Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500 / Fiat 500e

Recommended Posts

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Fiat 500

 

Fiat 500 jedan je od najdugovečnijih i najpopularnijih gradskih šminkera, a njegovu najnoviju varijantu testirao je Neven Novak:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Abarth 500 stiže sledeće godine

 

abarth 500e.jpg

 

Električni Abarth 500 na tržište stiže 2023. godine, a to će biti prvi model visokih performansi još od Abartha 124 GT iz 2018. godine. Novi model će označiti početak Abartha kao električnog Fiatovog pododeljenja za automobile visokih performansi. Drugi modeli će takođe proći Abarthov tretman, a šef brenda Olivier Francois je za Autocar rekao da Abarth u svakom trenutku imati jedan do tri modela.

 

''Pre godinu i po dana rekao sam da neće biti teško proizvesti Abarthovu verziju električnog modela 500. Električni automobili su već sada zabavni za vožnju, a dobra vest je činjenica da već radimo na tome. Kada sve bude zvanično, stvari će se brzo razvijati. Loša vest je to što je ipak teže realizovati projekat nego što sam mislio. Ako želite da napravite pravi Abarth, to onda nije isti električni pogon. Kad dobijete snagu i obrtni moment koji želite, to nije isti pogon, isti menjač, iste kočnice. Cela stvar mora da se prilagodi'', izjavio je Francois. On je izjavio da su finalna testiranja u toku uoči zvanične potvrde dolaska automobila. ''Biće fantastičan, zvuk će biti veoma interesantan. Moći će da se izabere da li će automobil biti tih ili ne'', dodao je Francois.

 

Abarthova zajednica fanova će imati ključnu ulogu u razvoju budućih modela. ''Kada je reč o marketingu, brend je totalno drugačiji od Fiata. Abarthovi fanovi neće kupovati Fiat i obrnuto. Uključićemo zajednicu u razvoj, a društvene mreže su idealne za to'', istakao je on. Električni Fiat 500 od 0 do 100 km/h ubrzava za 9 sekundi, postiže maksimalnu brzinu od 150 km/h i ima domet od 320 km. Abarthova verzija će verovatno do stotke stizati za 7 sekundi, dok će maksimalna brzina iznositi oko 160 km/h. Ipak, domet će biti nešto manji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Fiat 500e

 

Irmscher 500e 03.jpg

 

Nemački Irmscher je najpoznatiji po tjuniranju Opelovih modela, ali njihov najnoviji projekat je doterana verzija električnog Fiata 500e.

 

Irmscher 500e 02.jpg

 

U Irmscheru su za sada pripremili set 17-inčnih desetokrakih Turbo Star alu točkova (u crnoj ili srebrnoj boji), modifikovano oslanjanje, dekorativnu grafiku na prednjem delu i bokovima (uz natpis Urban by Irmscher), kao i kožna sedišta i volan (u Brown Amaretto ili Wine Red boji). Cena za ove izmene se u kratkoj vesti ne navodi.

 

Irmscher 500e 01.jpg

 

Performanse nisu promenjene, pa je Fiat 500e i dalje na raspolaganju u verziji sa 95KS i baterijama od 24 kWh, ili sa 118KS uz baterije od 42 kWh.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simbol ''proizveden u Italiji'' Novi Fiat 500 oduševljava Zemlju izlazećeg Sunca

 

fiat 500e 01.jpeg

  • Nakon Izraela i Brazila, Novi 500 ima svoju premijeru u Japanu, nastavljajući svoje globalno putovanje.
  • Tokom konferencije za štampu, Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis, održao je govor putem video poruke iz muzeja Casa 500 u Torinu (koji možete pogledati na kraju teksta).

Predstavljanje modela Novi 500 japanskim novinarima i maloprodajnoj mreži je upravo završeno. Olivije Fransoa, CEO brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis, održao je govor putem video poruke iz Casa 500, muzeja koji priča priču o prošlosti, budućnosti, kulturi i kultnoj prirodi najvrednijeg dragulja brenda. Danas, polovina prodatih modela Fiat 500 su hibridi, a druga polovina električni: ovo je veoma jasan znak koliko je model u toku sa vremenom i u skladu sa sve održivijom i ekološkijom mobilnošću.

 

''Nakon premijera u Izraelu i Brazilu, sada je red na Japan da poželi dobrodošlicu modelu Novi 500 tokom njegove turneje van Evrope'', rekao je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga grupe Stellantis. ''Novi 500 je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi, i štaviše, u Italiji je najprodavaniji električni automobil uopšte, a u Nemačkoj najprodavaniji električni automobil nakon Tesle. Sada sa uzbuđenjem čekam da vidim kako će biti primljen u Japanu. Japansko tržište već ima preko 60.000 vozača i ljubitelja kultnog modela 500, uključujući njegovu Abarth verziju. Rastuća zajednica će sigurno ceniti 100% električnu revoluciju i moći će da ga ceni čak i u domovini hibridnih giganata''.

