Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500 / Fiat 500e

Recommended Posts

Abarth 695 Esseesse Collectors Edition

 

215882-abarth 695 06.jpg

  • Proizvedeno u samo 1.390 jedinica, novo izdanje Abarth ''Collectors Edition'' definiše novo merilo: bolje ubrzanje i upravljivost za najbrže u asortimanu.
  • Dostupne su dve boje: 695 jedinica u ''Scorpion Black'' i 695 u ''Grigio Campovolo''.
  • Jedinstveni dizajn sa ikoničnim detaljima koji podsećaju na prošlost i sadašnjost brenda.
  • Inspirisan istoimenim modelom iz 1964. godine, novi 695 Esseesse je savršena sinteza ekskluzivnosti i sportskog karaktera.
  • ''Collectors Edition'': Abarth 695 Esseesse, čije ime vuče korene iz istorije šezdesetih godina.

Proizveden u ograničenom izdanju od samo 1.390 jedinica, podeljenih u 695 ''Scorpion Black'' jedinica i isto toliko 695 u boji ''Grigio Campovolo'', Abarth 695 Esseesse je novo kolekcionarsko izdanje posvećeno onima koji žele ekskluzivnost i vrhunsku nivo performansi istovremeno. Stvarajući ga, tim inženjera i dizajnera Abarth je inspirisan modelom iz 1964. godine, upotrebljiv kao sportski gradski automobil, ali namenjen onima koji traže maksimalne performanse na svakodnevnim putevima i proizveden u samo hiljadu jedinica.

 

215883-abarth 695 05.jpg

 

Na ''malom zlu'' Škorpiona izdvojili su se prepoznatljivi akronimi sa monogramom ''SS'' velikim slovima na poklopcu motora i malim slovom ''esseesse'' na kontrolnoj tabli. I to je odmah bio uspeh za ljubitelje italijanskog sportskog duha. U dizajniranju novog Abarth 695 Esseesse, cilj je bio dalje poboljšanje performansi u pogledu ubrzanja i upravljanja. Fokus je zato na smanjenju težine, različitoj ravnoteži i aerodinamičkoj nezi. Nova aluminijumska hauba sa dvostrukom grbom, osim što karakteriše novi 695 Esseesse sa estetske tačke gledišta, smanjuje težinu za 25% u poređenju sa normalnom haubom, a u kombinaciji sa usvajanjem izduvnog sistema Akrapovič i drugim ciljanim intervencijama, smanjena je ukupna težina automobila za 10 kg u poređenju sa Abarth 595 Competizione.

 

abarth 04.jpg

 

Ovom prepoznatljivom elementu se pridružio spojler Assetto Variabile. Svi elementi koji su, osim što karakterišu stil, poboljšali performanse, na primer: na četvrt milje (400 metara) 695 Esseesse uspeva da pređe cilj za desetinku sekunde manje od verzije Competizione.

 

abarth 03.jpg

 

Dostupan samo u hečbek verziji, na novom 695 Esseesse odmah privlači pažnju novi aluminijumski poklopac motora i zadnji spojler koji podseća na trkački svet i legendarnu trkačku istoriju Škorpiona. Spojler podesiv od 0 do 60°, omogućava - u položaju maksimalnog nagiba (60°) i pri brzini od 200 km/h - da poveća aerodinamičko opterećenje do 42 kg, što dovodi do poboljšanja stabilnosti u krivinama. A ovo, u kombinaciji sa aluminijumskim poklopcem motora, dovodi do manje težine, boljih performansi i poboljšanih performansi ubrzanja. Ukratko, novi Abarth 695 Essesse ''Collectors Edition'' je najbrži u asortimanu.

 

Estetska karakterizacija eksterijera se nastavlja nizom elemenata inspirisanih prošlošću i sadašnjošću koji čine 695 Esseesse definitivno ekskluzivnim, poput belih detalja, poklopaca retrovizora i bočnih nalepnica. Takođe beli 17-inčni točkovi sa crvenim poklopcima, crvenim Brembo čeljustima, bokom 695 i zadnjom značkom 695 Esseesse. Obratite pažnju na dve izduvne cevi Akrapovič od titanijuma, sposobne da pruže čiste zvučne emocije kako na putu tako i na stazi, za jedinstvenu zabavu i užitak u vožnji.

 

215884-abarth 695 02.jpg

 

Čak i u unutrašnjosti, novi Abarth 695 Esseesse pokazuje svoju ekskluzivnu stranu: sedišta imaju natpis ''jedan od 695'' na naslonima za glavu. Ovo su sjajne vesti, jer su prvi put na novom izdanju 695 Esseesse Collectors Edition sedišta numerisana. U stvari, svaka od dve boje karoserije automobila odgovara sedištu Sabelt sa šavovima u istoj nijansi kao i karoserija. Obratite pažnju i na crveni sigurnosni pojas.

