Jump to content
FAS Goran
Guest 10581

Stilo - OCS, rear fog...

Recommended Posts

Rece covek da su bili pa su izvadjeni, zato sam pretpostavio da hoce da ih vrati :D

Inace, stariji stilci ocigledno nisu imali taj multistage airbag pa su izbijali zube kako god da okrenes :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo cu ja , cim se malo presaberem (novcano) zapucati do Tim-s . Naravno , prethodno se dogovorimo. Zasto?- Jednostavno jer ovde nisam nasao nekog sa

dijagnostikom koji dovoljno uliva poverenje a da pri tome ne bere usi ! :thumbdown:

Znam da nije mesto ! :harhar:

Inace , ne bih da vracam senzore vec da odradim-o zamenu.

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rece covek da su bili pa su izvadjeni, zato sam pretpostavio da hoce da ih vrati :D

Inace, stariji stilci ocigledno nisu imali taj multistage airbag pa su izbijali zube kako god da okrenes :thumbsup:

Haha pa sama svrha OCS senzora je za multistage airbag. Znaci da noviji Stilici to nemaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao manite me OCS-a , dovoljno mi sto mi pisti svaki put kad upalim auto, pa onda opet posle 30 sekundi...:)

jel ima neko u NS ko bi mogao da uradi taj simulator, ili mi je jedina nada da odem u TIM? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju -Uradi ga sam nije teško.I ja sam uspeo tj uradio sam sam.Ili može neki TV servisar da ti zalemi otpornike po šemi (slika ima tu na forumu.To sa onim ˝ žutim,zelenim,pink i crnim otpornicima˝.Potraži.).S tim što je tvoje da izvadiš to ˝PUKI˝ iz sedišta,počni skidanjem fioke,plastike okolo .....tapacurunga.......ali od prednje strane jer tu je to ˝PUKI˝ ili prati kablić,kad ga napipaš gore spreda jednostavno malo izvuci i odseci makazama od folije,foliju ostavi unutra.Znači nisam skidao tj vadio sedište napolje.Izašlo me 500RSD (cena otpornika). :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni majstor rece da od 2003 nemaju ocs senzor a danas sam izvadio senzor iz mog auta i sutra cu da lemim otponike i pravim simulator, a otpornici su me kostali 50tak dinara

Edited by Lord Markus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slike ocs senzora i sheme otpornika skinuto sa komsiskog foruma :whistle:

4da1023c_1.jpg

i sve to kad se zalije u plastiku

9f49ca31.jpg

ovako kad se doradi uvek ce se otvarati suvozacev AirBag bez obzira da li neko sedi na suvozacevom mestu

Edited by dingokg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko probao ovu šemu?

Na UK fiat forumu ima par šema ali svuda se posle nekog perioda ponovo javio problem (doduše sve šeme su bile bez ovih crnih 4k7 otpornika).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelju -Uradi ga sam nije teško.I ja sam uspeo tj uradio sam sam.Ili može neki TV servisar da ti zalemi otpornike po šemi (slika ima tu na forumu.To sa onim ˝ žutim,zelenim,pink i crnim otpornicima˝.Potraži.).S tim što je tvoje da izvadiš to ˝PUKI˝ iz sedišta,počni skidanjem fioke,plastike okolo .....tapacurunga.......ali od prednje strane jer tu je to ˝PUKI˝ ili prati kablić,kad ga napipaš gore spreda jednostavno malo izvuci i odseci makazama od folije,foliju ostavi unutra.Znači nisam skidao tj vadio sedište napolje.Izašlo me 500RSD (cena otpornika). :whistle:

Jel moze korak po korak kako da izvadim senzor, kakav tapacirung?

Trebalo bi ovih dana da ga vadim ali pogledao sam i skroz je nepristupacno, molim pomoc. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu ti samo dati sliku gde se nalazi senzor... a kako se do njega dolazi, skontaces sam, skidas sve sto ti smeta whistle.gifthumbup.gif

Ja sam ga skinuo, i zalemio otpornike, ali ocigledno sam negde pogresio, al sad nemam vremena da skidam opet da cackam wallbash.gif

IMG_0968.jpg

ova zica sto viri na prednjoj strani sedista, na njoj je bio senzor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaghy nisi imao potrebe seci sundjer sedista, veoma se lako moze skinuti i dok je sedista na mestu (samo je malo nezgodnije vratiti sve one plastike za fioku tako), samo zavuces ruku duboko unutra prateci kabal, uhvatis puki i polako i snazno vuces, ja sam tako izvadio kompletan senzor....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam sekao, isecen je bio tu, samo zalepljen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi ja sam juce to uspesno zavrsio.Zadigao kozu (tapacirung) sa prednje strane i kroz prorez koji je vec postojao izvukao foliju.Najveci problem mi je stvarala zalivena plastika u koju je smestena elektronika koja je spojena sa senzorima.Tu plastiku sam polako skidao sa vrucom lemilicom.Napravio simulator prema semama i zalemio mesto folije.Radi savrseno,nisam isao da mi se greska izbrise jer se nije vise pojavljivala.Usput sam i sediste odglavio nije htelo da se pomera kad se preklopi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka cast joco, pravi si vrag.... :nuke:

ja sam skinuo to skalpelom, trebalo mi je sigurno 30-tak minuta...

