Jump to content
FAS Goran
Guest 8275

Najbolji servis za zamenu sijalica / Menjanje sijalica

Recommended Posts

Moze, samo se izvuce, nema cak ni srafove :D 

Drugi deo ima za nijansu veci precnik tako da cev samo ulazi u njega.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne diram akumulator ako bas ne moram. Ko ce posle sve podesavati ponovo. 

I prvi stres kad nista ne radi... :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu sledeci put bez pomeranja akumulatora da menjam (valjda nece skoro da bude :D ).

Moze i tako, samo se malo izgrebu ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može i bez pomeranja akumulatora, izgrebu se ruke :)
Pitam za gornji deo posude jer možda mi je tu problem, sve preko 1.5 l tečnosti za stakla mi curi napolje, pošto je prethodni vlasnik imao manje čukanje tu kontao sam da je boca probušena od strane branika / krila, ali sad kad skinem ovo gore, možda bolje vidim.

Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Može i bez pomeranja akumulatora, izgrebu se ruke default_).gif
Pitam za gornji deo posude jer možda mi je tu problem, sve preko 1.5 l tečnosti za stakla mi curi napolje, pošto je prethodni vlasnik imao manje čukanje tu kontao sam da je boca probušena od strane branika / krila, ali sad kad skinem ovo gore, možda bolje vidim.

Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT


To se i meni desavalo na Scenicu dok nisam ukapirao da je vrat posude za tecnost malo pomeren i da tecnost curi kada je napunim.

Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkud tolika razlika izmedju Delte i Brava u tom delu? Kod mene je akumulator od 63Ah i bez problema prilazim vozackoj sijalici.

Dovoljno je da se skine pomenuta lula od rezervoara tecnosti za brisace i sve je na izvol'te. Za par minuta demontiram/montiram ksendze za tehnicki, mesta koliko hoces, a i jos da biras mesto za balast. Sa suvozacke strane je tek 'ladovina, na benzincu nema ni filtera goriva kao kod dizela. Posle Stila sa kojim je bila patnja pogotovo sa vozacke strane uz iskasapljene ruke - ovo mi je bukvalno pesma za pristup.

@TheWickerMan

Pazi sada zbog hladnoce na plastiku, pogotovo kada vracas tu lulu. Lako se izvuce, ali tesko vraca, pa pazi da ne izlomis kuciste.

Ako imas neki problem sa bocom, mozda mozes da sacnes i ako nategnes potkrilo. U stvari je boca tacno kod plastike branika, evo ovde moje slike kada sam menjao maglenku, ako slucajno bude od pomoci:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81506-nuova-bravo-zamena-i-stelovanje-prednje-maglenkeskidanje-prednjeg-branika/

 

220820207180.jpg.1fb6eeea76863293e164b6718c965b49.thumb.jpg.d16227e2833c36408583975fbc20830e.jpg 220820207182.jpg.919d3841b46e9624d109afc30401c6fb.thumb.jpg.0eb4acd3ce23c29a3ff1e978dce3d390.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan tutorijal, hvala puno. Pogledaću kad otopli malo mada nije toliko strašno ovih dana. Uvek mi se činilo da je veliki posao skinuti branik a boca koju moram svakih par dana da punim me jako nervira.

Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

U bocu staje oko 3l ako je auto bez fabrićkih ksenona. ako je sa ksenonima staje 5l. Eto još jedno ingeniozno rešenje. Uvek mi oko 2l ostane u balonu pa se vuče po garaži ili kolima

Share this post


Link to post
Share on other sites

  

1 hour ago, TheWickerMan said:

Uvek mi se činilo da je veliki posao skinuti branik a boca koju moram svakih par dana da punim me jako nervira.

