da urade jeste da oiviče veći prostor kamerom uređaja kako bi pozicionirali 3D model u razmeri 1:1, u nekom kontekstu i u proporcionalno okruženju. Korisnici će imati priliku da se kreću oko automobila posmatrajući ga u 360°. Moći će da otvore vrata automobila i istraže unutrašnjost, pokreću novi zadnji spojler ''Assetto Variabile'', zatrube i ubrzaju kako bi čuli urlik najmoćnijeg motora u ponudi: 1.4 l turbo motora sa 180 ks i 250 Nm obrtnog momenta.

 

Neverovatni detalji i kvalitet slike su toliko ubedljivi da korisnici veruju da stoje pored modela Abarth 695 70° Anniversario, izvanrednog i posebnog automobila koji slavi 70. godišnjicu brenda Abarth. Ovo je omaž inventivnosti osnivača Karla Abarta koji je prvi shvatio potencijal unapređenja tehnike na običnim komercijalnim automobilima. Pored ovog magičnog efekta, aplikacija ''Abarth AR 695'' takođe omogućava korisnicima da naprave personalizovane fotografije postavljene pored virtuelnog automobila koji je postavljen gde oni to žele i da ih dele sa prijateljima preko svojih profila na društvenim mrežama. Ne treba zaboraviti da nova aplikacija ''Abarth AR 695'' nastavlja put koji je ovaj brend započeo 2017. godine, pri čemu je AR aplikacija namenjena modelu ''Abarth 124 spider''. Abarth je bio prvi FCA brend koji je predložio takvu digitalnu novinu, čiji je uspeh demonstriran sa preko 4.000 preuzimanja i više od 150.000 interakcija u Apple Store prodavnici.

 

''Pratite Škorpiona''

Novi animirani logo biće dodat kolekciji u okviru sprovođenja komunikacionog projekta ''Pratite Škorpiona''. Ovaj prikaz izuzetne kreativnosti proslaviće jedan od najvažnijih događaja u kalendaru brenda Abarth: rođenje njegovog osnivača Karla Abarta. Za ovu priliku, izrađen je animirani prikaz sa stilizovanim horoskopskim znakom škorpiona, istorijskog simbola brenda. Spoljni okvir logoa oživljava na pozadinskoj zvezdanoj noći koja se pojavljuje kako bi osvetlila štit, dok snažan zvučni efekat naglašava njegovo formiranje naglašavajući dinamični i inovativni duh brenda.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

newmotoring.jpg NewMotoring video: Test Abarth 595 Competizione

 

Abarth 595 ima 1.4 TJet motor, ali sa različitim brojem konja zavisno od verzije. Ova Competizione varijanta ima 180 konja i ubrzava do stotke za 6.8 sekundi, plus ima posebno ''Sport'' dugme koje dodatno pojača osetljivost gasa i volana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U francuskom cjeniku Fiata 500 dostupan novi 1.0 70 KS BSG 12V motor. Emisija CO2 90 g/km. Po istom cjeniku stari 1.2 69 KS je na 114 g/km. U Francuskoj je 1000 eura jeftiniji sa novim motorom jeftiniji. Ne znam je li to ima veze sa emisijom CO2.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je novi 1.0 GSE N3, 3 cilindra. Nažalost dosta manji moment nego u Brazilu. Vjerojatno je tamo veća kompresija radi etanola. I izgleda da su stavili manualni mjenjač sa 6 brzina.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, N.N. said:

Nažalost dosta manji moment nego u Brazilu.

Znas li mozda tacno koliko manje? N3 Brazilac se bese vrti na nesto oko 100 Njutna?

Evropski T3 je na 190 Njutna, to se secam :) , ali je to vec druga prica. 

1 hour ago, N.N. said:

BSG 12V

Belt Starter Generator koji radi na 12V ili nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

90 Nm na 3250 Nm. :(
To su maleni automobili, da su mogli navući na tih 102 na 3250 o/min bilo bi zadovoljavajuće.

Ali mišljenja sam da je općenito 1.0 atmo motor danas malo. Ajde da je 1.1 ili 1.2. 

 

 

Da, Belt Starter Generator. Koliko znam da je i jedini motor gdje ćemo viđati BSG uz prednji pogon. Ne bi trebalo biti BSG, pa bilo to 12 ili 48 V, na drugim motorima uz prednji pogon. Po planu trebaju ići na P2 48 V sisteme. Električni motor na ulazu mjenjača. Dosta bolje rješenje, pogotovo neka koja dolaze u sljedećih par godina.

