Jump to content
FAS Goran
Guest 3917

1.9 JTD vs. 1.3 M-Jet

Recommended Posts

Totalno nezanimljiv  motor!  Imam ga preko 10godina i jedini "kvar" je bio senzor vode u filteru goriva.   Dakle ponekada je palio lampicu  bez razloga i to je sve! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam opet cuo drugacije, da su vrlo blizu otvaranja na nekih 200k, od jednog poznanika koji ima Mita, poceo je da trosi ulje solidno a nema neku ogromnu kilometrazu, tipa oko 200k..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, milandjbg said:

Na koliko km..sta treba raditi...

Ako je po slici (avataru) imaš Grande Punto sa 1.3 MJet motorom, besplatno preuzmi vlasničku knjižicu za Grande Punto gde imaš i predviđeni plan održavanja (šta se i kad menja/pregleda):

klik OVDE@FLCS

 

Ako je (Grande) Punto Evo u pitanju, evo i te vlasničke knjižice:

klik OVDE@FLCS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je na nekih 220k na satu, dal su pravih ko će to znati. Bio sam kod Gorana i kaže da su parametri perfektni na motoru, takođe sam otišao da vidim da li treba veliki servis da se uradi, lanac u odličnom stanju. Zamenio sam kaiš, pk, španer i pumpu za vodu, mali servis na 9000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radni vek najvise zavisi od vlasnika, zavisi kako je vozio auto, u kojim uslovima i na koliko km je radio servise.

 

Pa tako moze da bude na samrti na 200kkm, a moze da gura i po 400kkm bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topla preporuka, jeftina registracija, po gradu kada ga normalno voziš oko 6,5, meni po bordu piše 5,2. Kada treba da se pretekne ili brže vozi stvarno može lepo da povuče, na otvorenom na 130 ok se ponaša. Još ako uzmeš sa 6 brzina pun pogodak. Jedino što mene muči kod Fiata generalno je lošija plastika i često menjanje svetla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dekirs said:

Ja razmisljam za sebe 1.3 mjet, sta znam

A meni po skupu znate da ke*ate sto gledam 1.6 :P ... HDi, TDI :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to bas bezveze, nekako niti je slab medju slabima niti je jak medju "jacima". Ono, u startu nesto cimne i umre da jos ne stignes do pola gepeka onog koga pretices :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/19/2020 at 2:11 PM, MS PK said:

Meni to bas bezveze, nekako niti je slab medju slabima niti je jak medju "jacima". Ono, u startu nesto cimne i umre da jos ne stignes do pola gepeka onog koga pretices :D

Hit opis :D

 

Gde nam je sad @marko.jovanovic da objasni kako se 1.3jtd dere na 4000rpm po gradu :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije banovan, vec se povukao sam, nesto bilo sa servisom goran. Ne secam se vise tacno, ali mislim da je on izneo neku zamerku, nesto nije bio zadovoljan...

Mozda gresim naravno, ali tako nesto otprilike.

 

 

Edited by neshaoct
preciziranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je vise zbog toga sto je dao 6000e za G5 koji je upadao u limp mode :D Pa sam onda ja i jos neki to pomenuli kroz par postova :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nikola031 said:

Ako je 1.3 mjet iskljucivo za grad, onda bolje gledati verzije bez DPF, da ne zacepi :D

Pa može valjda jednom nedeljno malo da ga otčepi negde van grada ili na nekom pravcu, nije taj DPF toliki bauk. :D

 

9 hours ago, dekirs said:

Ja razmisljam za sebe 1.3 mjet, sta znam.. Nekako mi je i idealan za grad i nije :D

Welcome to the club bro, za tvoje potrebe taman rekao bih. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je situacija sa pouzdanošću 1.3 Mjet u 500L i Tipu? Da li su problematični kao u Punto Evo?

Znam da je Euro4 1.3 skoro pa bez mane.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj od 85ks u 500L je isti kao u puntu evo, za ostale nisam 100% siguran. Javice se valjda jos neko :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainteresovan sam za kupovinu Fiat tipa (karavan) sa ovim motorom, znam da je taj motor slab za ovu tezinu (13000 kg) medjutim nisam reli vozac pa mi to donekle i ne smeta ako nije u nekim solidnim granicama. Citajuci po raznim forumima taj nedostatak snage uopste nije zanemarljiv (mrtav konj, nemogucnost preticanja, slabiji od yuga 45, preticace me sleper itd. itd.) pa nije bas da me ne baca u razmisljanje.  Mogucnost da ga isprobam nemam, cak ni 500l ne mogu naci u mom mjestu sa tim motorom jer im je tazina karoserije skoro identicna.

Medjutim najvise sam otvorio ovu temu da cujem iskustva vezana za ove motore, vozim fiat 500 sa tim motorom ali sa 75 ks (euro 4 sa DPF) ja sa tim motorom dosad nisam imao neki problem a evo skoro ce 250000 na satu, samo sam menjao lanac i lamelu, ulje menjam na 10000 km , regeneraciju nikad nisam prekinuo tj. po obrtajima primetim kad je pocela i bez obzira gde se nalazio vozim 5-10 min na vecim obrtajima dok ne zavrsi.

Ono sto me najvise zanima je to da sam citao i gledao izjave majstora da noviji multijet euro 5 norme je jako lose uradjen kazu da sve sto je valjalo na starijem modelu na novom je unisteno pocevsi od pumpe,dizni,radilica koja neretko puca, glava takodje a ni menjac nije nekog kvaliteta tako da jednom recju postade najgori motor u odnosu na ostale  motore novije generacije.

Mozda i  mogu preci preko toga sto je to slabasan motor za Fiat tipo karavan ali ako je uistinu ovoliko los u odnosu ovog koji imam u Fiat 500 onda nemam sta razmisljat,najbolje odustat od kupovine.

Pomenuti Tipo je 2017 god sa euro 6 normom pa ne znam da li je i on isti kao ovaj euro 5 kog su bas ocrnili?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nema puno razlike u motorima,sem nekih poboljsalja,zbog euro norme,jedino je uradjena nova mapa pa umesto 70 PS ima 95 u tipu,a i u ostalim automobilima.Musa je imala 90PS.Tipo karavan sa tim motorom ima oko 1360kg,i za normalnu voznju,nema problema zbog 1.3mjet motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos bih dodao da kad se menja lanac da se vadi komplet motor van, pa ja kad sam menjao lanac na fiat 500 nije motor isao vani a zna se koliko prostora ima za motor kod tako malog auta.

Da li neko ima da je presao 200000 sa ovim novim motorom pa da podeli iskustva o istom, bilo bi dobro iz prve ruke cuti koliko je uistinu "los"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Devojka moja vozi 1.3 mjet 95ks u Korsi, euro 5 motor. Taj motor ima dizne problematicne, i njena isto 10ak sekundi na prvom startu trese i radi cudno, posle je sve ok, ima nesto preko 200k na satu. Te dizne se ne remontuju, koliko sam upoznat, to je i najveci problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...