 

Dizajniran i napravljen u Torinu, Novi 500 je prelep, povezan, tehnološki napredan, prepoznatljivo italijanski, i zabavan za vožnju. Plus, kombinuje 100% električni motor, koji garantuje održivost i efikasnost, sa bezvremenskim italijanskim izgledom koji je rođen 1957. godine i nastavlja da očarava milione ljubitelja širom sveta. Njegov uspeh je takođe potvrđen sa 29 evropskih nagrada i od šire javnosti i od stručnjaka iz medija automobilizma, dizajna i životnog stila. U Japanu, Novi 500 je dostupan sa električnim motorom od 118 konja i litijum-jonskom baterijom od 42 kWh. Gama se sastoji od dva nivoa opreme: ''Entry'' u hečbek verziji i ''Icon'' koja je dostupna i kao kabrio i kao hečbek, sa premijum enterijerima. Dostupno je pet šema boja: Celestial Blue, Ocean Green, Mineral Grey, Rose Gold i Ice White. Novi 500 je jedini električni kabriolet dostupan na japanskom tržištu.

 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perica Rajković i "AutoRepublika" u epizodi 

 

"Fiat 500 Electric 3+1 La Prima – Koncentrovani šarm"

 

Fiat 500 Electric 3+1 La Prima – Koncentrovani šarm

 

Novi Fiat 500 ne distancira se od bivšeg samo električnim motorom već i originalnom verzijom 3+1, koju odlikuju još  jedna vrata s desne strane, kako bi se olakšao pristup zadnjoj klupi. 

Fiat 500 druge generacije srećemo na ulicama već dobrih 15 godina, šaka jada od automobila    ali ogroman bestseler, koji se prodao u preko 2,5 miliona primeraka. No, vreme i ekološke norme učinile su svoje, krajem 2020. godine lansirana je treća, 100% električna generacija, paralelno s drugom, koja nastavlja karijeru isključivo s jednim SUS agregatom 1.0/70 ks.

 

13-2-780x470.jpg

 

Priča je međutim mnogo starija, još daleke 1957. mali „cinquecento“ započeo je da piše istoriju automobilizma. Od tada pa sve do danas, Fiat mnogo duguje modelu 500, koji se s decenijama „deformisao“ u više različitih karoserija. Počevši od sićušnog karavana 500 Giardiniera, urbanog SUV (500 X) i kompaktnog MPV-a, svima nam dobro poznatog 500 L i 500 L Living.

 

16-Fiat_500Giardinier_Kombi1969_1-780x470.jpg

 

Posve je, dakle, normalno da je na njegova pleća pala odgovornost da prvi u kući promoviše 100% električnu verziju, odnosno atipičnu izvedbu 3+1, koja nostalgično asocira na prvi 500, kod koga su se vrata otvarala u suprotnom smeru. Kažete nije to baš tako originalno, takva vrata već smo videli kod BMW i3, kao i Mini Clubmana prve generacije, odnosno nedavno Mazde MX-30.

 

01-1024x819.jpg

 

Tačno tako ali novi električni Fiat u ponudi je i s samo dvoje prednjih vrata, dok je 3+1 verzija vrhunac ponude i za nju se doplaćuje 2.000 evra. Dakle kako bi se olakšao pristup klupi(ci) pozadi, inženjeri Fiata isekli su karoseriju sa strane suvozača (sa strane trotoara iz bezbednosnih razloga) i ubacili još jedna mala vrata, koja podižu ukupnu težinu vozila za 30 kg.

 

20220216_115919-780x470.jpg

 

Iz razloga sigurnosti ne mogu se otvoriti sve dok se ne otvore prednja, tek nakon toga kvakom u unutrašnjosti mogu se otvoriti i zadnja, ali u kontra pravcu. Na ovaj način se dobija 44 cm veći ulazni otvor i pre svega neophodna atraktivnost kada se ispred zabavišta ili škole pokupe klinci. E da, odomaćen u luksuznim kvartovima Pariza, Rima i ostalih velikih gradova, Fiat 500 omiljeno je prevozno sredstvo dobrostojećih mladih mama, koje goleme SUV smatraju, da oprostite na izrazu, proseravanjem!

 

20210503_123149-780x470.jpg

 

Fiatu je, dakle, trebalo mnogo godina da lansira potpuno novi model, ne na bazi postojećeg, već zamišljenom i realizovanom isključivo na električni pogon. Iako se ukrupnio i porastao (3,63 m), električni 500 i dalje je jedan od najkompaktnijih na tržištu, što donosi izvesne prednosti i mane. Na estetskom planu uočljive su značajne evolucije, no nema brige legenda je prepoznatljiva već na prvi pogled...