 

215885-abarth 695 01.jpg

 

Prilagođavanje se nastavlja i na kontrolnoj tabli u Alkantari, gde se u donjem desnom uglu ističe laserska gravura sa natpisom 695 Esseesse. Da bi se naglasila trkačka duša, ugljenični elementi na vrh ručice menjača i umeci na volanu takođe ne nedostaju. Novi 695 Esseesse je opremljen snažnim 1.4 T-Jet motorom koji isporučuje 180KS i obrtnog momenata od 250 Nm pri 3.000 obrtaja i omogućava maksimalnu brzinu od 225 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 6.7 sekundi, a 400 metara od starta prelazi za 15.1 sekundi. Tu su i amortizeri Koni FSD, moćan sistem kočenja uz crvene Brembo aluminijumske 4-klipne čeljusti, ručni menjač (na zahtev je dostupan robotski sekvencijalni menjač Abarth sa lopaticama na volanu), sistem Uconnect sa navigatorom, 7-inčnim ekranom osetljivim na dodir, uz Apple CarPlay i Android Auto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

64. godišnjica Fiata 500 proslavlja se premijerom novog modela 500 u prvoj državi van Evrope - Izraelu

 

Olivier_Francois,_Fiat_CEO_&_Stellantis_CMO.jpg

  • Specijalan rođendan za legendarnu ''petstotku'': njegova treća generacija, električna i samo električna, pravi svoje prve korake van Evrope i izlazi na tržište u Izraelu.
  • Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni direktor marketinga grupe Stellantis je učestvovao u prezentaciji - koja je održana danas u Tel Avivu - sa inspirativnom video porukom koju je poslao sa krova zgrade Lingotto, koji uskoro postaje najviša viseća bašta u Evropi.

Novi 500 je najprodavaniji električni gradski automobil u 10 evropskih zemalja i rangira se u prva tri u još 7 zemalja. 4. jul je uvek specijalna prilika da se proslavi godišnjica modela 500. Simbol brenda Fiat radi isto i ove godine: Novi 500, električan i samo električan, izlazi na tržište u Izraelu danas, praveći svoje prve korake van Evrope. ''Izuzetno sam ponosan što proslavljamo godišnjicu našeg poznatog modela sa veoma značajnim simboličnim korakom: Novi 500 - treća generacija ikone kreirane pre tačno 64 godine u Torinu, gradu gde se i proizvodi - sada izlazi na svoje prvo tržište van Evrope, Izrael'', istakao je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i glavni direktor marketinga grupe Stellantis.

 

''I ne postoji bolja lokacija da vam sve o tome ispričamo: staza na krovu zgrade Lingotto. Ona je bila staza za testiranje modela 500 i nalazila se tačno ovde na krovu fabrike gde se proizvodio automobil. Sada igra ulogu mosta između brenda Fiat i prošlosti i budućnosti modela 500. Upravo ovde na ovom krovu, radimo na stvaranju najvećeg visećeg vrta u Evropi, koji će se zvati La Pista 500 (''Staza 500''). Vrt za grad Torino, zelena pluća u srcu grada otvorena za sve, predstavljaju zeleni put kompanije Fiat. Ima iste vrednosti: po našem mišljenju, „zeleno je samo ako je zeleno za sve''. To je DNK brenda Fiat i naša obaveza''.

 

La Pista 500, most između prošlosti i budućnosti
Inspirativna video poruka Olivijea Fransoe je napravljena na krovu kompleksa Lingotto u Torinu, simboličnoj lokaciji koja spaja slavnu istoriju italijanskog brenda i njegov najpoznatiji model, sa vizijom održivije budućnosti. Lingotto je bila fabrika u kojoj je model 500 napravljen, i na njegovom krovu je bila legendarna staza na kojoj je prvi 500 testiran. Prava staza za testiranje sa 2 podignute površine. 500 je odavde simbolično krenuo ''u osvajanje sveta''. I ovde na krovu kompleksa Lingotto - bivše fabrike koja je bila jedna od prvih konverzije industrijske arheologije 1990-ih godina će spojiti prošlost i budućnost kako bi se napravo najveći viseći vrt u Evropi. Takođe u kompleksu Lingotto, inovativna struktura koja je oduševila čak i arhitektu Le Korbizjea, je novi muzej Casa 500, ugnežden unutar prestižne umetničke galerije Pinacoteca Agnelli. On istražuje prošlost i budućnost, kulturu i ikonu koja igru ulogu ambasadora italijanske proizvodnje u svetu.

