Bocca 2 Posted October 23, 2010 Rece covek da su bili pa su izvadjeni, zato sam pretpostavio da hoce da ih vrati Inace, stariji stilci ocigledno nisu imali taj multistage airbag pa su izbijali zube kako god da okrenes Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted October 24, 2010 (edited) Lepo cu ja , cim se malo presaberem (novcano) zapucati do Tim-s . Naravno , prethodno se dogovorimo. Zasto?- Jednostavno jer ovde nisam nasao nekog sa dijagnostikom koji dovoljno uliva poverenje a da pri tome ne bere usi ! Znam da nije mesto ! Inace , ne bih da vracam senzore vec da odradim-o zamenu. Edited October 24, 2010 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted October 24, 2010 Rece covek da su bili pa su izvadjeni, zato sam pretpostavio da hoce da ih vrati Inace, stariji stilci ocigledno nisu imali taj multistage airbag pa su izbijali zube kako god da okrenes Haha pa sama svrha OCS senzora je za multistage airbag. Znaci da noviji Stilici to nemaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 24, 2010 Mislis stariji Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 24, 2010 Stariji imaju...noviji (uglavnom od 2004.) nemaju OCS... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted October 24, 2010 Nema OCS = nema multistage airbag Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 24, 2010 bre izem ti OCS Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted November 1, 2010 Jao manite me OCS-a , dovoljno mi sto mi pisti svaki put kad upalim auto, pa onda opet posle 30 sekundi...jel ima neko u NS ko bi mogao da uradi taj simulator, ili mi je jedina nada da odem u TIM? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madjo 0 Posted November 19, 2010 Prijatelju -Uradi ga sam nije teško.I ja sam uspeo tj uradio sam sam.Ili može neki TV servisar da ti zalemi otpornike po šemi (slika ima tu na forumu.To sa onim ˝ žutim,zelenim,pink i crnim otpornicima˝.Potraži.).S tim što je tvoje da izvadiš to ˝PUKI˝ iz sedišta,počni skidanjem fioke,plastike okolo .....tapacurunga.......ali od prednje strane jer tu je to ˝PUKI˝ ili prati kablić,kad ga napipaš gore spreda jednostavno malo izvuci i odseci makazama od folije,foliju ostavi unutra.Znači nisam skidao tj vadio sedište napolje.Izašlo me 500RSD (cena otpornika). Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted January 17, 2011 (edited) meni majstor rece da od 2003 nemaju ocs senzor a danas sam izvadio senzor iz mog auta i sutra cu da lemim otponike i pravim simulator, a otpornici su me kostali 50tak dinara Edited January 17, 2011 by Lord Markus Quote Share this post Link to post Share on other sites
dingokg 1 Posted January 24, 2011 (edited) Evo slike ocs senzora i sheme otpornika skinuto sa komsiskog foruma i sve to kad se zalije u plastiku ovako kad se doradi uvek ce se otvarati suvozacev AirBag bez obzira da li neko sedi na suvozacevom mestu Edited January 24, 2011 by dingokg Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale kostic 0 Posted February 14, 2011 Da li je neko probao ovu šemu?Na UK fiat forumu ima par šema ali svuda se posle nekog perioda ponovo javio problem (doduše sve šeme su bile bez ovih crnih 4k7 otpornika). Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujasin 11 Posted February 15, 2011 Ja sam probao ovu shemu bez crnih otpornika. Evo već 8 meseci radi odlično. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted February 15, 2011 Prijatelju -Uradi ga sam nije teško.I ja sam uspeo tj uradio sam sam.Ili može neki TV servisar da ti zalemi otpornike po šemi (slika ima tu na forumu.To sa onim ˝ žutim,zelenim,pink i crnim otpornicima˝.Potraži.).S tim što je tvoje da izvadiš to ˝PUKI˝ iz sedišta,počni skidanjem fioke,plastike okolo .....tapacurunga.......ali od prednje strane jer tu je to ˝PUKI˝ ili prati kablić,kad ga napipaš gore spreda jednostavno malo izvuci i odseci makazama od folije,foliju ostavi unutra.Znači nisam skidao tj vadio sedište napolje.Izašlo me 500RSD (cena otpornika). Jel moze korak po korak kako da izvadim senzor, kakav tapacirung?Trebalo bi ovih dana da ga vadim ali pogledao sam i skroz je nepristupacno, molim pomoc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted February 20, 2011 Mogu ti samo dati sliku gde se nalazi senzor... a kako se do njega dolazi, skontaces sam, skidas sve sto ti smeta Ja sam ga skinuo, i zalemio otpornike, ali ocigledno sam negde pogresio, al sad nemam vremena da skidam opet da cackam ova zica sto viri na prednjoj strani sedista, na njoj je bio senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted February 20, 2011 Gaghy nisi imao potrebe seci sundjer sedista, veoma se lako moze skinuti i dok je sedista na mestu (samo je malo nezgodnije vratiti sve one plastike za fioku tako), samo zavuces ruku duboko unutra prateci kabal, uhvatis puki i polako i snazno vuces, ja sam tako izvadio kompletan senzor.