Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

ooooo pa cestitam,znaci ipak si dao 300 okupatorskih za cip.11 konja povecanje nije mala stvar sad ti sinteri ne mogu nista stvarno :cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde piše da si im se 399 puta zahvalio :shock: Da se nisi zabrojao prilikom zahvaljivanja? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee da to sam i ja primjetio,samo ne znam u cemu je poenta da se ti njima nisi malo vise zahvalio nego sto treba ili.. :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su im Svajcarske tate.A oni su da lipopust kao,da bi to sislo na neku razumnu cenu za nase trziste.Tacna cifra je 320 HVALA.Inace firma kod nas je Smart Tuning,a chips uvoze iz Svice,on-line.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5866

vrh za chip ! mada mogao bi da odes na dyno i izmeris da vidis rez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam,ne masira mi se auto.Nisam chipovo da bi jurcao,naprotiv,da bi lepse kulirao :cool Mene je prvenstveno zanimao torq u nizem broju obrtaja i uopste da lakse ide sa sto manjim brojem obrtaja.Naravno i da oderem Neshu na ladnu makinu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ti brate imas para za bacanje :mad: :mad:

cekam te sutra na autoputu da vidis da si dzabe dao pare.

p.s mozda bi imalo smisla da si spustio auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve su to sitne pare kad ne servisiram Alfu :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U fabričkoj mapi su sa veoma dobrim razlogom umrtvili moment na nižim obrtajima, gde je i glavni dobitak sa svakim remapiranjem. Ne postoji strah da će nešto da zvekne od svega što sledi iza zamajca, a nije predviđeno za ta opterećenja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš ti hvala Bokija :roll: vidi šta si mi uradio:

aV871GS.jpg

:shock:

Ko me je bio po ušima da pitam? Izazov je preveliki... ko li će da naštampa toliko zavalnica :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sunce ti.....

+59Nm torka :shock:

E ovo je vec stvarno izazov, drago mi je sto ti nisam u kozi :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au.

Hoće neko da mi kaže da, ja ako ne maltretiram auto, nego ga vozim normalno kao i do sad, i pazim gde islobađam tork, zapravo ću imati štedljiviji auto posle remapiranja?

Da li neko može da mi objasni zašto moj auto fabrički troši goriva koliko troši, a neko promeni mapu u softveru, oslobodi Boga Oca konja i njutnmetara, pri čemu troši 0.9l manje, auto koji već veoma malo troši? Nešto negde mora da se izgubi i razlog za veću potrošnju (koja je, btw, veoma važna stavka u konkurenciji između proizvođača u poslednje vreme), mora da postoji.

Što u svoj ovoj klanici od konkurencije između proizvođača ih tera da im vozila toše litar više na 100km nego što taj motor u praksi može da izvede? Ne umeju? Ne verujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je velika zavera izmedju proizvodjaca automobila i zemalja clanica OPEK-a, protiv nas, naivnih potrosaca :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima veze sa zelenisem,ta smesa koju da fabrika oslobadja najmanje stetnih materija.Kad remapiras motor,pomeris sve parametre pa motor postaje veci zagadjivac u nekim rezimima rada.Takodje mozes da potrosis daleko vise goriva ako si nevaljao a ako pametno kocijasis onda stedis.I zadnje,ako si glup i nasilan,lakse ces slomiti chopovan motor jer su mu granica izdrzljivosti i pristup istoj blizi nego fabricki. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam od onih koji su se iživeli na vreme. Pošto je da ovog mog albina nasviram? Vidim po onoj tabeli da je dobitak poprilično ozbiljan, prosto mi je za ne poverovati da toliko rezerve ima u njemu. Ipak ima džepnu turbinu i nema interkuler...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zovi ljude i pitaj.http://www.smarttuning.co.yu/ oni rade po tabelama koje si video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ne bih da vam kvarim momenat ali mnogo se bre gađate konjima. Lepo je to što piše na sajtu, ali to mogu i ja da naškrabam.... Da li je iko išao na dyno posle intervencije? Verujem da ima razlike ali pitanje je kolika je i vredi li 3-4 glave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dayno mi ne treba.Ono sto se oseti mi je dovoljno.Ono sto mi je trebalo to sam i dobio,da si procito gore ,video bi da nisam radio chip radi trkanja,vec naprotiv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebalo,ovi kotaci su 1mm manji u precniku od starih,tako da je to otprilike to.A generalno sa tim precnikom uvek pokazuje nekih 6-8 kmh vise nego sto ide.Malo veci tocak bi resio to laganje na cajgeru.Prtpostavljam da tebi sad auto puni tako da ti fali bar jos dva stepena prenosa :cool :lool: :lool: :lool: :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tako,posle svih mojih izjava da ne mogu da nadjem matematiku za plin na mom autu,ipak sam se setio jedne znacajne stvari koja mi nije u pocetku pala na pamet.Naime,slobodan umetnik kao ja moze da zapada u finansiske probleme kad mu predstavlja problem i finansiranje benzina,e tad se javlja dobra strana plina,kad se na to doda,doduse jako spora otplata istog,to je to.Znaci turio sam Tomaseto seqvent sa toroidom 31/25 sto mi pruza autonomiju odlaska na bilo koju tacku u drzavi sa jednim punjenjem,za sad.Prvi utisak je da sam izgubio vise od 2% snage ali to je stvar za prvo upucavanje na 1000 km.Sam sistem je maestralno ugradjen bez ikakvih budzenja i skrnavljenja.Auto ide lepo i glatko a rekao bi da mi je prosecna temperatura pala za neki stepen,naime kazaljka stoji jedno pola milimetra nize nego pre.Vise od ovoga za sad ne mogu da kazem za prvih 50 km koje sam presao.Nadam se samo da mi seqvent nece praviti zvrcke kao sto ih ima boki 1982.To bi mi bas pokvarilo dan :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš da nije mnogo bolelo ;) Šala na stranu,mislim da ćeš posle prvih tankiranja shvatiti kolika je ušteda-dupla po litru,tako da ćeš vikendom birati duže destinacije za odmor :cool !To za temp. je i kod mene slučaj,verovatno zato što se dužina creva za vodu povećala-lupam!Neka te sa srećom služi.pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nazdravlje. :)

Još jedan iza koga ću morati da zavrćem usis svežeg vazduha spolja. :D

Ne,bez zezanja,danas sam bas snifao iz auspuha, :lool: :lool: :lool: :lool: zanimalo me koliko smrdi posto sam hteo par puta da padnem u nesvest kad prodje neka plinjara pored mene na ulici...Dal je takva smesa plina ili sta vec al nista ne smrdi,jedva da se oseca bilo kakav miris...Stvarno,uvek sam govorio da plin smrdi gore i od dizela al ovde se nesto cudno desava :?Videcemo sta ce biti posle,kad budem ponovo tankao negde drugde,ili je to zbog samog sistema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...