Pluto 448 Posted April 10, 2019 E pa to je to onda, ja sam uzeo taj jeftiniji, jer nisam imao pojma da se menja na duže. Sad ću samo da ga promenim za nekih 20 000 pošto izgleda nije kvalitet i onda sam miran? Problem je što u Kit Komercu mi se ne javljaju ili čekam u redu ili nemaju tu deo pa će doći za ko zna koliko vremena. Iznerviran odem odma pored u onaj GSM Auto Gavrilović i uzmem tu, uvek imaju svaki deo i treba im 2h da ti donesu ako nemaju kod njih, što je po meni super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted April 10, 2019 Eto odgovora. Puno GPova na ulicama i odmah i nekoliko vrsta filtera! Nekada je bilo samo dve vrste jedan po 50 i kusur e i drugi po 30 e. Iskreno ovaj po 1300 din bih menjao na max 30 000 ako bih ga i uzimao s obzirom da samo kvalitetan uložak košta oko 1000 din. Prema tome možda je bolje zaboraviti ove pre jeftine solucije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukadin 11 Posted April 10, 2019 Meni taj filter kosta oko 3500 i menjam ga na 20k, na svakom drugom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted April 11, 2019 Stiglo mi je ulje, poslali su 5w30, a ja sipam 5w40. To ulje odgovara isto?Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 11, 2019 5-30 je skuplje i kvalitetnije ulje. Ne možeš pogrešiti.Послато са LG-G3 1 Pluto reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laki21 6 Posted April 17, 2019 (edited) On 4/9/2019 at 5:35 PM, Pluto said: Ne znam šta te zanima, vrlo pouzdan i zahvalan motor, vuče kao lud i pun i prazan. Ne možeš da se trkaš naravno, ali kada treba ume da povuče i izgura i 5 odraslih ljudi. Mali servis 50e naprimer, mogu da ti nađem posle šta sam ja menjao sa sve cenama pa da imaš otprilike neku ideju kako se kreću cene. Na ovo zaboravih, bilo bi lepo da nabrojiš (naročito me cene zanimaju, kao i potrošni kojih proizvođača koristiš). .......................................................................................................................................................... I jedno, može biti glupo pitanje. Koje (dizel) gorivo sipati (nezavisno od firme), da li običan dizel, ili dizel sa dodacima? Svi dileri imaju dve vrste. Da li se sipanjem onog sa aditivima zaista i nešto dobija ili je to čisto izvlačenje para? Edited April 17, 2019 by Laki21 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 17, 2019 Sipaj obican ed i ne razmisljaj o tome, gledaj da budu bolje pumpe tipa Nis, Mol i sl., cisto eto kao sigurnije je.Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laki21 6 Posted April 17, 2019 1 hour ago, MS PK said: Sipaj obican ed i ne razmisljaj o tome, gledaj da budu bolje pumpe tipa Nis, Mol i sl., cisto eto kao sigurnije je. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Hvala, isto to sam i ja zaključio... BTW, pošto živim na relacij BG-ZG, kada sipam na INA pumpi, auto troši cca 5% manje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted April 17, 2019 5 hours ago, Laki21 said: Na ovo zaboravih, bilo bi lepo da nabrojiš (naročito me cene zanimaju, kao i potrošni kojih proizvođača koristiš). Sve uzimam u Kit Komercu ili u radnji pored, šta mi oni preporuče da se dobro pokazalo, Paknovi 2700, Sajla ručne 1300, druga 1100 Filter ulja 450, filter vazduha 800 Nosač menjača 2500, prednji 3500, desni 5000 Silen blok 800 din Za ovog pored Kit-a kaže da su sve Italijanski delovi, tako i na kutiji piše biiip li ga. Mali servis 50e, još nešto sam radio ne mogu da se setim i to mi je u kolima pa ću naknadno da napišem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laki21 6 Posted April 17, 2019 Planiram da zamenim takoše diskove i paknove, pa me zanima savet šta kupiti što se proizvođača tiče? I koje su cene približno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19723 Posted April 18, 2019 @Laki21 Delphi, Jurid ili Slajer. Ove poslednje imas ovde na forumu da ti kazu cenu po broju šasije, za njih važi da su najbolje od ova 3 proizvodjaca sto sam ti napisao mada neces ni sa ostalim imati problema ako ne trazis neke ekstremne performanse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19723 Posted April 18, 2019 EDIT: Slajer je ovlašćeni uvoznik i distributer a Galfer su kočioni diskovi i pločice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 17, 2020 (edited) Ljudi ajmo iskustva,koliko 1.3 mjtd predje,kilometara iskusva vas majstora??? Jel moze da zgazi mnogo ako se lepo odrzava. Moj auto ima onaj od 90 konja i sasvim lepo radi sve farika 190 000 presao kao da ima 50k. Motor od servisa do servisa 2 deci ulja sto je i po specifikaciji.Zanimame koje su njegove krajnje granice,do koliko moze da okrene na satu maksimalno uz normalno odrzavanje???? Edited June 18, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14512 Posted June 18, 2020 U Doblu kod nas u pošti 400k.Kangu i partner prsli,on još jedini radi Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17449 Posted June 18, 2020 @milandjbg Tema je spojena sa postojecom, u kojoj se pisalo o opstim karakteristikama 1.3 MultiJet motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 18, 2020 Ne moze to niko da ti kaze, nije mlecni proizvod pa da ima rok trajanja. Sve zavisi od mnogo faktora, nacina voznje, kvaliteta odrzavanja, relacija na kojima se koristi...moze da traje i 100hkm a moze i milon Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted June 18, 2020 Znam jednog u Doblu. Preko pola miliona je prešao a lanac je menjan na 400000 km!?!? Radi kao da će još toliko preći... Uvežen je sa 120000 po km satu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 18, 2020 Znaci motori su solidno izdrzljivi ako se lepo voze i odrzavaju..Doblo je dobar primer,jer tu motor radi pod opterecenjem...Na koliko km..sta treba raditi,i sta otprilike crkava na kojoj kilometrazi iz vasih iskustva,u normalnim uslovima eksploatacije??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 18, 2020 Procitao sam celu temu,hvala puno na spajanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19723 Posted June 18, 2020 @milandjbg u prethodnoj firmi sam vozio dva službena, jedan 1. 9 jtd sa 592.000 km ga predao kolegi (još uvek ga voze), i drugi 1.3 mjet koji je imao blizu 500.000 km. Ovog drugog sam duže vozio i za 2 mala servisa tj. 30.000 km nikad ulje nisam dolio jer sa MAX padne na MIN za tih 15.000 km. Jednom nedeljno išao za Staru Pazovu i uvek sam na autoputu barem na minut-dva uspevao da ga izduvam do 150-160 km/h. Po servisnoj knjižici koju je imao, lanac je menjan na 350.000. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 18, 2020 Na nekih 200hkm se menja lanac, ostalo standardno sve 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted June 18, 2020 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
milandjbg 65 Posted June 18, 2020 Pretpostavio sam da ti mototi mogu dosta da predju...Vidim moj je na 200 000 a sve fabrika...koliko vidim...Vrvtbljudi kupe kola sa vracenom kilometrazom i zato ima nav150 00 0 laznih riknjava sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted June 19, 2020 Ja sam samo imao potrošne delove na 1.3 i ništa sem toga, samo redovno sve na vreme i biće sve super. Za 2 godine sam prešao oko 40k km i puntić ne staje. Quote Share this post Link to post Share on other sites