 

https://autorepublika.com/2022/04/07/fiat-500-electric-31-la-prima-koncentrovani-sarm/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon velikog uspeha modela Novi 500 ''La Prima Launch Edition'', najekskluzivnija verzija iz ove porodice vraća se sa premijerom modela Novi 500 ''La Prima by Bocelli''

 

rsz_00_hp_new_500_la_prima_by_bocelli.jpg

  • Novi 500 ''La Prima by Bocelli'', potpuno nova najekskluzivnija verzija modela, vraća se da nastavi uspeh prve generacije - ograničeno izdanje je rasprodato već u prvih par meseci nakon izlaska u martu 2020. godine - i dalje je najprodavanija verzija modela: za svaka tri kupljena modela Novi 500, jedan je ekskluzivni La Prima.
  • Fiat, zajedno sa maestrom Andreom Bočelijem, Mateom Bočelijem i kompanijom JBL, predstavlja inovativno premijum ozvučenje, 100% posvećeno ''zvuku tišine'' električne ikone brenda Fiat.
  • Novi singl Matea Bočelija će biti glavna muzička numera saradnje, sa njegovim inovativnim zvukom i muzičkim identitetom.
  • Novi vrhunski model takođe nudi „Dezinfekcijsku pregradu za rukavice“, inovativni sadržaj, koji ponovo potvrđuje italijanski „Dolce Vita“ stil u post-kovid eri.
  • Novi 500 ''La Prima by Bocelli'' nudi kao deo standardne opreme uspešne sadržaje prve generacije: od presvlaka mekih na dodir Premium verzije, do AVAS električnog zvuka koji je komponovao Nino Rota, od Fiat Monogram Capote mekog krova do tekstilne kontrolne table.
  • Novi 500 je najprodavaniji električni model grupe Stellantis i najprodavaniji električni automobil u Evropi i segmentu gradskih automobila.

Novi 500 ''La Prima by Bocelli'' je prvi gradski automobil na svetu koji ima JBL ''Virtual Venues'' tehnologiju, koja pruža neprevaziđeno audio iskustvo. Kao deo standardne opreme, nova verzija ovog kultnog i najekskluzivnijeg Fiat automobila ekskluzivno ima JBL Premium ozvučenje koje je obradio Bočeli: izuzetno prefinjen premijum audio sistem od 320 W i po izradi i po performansama, koji je jednostavan i intuitivan za korišćenje. Savršeno je integrisan u automobil bez ikakvog uticaja na unutrašnjost ili prostor gepeka. Kako bi JBL audiO sistem bio savršeno prilagođen vozilu, Fiat je iskoristio iskustvo maestra Andree Bočelija, najpopularnijeg živog tenora na svetu i odabrao je nadolazeći novi singl Matee Bočelija za muzičku numeru komunikacijske kampanje.

 

''Zbog izuzetnog uspeha verzije Novi 500 la Prima, najjače verzije naše električne ikone, shvatili smo da naši kupci žele proizvod koji je definitivno premijum, italijanski i kultni. Ukratko, žele najbolje od napravljenog u Italiji,'' izjavio je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga Stellantis grupe. ''Upravo u Italiji mogu naći najbolji izražaj umetnosti, lepote i muzike.

Iz tog razloga, zajedno sa maestrom Andreom Bočelijem, stvorili smo vrhunsko iskustvo zvuka kako bismo unapredili tišinu električnog automobila. Zahvaljujući odličnoj JBL Virtual Venues tehnologiji, pružamo našim kupcima imerzivno i prilagođeno iskustvo zvuka. Ovaj revolucionarni premijum audio sistem kompletira autentičnu italijansku ikonu, s ponosom napravljenu u Italiji kako bi se svetu pružio najautentičniji mogući italijanski duh''.

 

01_New_500_La_Prima_by_Bocelli.jpg 02_New_500_La_Prima_by_Bocelli.jpg

 

Novi 500 la Prima by Bocelli

Za svoju svetsku premijeru, Novi 500 la Prima by Bocelli se udesio za operu, odeven u crno i nudeći ''Dezinfekcijsku pregradu za rukavice'' kao deo standardne opreme. Uređaj integriše UV-C lampu u pregradu za rukavice kako bi se unapredila higijena površina malih ličnih predmeta (poput pametnog telefona, ključeva i drugih malih svakodnevnih predmeta). Kupac ga aktivira stavljanjem malih ličnih predmeta u pregradu za rukavice, zatvaranjem pregrade i pritiskanjem dugmeta na centralnoj konzoli. Higijenski ciklus  traje tri minuta i plavi indikator spolja i zvučni signal vas obaveštavaju kada je ciklus završen.