 

Novi 500 je otelotvorenje ekologije za gradsku mobilnost budućnosti
Dizajniran, konstruisan i proizveden u Torinu, Novi 500 je prvi model u istoriji brenda Fiat koji je potpuno električan i 100% napravljen u Italiji. On je model za primer što se tiče dometa i brzine punjenja, prelazi do 320 km (WLTP ciklus) sa svojim litijum-jonskim baterijama od 42 kWh. Sa brzim punjačem od 85 kW, potrebno je samo 5 minuta da se napuni dovoljno da pređe 50 km. Potrebno je 35 minuta da se baterija napuni do 80%. Performanse: Passion, Icon i La Prima imaju električni motor od 87 kW (118 KS), maksimalnu brzinu od 150 km/h (elektronski ograničenu), ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9.0 sekundi i od 0 do 50 za 3.1 sekund. Verzija Action ima e-motor od 70 kW sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 9.5 sekundi, maksimalnog brzinom od 135 km/h i dometom od 190 km (WLTP ciklus).


ADAS i Assisted Driving drugog nivoa: Novi 500 takođe sadrži napredne sisteme za pomoć pri vožnji (ADAS), čineći vožnju lakšom, bezbednijom, jednostavnijom i zabavnijom i prvi je automobil u svom segmentu koji je opremljen Assisted Driving sistemom 2. nivoa. Uvek povezan: Novi 500 je opremljen sa novim R1 sistemom za informacije i zabavu sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Uvek je povezan, ažurira se onlajn i može se upari sa dva pametna telefona istovremeno za manje od pet sekundi. U Izraelu, Novi 500 će biti dostupan u 4 nivoa opreme, od Action - dostupan po istoj ceni kao i SUS zahvaljujući subvencijama - do La Prima i u tri karoserije cabrio, hečbek i 3+1.

 

Legendarna istorija ukorenjena u prošlosti ali sa jasnim pogledom u budućnost
Kako bi zamislio budućnost modela 500 i kako bi udahnuo život u Novi 500, Fiat je počeo od svoje najveće dragocenosti, koja je uticala na navike vozača i istoriju vožnje sa svojim dizajnom, stilom, značajem i jakim karakterom. Isto važi i za prvu generaciju, koja je nudila mobilnost i slobodu još 1960-ih godina, postajući pravi društveni fenomen i etablirajući se kao ''ljubavni brend''. Sa drugom generacijom, koja je izašla na tržište 2007 godine, Fiat 500 je uveo koncept popularnosti i šarma u gradsko vozilo, postajući ikona italijanske mode i stila koja je osvojila svet. Model koji stalno evoluira inspiriše umetnike i muzičare preko 13 godina, uvek je ostajao aktuelan sa preko 30 posebnih izdanja. Godina 2020. se pojavila njegova 3. generacija, Novi 500, spreman da pokrene revoluciju u održivoj gradskoj mobilnosti, kojeg pokreće privrženost, inovativnost i tehnologija. Osvojivši 10 nagrada i pre nego što se pojavio na tržištu - uključujući Red Dot nagradu, IF nagradu za dizajn i nagradu za najbolji zeleni automobil u Francuskoj, sada pošto Novi 500 osvaja Evropu, stiže u Izrael da napravi svoje prve korake ka osvajanju ostatka sveta. 

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Comunque si vede sempre più facilmente la nuova 500

RISPONDI

Anonimo08 luglio, 2021 08:38
Venderebbe ancora di più, ma il sud Italia come al solito è arretrato. In Italia ci sono oltre 23.000 colonnine, l'80% al centro nord. Solo il 20% al sud


Claudio08 luglio, 2021 08:40
Autostrade per l'Italia sta installando punti di ricarica ultra rapida ogni 50km. Il problema è ricaricare le auto al sud per chi arriva dal nord

Izvor. https://www.passioneautoitaliane.com/ 

 

Ako neko zna koji su to problemi na jugu neka napiše

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth F595

 

216328-abarth 595 05.jpg

 

Abarth je lansirao svoju novu posebnu seriju, F595. Sa svojih 165 konja njegov 1.4 motor čini osnovu za pogonski agregat u jednosedima Tatuus koji se koriste u italijanskim i nemačkim šampionatima Formule 4. F595 slavi ovo dugogodišnje partnerstvo i predstavlja počast 50. godišnjici jednoseda Formula Italia Carla Abartha. Novi F595 je koncentracija trkačkih dizajnerskih elemenata i stvoren je da pruži maksimalne performanse i zabavu.

