Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500 / Fiat 500e

Recommended Posts

Interesantan model poslovanja, nisam jos video ovako nesto. 

 

Sumirano: imas Fiat 500, s kojim funkcionises 90% vremena, po gradu i to, i onda za ~100e mesecne pretplate, imas pravo na auto velicine 500L ili 500X, da koristis do 60 dana u godini. To kad se sabere i podeli, izadje ~20e dnevno, sto je ipak jeftinije nego rentacar, naravno, onom kome odgovara takva upotreba... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini, razumem šta si napisao, ali, na koju tačno vest se odnosi tvoj komentar? Jer mi to deluje baš interesantno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Kada klijent kupi novi Fiat 500, on dobija pristup ekskluzivnoj usluzi pretplate za mobilnost ''My Dream Garage'' za iznajmljivanje po potrebi za sva vozila FCA grupe.
 

Quote

Kupovina Novog Fiat 500 je jednaka ulasku u ''Kuću brendova'', veoma ekskluzivan klub. Sa vremena na vreme možete odabrati da vozite automobil koji Vam je najpotrebniji: drugi model iz porodice novog modela 500 poput 500X ili 500L, italijanski sportski automobil poput modela Alfa Romeo Giulia ili Stelvio, ili čak američki terenac poput nezaustavljivog modela Jeep Wrangler, Compass ili Renegade. Sve ovo je moguće uz ''My Dream Garage'', nove usluge mobilnosti kompanija FCA i Leasys, ekskluzivno za kupce novog modela Fiat 500.

To će biti nova pretplatnička usluga, nudeći mogućnost iznajmljivanja automobila FCA grupe po potrebi i prema zahtevu.

klik OVDE @ FLCS

 

...ili pogledaj video koji je odmah iznad Horvatovog posta. Video je tu da se gleda. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Videh. Mesečno dodatnih 99-299 evra (zavisno od klase vozila), na 4 godine, da bih "imao" na raspolaganju i SUS kola, do 60 dana godišnje.

A godina ima 52 vikenda  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron

 

Logično je ograničenje u broju dana (stavili su na 60 dana godišnje) kad se ima u vidu zašto uopšte postoji ta opcija.

Zamišljeno je kao dodatni auto uz Fiat 500e, za one ređe situacije tokom godine kada ti Fiat 500e nije dovoljan. I, pošto ne žele da zbog toga onda uopšte ne kupiš Fiat 500e, smislili su rešenje za baš taj npr. vikend kad ideš van grada sa porodicom, ili ideš na odmor na 15 dana, ili šta god slično. Neće da daju auto duže od toga jer time ubijaju potencijal njihove prodaje...već eto kupiš Fiat 500e i doplatiš još nešto za takve situacije (ako ih uopšte imaš i smatraš da ti 500e nije dovoljan, a nećeš da kupiš nešto drugo ili dodatno).

 

Nije to zamišljeno kao drugi auto, nego kao ''pomoćni'' auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi 500 prešao je novi most San Đorđo u Đenovi na dan kada je otvoren za saobraćaj

 

rsz_500_Đenova.jpg

 

Ikona italijanske kulture i svetski ambasador koncepta ''Made in Italy'', Novi 500 postaje simbol vedrine i oporavka u Italiji koja hrabro gleda u budućnost.
Nije to mogao biti niko drugi do Novi Fiat 500, simbol koncepta ''Made in Italy'' i ekonomskog oporavka, na otvaranju novog mosta San Đorđo u Đenovi, dela zvezde arhitekture Renca Pijana (Renzo Piano). Novi 500, prvi potpuno električni automobil FCA grupe, prešao je 1.067 metara novootvorenog mosta u Đenovi pre nego što je otvoren za redovan saobraćaj.