 

Nova najjača verzija takođe ima raznorazni ''nakit'' u vidu dizajna i tehnologije: neuporedivi Fiat Monogram Capote meki krov u kabriolet verziji i sistem za informacije i zabavu sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir visoke rezolucije, potpuno LED farovi i 17-inčne alu felne sečene dijamantom, sa Fiat znakom. Nova verzija ima vrhunsku tehnologiju sa autonomijom baterije od 320 km u WLTP ciklusu, koja se povećava na 460 km u gradskom ciklusu. Plus, Novi 500 je prvi gradski automobil sa autonomnom vožnjom 2. nivoa. Novi 500 la Prima by Bocelli je dostupan u tri verzije karoserije: kabriolet, hečbek i 3+1 i 6 boja (Onyx crna, Rose zlatna, Ice bela, Mineral siva, Ocean zelena i Celestial plava).
 

03_New_500_La_Prima_by_Bocelli.jpg 04_New 500 La Prima by Bocelli.jpg

 

O kompaniji JBL

JBL stvara izuzetan zvuk koji oblikuje epske trenutke života. Od kultnih događaja poput Vudstoka i koncerata na Medison Skver Gardenu, do utakmica na Jenki stadionu i izleta za vikend, JBL uzdiže iskustvo slušalaca sa nagrađivanim audi sistemom koji vam omogućava uživanje u trenutku. Sa 75 godina neprevaziđenog profesionalnog iskustva i vodećim inovacijama u industriji, JBL je ekspertski spojio hrabru viziju budućnosti sa strašću i talentom inženjera i dizajnera širom sveta. ''Signature Professional Sound'' kompanije JBL je vodeća tehnologija koja pokreće velike događaje pop kulture, i brend sarađuje sa vodećim svetskim talentima na poljima muzike, sporta i e-sporta.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/29/2021 at 11:02 AM, Elra said:

https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/584655-fiat-new-500-elektricky-nastupca-je-totalny-prepadak-su-ho-plne-sklady/?fbclid=IwAR0yiM-meX9p0x6c5XsPpbMf-sM2WV3ol9hv_qZ8TBJYp9pA9795_tu9K3A

Mediji pišu o lošoj prodaji 500e modela, fabrička skladišta su puna neprodatih primjeraka 500e.

 

Pitanje je šta će odlučiti Tavares, gašenje modela 500e ili njegov prelazak na platformu 208e. 500e je samostalan automobil u Stelantis portfoliu i kao takav je neisplativ.

 

On 4/29/2021 at 12:22 PM, neshaoct said:

@Elra

 

Pa, nije baš...

...prodaja Fiata 500e tek kreće...i nek' si ti požurio po ko zna koji put da napišeš da sve propada...ali sačekaj ponekada barem malo. :thumbup: 

I, evo kad se sačeka, podaci o EU prodaji BEV za Mart 2022. pokazuju da su jedino Tesla Model 3 i Y ispred Fiata 500e. :thumbup: 

izvor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth 695 Tributo 131 Rally

 

abarth 131 03.jpg

 

Četrdeset godina od poslednje zvanične trke Abartha 131 Rally, Fiat/Abarth mu odaju počast lansiranjem specijalne serije Abarth 695 Tributo 131 Rally, dostupne širom sveta u samo 695 komada. Abarth 695 Tributo 131 Rally pokreće 1.4 T-Jet motor sa 180KS i 250 Nm obrtnog momenta, najveća brzina je 225 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.7 sekundi.

 

abarth 131 02.jpg

 

Automobil može da se dobije u dvobojnoj kombinaciji (jedna od dostupnih verzija je Blue Rally/Scorpio Black), a tu su i 17-inčni crni alu točkovi, zadnji krovni spojler, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, Brembo kočnice sa diskovima od 305 mm i 240 mm, koža i alkantara u unutrašnjosti...

 

abarth 131 01.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Fiat 500 stigao u Srbiju - Ekskluzivna premijera na BG Car Show

 

fotografija novi 500.jpg

 

Na predstojećem BG Car Show, koji će se održati od 12. do 15. maja, Fiat će ekskluzivno predstaviti Novi 500, ikonu tehnologije i stila, elegantnog dizajna i najnovijih tehničkih rešenja - sa električnim pogonom i baterijom velikog dometa.


Sa drugom generacijom, lansiranom 2007. godine, Fiat 500 je uveo koncept lifestyle karaktera i šarma u gradski automobil, postajući ikona italijanske mode i stila koja je osvojila svet. Sada nastupa nova era i vreme da novi Fiat 500 iskoristi svu svoju popularnost da inspiriše promene i postane deo rešenja, u duhu slogana ''Održivost za sve''. Fiat je društveno relevantniji nego ikad. Ovaj model je prvi potpuno električni model italijanske marke koji je za vrlo kratko vreme postao i najprodavaniji model u svojoj klasi u Evropi. Novi 500 implementira buduću mobilnost na italijanski način, spajajući značajno nasleđe dve prethodne generacije. Novi 500 je ono što jeste - kultni gradski automobil istih stilskih proporcija i prepoznatljivog dizajna, auto koji je obeležio celu jednu epohu. Istovremeno je klasičan i moderan, ukorenjen u 65 godine istorije. 

