Jump to content
FAS Goran
Guest 3917

1.9 JTD vs. 1.3 M-Jet

Recommended Posts

E pa to je to onda, ja sam uzeo taj jeftiniji, jer nisam imao pojma da se menja na duže. Sad ću samo da ga promenim za nekih 20 000 pošto izgleda nije kvalitet i onda sam miran?

Problem je što u Kit Komercu mi se ne javljaju ili čekam u redu ili nemaju tu deo pa će doći za ko zna koliko vremena. Iznerviran odem odma pored u onaj GSM Auto Gavrilović i uzmem tu, uvek imaju svaki deo i treba im 2h da ti donesu ako nemaju kod njih, što je po meni super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto odgovora. Puno GPova na ulicama i odmah i nekoliko vrsta filtera!

Nekada je bilo samo dve vrste jedan po 50 i kusur e i drugi po 30 e.

Iskreno ovaj po 1300 din bih menjao na max 30 000 ako bih  ga i uzimao s obzirom da samo kvalitetan uložak košta oko 1000 din. Prema tome možda je bolje zaboraviti ove pre jeftine solucije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/9/2019 at 5:35 PM, Pluto said:

Ne znam šta te zanima, vrlo pouzdan i zahvalan motor, vuče kao lud i pun i prazan. Ne možeš da se trkaš naravno, ali kada treba ume da povuče i izgura i 5 odraslih ljudi. Mali servis 50e naprimer, mogu da ti nađem posle šta sam ja menjao sa sve cenama pa da imaš otprilike neku ideju kako se kreću cene.

Na ovo zaboravih, bilo bi lepo da nabrojiš (naročito me cene zanimaju, kao i potrošni kojih proizvođača koristiš).

 

..........................................................................................................................................................

 

 

I jedno, može biti glupo pitanje. Koje (dizel) gorivo sipati (nezavisno od firme), da li običan dizel, ili dizel sa dodacima?

 

Svi dileri imaju dve vrste. Da li se sipanjem onog sa aditivima zaista i nešto dobija ili je to čisto izvlačenje para?

Edited by Laki21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipaj obican ed i ne razmisljaj o tome, gledaj da budu bolje pumpe tipa Nis, Mol i sl., cisto eto kao sigurnije je.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Sipaj obican ed i ne razmisljaj o tome, gledaj da budu bolje pumpe tipa Nis, Mol i sl., cisto eto kao sigurnije je.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

Hvala, isto to sam i ja zaključio...

 

BTW, pošto živim na relacij BG-ZG, kada sipam na INA pumpi, auto troši cca 5% manje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Laki21 said:

Na ovo zaboravih, bilo bi lepo da nabrojiš (naročito me cene zanimaju, kao i potrošni kojih proizvođača koristiš).

 

 

Sve uzimam u Kit Komercu ili u radnji pored, šta mi oni preporuče da se dobro pokazalo,

Paknovi 2700, Sajla ručne 1300, druga 1100

Filter ulja 450, filter vazduha 800

Nosač menjača 2500, prednji 3500, desni 5000

Silen blok 800 din

Za ovog pored Kit-a kaže da su sve Italijanski delovi, tako i na kutiji piše biiip li ga.

Mali servis 50e, još nešto sam radio ne mogu da se setim i to mi je u kolima pa ću naknadno da napišem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da zamenim takoše diskove i paknove, pa me zanima savet šta kupiti što se proizvođača tiče? I koje su cene približno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Laki21 Delphi, Jurid ili Slajer. Ove poslednje imas ovde na forumu da ti kazu cenu po broju šasije, za njih važi da su najbolje od ova 3 proizvodjaca sto sam ti napisao mada neces ni sa ostalim imati problema ako ne trazis neke ekstremne performanse.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: Slajer je ovlašćeni uvoznik i distributer a Galfer su kočioni diskovi i pločice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi ajmo iskustva,koliko 1.3 mjtd predje,kilometara iskusva vas majstora???

Jel moze da zgazi mnogo ako se lepo odrzava.

Moj auto ima onaj od 90 konja i sasvim lepo radi sve farika 190 000 presao kao da ima 50k.

Motor od servisa do servisa 2 deci ulja sto je i po specifikaciji.Zanimame koje su njegove krajnje granice,do koliko moze da okrene na satu maksimalno uz normalno odrzavanje????

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Doblu kod nas u pošti 400k.Kangu i partner prsli,on još jedini radi

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milandjbg

Tema je spojena sa postojecom, u kojoj se pisalo o opstim karakteristikama 1.3 MultiJet motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze to niko da ti kaze, nije mlecni proizvod pa da ima rok trajanja. Sve zavisi od mnogo faktora, nacina voznje, kvaliteta odrzavanja, relacija na kojima se koristi...moze da traje i 100hkm a moze i milon :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam jednog u Doblu.  Preko pola miliona je prešao a lanac je menjan na 400000 km!?!? 

Radi kao da će još toliko preći... 

Uvežen je sa 120000 po km satu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci motori su solidno izdrzljivi ako se lepo voze i odrzavaju..Doblo je dobar primer,jer tu motor radi pod opterecenjem...Na koliko km..sta treba raditi,i sta otprilike crkava na kojoj kilometrazi iz vasih iskustva,u normalnim uslovima eksploatacije???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milandjbg u prethodnoj firmi sam vozio dva službena, jedan 1. 9 jtd sa 592.000 km ga predao kolegi (još uvek ga voze), i drugi 1.3 mjet koji je imao blizu 500.000 km. Ovog drugog sam duže vozio i za 2 mala servisa tj. 30.000 km nikad ulje nisam dolio jer  sa MAX padne na MIN za tih 15.000 km. Jednom nedeljno išao za Staru Pazovu i uvek sam na autoputu barem na minut-dva uspevao da ga izduvam do 150-160 km/h. Po servisnoj knjižici koju je imao, lanac je menjan na 350.000. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavio sam da ti mototi mogu dosta da predju...Vidim moj je na 200 000 a sve fabrika...koliko vidim...Vrvtbljudi kupe kola sa vracenom kilometrazom i zato ima nav150 00 0 laznih riknjava sve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam samo imao potrošne delove na 1.3 i ništa sem toga, samo redovno sve na vreme i biće sve super. Za 2 godine sam prešao oko 40k km i puntić ne staje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...