 

Slika kabrioleta Novog 500 ''La Prima'' za kojim se vijore zastave Italije i opštine Đenova je simbol Italije koja zna kako da reaguje i ponovo ustane, i predstavlja dokaz da zajedno možemo da krenemo putem oporavka zajedno, udruženim snagama i veštinama. Baš kao na požutelim fotografijama na kojima Fiat 500 putuje 760 kilometara po tada novoizgrađenom A1 Autostrada del Sole (Autoputu Sunca) sa severa na jug i natrag, tada kao i sada, Fiat 500 je sinonim za inovacije i obnovu: automobil koji može da pokrene novi početak inspirišući pozitivnost i iznoseći taj tipično italijanski dizajn i eleganciju izvan granica države. Dok najnovija kreacija brenda Fiat predstavlja budućnost pojedinačne, održive i tehnološke mobilnosti, most preko reke Polcevera - sagrađen za rekordno kratko vreme - za glavni grad severnog italijanskog regiona Ligurije predstavlja izvanredan inženjerski poduhvat, kome je određeno da postane novi simbol budućnosti Đenove.

 

potpis.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bitno kojim jezikom govorimo, koje smo vere i nacije, već da se razumemo :) A to uz dobru volju nikada nije problem. Negujmo ono što nas povezuje - ljubav i interesovanje prema automobilima ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam laloš,najbolji drug mi je(Vojvođanski) Hrvat, kum mi je pola Mađar,pola Hrvat, pričam mađarski,nemam ja to u sebi....
Samo objašnjavam ko je u našem svetu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/6/2020 at 3:15 PM, neshtry said:

Genova...Samo, mi kažemo Svetog Jovana...

 

Screenshot_20200806-151510.thumb.jpg.3a026018d59e56605ead2db40d84d0a6.jpg

To bi onda kos nas bio Ivan, a ne Juraj.

 

Mislim da je Đorđe ili Đurađ.

 

Genova je sveca zaštitnika mijenjala više puta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth 595 Scorpioneoro

 

206328-abarth 595 scorpioneoro03.jpg

 

Abarth 595 Scorpioneoro (u prevodu ''zlatni škorpion'') je ograničena serija od samo 2.000 komada koja odaje počast ekskluzivnom A112 Abarthu ''Gold Ring'' (Zlatnom prstenu), ljubiteljima poznatijem kao A112 Abarth Targa Oro. Zaista ekskluzivni automobil kojih je proizvedeno samo 150 primeraka 1979. godine, a svi su bili ofarbani u crno sa zlatnim detaljima, sofisticiranim enterijerom i širokom paletom opreme kao standardne opreme, u skladu sa italijanskom tradicijom granturismo automobila.

Ekskluzivni Abarth 595 Scorpioneoro je dizajniran za one koji žele udobnost u svom svakodnevnom korišćenju automobila, sofisticirane detalje i ne žele da se odreknu performansi. Ispod haube je motor snage 165 KS, pružajući odnos snage i težine od 6.5 kg/KS i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7.3 sekundi. Njegov 1.4 T-Jet motor sa Euro6D TEMP homologacijom je uparen sa manuelnim prenosom, ali na zahtev se može opremiti robotizovanim sekvencijalnim menjačem Abarth sa polugicama za ručno menjanje na volanu.

 

abarth 595 scorpioneoro02.jpg

 

Posebna serija Abarth 595 Scorpioneoro je pravi ''kolekcionarski primerak'', proizveden u ograničenom izdanju i sa prestižnom pločicom sa brojem u svojoj kabini. Nova posebna serija sadrži ekskluzivne detalje. Spolja je prepoznatljiv po crnoj škorpionskoj boji karoserije - dostupnoj na zahtev u bojama Podium Blue, Racing White i Record Grey - a mat crni krov savršeno odgovara ''tar cold gray'' katransko hladno sivoj boji ručica, poklopcima ogledala, kao i prednjem i zadnjem delu. Kako bi još više istakao svoj cool izgled u, ova nova posebna serija uključuje zlatne detalje, poput škorpiona na poklopcu motora, obloge oko karoserije i 17-inčnih naplataka od zlatne legure ili, na zahtev, 17-inčnih naplataka od crne legure sa zlatnim znakom škorpiona u centru točka.