 

''U vreme kada se očekuje da mobilnost bude održivija i povezanija, treća generacija modela 500 je u prvom planu, donoseći sa sobom ponovo elegantan dizajn i vrhunsko zadovoljstvo u vožnji. Novi 500 donosi i revoluciju u vidu nečega kultnog i lepog, ali i ''reinkarnaciju'' duha koja može da inspiriše obnovu. Radost života usmerava se i u jednu novu dimenziju električne gradske mobilnosti. Kako smo svi pozvani da stvorimo bolju budućnost, preuzima se izazov i predstavlja porodični dragulj: potpuno električni Novi 500, sada u vidu pretpremijernog predstavljanja proizvoda i na tržištu Srbije'', rekao je Igor Ševo, komercijalni direktor u kompaniji FCA Srbija.

 

Na predstojećem DDOR ECO BG CAR SHOW, posetioci će imati jedinstvenu priliku da prvi put u Srbiji vide Novi 500. Izloženi primerak je u ekskluzivnoj Celestial Blue troslojnoj plavoj boji sa svetlima u punoj LED tehnologiji i alu-felnama prečnika 17 inča. Icon paket opreme podrazumeva elegantnu unutrašnjost u stilu visoke mode, sa Technowood materijalom na komandnoj tabli čija tekstura ima izgled prirodnog drveta. Veliki multimedijalni displej dijagonale 10,25 inča i displej instrumenata od sedam inča sastavni su deo standardne opreme, koja još uključuje Keyless Go sistem, bežično punjenje telefona, automatsko aktiviranje dugih svetala i ekskluzivni panoramski krov. U odnosu na prethodnika je šest centimetara širi i isto toliko duži. Međuosovinsko rastojanje je produženo za dva centimetra, dok su točkovi veći i pomereni u same uglove karoserije, pružajući mu snažniju personalnost i više komfora uprkos tome što je njegova dužina ostala ispod četiri metra. 

 

Novi 500 ima potpuno novu i elegantnu unutrašnjost, sa referencama na elemente prve generacije. Jednostavnost kao lajtmotiv, ali uz primenu vrhunske tehnologije. U potpuno ravnom podu smeštene su litijumske baterije koje ne ugrožavaju kapaciteta prtljažnika. Fiat 500 je uvek bio sinonim za uzbuđenje i radost. I treća generacija je takođe postavljena da zadivi, čak i pre pritiska na dugme za pokretanje. Litijum-jonska baterija kapaciteta 42 kWh daju Novom 500 domet do 320 kilometara po novom WLTP ciklusu. U cilju optimizacije vremena punjenja, Novi 500 je opremljen sistemom za brzo punjenje od 85 kW na DC punjaču. Na primer, potrebno je samo pet minuta da se stvori dovoljna rezerva energije za putovanje od 50 kilometara, više nego što je potrebno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzi punjač, takođe, može da napuni bateriju do 80% ukupnog kapaciteta za samo 35 minuta. Elektro-motor raspolaže sa 118 KS i 220 Nm, omogućavajući maksimalnu brzinu od 150 km/h (elektronski ograničenu). Ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h postiže za 9 sekundi, dok je iz mesta do 50 km/h potrebna svega 3.1 sekunda.

 

Zahvaljujući svojoj tehnologiji, Novi 500 je bezbedniji nego ikad. On nije samo električni gradski automobil, već́ ide korak dalje: on je prvi automobil u svom segmentu koji nudi autonomnu vožnju drugog nivoa, donoseći sve povezane prednosti urbanoj mobilnosti. Inteligentni sistem adaptivnog tempomata i autonomnog kočenja u slučaju opasnosti koči ili ubrzava kao odgovor na druge automobile, bicikliste ili pešake. Osim toga, tu je i sistem za održavanje sredine saobraćajne trake. Novi 500 je stvoren povezan: omogućava korisnicima da unapred podese rutu za navigaciju i da ga zateknu klimatizovanog po dolasku. A kada se vrata automobila otvore, mobilni telefon će biti povezan za samo pet sekundi, dakle bez kabla za punjenje, s obzirom da je bežični punjač deo standardne opreme.

 

stellantis logo vesti.png

 

-----

 

IMG_20220511_135603.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: Fiat 500e vs Peugeot e-208

 

e-208 ima bateriju od 50 kWh, domet do 340 km (fabrički podatak), i cena mu počinje na jedva ispod 30.000 evra... ali ne ovom kao na videu jer je u GT paketu opreme, tako da je njegova cena bliža 35.000 evra.