ja nisam ni gledao za taj prorez, znaci stoji tu tako fabricki, ja sam to na pipanje i izvukao :)

Edited by Lord Markus

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) šema bez crnih otpornika simulira senzor kada na sedištu nema nikoga-airbag se ne otvara čak i kad bi na sedištu neko sedeo,a sa tim crnim otpornicima simulira kada na sedištu sedi neko(koliko težak ne znam)-airbag se otavara iako bude sedište prazno.Inače rade obe šeme bez problema.Lično-opredelio sam se i napravio simulator po onoj drugoj tj sa crnim otpornicima.

2) Da,sunđer jeste fabrično isečen jer se taj senzor (sve sa folijom...)u servisu menja (ko hoće,ko ima para,.....) no nemora se skidati sedište,tapacirung,.... skroz (nekome sam dao detljan opis demontaže-montaže,.......)može se uz malo truda bez većih poteškoća izvaditi taj PUKI i .....napraviti simulator.

3) da ima i na HR sajtu postavljene šeme simulatora.e sad ko je od koga ˝pozajmio˝ .....nebitno,uglavnom po tim šemama senzor-simulator radi,može se napraviti sistemm ˝uradi sam˝ i uštedeti novca (nova folija je dosta skupa a i majstori umeju da ˝oderu˝ )

4) kad se sveodradi ˝umetničko delo˝ otprilike izgleda isto kao što je u predhodnom postu neko postavio sliku

POZDRAV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisljam (samo da se ne povredim) vec neko vreme kako bi se izvelo da omogucim obe funkcije jednim simulatorom. Tacnije , da u slucaju kada nema nikoga na suvozackom mestu jastuk bude neaktivan i obratno. Mislim da se to moze izvesti preko prekidaca za pojas. Dakle kada neko na suvozackom mestu zakaci pojas tada da se ukljuci sistem sa crnim otpornicima. Mislim da je izvodljivo. Misljenja ? :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa prijatelju ideja ti nije loša.Problem su ona 4 crna otpornika koje bi trebalo nekako da se uključuju/isključuju,ali pošto oni nemaju nikakav zajednički spoj (kao što imaju žuti ili pink na onoj ˝crnoj strelici˝ (slika PUKI) gde bi se eventualno ugradio ili izvukao izvod za neki externi prekidač pa makar ga montirao i na pojas kao što kažeš),a montirati 4 prekidača ......hm.

Uostalom šta fali ako se i otvori airbag prilikom (ne daj bože) nekog sudara,bolje nek se otvaraju svi makar na prazno nego da se suvozačev ne otvori ako bude trebalo.Ionako ako dođe do nekog akcesa........sjebu se dosta stvari na kolima pa za jedan airbag manje više.Drugo ti je folija koja na sebi ima one crne dugmaste tastere koji kad se pritisnu tj kad neko sedne na njih (foliju) daju neke otpore.....što je ptoporcionalno opet nekoj težini osobe koja sedi na sedištu........što će opet određeno naduvati airbeg......a drugo je simulator koji ovako napravljen simulira kao kad bi na sedištu sedela osoba uvek iste težine.

Nama ustvari nije bitno to koliko je osoba teška (verovatno su otpornici za neku prosečnu težinu ),bitno je da se simulatorom osposobi taj suvozačev airbag,ugasi alarm airbega,....Znači gledamo i finasijsku stranu a onaj ko hoće......tj kupi novu foliju tj nov senzor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff. sama ideja nije losa, to bi se veoma lako moglo uraditi sa dva pukija, gde bi odredjenim prekidacem (npr pojas) pravio svic, mada ne znam koliko je potrebno to raditi...

ja idem solucijom kada je neko samnom jednostavno upalim airbag za suvozaca, ovako kada sam sam on mi stoji iskljucen..

verovatno OFF al ajde:

: suvozacev airbag je off, e sada, znaci u slucaju za ne daj Boze, otvara mi se vozacev airbag u volanu i u sedistu , tj bocni, bocni suvozacev se ne otvara?

a sta se desava sa zavesama posto imam i njih, jel se otvara samo ova na vozacevoj strani ili?

Edited by Lord Markus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde (ne znam tačno gde,da liu knjizi ili na netu) ima -aktiviranje airbegova.

Airbeg je multistage= ˝pametan˝

Suvozačev airbag se može isključiti ključem ako na prednjem sedištu voziš dete u sedaljki ali to ne znači da si isključio zavesu i airbag u sedištu.

Ako te neko udari bočno sa vozačeve (leve)strane ,zašto bi se aktivirala desna zavesa i airbag suvozača,suvozačevog sedišta?

Ustvari evo našao sam kraš test Fiat stila pa gledaj kako se u kojim situlacijama aktiviraju airbegovi.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...