 

216329-abarth 595 04.jpg

 

Izvanredne performanse i odziv su glavne odlike 1.4 TJet motora sa 165 konjskih snaga i 230 Nm obrtnog momenta od samo 2.250 obrtaja.

 

216330-abarth 595 03.jpg

 

Motor je uparen sa ručnim menjačem, ali se može opremiti i opcionim 5-stepenim automatizovanim ručnim menjačem sa lopaticama za menjanje brzina na volanu.

 

216331-abarth 595 02.jpg

 

Najveća brzina je 217 km/h, a za sprint od 0 do 100 km/h je potrebno 7.3 sekunde kod ručnog menjača i 7.4 sekunde kod sekvencijalne automatske varijante. Abarth F595 nudi Record Monza Sovrapposto aktivni sportski izduv, sada evoluiran u novu konfiguraciju sa četiri cevi - dve sa svake strane.

 

216332-abarth 595 01.jpg

 

Dostupan u verziji hečbek i kabriolet, novi Abarth F595 se odlikuje Rally Blue detaljima koji su istaknuti u poklopcima retrovizora, kao i prednjim i zadnjim branicima. Sportski izgled dodatno poboljšavaju Sport 17-inčni aluminijumski točkovi Formula, F595 oznake na zadnjem delu i svetla za maglu. U unutrašnjosti su kožni upravljač i kožna sportska sedišta Abarth, uz crne dizajnerske detalje kao što su novi okvir displeja za infotainment i nova mat crna kontrolna tabla.

 

Novi Rally Blue dizajnerski detalji biće dostupni u kombinaciji sa sledećim bojama: Race White, Campovolo Grey, Track Grey, Scorpion Black, Record Grey i Tarmac Grey. Na novom F595, zadnji amortizeri Koni sa Frequency Selective Damping (FSD) tehnologijom su standardni da bi poboljšali performanse, osigurali savršeno držanje puta i istovremeno poboljšali upravljivost i stabilnost. Abarthov sistem kočenja pruža optimalan odziv i poboljšanu sigurnost, koji se sastoji od 284 mm prednjih i 240 mm zadnjih diskova. F595 je standardno opremljen i 7-inčnim HD Uconnect sistemom sa DAB radiom, kao i Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnošću.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Nuova 500 dobio 5 zvezdica i najviše ocene od Green NCAP

 

fiat 500 green.jpg

 

Novi 500, prvi potpuno električni automobili brenda Fiat, osvojio je 5 zvezdica na testovima organizacjie Green NCAP. Konkretno, u 2021. je to bio prvi automobil koji je dobio najviše ocene na svim testovima i jedini koji je postigao maksimalni rezultat od 10/10 na Indeksu energetske efikasnosti. Novi 500 je legendarni automobil sa misijom: da obezbedi pristupačnu električnu mobilnost u gradu, jer ''zeleno je samo ako je zeleno za sve.'' Ovo čini deo DNK brenda Fiat. Održiva mobilnost obezbediće bolju budućnost za naredne generacije.

 

Novi 500 je projektovan, dizajniran i proizveden u Torinu, i u pitanju je prvi model u istoriji Fiata koji je u potpunosti električan i 100% Made in Italy. Predstavlja referentni model u pogledu autonomije i brzine punjenja, može da pređe do 320 km (WLTP) pomoću svojih litijum-jonskih baterija od 42 kWh. Sa brzim punjačem od 85 kW potrebno je samo 5 minuta da se napuni dovoljno da pređe 50km. Da bi se baterija napunila na 80% potrebno je 35 minuta. Verzija koju je koristio Green NCAP bio je model Nuova 500 opremljen sa električnim motorom od 87-kW (118 KS), koji obezbeđuje maksimalnu brzinu od 150 km/h (sa samoograničenjem) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za okruglo 9 sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leleeee

Ucestvovao sam u Valvoline nagradnoj igri, kupis njihov proizvod, posaljes kod, i izvlacenje uskoro.

Kad dobijem 500tku, pa je ubacim u garazu na tenane da se puni, preko noc, po jeftinu struju. Ima da se navozim sve za male pare

Ih...pusti snovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi 500 debitovao u Brazilu, drugom ''domu'' Fiata

 

O.Francois & New 500.jpeg

  • Mesec dana nakon što je predstavljen u Izraelu, Novi 500 nastavlja svoje putovanje oko sveta i sada stiže u Brazil.
  • U prezentaciji modela je učestvovao Olivije Fransoa, direktor brenda Fiat i direktor marketinga Stellantis-a, sa video porukom iz  Centro Stile Fiat u Torinu. 
  • Tradicija brenda Fiat je duboko ukorenjena u Brazilu: više od veka poslovanja, a od 1970-ih, kompanija je bila pionir u razvoju Flex-Fuel tehnologija za ekološka goriva.
  • Tržišni udeo Fiata u Brazilu je 22%

