Jump to content
FAS Goran
MarkoJTD

Fiat Stilo JTD / MJet - sve teže menjam brzine

Recommended Posts

u poslednje vreme jako mi je tesko da ubacim u prvu kad krecem osecam veliki otpor dok pomeram rucicu menjaca,

a onda opet nekad ubacujem u prvu bez ikakvih poteskoca i to u toku iste voznje, ide glatko ko podmazano...

al kad je tako tesko da se ubaci u prvu, onda ni u drugu nece da ubaci bez jaceg cimanja, a u trecu nekad nece da se spusti iz cetvrte pri brzini od 60 na sat, nekad imam utisak da cu polimiti rucicu menjaca ako jace gurnem.

inace do pre nedelju dana menjac je vrh radio, tj apsolutno nikakvih problema nije bilo u menjaju brzina

sta mislite u cemu moze da bude problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imo sam isti problem na službenom jtd-u. Malo ću te razočarati ali još nije rešen. Tj. vremenom se vrati u normalu pa posle nekog vremena ponovo zapinje. Moj lični utisak je da kvačilo ne razdvaja dovoljno. Probaj pri menjanju da papučicu pritisneš jače, ali bukvalno do kraja. To bi trebalo da ti olakša zapinjanje. Meni pomaže. Voleo bih da znam u čemu je fora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8981

probaj da stisnes kvacilo jedno deset puta (da nadrukas) ako posle toga hoce onda je neki od cilindara a ako nece moraces da vidis sta je sa setom, uopsteno je to problem kod stila, set kvacila i plivajuci zamajac,

ja bih ako stvarno zapinje to uradio sto pre da nebi ostetio menjac!

rad za to je oko 50, set je oko 150 ako je fijatov menjac ili 100 za set i 100 za druk, koji je i cilindar za gm menjac, mada taj druk ode na svakom drugom otprilike!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceo set Valeo za 115KS JTD bi trebao da je oko 12-13 hiljada u AP. Uključujući druk ležaj. Podržavam ideju da to treba da pogleda neko ko zna, da ne rikne nešto ozbiljnije, a onda ćeš morati da rešavaš dva problema, od kojih je drugi mnogo skuplji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 5322

Ovako ja sam imao sličan problem ,zamenio ulje i nije pomoglo ali obratite pažnju na sledeće ,ispod posude za ulje za kocnice videcete dva klipa koji kontrolisu polugu menjaca pošto se komandovanje menjacem ne prenosi sistemom poluga več je prenos sa ručice menjaca putem creva i hidraulike. Na klipovima postoje gumene zaštite koje stite klizece površine . Pogledajte da li su gume ostecene ako nisu pomerite ih u stranu i podmažite klizece povrsine klipova , naime desava se da se uhvati prašina na njima i da počnu vremenom da glave a vi na ručici me njaca imate osecaj kao da ručica negde zapinje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8981

^^^ nema hidraulike za menjanje brzina to su sajle, a za kvacilo imas hidraulicni cilindar na menjacu i na pedali.

Sta si ti podmazo pa ide bolje Bog zna, a dolivanje i zamena ulja ne pomazu oko promene brzina posto ti promenu omogucava kvacilo koje je u zvonu menjaca, a ne u menjacu tako da si ulje dzaba menjao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam imao ovaj problem pre oko mesec dana.

ja sam pomislio da je ulje, ali mi je brat rekao da bi onda i kvačilo bilo tvrđe.

reče mi da je verovatno neka od sajli na biraču brzina. (nemam pojma kakve su, koliko ide, i šta se tu radi) ali bio je u pravu.

sajle oko 80 eura, plus ruke. i menjač sada ide kao kroz maslo, kako i treba. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, ugasio mi se auto nakon sto sam pustio kvacilo malo vise nego sto treba kada sam kretao sa stop znaka jer sam mislio da sam u prvoj a bio sam u trecoj pa nije bio dovoljan gas, i bas je jako drmnula lamela u zamajac ili kako to vec ide. Nakon sto sam ponovo upalio auto, jako tesko ubacuje u brzine, rikverc nece uopste, a prva, druga, treca mora uz drmanje rucice menjaca dok ne ubode, oseca se kao da zapinje na sve strane, a pre toga je odlicno i glatko islo tako da je ocigledno zbog ovoga sto se desilo. I da napomenem da dok je ugasen auto sa lakocom ide u sve brzine.

 

Pa ako neko moze da mi kaze sta sam zasrao, i sta ce sve tu najverovatnije morati da se menja :/

 

Stilo 2004. 1.9multijet

 

Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, nisi ti kriv :) Teško da ti je zbog jednog gašenja otišao neki deo u kvačilu i menjaču.
Pogledaj temu o kvačilu na Stilu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37491-fiat-stilo-kva%C4%8Dilo/

 

Problem koji si opisao meni liči na jedan od cilindara kvačila. Proveri nivo kočionog ulja.

Edited by neshaoct
dodao link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...