 

Ovo bi trebalo doći kod FCA vozila za otprilike godine danu. Već je očekivano za motor 1.3 turbo sa 190 KS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridni Fiat 500

 

hibridni 500 tema.jpg

 

Uskoro će debitovati hibridna verzija Fiata 500, a na internetu su ''procureli'' prvi detalji. Hibridni Fiat 500 će u osnovi imati 1.0 trocilindarski FireFly atmosferski benzinac sa 70 KS i 90 Nm uparen sa elektromotorom. Za prenos snage bi trebalo da bude zadužen 6-stepeni manuelni menjač. Prema podacima koji su procureli prosečna potrošnja hibridnog Fiata 500 će biti 3.9 l/100 km, a gradska oko 4.6. Početna cena hibridnog Fiata 500 će u Francuskoj biti 14.990 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od Toyote Prius do Mclarena P1 - ne znam ni za jedan hibridni auto sa manuelnim menjacem ! :D 

 

Petrolheadsi, ne plasite se buducnosti 'na struju'. Stize Fiat 500 1.0 + struja, sa manuelnim menjacem! :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, horvat said:

Petrolheadsi, ne plasite se buducnosti 'na struju'.

Ne plasimo se, odavno je otislo sve u q*** :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogući izgled električnog Fiata 500e

 

199349-fiat 500e 002.jpg

 

FCA je ranije ove godine i zvanično potvrdila da će novi električni Fiat 500e imati premijeru na sledećem sajmu automobila u Ženevi u martu 2020. godine. Fiat 500e će se prodavati zajedno sa postojećim modelom 500 koji će i dalje imati SUS motore, ali će u narednom periodu proći kroz vizuelno i tehničko doterivanje. Budući Fiat 500e će biti napravljen na platformi za električna vozila, a biće deo Fiatovih planova za elektrifikaciju manjih gradskih vozila. Ovakav automobil će zadržati karakterističan i prepoznatljiv izgled, ali će ispod kože biti radikalno drugačiji. Za sada nisu poznati detalji o elektormotoru i autonomiji, a ostaje i pitanje cene. Italijanski Quattroruote i Alvolante su objavili svoje nezvanične rendere kojima pokazuju kako bi mogao da izgleda 500e. Osim što će biti nešto veći, Fiat 500e će dobiti i par vrata više.

 

fiat 500 e 124566.jpg

 

500e će se proizvoditi u fabrici Mirafiori u Italiji, gde će po fabričkom saopštenju oko 1.200 ljudi biti posvećeno proizvodnji ovog modela. Ukupna vrednost investicije za projekat je oko 700 miliona evra i planirano je da proizvodnja počne tokom drugog kvartala 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 Hybrid

 

fiat 500 hibrid.jpg

 

Fiat 500, zajedno sa Fiat Pandom, je prvi gradski automobili iz FCA kompanije opremljeni novom Mild Hybrid tehnologijom. Model kombinuje 1.0 trocilindrični FireFly benzinski motor sa 51 kW/70KS, 12-voltni BSG (Belt-integrated Starter Generator) električni motor i litijumske baterije. U poređenju sa 1.2 69KS Fire motorom, Mild Hybrid vezija ima manju potrošnju goriva, i u proseku za 20 odsto manju CO2 emisiju. Prodaja Fiata 500 Hybrid počinje u februaru 2020. godine.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen električni Fiat 500e

 

fiat 500 e novi 2020.jpg

 

Fiat 500 dobija svoju električnu verziju; tačnije, naslednika. Upravo to vozilo uočeno je nedavno tokom testiranja. Sa vizuelnog aspekta vidljiva su unapređenja, a da je u pitanju električna verzija jasno je po zatvorenoj rešetki hladanjaka i nedostatku zadnjih svetala. Unutrašnjost će dobiti novu instrument tablu, upravljač i ručicu menjača. Fiat 500e trebalo bi da premijerno bude predstavljen na Salonu automobila u Ženevi početkom marta, a u prodaju dolazi već na leto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

insidelane.jpg InsideLane video: Test 2020. Abarth 595 EsseEsse

 

Abarth 595 EsseEsse je jedna od varijanti ''abartovanih'' modernih Fiata 500. U ovoj verziji 1.4 TJet ispod haube ima 180 konja, uz pomoć kojih stiže do stotke za 6.7 sekundi i ide maksimalno 225 km/h.

Odličan zvuk pojačava Akrapovič izduv, pa tako imate simfoniju pravih automobilskih zvukova dok ubrzavate ili prebacujete brzinu niže preko manuelnog menjača sa 5 brzina. Auto je težak tek malo preko 1 tone, kratak, jak, ima snažne Brembo kočnice tako da je sve to zajedno odličan recept za zabavnu vožnju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: 2020. Fiat 500 Hybrid

 

Ovo je faktički samo zagrevanje dok nam uskoro (krajem godine) ne stigne potpuno novi 500, na novoj platformi, koji će imati i potpuno električnu verziju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...