Ni 500e nije u nekom od osnovnih paketa, već je u pitanju ''La Prima'' i košta tek nešto malo manje od Peugeota. Ima bateriju od 42 kWh i domet do 320 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Fiat 500e Cabrio

 

Nema mesta čuđenju zašto je novi potpuno električni Fiat 500e tako brzo dobio i kabriolet varijantu - ionako je trebalo samo godinu dana od lansiranja originalnog ''Nuova 500'' 1957. godine da bi bila predstavljena verzija ''500N'' sa otvorenim krovom. Njegov široki krov od tkanine pružao je uživanje na otvorenom bez potrebe za značajnim dodatnim troškovima ili težinom. Baš kao što je to slučaj i u ovom modernom Fiatu 500e. Ono što se zvanično zove ''novi 500 kabriolet'' se, za sada, prodaje zajedno sa starim Fiatom 500C, koji nastavlja sa konvencionalnim 1.0 benzinskim motorom uz blagi hibrid. Najnoviji automobil je malo veći od onog starog modela druge generacije, ali koristi gotovo istu vrstu tkanine na preklop.

Za razliku od nekih stilizovanih rivala u segmentu električnih vozila, kod Fiata 500e postoji odgovarajući domet vožnje od skoro 320 kilometara uz bateriju od 42 kWh.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Fiat 500C

 

226677-irmscher fiat 3.jpg

 

Irmscher jeste najpoznatiji po tjuniranju Opelovih modela, ali budući da su Opel i Fiat već neko vreme deo Stellantis grupacije, ovaj nemački tjuner se sve češće bavi i doterivanjem Fiatovih modela.

 

226679-irmscher fiat 2.jpg

 

Najnoviji projekat je ovaj Fiat 500C Sail by Irmscher, za koji su predviđeni Turbo Star alu točkovi, bočna dekorativna linija, upadljivija prednja maska, zatamnjena zadnja bočna stakla, novi centralni naslon za ruke, Sail Edition natpis utisnut na naslonima za glavu, dvobojna kožna sedišta, patosnice i numerisana pločica (serija je naime ograničena na 200 primeraka).

 

226678-irmscher fiat 1.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Za volanom Abartha 595 Competizione

 

Ovaj je čipovan tako da više nema 180KS/230Nm, već njegov 1.4 turbo sada pravi 204KS/300Nm: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Abarth 500e

 

229065-abarth 500e.jpg

 

Kompanija Stellantis je još prošle godine najavila planove za budućnost brenda Abarth, uz potvrdu da će njihovi novi modeli imati elektropogon. Očekivano, prvi električni Abarth će biti sportska verzija Fiata 500e, što potvrđuje i ova prva nezvanična slika.

 

Premijera bi trebalo da se održi tokom sledeće godine, pri čemu će automobil raspolagati sa nekih 160-170KS (neki izvori pominju i 200 konja). Nezvanično se navodi da ubrzanje do 100 km/h treba da iznosi manje od 7 sekundi, kao i da će autonomija iznositi nešto manje nego kod standardnog Fiat 500e (a koja po fabričkim najavama prelazi 320 km). U paketu će se naći i aero body kit, novi točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice, kao i doterana unutrašnjost sa novim sedištima i volanom. U jednoj u od ranijih najava iz kompanije se kaže da će automobil ''biti fantastičan'', kao i da će ''zvuk biti veoma interesantan.''

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Buongiorno, Dolce Vita'' fleš mob se kreće sa novim modelom 500

 

buongiorno dolcevita flash mob.jpeg

  • Članovi Simfonijskog orkestra iz Rima su za volanom novog modela 500 kako bi stigli do Fontane Trevi i oživeli nezaboravni ''fleš mob''
  • Sa kultnom melodijom ''La Dolce Vita'', koju je ponovo otkrio FIAT u katalogu diskografske kuće CAM Sugar i iskoristio za nedavnu reklamu za novi 500, nazvanu ''Vozač'' sa Leonardom Dikaprijem

Novi 500, simbol slatkog života (dolce vita) širom sveta, je bio idealni saputnik za fleš mob ''Buongiorno, Dolce Vita'', koju je organizovala italijanska diskografska kuća CAM Sugar, uz podršku SIAE (italijanska organizacija za zaštitu autorskih prava) i pod patronatom Filmskog festivala u Rimu. Članovi Simfonijskog orkestra iz Rima su održali fleš mob naziva ''Buongiorno, Dolce Vita'' u čast numere maestra Nina Rote i stigli su na mesto događaja za volanom električne ikone, novog modela 500. Trinaest ljudi u frakovima su stigli do Fontane Trevi, noseći kofere raznih oblika. Kada su stigli do kultne Fontane, izvadili su svoje instrumente i odsvirali ''La Dolce Vita'' pred iznenađenom publikom. Italijanski dolce vita ponovo oživljen u Rimu: jedinstveno i nezaboravno iskustvo za sve, kako samo novi 500 može da bude.
 