Nista komplikovano, samo da imas dvoriste/garazu da radis na miru... Najveci potencijalni zez je sa sugavim torx srafovima sa donje strane branika (ako nisu skidani, da ne proklizaju). Obavezno ih procistiti i namazati mascu pri vracanju, mozda nije lose i montirati neke obicne umesto njih. I na Delti je sve isto, pripaziti na plasticne kopce kojima se branik vezuje za krilo.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put kad sam skidao branik trajalo je sat vremena. I poskidao sve šrafove i na kraju šta sad, kako ide dole?! Ništa ne bih da cimam, da vučem nov auto, gde branik da zeznem, pa ko će ga naći. I onda nađem negde da ipak treba cimnuti kod krila i da je na kopče. Al tako je lepo upakovano da ne možeš videti jedino da skidaš skroz podkrilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se preznojio sa onim donjim torx srafovima :) . Zapeklo, skidao sam kao po jajima da neki ne prokliza, na kraju sve uspesno.

Na bivsem Stilu mi je jedan torx proklizao, ziv sam se namucio dok sam posle to sredio. Koji idiot je smislio da torx stoji dole gde najlakse zariba - otprilike je zamisao u rangu zamene vozacke sijalice na Stilu :D . Uvek kazem da bi takvom inzenjeru trebalo dati da sam nesto od toga zameni. Mozda je pametnije ubaciti obicne srafove za neko potencijalno buduce skidanje. Ove moje procistih nareznicom, namazah mascu, u nadi da to vise nikada necu ni skidati.

Sto se kopci tice, na Bravu se neke vide iz motornog prostora i mogu da se otkace rukom. Malo se nategne, a ove ostale onda idu nekim alatom za plastiku spolja. Islikah sve lepo u onom tutorialu iznad, kome zatreba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/13/2021 at 4:11 PM, igor0511 said:

Ja upravo zamenih sijalice na Delti. Desna je boza, ide bez diranja iceg osim fara.

 

A za levu sam skinuo ovu zastitnu gredicu, akumulator i prvi deo cevi za pranje stakala.  Moze i bez pomeranja akumulatora, ali ovako je puni uzitak cackanja fara sa obe ruke :lol:

 

 

7BE97920-61E8-4DB2-9348-98E68B9E6761.jpeg

7771BDF3-2FF6-43E7-B673-8873A040C20E.jpeg

Jbt, pre dva meseca sam uzeo Philips Xtreme Vision i kada sam krenuo da menjam vidim da ce sa vozacevom stranom biti igranka i odustanem... Skroz sam zaboravio da su mi sijalice u kaseti jos uvek...:D

Nego, jel se ta cevka od posude samo izvuce ili treba jos nesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao sam sijalice na drugim kolima ali na Delti nikad pa reko da ne iskusavam nepoznat teren i onda linijom manjeg otpora odustao do daljnjeg...:D Sad me ova tema setila da nisam zavrsio taj posao, odradicu zamenu kad malo otopli...

Jbg, sad narocito slabije mislim na svetla zbog DRL koji Delta ima i stvarno je detalj koji mnooogo znaci;)

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, S.V.E.T.A. said:

Menjao sam sijalice na drugim kolima ali na Delti nikad pa reko da ne iskusavam nepoznat teren i onda linijom manjeg otpora odustao do daljnjeg

Zamenis sijalicu sa vozacke strane na par JTD Stila - pa ces se obradovati kao malo dete kada budes video koliko na Delti ima mesta :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se toga tice, bar iz mog iskustva, najgora su bila vozila iz prve polovine prosle decenije. Na masi modela ista prica i patnja. Na Megane Mk2 je postojao plasticni otvor u potkrilu, pa se kroz njega (pored tocka) menjala sijalica. Sto i nije tako lose :) , posto sam u vozackom faru na Stilu najlakse menjao upravo tako, samo sto sam jos skidao potkrilo :D . Ostale metode su podrazumevale ili kupusanje auta ili ruke u ogrebotinama.

Mislim da je u nekom trenutku od proizvodjaca i bilo zahtevano da korisnicima omoguce laganiju zamenu sijalica, u slucaju da crkne negde u putu...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...