hisd 0 Posted July 14, 2008 ooooo pa cestitam,znaci ipak si dao 300 okupatorskih za cip.11 konja povecanje nije mala stvar sad ti sinteri ne mogu nista stvarno :cool Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted July 14, 2008 Ovde piše da si im se 399 puta zahvalio Da se nisi zabrojao prilikom zahvaljivanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
hisd 0 Posted July 14, 2008 Eee da to sam i ja primjetio,samo ne znam u cemu je poenta da se ti njima nisi malo vise zahvalio nego sto treba ili.. :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 14, 2008 To su im Svajcarske tate.A oni su da lipopust kao,da bi to sislo na neku razumnu cenu za nase trziste.Tacna cifra je 320 HVALA.Inace firma kod nas je Smart Tuning,a chips uvoze iz Svice,on-line. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 5866 Posted July 14, 2008 vrh za chip ! mada mogao bi da odes na dyno i izmeris da vidis rez. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 14, 2008 Ne znam,ne masira mi se auto.Nisam chipovo da bi jurcao,naprotiv,da bi lepse kulirao :cool Mene je prvenstveno zanimao torq u nizem broju obrtaja i uopste da lakse ide sa sto manjim brojem obrtaja.Naravno i da oderem Neshu na ladnu makinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane 0 Posted July 14, 2008 i ti brate imas para za bacanje :mad: :mad: cekam te sutra na autoputu da vidis da si dzabe dao pare.p.s mozda bi imalo smisla da si spustio auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 14, 2008 Sve su to sitne pare kad ne servisiram Alfu :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted July 15, 2008 U fabričkoj mapi su sa veoma dobrim razlogom umrtvili moment na nižim obrtajima, gde je i glavni dobitak sa svakim remapiranjem. Ne postoji strah da će nešto da zvekne od svega što sledi iza zamajca, a nije predviđeno za ta opterećenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted July 15, 2008 Baš ti hvala Bokija :roll: vidi šta si mi uradio: Ko me je bio po ušima da pitam? Izazov je preveliki... ko li će da naštampa toliko zavalnica :roll: Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted July 15, 2008 U sunce ti.....+59Nm torka E ovo je vec stvarno izazov, drago mi je sto ti nisam u kozi :mrgreen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted July 15, 2008 Au.Hoće neko da mi kaže da, ja ako ne maltretiram auto, nego ga vozim normalno kao i do sad, i pazim gde islobađam tork, zapravo ću imati štedljiviji auto posle remapiranja?Da li neko može da mi objasni zašto moj auto fabrički troši goriva koliko troši, a neko promeni mapu u softveru, oslobodi Boga Oca konja i njutnmetara, pri čemu troši 0.9l manje, auto koji već veoma malo troši? Nešto negde mora da se izgubi i razlog za veću potrošnju (koja je, btw, veoma važna stavka u konkurenciji između proizvođača u poslednje vreme), mora da postoji.Što u svoj ovoj klanici od konkurencije između proizvođača ih tera da im vozila toše litar više na 100km nego što taj motor u praksi može da izvede? Ne umeju? Ne verujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted July 15, 2008 To ti je velika zavera izmedju proizvodjaca automobila i zemalja clanica OPEK-a, protiv nas, naivnih potrosaca :mrgreen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 15, 2008 Ima veze sa zelenisem,ta smesa koju da fabrika oslobadja najmanje stetnih materija.Kad remapiras motor,pomeris sve parametre pa motor postaje veci zagadjivac u nekim rezimima rada.Takodje mozes da potrosis daleko vise goriva ako si nevaljao a ako pametno kocijasis onda stedis.I zadnje,ako si glup i nasilan,lakse ces slomiti chopovan motor jer su mu granica izdrzljivosti i pristup istoj blizi nego fabricki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted July 15, 2008 Ja sam od onih koji su se iživeli na vreme. Pošto je da ovog mog albina nasviram? Vidim po onoj tabeli da je dobitak poprilično ozbiljan, prosto mi je za ne poverovati da toliko rezerve ima u njemu. Ipak ima džepnu turbinu i nema interkuler... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 15, 2008 Pa zovi ljude i pitaj.http://www.smarttuning.co.yu/ oni rade po tabelama koje si video. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yoopie 0 Posted July 30, 2008 Ljudi ne bih da vam kvarim momenat ali mnogo se bre gađate konjima. Lepo je to što piše na sajtu, ali to mogu i ja da naškrabam.... Da li je iko išao na dyno posle intervencije? Verujem da ima razlike ali pitanje je kolika je i vredi li 3-4 glave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted July 30, 2008 Dayno mi ne treba.Ono sto se oseti mi je dovoljno.Ono sto mi je trebalo to sam i dobio,da si procito gore ,video bi da nisam radio chip radi trkanja,vec naprotiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted August 1, 2008 ...nego jel laze cajger drugachije sa ovim tochkovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 1, 2008 Ne bi trebalo,ovi kotaci su 1mm manji u precniku od starih,tako da je to otprilike to.A generalno sa tim precnikom uvek pokazuje nekih 6-8 kmh vise nego sto ide.Malo veci tocak bi resio to laganje na cajgeru.Prtpostavljam da tebi sad auto puni tako da ti fali bar jos dva stepena prenosa :cool :lool: :lool: :lool: :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted August 2, 2008 o da, josh kad se uradi zamajac, kukuuuuu :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 23, 2008 I tako,posle svih mojih izjava da ne mogu da nadjem matematiku za plin na mom autu,ipak sam se setio jedne znacajne stvari koja mi nije u pocetku pala na pamet.Naime,slobodan umetnik kao ja moze da zapada u finansiske probleme kad mu predstavlja problem i finansiranje benzina,e tad se javlja dobra strana plina,kad se na to doda,doduse jako spora otplata istog,to je to.Znaci turio sam Tomaseto seqvent sa toroidom 31/25 sto mi pruza autonomiju odlaska na bilo koju tacku u drzavi sa jednim punjenjem,za sad.Prvi utisak je da sam izgubio vise od 2% snage ali to je stvar za prvo upucavanje na 1000 km.Sam sistem je maestralno ugradjen bez ikakvih budzenja i skrnavljenja.Auto ide lepo i glatko a rekao bi da mi je prosecna temperatura pala za neki stepen,naime kazaljka stoji jedno pola milimetra nize nego pre.Vise od ovoga za sad ne mogu da kazem za prvih 50 km koje sam presao.Nadam se samo da mi seqvent nece praviti zvrcke kao sto ih ima boki 1982.To bi mi bas pokvarilo dan :? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shicky 0 Posted August 23, 2008 Vidiš da nije mnogo bolelo Šala na stranu,mislim da ćeš posle prvih tankiranja shvatiti kolika je ušteda-dupla po litru,tako da ćeš vikendom birati duže destinacije za odmor :cool !To za temp. je i kod mene slučaj,verovatno zato što se dužina creva za vodu povećala-lupam!Neka te sa srećom služi.pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted August 23, 2008 Nazdravlje. Još jedan iza koga ću morati da zavrćem usis svežeg vazduha spolja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 23, 2008 Nazdravlje. Još jedan iza koga ću morati da zavrćem usis svežeg vazduha spolja. Ne,bez zezanja,danas sam bas snifao iz auspuha, :lool: :lool: :lool: :lool: zanimalo me koliko smrdi posto sam hteo par puta da padnem u nesvest kad prodje neka plinjara pored mene na ulici...Dal je takva smesa plina ili sta vec al nista ne smrdi,jedva da se oseca bilo kakav miris...Stvarno,uvek sam govorio da plin smrdi gore i od dizela al ovde se nesto cudno desava :?Videcemo sta ce biti posle,kad budem ponovo tankao negde drugde,ili je to zbog samog sistema? Quote Share this post Link to post Share on other sites