 

U unutrašnjosti su nova sportska sedišta Abarth Scorpionflage sa crnim kožnim presvlakama i zadnjim sedištem od tehničkog materijala koji bolje zadržavaju telo tokom najsportskije vožnje. Na naslonima za glavu na prednjem sedištu je izvezen natpis ''Scorpioneoro'' (crni škorpion) uz italijansku zastavu i Abarth. Nova sedišta se kombinuju sa Scorpion Black instrument pločom sa mat crnim detaljima, i sa zlatnom pločicom na centralnom tunelu i personalizovanim patosnicama.

 

abarth 595 scorpioneoro01.jpg

 

Uz sve to, Abarth 595 Scorpioneoro nudi najbolju trenutno dostupnu informativnu zabavu: 7-inčni HD UconnectTM istem opremljen Apple CarPlay-om i Google Android AutoTM - brzu platformu sa monitorom visoke rezolucije, GPS-om i DAB digitalnim radiom - kao i sofisticirani BeatsAudio sistem sa ukupnom snagom od 480W i 8-kanalnim digitalnim zvučnikom, uključujući vrhunski algoritam izjednačavanja koji može da reprodukuje celi zvučni spektar kao iz studija. Poslednje, ali ne najmanje važno, Breil je kreirao poseban hronografski sat ograničenog izdanja posvećen novoj posebnoj seriji Abarth 595 Scorpioneoro, koja uključuje rez na zlatnom logotipu Scorpiona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth 595 Monster Energy Yamaha

 

206325-abarth 595 monster.jpg

 

Abarth 595 Monster Energy Yamaha je savršen izraz zajedničkih vrednosti marki Scorpion i Yamaha, ukorenjene u performansama, trkama, tehnologiji i zabavi.

Ovo partnerstvo započeto 2015. godine, i dalje je snažno, bazirano na sposobnosti savladavanja sportskih i trkačkih barijera ''izlaskom na ulice'' pomoću mnogih posebnih adrenalinskih serija: Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition (2015.), dvosed Abarth 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition (2015.), i konačno, Limited Edition Abarth 695 XSR Yamaha (2017.). Danas se ovo nastavlja u novoj seriji Abarth 595 Monster Energy Yamaha, u ograničenom izdanju od 2.000 jedinica, kako bi nastavila put započet zajedno, sada s dodatnim ''energetskim podsticajem'' iz nove saradnje sa Monsterom, poznatim proizvođačem energetskih napitaka koji deli Abarthovu i Yamahinu potragu za izazovima, ljubav prema sportu i potrazi za emocijama. Nova Abarth 595 Monster Energy Yamaha specijalna serija je dizajnirana posebno za mlade kupce i ljubitelje motorsporta, uz uzbudljiv i ekskluzivan proizvod, kao i ultra visoke performanse bilo kog Abartha.

 

206326-abarth 595 monster02.jpg

 

Estetski nadahnut bojom takmičarskog motocikla 2020 Monster Energy Yamaha MotoGP YGR-M1, spoljašnjost nove posebne serije sadrži dvobojnu plavu i crnu boju - takođe dostupnu u potpuno crnoj boji na zahtev, noseći logo ''Monster Energy Yamaha MotoGP'' na njegovoj donja strani, tik iznad logotipa ''595''. Posebna serija je ukrašena prepoznatljivom Monster ''kandžom'' na poklopcu motora, znakom nove saradnje između Scorpiona i poznatog energetskog napitka. Tamne boje su u kontrastu sa ''katran hladno sivim'' bojama, kao što se vidi na ručicama vrata i prednjem i zadnjem delu.

 

206327-abarth 595 monster03.jpg

 

Sa unutrašnje strane, model sadrži posebna nova Abarth sportska sedišta sa plavim oblogama i logo ''Monster Energy Yamaha MotoGP'' na naslonima za glavu. Plava obloga se ističe sa crne ploče. Tako se sjaji i dvoslojna boja, dok je numerisana pločica postavljena na centralni tunel. Abarth 595 Monster Energy Yamaha opremljen je 1.4 T-Jet motorom sa homologacijom Euro6D TEMP, sa ručnim menjačem, ali može da ima i Abarth robotizovani  sekvencijalni menjačem s polugicama za menjanje brzina na zahtev - koji isporučuje 165 KS.