Predstavljanje modela Novi 500 medijima u Brazilu održano je pre samo nekoliko sati, nakon što je model prešao Atlantik kako bi nastavio svoj put oko sveta, koji je započeo pre mesec dana kada je debitovao u Izraelu. Olivije Fransoa, direktor Fiata i direktor marketinga kompanije Stellantis, učestvovao je u prezentaciji nacionalnim medijima i mreži distributera, putem video poruke iz kompleksa Centro Stile Fiat u Torinu, ''kolevke'' modela Novi 500.

 

 

''Čast mi je da budem deo ovog važnog dana na koji Novi 500 debituje u Brazilu. On je prvo transatlantsko tržište za ovaj model, simbol Fiata, nakon njegovih prvih koraka izvan Evrope u obližnjem Izraelu'', rekao je Olivije Fransoa, direktor renda Fiat i direktor marketinga kompanije Stellantis. ''Ovaj korak savršeno se uklapa u dugu istoriju brenda Fiat u Brazilu, a dve stvari ga čine posebnim.

Prvo, Brazil je Fiatov drugi dom. Pomislite samo na vezu koja nas je spajala tokom 100 godina i strateški značaj ovog tržišta, na kome Fiat ima udeo od 22%.

Drugi razlog je što smo baš ovde, pre više od 40 godina, počeli da razvijamo Flex-Fuel tehnologiju za korišćenje alternativnih goriva kao što su etanol, čime smo zakoračili više godina u budućnost u pogledu održivosti, koja čini temelj brendove zelene strategije i puta'', nastavio je Fransoa. ''Model 500 je simbol promena: stvoren je tako da preporodi održivu urbanu mobilnost i predstavlja sastavni deo značajnog preokreta, igrajući ključnu ulogu u prelasku na zelenu vožnju, i u negovanju lojalnosti kupaca električnih vozila. Kao što kažemo, zeleno je samo ako je zeleno za sve. To je naš cilj.''

 

Brazil je Fiatov drugi dom, gde je lider na tržištu  
Brazil je najveće Fiatovo tržište izvan Evrope. Trenutno je lider u prodaji sa udelom od 22%, što je povećanje od 52% u odnosu na prethodnu godinu, delimično zahvaljujući novim predstavljenim modelima koji su imali izuzetne rezultate: Novi Strada pikap, koji je osvežen prošle godine, odmah je imao uspeha, postavši najprodavanije vozilo u Brazilu; Fiat Toro, SUV srednje veličine koji je osvežen prošlog aprila, osvojio je javnost i zabeležio povećanje prodaje od 25% u odnosu na prethodnu generaciju. A sada je štafeta predata modelu Novi 500, koji će biti dostupan ovde sa paketom opreme Trim, u hečbek verziji, sa pomoćnim (ADAS) sistemima nivoa 2, brzim punjenjem od 11 kW i brzim punjačem od 85 kW, radio sistemom od 10.25 inča i bežičnim Apple CarPlay/Android Auto sistemom.

 

Veza koja traje duže od jednog veka i više od 40 godina istraživanja i razvoja alternativnih tehnologija 
Godine 1976. u Betimu, u državi Minas Gerais, prva Fiatova fabrika za proizvodnju automobila na licu mesta je otvorena. Prvi automobil koji je sišao sa njenih traka bio je Fiat 147, verzija bazirana na poznatom modelu Fiat 127. Fabrika je nedavno renovirana i sada predstavlja jedan od najvećih biznisa u zemlji, proizvodeći razne Fiat modele, uključujući novog pikapa Stada.

 

Koreni prisustva italijanske kompanije u Brazilu pak su mnogo stariji. Pomislite samo, 26. jula 1908. godine Silvio Alvarez Pentado bio je pobednik prve automobilske trke ikada održane u zemlji, vozivši model Fiat 40HP. Do 1930. u Sao Paulu je otvoreno prodajni salon, nakon čega je 1950. otvoreno i predstavništvo za uvoz i distribuciju Fiat traktora. Mnogo toga se promenilo od tada, ali veza je dodatno osnažena, toliko da je 2015. godine otvorena nova fabrika u mestu Goiana, u državi Pernambuko. U pitanju je jedno od najnaprednijih proizvodnih postrojenja u svetu automobila, kao i dom modela Fiat Toro. Takođe, treba naglasiti da je baš ovde u Brazilu 1970-ih Fiat razvijao alternativne tehnologije sa ciljem smanjenja emisija u atmosferu, nudeći kupcima proizvode koji su pouzdani, pristupačni i održivi.