Novi 500 je kultni model italijanskog Dolcevita u svoj njegovoj slavi. Štaviše, veza između novog 500 i te melodije je duboka: originalna pesma koja je snimljena za film ''La Dolce Vita'' Federika Felinija je ponovo otkrivena od strane brenda Fiat u arhivi diskografske kuće CAM Sugar i iskorišćena kao muzička podloga za reklamu ''Vozač'', u kojoj glumi Leonardo Dikaprio, ekološki aktivista i dobitnik Oskara. Ista arhiva sadrži remek-dela filmske istorije, uključujući muziku Nina Rote iz filma ''Amarcord'', koja se koristi za napredne sisteme za pomoć pri vožnji u novom modelu 500. Ovaj događaj takođe slavi Felinijevo remek-delo koje ove godine proslavlja 60. godišnjicu dobijanja Oskara za najbolji dizajn kostima. Za ovu priliki, CAM Sugar ponovo izdaje remasterovanu verziju prvi put na duplom vinilu i u digitalnom obliku uz učešće naslednika Nina Rote i Federika Felinija.

 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Više Abarth nego ikada pre - poziv na online predstavljanje

 

abarth_more_abarth_than_ever_poziv_streaming.jpeg

 

Brend Abarth je spreman da započne novu eru: nove lokacije, novi projekti, nova snaga.

Prvi potpuno električni Abarth model imaće svoju svetsku premijeru u utorak 22. novembra 2022. u 14 časova po evropskom vremenu. Tim brenda je uzbuđen da vam predstavi novu eru ''škorpiona'' i da pokaže kako će Abarth Novi 500 biti više Abarth nego ikada pre. Spremite se za veliki događaj i pratite ga na Abarth YouTube stranici:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Abarth 500e na novoj slici

 

abarth 500e 2.jpg

 

Kompanija Stellantis je još prošle godine najavila planove za budućnost brenda Abarth, uz potvrdu da će njihovi novi modeli imati elektropogon. Očekivano, prvi električni Abarth će biti sportska verzija Fiata 500e, što potvrđuje još jedna slika koja se pre vremena pojavila u javnosti. Zvanična premijera će inače biti održana 22. novembra.

Automobil će po nekim informacijama raspolagati sa nekih 160-170KS (neki izvori pominju i 200KS). Nezvanično se navodi da ubrzanje do 100 km/h treba da iznosi manje od 7 sekundi, kao i da će autonomija iznositi nešto manje nego kod standardnog Fiat 500e (a koja po fabričkim najavama prelazi 320 km).

 

229065-abarth 500e 1.jpg

 

U paketu će se naći i aero body kit, novi točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice, kao i doterana unutrašnjost sa novim sedištima i volanom. U jednoj u od ranijih najava iz kompanije se kaže da će automobil ''biti fantastičan'', kao i da će ''zvuk biti veoma interesantan.''

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500ec Designio by Kahn

 

Designio_Kahn_Fiat-500 04.jpg

 

Britanski dizajner Afzal Kahn predstavlja Fiat 500ec Designio, verziju baziranu na vrhunskom električnom gradskom automobilu.

Fiat 500ec Designio prikazuje anglo-italijanski stil, dovodeći različite uticaje u ravnotežu u izrazito savremenom dizajnu. Stil prednjeg i zadnjeg dela je osvežen kako bi se osiguralo da veoma voljeni 500 DNK ostane, ali sa modernijim, agresivnijim osećajem.

 

Designio_Kahn_Fiat-500 03.jpg

 

Ukrašen sportskim i luksuznim modifikacijama koje ga izdvajaju od standardnog modela, ovaj tipični gradski automobil postavlja novi standard svojim snažnijim izgledom. Designio maska u sjajnoj oniks crnoj boji daje vozilu nepogrešivi identitet, dok je preuređeni satensko crni prednji branik inspirisan trkačkim vozilima iz prošlosti i sadašnjosti. Sivi poklopac motora daje vozilu svrsishodniji izgled, dok se pozadi ističe preuređeni difuzor.

 

Designio_Kahn_Fiat-500 02.jpg

 

18-inčne felne od lake legure sa 4 kraka su proizvedene u Fondmetalu, legendarnoj italijanskoj livnici i dugogodišnjim saradnicima Kahna, a dolaze u hiper srebrnoj boji, dok je sportsko oslanjanje (vozilo je niže za 25 mm) razvijeno u saradnji sa H&R. Designio tema je nastavljena detaljima zlatne boje i Designio linijom koja naglašava tradicionalnu britansku izradu.

 

Designio_Kahn_Fiat-500 01.jpg

 

U suprotnosti sa agresivnom spoljašnjošću, unutrašnjost inspirisana visokom modom oličava moderan stajling, uz tragove klasičnog dizajna milanskih modnih kuća iz 1970-ih. Designio Oyster 3D modularni paket podrazumeva prošivena sedišta, zajedno sa reljefnim Designio natpisom. Volan sa ugljeničnim vlaknima i srebrnom linijom na 12 sati pruža završni luksuzni dodir.