 

Standardno uključuje volan sa ravnim dnom inspirisanim trkačkim motociklom i centralnom trakicom na gornjem delu upravljača, posebno korisnu za vožnju sportskih automobila. Dugme ''Sport'' kontroliše maksimalnu količinu obrtnog momenta, kalibraciju servo upravljača i odziv gasa, a prati ga i buka izduva Record Monza sa aktivnom klapnom. Kočioni sistem - ad hoc dizajniran za Abarth - pruža maksimalnu bezbednost pri usporavanju putem prednjih ventilisanih diskova od 284 mm i 240 mm. Takođe je standardno i zadnje oslanjanje Koni, sa tehnologijom selektivnog prigušivanja frekvencije (FSD) koja povećava držanje puta, upravljivost i stabilnost, što ga čini jedinstvenim iskustvom u vožnji.

7-inčni HD Uconnect, zajedno sa Apple CarPlay-om i Google Android Auto, takođe je standardno uključen na Abarth 595 Monster Energy Yamahu. Platforma dolazi sa ugrađenim sistemom Abarth Telemetry koji vozačima omogućava merenje njihovih performansi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olivije Fransoa za volanom modela Novog Fiat 500: svetska premijera prve test vožnje

Porudžbine otvorene za ''la Prima'' hečbek verziju

  • Na dan kada su otvorene porudžbine za New 500 ''la Prima'' hečbek model, Olivije Fransoa, globalni predsednik brenda Fiat, ispričaće priču modela New 500 i prve test vožnje. 
  • Porudžbine za New 500 ''la Prima'' hečbek otvaraju se u Fiat prodajnim salonima u Evropi.
  • Prodajna turneja modela New 500 po Italiji se nastavlja: oko 40 destinacija duž poluostrva otkriće Fiatovu novu ikonu sa nula emisije Co2 . Program će biti proširen na francusko i nemačko tržište u septembru.

 

Kako bi potpuno razumeli dušu automobila, morate da ga provozate sami. Sedite za volan, upoznajte se sa enterijerom, dozvolite sebi da se naviknete na sedište, zgrabite volan i upalite auto. U video snimku koji prikazuje prvu test vožnju, Olivije Fransoa, globalni predsednik brenda Fiat, odlučio je da upozna sve fanove modela 500 sa novim New 500 ''la Prima'' modelom na najbolji mogući način, i da bude prvi koji će iskusiti gradski FCA automobil sa nula emisija Co2 u obilasku simboličnih lokacija u Torinu koje su deo istorijata brenda Fiat.

 

''Obično nove automobile testiramo na putevima prvi put bez kamera. Međutim, za novi 500 odlučio sam da vas povedem sa mnom! Prva test vožnja modela Novi Fiat 500'', kaže Olivije Fransoa, ''je vrlo poseban trenutak, pomalo magičan. Vizija postaje stvarnost. Timski rad poprima oblik. Da budem iskren, zaista je i veliki izazov''. Predsednik brenda Fiat zato je poveo javnost na putovanje da otkrije mnoge dragulje lepote, inovacija, tehnologije i održivosti koji predstavlja model New 500.

 

Uzbudljivo putovanje, koje počinje u fabrici Mirafiori gde se Novi 500 proizvodi: tokom svoje 81 godine, kompleks Mirafiori postao je deo istorije italijanske i globalne automobilske industrije. Fabrika u Torinu je otvorena 1939. i označila je početak moderne proizvodnje u Fiatu, i još uvek je jedna od najstarijih aktivnih evropskih fabrika automobila. Novo poglavlje počinje sa proizvodnjom modela Fiat 500 treće generacije: grupa napravila novu transformaciju, počevši od snažnih otkucaja srca kompleksa i proizvodnje. Oko 1.200 ljudi radiće samo na proizvodnji modela Novog 500, dok će proizvodni kapacitet biti 80.000 modela godišnje, što bi moglo da se poveća ako bude neophodno. Ukupno, kada se uzmu u obzir troškovi projektovanja, razvoja, inženjeringa i konstrukcije proizvodne linije, u pitanju je investicija od više od 700 miliona evra. Pored svega ovoga, Novi 500 je kreiran, i osmišljen projektno i inženjerski baš ovde u Torinu: pravi ''Made in Fiat'' i ''Made in Turin'' proizvod.