 

Jedan od najznačajnijih primera ovog zelenijeg pristupa je napravljen baš u fabrici u Betimu, i proširio se širom Latinske Amerike i u drugim državama širom sveta: bili su to upotreba etanola, dobijenog iz šećerne trske, i razvoj Flex-Fuel tehnologije, koja snabdeva motore etanolom i benzinom, ili kombinacijom dvaju goriva. U ekološkom smislu, prednost etanola je činjenica da je u pitanju obnovljiv izvor energije koji pomaže da se ograniče emisije gasova koji izazivaju efekat staklene bašte, s obzirom da biomasa biljnog porekla ponovo upija ugljen-dioksid koji ispušta vozilo. Zato je u pitanju jedno od najodrživijih automobilskih rešenja dostupnih na tržištu danas. A sada, sa pogledom u budućnost, Novi 500 započinje novo poglavlje inovacija u Fiatu, čineći mobilnost sve pristupačnijom i pogodnijom za životnu sredinu.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Abarth 595 Scorpioneoro

 

Spolja svakako izgleda odlično i ima mnogo karaktera, ali da li je Abarth 595 Scorpioneoro dobar za svakodnevnu upotrebu uključujući i duža putovanja?

Posle nedelju dana i preko 1.100 pređenih kilometara ovo su utisci:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession: 2021. Fiat 500 Hybrid

 

Osnova mu je 1.0 atmosferac sa 3 cilindra koji pravi 70KS/90Nm i sve to ide na prednje točkove putem 6-stepenog manuelnog menjača. U pitanju je ''blagi'' hibrid što znači da nema punjenja preko utičnice i ne može se voziti samo na struju. Ubrzanje do stotke mu traje 13.8 sekundi, može sve do 167 km/h, ali prosečna potrošnja mu je 5.3 litre na 100 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, kakva su "zla vremena" došla. Da jedan Fiat 500, kao lifestyle model, sa 1,0 MHEV motorom, u top opremi ( Lounch Edition ), u Srbiji košta kao Dačija Sandero Stepway u top varijanti ...

Zemljo, otvori se :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Može to i drugačije da se gleda...npr. da se najnoviji model jedne fabrike cenovno izjednačio sa manjim autom druge fabrike koji je kao model tu već skoro 15 godina. :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Fiat 500 postaje službeni automobil evropskih šampiona u fudbalu

 

fiat fudbal.jpg

 

Povodom poslednjeg trening kampa, aktuelni šampioni Evrope u fudbalu su pozirali pored novog električnog Fiata 500, koji postaje službeni automobil fudbalske reprezentacije Italije. Fiat je dugogodišnji sponzor reprezentacije Azzurri. Sponzorski ugovor znači da je službeni automobil italijanskog fudbalskog saveza najnoviji Fiat 500. Sastanak sa italijanskom seniorskom fudbalskom reprezentacijom je i prilika za proizvođača da se pohvali. Novi 500 već je postao najprodavaniji ''električar'' u Italiji.

 

Fiat 500e ima baterije od 42 kWh i domet do 320 km u kombinovanom ciklusu. Automobil je opremljen funkcijom brzog punjenja snage 85 kW. Za prikupljanje rezerve energije dovoljne za prelazak 50 km potrebno je samo 5 minuta, a za punjenje baterije do 80% potrebno je samo 35 minuta. Fiat je glavni sponzor tima Azzurri, a prema ugovoru će osigurati flotu automobila koji će pratiti Italiju tokom službenih utakmica, prijateljskih utakmica i kampova za trening. Osim toga, logotip marke biće vidljiv na dresovima za obuku tima i na reklamnim banerima oko terena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam po prvi put uspeo da pronadjem Fiat 500 u koji čak i ja mogu da sednem na mesto vozača :) Oduševio sam se ...

A posle sam čak seo i pozadi, ali, ta blamaža već nije za javnost  :) Ako ništa drugo, glava mi je  i pozadi stala bez problema, ali je istina i da je virila jedno 10-15 cm iznad linije vozila  :)

 

1.jpg 2.jpg

3.jpg 4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Fiat 500e

 

Elektromotor daje 118KS/220Nm...a, bolje se razume tih 220Nm kada se kaže da su najjače Abarth varijante ovog modela (proteklih godina) imale između 230-250Nm...dok je ovde takoreći isto toliko ali trenutno dostupno. Zbog toga ovaj 500 stiže za 3 sekunde do 50 km/h, odnosno za 9 sekundi do stotke. Ide sve do 150 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi 500 proglašen za ''Mali automobil godine'' na News UK automobilskim nagradama

 

NEW_500,_mali_auto_godine_na_NEWS_UK_MOTOR.JPG

 

  • Uži izbor za News UK automobilske nagrade prave istaknuti automobilski novinari iz svih publikacija kuće News UK, a za njih glasa šira javnost.
  • U svojoj četvrtoj godini, News UK automobilske nagrade okupile su kolektivnu struku i čitalaštvo listova i sajtova The Times, The Sunday Times, Driving.co.uk, The Sun i talkSport

Na osnovu glasova potrošača i užeg izbora istaknutih automobilskih novinara, Novi 500 je osvojio titulu Malog automobila godine na News UK automobilskim nagradama za 2021. Kao i prethodnih godina, o News UK nagradama su odlučivali potrošači i automobilski novinari iz publikacija News UK, slaveći vozila koja su najbolja u klasi u svim segmentima. Nagrada koju je osvojio u okviru News UK automobilskih nagrada je deseta za model New 500 i pridružuje se kolekciji trofeja koja već obuhvata nagradu ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske za 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' od DrivingElectric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je dobio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' od nemačkog magazina ''Auto Motor und Sport'' i ''Najbolji dizajnerski koncept'' u okviru eminentne međunarodne ''Red Dot nagrade za dizajn''. 

 

Model Novi 500, predstavljen u martu 2020, već je pokupio brojne međunarodne nagrade i već je vodeći električni gradski automobil u Evropi. Novi 500 je najprodavaniji automobil, sa skoro 28% tržišnog udela u segmentu gradskih automobila u Evropi, i lider je na tržištu gradskih automobila u 12 država, a pritom je i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni ''all-in'', potpuno električni gradski automobil.


stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession: 2021. Fiat 500 Hybrid

 

Glavna stvar kod ovog auta je potrošnja od 5 litara benzina na 100 kilometara. Utsvari, Fiat kaže 5.3 litre.

Novi Fiat 500e je tu, ali šta ako niste sasvim spremni za potpuno električni auto? Pa, Fiat vam nudi hibridnu verziju, ali u stvari to je samo ''blagi'' hibrid - ne može se voziti samo na struju, niti ga možete puniti na nekom punjaču. Fiat 500 Hybrid pokreće 1.0 trocilindrični atmosferski benzinac koji pravi 70KS/90Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 ''blagi'' hybrid je Eko automobil 2021. godine u Srbiji

 

fiat 500 hibrid 002.jpg

 

Asocijacija automobilskih novinara Srbije AAN je izabrala ''Fiat 500 mild hybrid'' za Eko auto godine u Srbiji 2021.

Fiat 500 nudi vam energetski efikasniji motor Firefly, trocilinadarski, zapremine 999 kubika i tehnologija lakog hibrida daje bolje performanse, nižu potrošnju i bolju efikasnost. Kočenje motorom prilikom usporavanja vraća energiju u bateriju, koja se koristi kao pomoć motoru prilikom ubrzavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Fiat 500e

 

Svaki novi električni automobil je danas važna vest, ali novi Fiat 500e, koji je u svojoj trećoj generaciji postao komplet električni, je veoma važna vest. Naročito kad je u pitanju potpuno novi auto kod kojeg je sve drugačije u odnosu na stari (sa čijom hibridnom varijantom se paralelno prodaje).

 

Imali smo prvo originalni slatki Fiat 500 iz 1957 godine. Novi milenijumski model lansiran je 2007. godine, a ovaj automobil je predstavljen početkom 2020. i nudi se samo u potpuno električnom obliku. I to je deo razloga zašto je razvoj ove treće generacije bio tako dug. Fiat je želeo da sačeka da tehnologija baterija ''sazri'' pre nego što lansira ovaj automobil - i to mu se isplatilo, omogućavajući Fiatu da razvije mnogo duži domet vožnje od direktnih rivala poput Minija Electric, Honde e ili Mazde MX30. Sa 320 kilometara (sa verzijom koja ima bateriju od 42kWh) od pune do prazne baterije Fiat 500e ima najveći domet od svih električnih automobila u segmentu malih gradskih modela. Najnoviji automobil je malo veći od starog i nastavlja da se nudi u hatch varijanti sa 3 vrata, i kao kabriolet.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi 500 dobio svoju 19. nagradu u Evropi: ''Najbolji automobil 2021.'' časopisa Le Moniteur Automobile

 

nuova 500e nagrada.jpeg

  • Model Novi 500 dobio je nagradu lista Le Moniteur Automobile, belgijskog automobilskog časopisa.
  • Proglašen je za ''Najbolji automobil 2021.'' u kategoriji malih električnih automobila.
  • Za njega su glasali čitaoci poznatog belgijskog časopisa, a Novi 500 je pohvaljen zbog svojih naprednih tehničkih specifikacija, izbora od nekoliko varijanti karoserije i legendarnog dizajna.