Afzal Kahn ističe: ''Svrsishodan paket eksterijera zajedno sa raskošnim enterijerom će osloboditi anglo-italijanski stil na ulicama Britanije i šire.'' Kahn Design prihvata zahteve za personalizaciju prema tačnoj specifikaciji kupca. Sada se primaju narudžbine za vozila i konverzije, za isporuku u prvom kvartalu 2023.

Cene za modifikacije počinju od 10.000 funti (11.620 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autosocialukyoutubelogo.jpg AutoSocialUK: Fiat 500e

 

Malo test Fiata 500 na struju, malo reklama lokalne firme... al' ima korisnih stvari o autu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Abarth 500e

 

229831-abarth 06.jpg

 

Abarth ulazi u potpuno novu eru debitovanjem potpuno električnog Abarth 500e kako bi obogatio svoj asortiman modela.

 

229830-abarth 05.jpg

 

Novi Abarth 500e je opremljen baterijom od 42 kWh u kombinaciji sa snažnim e-motorom, što rezultira sa 155KS i kombinuje performanse Scorpiona sa inovacijom električne mobilnosti. Može da postigne 100 km/h za samo 7 sekundi. Može se pohvaliti najboljim ubrzanjem u klasi, a u međuvremenu obezbeđuje nultu emisiju. Kada ste u žurbi, brzo punjenje dostiže 80% opsega za samo 35 minuta.

 

229829-abarth 04.jpg

 

Novi Abarth 500e je najuzbudljiviji Abarth 500 ikada u gradskoj vožnji, sa boljim performansama od Abartha 695 u pogledu odziva. U stvari, on je 1 sekundu brži u gradskim uslovima, što znači 50% brže ubrzanje od 20 do 40 km/h od njegovog kolege na benzin.

 

229827-abarth 03.jpg

 

Novi Abarth 500e je brži i van gradske vožnje, gde od 40 do 60 km/h može da postigne ciljanu brzinu za samo 1.5 sekundi - mnogo brže od svoje benzinske verzije, koja zaostaje za 15 metara i dostiže 60 km/h sekundu kasnije.

 

229828-abarth 02.jpg

 

Konačno, New Abarth 500e je prvi i jedini gradski automobil koji može biti opremljen generatorom zvuka, za one koji ne žele da odustanu od Abarthovog potpisa - nepogrešive Abarth ''rike''. Generator zvuka prati performanse motora, verno reprodukujući zvuk Abarth benzinskog motora.

 

229826-abarth 01.jpg

 

Novi Abarth 500e je opremljen Uconnect ekranom osetljivim na dodir od 10.25'' sa integrisanim navigacionim sistemom i potpuno novim Performance Pages - visokotehnološkim ekranom sa novom uzbudljivom Abarth grafikom. Takođe, potpuno digitalni 7'' klaster daje sve potrebne informacije - od brzine do dometa, trenutnog režima vožnje i statusa baterije - bez ometanja vozača sa puta. Dostupna su tri režima vožnje sa fokusom na performanse - Turismo, Scorpion Street i Scorpion Track - koji vozaču pružaju potpunu slobodu da poboljšaju sportsku postavku i oslobode snagu svog Abartha u svakom izazovu na putu.

 

Na početku prodaje je ponuđen i New Abarth 500e Scorpionissima, i to kao ekskluzivno, potpuno opremljeno i privlačno ograničeno izdanje. Proizveden u samo 1.949 jedinica, što je broj koji odaje počast godini rođenja brenda, savršena je sinteza između ekskluzivnosti i sportskog duha. Dostupan je u hečbek i kabrio verziji i dolazi u novoj, uzbudljivoj Acid Green ili Poison Blue boji karoserije. Ovo novo ograničeno izdanje je vrh ponude i odmah je prepoznatljivo po Abarth bočnoj grafici. Novi Abarth 500e Scorpionissima je opremljen ekskluzivnim 18-inčnim točkovima u titanijum sivoj boji, fiksnim staklenim krovom i zadnjim zatamnjenim staklima. Takođe dolazi sa sportskim pedalama sa ugraviranim logotipom, pragovima sa reljefnim natpisom Abarth, sportskim sedištima i alkantarom, vrhunskim trkačkim materijalom koji pruža tamni sportski izgled i najveću udobnost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: Abarth 500e

 

Tokom većeg dela svog života Fiat 500 je imao malo bučnijeg brata zahvaljujući Abarthu. Ta ''džepna raketa'' je bila sa voznim karakteristikama kartinga, agresivnim stilom i bučnim izduvom.

Međutim, Fiat na kome je zasnovan ovaj Abarth 500 je postao potpuno električan, pa i Abarth sledi njegov primer. Moglo bi se reći da je ovo prvi električni ''hotheč'', sa 152KS koje se šalju na prednje točkove:

 

 

 

petrolped.jpg PetrolPed:

 

 


autotrader.jpg AutoTrader:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...