 

Sledeći stadijum test vožnje modela Novi 500 biće Lingoto, bivša Fiatova fabrika sa stazom na krovu, koja je bila i lokacija testiranja kvaliteta pre isporuke za Fiat 500 prve generacije. Fabrika je sada konvertovana u muzej, dom galerije Pinacoteca Agnelli. Na četvrtom spratu je izložba ''Virtual Casa 500'', online izložba koja najavljuje otvaranje Casa 500 za javnost na proleće 2021. Putovanje Olivijea Fransoe u električnom modelu 500 će se zatim nastaviti po bulevarima regionalnih glavnih gradova u podnožju Alpa i završava se u Monte dei Cappuccini, u blizini gradskog centra na desnoj obali reke Po, sa prelepim pogledom na grad i Alpe. Fantastično mesto za razgledanje čistog plavog neba na divne letnje dane.

 

''Od kako su mere okončane, naučili smo da cenimo život napolju još više, kao i dragocenost naše životne sredine'', nastavio je direktor brenda Fiat, dodavši: ''Čuvanje te sredine je i naša odgovornost''. To je još samo jedan razlog za izbor Novog 500: koji je prelep, inovativan i ekološki. Automobil dobar za životnu sredinu, koji ispunjava zahteve kupaca koji žele da voze automobil budućnosti, sa italijanskim šarmom i elegancijom. U julu su otvorene porudžbine za ''la Prima'' kabriolet, veliki uspeh, koji je dokazan stabilnim povećanjem narudžbina.

 

rsz_fiat_new_500 “la_prima”_hatchback.jpg

 

Od danas, na svim Fiat prodajnim lokacijama, kupci mogu da poruče i Novi 500 ''la Prima'' hečbek: 500 sedan sa 0 emisije Co2 . Novi 500 hečbek opremljen je sofisticiranim panoramskim staklenim krovom: pravim ''prozorom ka nebu'' koji ispunjava enterijer svetlom, unapređujući komfor pri vožnji i prijatnost u automobilu. Pored panoramskog krova, zadnji deo Novog 500 ''la Prima'' hečbeka ističe se petim vratima, i novim, sada izraženijim spojlerom, koji poboljšava aerodinamičku efikasnost. Model je dostupan u tri ekskluzivne boje inspirisane osnovnim elementima prirode: Ocean Green (biserni sjaj), koji podseća na more; Mineral Grey (metalik), asocijacija na zemlju; i Celestial Blue (tri sloja), inspirisane nebom. Pored toga tu su i LED prednja svetla, 17-inčni točkovi sečeni dijamantom, umeci obloženi hromom na prozorima i bočnim panelima, i tabla i presvlake sedišta u eko-koži.

 

Opremljen je najinovatinijim naprednim sistemima za podršku vozaču (ADAS) u okviru standardnog paketa - uključujući iACC (pametni adaptivni tempomat), za kočenje ili ubrzanje kao odgovor na svaku prepreku sa kojom se susretne; Lane Centering sistem koji zadržava vozilo u traci, pri pravilnom detektovanju saobraćajnih znakova; Intelligent Speed Assist (pametna asistencija za kontrolu brzine), koji čita vidljiva ograničenja brzine i preporučuje da se vozač njih pridržava; Urban Blind Spot (sistem za slepe tačke), koji koristi ultrasonične senzore za monitoring slepih tački i upozorava vozača trouglastim svetlom upozorenja ako se druga vozila približavaju; Attention Assist (sistem za pažnju), koji omogućava upozorenja na displeju i preporučuje vozaču da zaustavi automobil i odmori se kada je umoran; i senzori sa uglom od 360° koji omogućavaju pregled poput drona, kako bi se izbegle sve prepreke pri parkiranju ili izvršenju kompleksnih manevara.

 

Novi 500 ''la Prima'' hečbek je prvi automobil u svom segmentu sa autonomnom vožnjom 2. nivoa i takođe uvodi novi UConnect 5 sistem za informacije i zabavu: 7-inčni TFT displej, 10.25-inčni NAV osetljiv na dodir, DAB Radio, bežični CarPlay / Android Auto, sa Uconnect Box instaliranim u okviru standardnog paketa kako bi se obezbedio paket inovativnih povezanih Uconnect usluga - koje su po prvi put dostupne u Novom 500 ''la Prima'' kabrioletu i hečbeku - uključujući online ažuriranje mape i opciju da se povežete sa svojim automobilom pomoću Amazon Alexa glasovnog asistenta.

 

Ono što zaista pravi razliku su autonomija i smanjeno vreme punjenja: litijum-jonske baterije sa kapacitetom od 42 kWh omogućavaju modelu Novi 500 autonomiju do 320 km u WLTP kombinovanom ciklusu i do 458 km u urbanom ciklusu. Kako bi se optimizovalo vreme punjenja, Novi 500 ''la Prima'' hečbek omogućava DC brzo punjenje do 85 kW u okviru standardnog paketa, kako bi se baterija napunila vrlo brzo. Na primer, potrebno je samo 5 minuta - vreme potrebno da se popije espresso - da se sakupi dovoljno rezervne energije za putovanje od 50 kilometara po gradu, što je više nego dovoljno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzo punjenje takođe može da dopuni bateriju do 80% za samo 35 minuta. Novi 500 ''la Prima'' hečbek zato istinski predstavlja spoj stila i tehnologije, namenjen ljubiteljima lepote, kreativnosti i inovacije.

 

Baš kao prethodne generacije statistike dokazuju da će novi potpuno električni model biti još jedna međunarodna zvezda: brojke rezervacija za kabriolet i hečbek verzije pokazuju da je više do 80% onlajn zahteva došlo iz inostranstva. U Italiji, u julu i avgustu, Novi 500 ''la Prima'' kabriolet - verzija sa ograničenim brojem koja je rasprodata već u fazi rezervacija - pojavila se u ''Tour AntePrima'' seriji događaja u Fiat prodajnim lokacijama, sa prezentacijama 1 na 1 za kupce koji su već rezervisali automobil. Više od 40 prodajnih lokacija širom Italije bilo je deo ovog događaja kako bi približili Novi 500 kupcima i upoznali sa svim detaljima. Svaki dan se završavao sa posebnim večernjim događajem samo za zvanice. Bezbrojni fanovi i svi akteri omogućili su uspešnu prodajnu turneju, u tolikoj meri da je proširena na nemačko tržište 17. avgusta, a i tri ''Casa 500'' otvorena su u Francuskoj.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500e dobija još jedna vrata

 

Fiat-500-Trepiuno.jpg

 

Električni Fiat 500e je pred vratima, a na listi opcija su još jedna vrata.

Jedna od prednosti električnih vozila je iskoristivost prostora pa pojedini električni automobili mogu da imaju i dva prtljažnika, napred i pozadi. Međutim, u slučaju Fiata 500e dodatna vrata nemaju veze sa prtljažnikom, nego će samo služiti lakšem pristupu zadnjoj klupi. Poput nekadašnje Mazde RX-8 ili još bolje novijeg BMW-a i3, i Fiat 500e dobija dodatna vrata. Opcijski će se nuditi jedna zadnja bočna vrata. Mala vrata će biti postavljena na desnoj strani, a konstrukcija će povećavati masu automobila za 30 kg.  Kako prenosi Automotive News Europe, prodaja takve verzije kreće početkom sledeće godine, a mnogi pretpostavljaju da će nositi ime Trepiuno, po uzoru na istoimeni koncept iz 2004. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...