Novi 500 je dobio svoju 19. nagradu, ovoga puta u Belgiji gde je proglašen za ''Najbolji automobil 2021.'' u kategoriji malih električnih automobila, na osnovu glasanja čitalaca časopisa Le Moniteur Automobile, jednog od najvažnijih automobilskih medija u Belgiji. Ova nagrada, koju časopis dodeljuje prvi put, odražava preferencije čitalaca, koji su odlučno glasali za legendarni Fiat model. Čitaoci časopisa Le Moniteur Automobile su pohvalili legendarni dizajn modela, kao i široku ponudu ponuđenih karoserija (hečbek, kabriolet i 3+1), potvrđujući da je Novi 500 istinski poželjan automobil.

 

Nagrada se pridružuje mnogim trofejima koje je osvojio Novi 500; među kojima su ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' časopisa Driving Electric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je osvojio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' nemačkog magazina Auto Motor und Sport i ''Najbolji konceptualni dizajn'' u okviru poznate međunarodne Red Dot nagrade za dizajn.

 

Novi 500 se s ponosom proizvodi u Italiji u - kompletno novoj - fabrici Mirafiori u Torinu, centru izvrsnosti za proizvodnju električnih vozila, u koji se model 500 vratio nakon 50 godina. Fabrika Mirafiori je deo Fiat ekosistema u čijem centru je Novi 500. Ekosistem obuhvata V2G ''Vehicle-to-Grid'' - najveći centar elektrifikacjie u Evropi - zahvaljujući kome električna vozila na baterije mogu da skladište energiju, koja onda može da se vrati u gradsku mrežu u slučaju veće potražnje korisnika. Stellantis&You Torino, mesto napravljeno da uzdrma tržište: kao novo lice mobilnosti.  

 

Kako bi se upotpunio Fiat ekosistem, nova zdanja Casa 500 i La Pista 500 su otvorene pre nekoliko nedelja. Casa 500 nije uobičajeni muzej, već putovanje u budućnost brenda Fiat, počevši od njegovih korena: koncepta Dolce Vita, italijanskog duha. La Pista 500 je najveći krovni vrt u Evropi koji ima duboku simboličnu vrednost i pored toga predstavlja zelena pluća za grad i ljude. Novi 500 je predstavljen u martu 2020. i već je osvojio 19 međunarodnih nagrada iz 6 zemalja.

 

Novi 500 je najprodavaniji automobil sa tržišnim udelom od 24% u segmentu gradskih automobila u Evropi, lider na tržištu električnih gradskih automobila u 13 država i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni, ''all-in'', potpuno električni, gradski automobil.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot u zadnje vreme osvaja dizajnom.

Pitam se samo kakve automobile ( dizajner ski), bi kreirali Italijani, kad bi im bile odrešene ruke, i imali sredstva... Cenim, prelepa

Kao i ovaj 500e..

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: Fiat 500e

 

Treća generacija Fiata 500 je sada potpuno električna, nudeći slične kompaktne dimenzije kao i njegov brat na benzinski pogon, ali sa novim dizajnom, nadograđenom tehnologijom i više bezbednosnih funkcija.

500 EV nudi izbor između dve baterije, sa mogućnošću prelaska između 180 i 320 kilometara - brojke koje ga stavljaju u poređenje sa malim takođe potpuno električnim rivalima, kao što su Peugeot e-208, Mini Electric ili Renault Zoe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 Giallissima za Japan

 

fiat 500 03.jpg

 

Fiat je na japanskom tržištu lansirao novo specijalno izdanje svog malog retro modela 500. Automobil je nazvan Fiat 500 Giallissima, a serija je ograničena na samo 200 primeraka.

 

fiat 500 02.jpg

 

Fiat 500 Giallissima privlači pažnju pre svega upadljivom žutom bojom, a tu su i crni retrovizori, 14-inčni točkovi, LED dnevna svetla, žuti prednji panel u unutrašnjosti, tamno plava sedišta, 7.0-inčni ekran Uconnect infotainment sistema, par USB portova i sedam vazdušnih jastuka.

 

fiat 500 01.jpg

 

Za pogon se brine 1.2 benzinac sa 69KS i 102 Nm, uz 5-stepenu sekvencijalnu automatsku transmisiju. Fiat 500 Giallissima u Japanu startuje 5. marta, po ceni od 2.330.000 jena (17.880 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...