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted February 20, 2011 nisam sekao, isecen je bio tu, samo zalepljen ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joca djavo 0 Posted February 20, 2011 Pozdrav ljudi ja sam juce to uspesno zavrsio.Zadigao kozu (tapacirung) sa prednje strane i kroz prorez koji je vec postojao izvukao foliju.Najveci problem mi je stvarala zalivena plastika u koju je smestena elektronika koja je spojena sa senzorima.Tu plastiku sam polako skidao sa vrucom lemilicom.Napravio simulator prema semama i zalemio mesto folije.Radi savrseno,nisam isao da mi se greska izbrise jer se nije vise pojavljivala.Usput sam i sediste odglavio nije htelo da se pomera kad se preklopi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted February 20, 2011 (edited) svaka cast joco, pravi si vrag.... ja sam skinuo to skalpelom, trebalo mi je sigurno 30-tak minuta...ja nisam ni gledao za taj prorez, znaci stoji tu tako fabricki, ja sam to na pipanje i izvukao Edited February 20, 2011 by Lord Markus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madjo 0 Posted March 2, 2011 1) šema bez crnih otpornika simulira senzor kada na sedištu nema nikoga-airbag se ne otvara čak i kad bi na sedištu neko sedeo,a sa tim crnim otpornicima simulira kada na sedištu sedi neko(koliko težak ne znam)-airbag se otavara iako bude sedište prazno.Inače rade obe šeme bez problema.Lično-opredelio sam se i napravio simulator po onoj drugoj tj sa crnim otpornicima.2) Da,sunđer jeste fabrično isečen jer se taj senzor (sve sa folijom...)u servisu menja (ko hoće,ko ima para,.....) no nemora se skidati sedište,tapacirung,.... skroz (nekome sam dao detljan opis demontaže-montaže,.......)može se uz malo truda bez većih poteškoća izvaditi taj PUKI i .....napraviti simulator.3) da ima i na HR sajtu postavljene šeme simulatora.e sad ko je od koga ˝pozajmio˝ .....nebitno,uglavnom po tim šemama senzor-simulator radi,može se napraviti sistemm ˝uradi sam˝ i uštedeti novca (nova folija je dosta skupa a i majstori umeju da ˝oderu˝ )4) kad se sveodradi ˝umetničko delo˝ otprilike izgleda isto kao što je u predhodnom postu neko postavio slikuPOZDRAV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted March 2, 2011 Razmisljam (samo da se ne povredim) vec neko vreme kako bi se izvelo da omogucim obe funkcije jednim simulatorom. Tacnije , da u slucaju kada nema nikoga na suvozackom mestu jastuk bude neaktivan i obratno. Mislim da se to moze izvesti preko prekidaca za pojas. Dakle kada neko na suvozackom mestu zakaci pojas tada da se ukljuci sistem sa crnim otpornicima. Mislim da je izvodljivo. Misljenja ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madjo 0 Posted March 3, 2011 Pa prijatelju ideja ti nije loša.Problem su ona 4 crna otpornika koje bi trebalo nekako da se uključuju/isključuju,ali pošto oni nemaju nikakav zajednički spoj (kao što imaju žuti ili pink na onoj ˝crnoj strelici˝ (slika PUKI) gde bi se eventualno ugradio ili izvukao izvod za neki externi prekidač pa makar ga montirao i na pojas kao što kažeš),a montirati 4 prekidača ......hm.Uostalom šta fali ako se i otvori airbag prilikom (ne daj bože) nekog sudara,bolje nek se otvaraju svi makar na prazno nego da se suvozačev ne otvori ako bude trebalo.Ionako ako dođe do nekog akcesa........sjebu se dosta stvari na kolima pa za jedan airbag manje više.Drugo ti je folija koja na sebi ima one crne dugmaste tastere koji kad se pritisnu tj kad neko sedne na njih (foliju) daju neke otpore.....što je ptoporcionalno opet nekoj težini osobe koja sedi na sedištu........što će opet određeno naduvati airbeg......a drugo je simulator koji ovako napravljen simulira kao kad bi na sedištu sedela osoba uvek iste težine.Nama ustvari nije bitno to koliko je osoba teška (verovatno su otpornici za neku prosečnu težinu ),bitno je da se simulatorom osposobi taj suvozačev airbag,ugasi alarm airbega,....Znači gledamo i finasijsku stranu a onaj ko hoće......tj kupi novu foliju tj nov senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted March 3, 2011 (edited) pfff. sama ideja nije losa, to bi se veoma lako moglo uraditi sa dva pukija, gde bi odredjenim prekidacem (npr pojas) pravio svic, mada ne znam koliko je potrebno to raditi...ja idem solucijom kada je neko samnom jednostavno upalim airbag za suvozaca, ovako kada sam sam on mi stoji iskljucen..verovatno OFF al ajde:: suvozacev airbag je off, e sada, znaci u slucaju za ne daj Boze, otvara mi se vozacev airbag u volanu i u sedistu , tj bocni, bocni suvozacev se ne otvara?a sta se desava sa zavesama posto imam i njih, jel se otvara samo ova na vozacevoj strani ili? Edited March 3, 2011 by Lord Markus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madjo 0 Posted March 3, 2011 Negde (ne znam tačno gde,da liu knjizi ili na netu) ima -aktiviranje airbegova.Airbeg je multistage= ˝pametan˝Suvozačev airbag se može isključiti ključem ako na prednjem sedištu voziš dete u sedaljki ali to ne znači da si isključio zavesu i airbag u sedištu.Ako te neko udari bočno sa vozačeve (leve)strane ,zašto bi se aktivirala desna zavesa i airbag suvozača,suvozačevog sedišta?Ustvari evo našao sam kraš test Fiat stila pa gledaj kako se u kojim situlacijama aktiviraju airbegovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites