Dfast 2 Posted September 24, 2013 Evo ja juce skinuh alternator nadajuci se da zvuk dolazi od remenice. Medjutim alternator zdrav remenica nije blokirana, alternator normalno okrece, ne zapinje i nema lufta.Tip za skidanje, moze se izvuci na gore (za one koji ne rade na kanalu) pomeri se samo filter goriva i nosac filtera i onako, malo potesno ali se izvuce. Proverih sve remenice i na moje iznenadjenje remenica serva ima lufta, aksialni luft od nekih par mm. Bez kaisa motor lepo radi i nema nikakvih cudnih skripavih zvukova. Sta sad? Je li imao neko problem sa servom i da li je ovaj luft "regularan"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13447 Posted September 24, 2013 (edited) Ako mi se javi bilo kakav problem ili cudan zvuk na PK krugu, odmah to otklanjam (kao i sve ostalo ). Moze da bude bezazleno, a opet znas i sam sta u krajnjem slucaju havarija na PK moze da napravi.Mozda i da ti prebace pitanje u drugu temu, posto Stilo ima elektricni servo... Edited September 24, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted November 12, 2013 Prošle godine u ovo vreme sam platio INA Nemačku remenicu alternatora 3900 dinara za Mareu 1.9 jtd. Mogu da vam kažem da je auto mnogo mnogo mirniji i nema vibracija prilikom kretanja, zbog kojih sam hteo da radim plivajući zamajac i kvačilo...Ostalo je da zamenim kaiš jer ovaj Dayco kaiš mngo škripi kad je auto ladan, ne znam da li da ga mažem ili bacam. I majstor mi je rekao da auto koje nema plastični zaštitu od dole mnogo brže stradaju te kvačilaste Remenice! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted November 12, 2013 Sve mnogo brze strada, i spaneri i alternator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted November 12, 2013 100% mog radnog vremena sam za volanom i naravno gledam Stilove i Maree po gradu i uglavnom ih vidim bez te zaštite od dole jer su oba modela poprilično niski pa se to lako lomi u dubokom snegu i visokim ivičnjacima, a to kad se izlomi niko ne menja , to jest menjaju ili popravljaju odgovorni vozači kojima je stalo do auta. A vožnja bez toga dovoljno je nekoliko kiša da naprave karambol na španerima, trkačima, alternatoru i tako dalje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13447 Posted November 12, 2013 gledam Stilove i Maree po gradu i uglavnom ih vidim bez te zaštite od dole jer su oba modela poprilično niski pa se to lako lomi u dubokom snegu i visokim ivičnjacimaA susplehe skidaju i gospoda po placevima pa ih kasnije prodaju zasebno. Secam se, narocito je bilo izrazeno dok je Stilo bio noviji i redak model, pa je originalni polovni suspleh bio oko 250 EUR. Pa ako tako "bez gaca" prodje kod musterije - prodje... A Stilo bez suspleha snimim sa kilometar, ima ih takvih koliko hoces.Ako menjas PK kais obavezno stavi originalni, mala je razlika u ceni (takodje sam ranije imao Dayco). Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Jovan-FF- 1 Posted November 16, 2013 Burazeru ja sam se naoštrio ovaj Dayco ću da skinem i ostavim u rezervi, a kupiću Riccambi i menjam sad na prvom servisu jer me njegovo škripanje kad je hladan izluđuje, jer čim ga malo prsnem wd-om on prestane i posle par paljenja opet počinje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 25, 2013 Ljudi hitno mi treba pomoc! Jel zna neko dal je moguce da skripucka remenica alternatora? Ja sam mislio da je otisao zatezac pk kaisa ali sad sam video kod majstora da je remenica otisla. Radio sam veliki servis pre 12000km sve sam menjao od spanera,kaiseva,zatezaca i sta znam sta jos. Jel moguce da skripuce kais zbog remenice? I ja sam stavio Daycon laiseve :/Kaiseve* kupio sam remenicu sad ne znam dal opet da zamenim i zatezac? Hitno mi treba necije misljenje,Mislim. ko se razume u to! Majstor me ceka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multijet forever 0 Posted December 25, 2013 Ne zuri sa kupovinom, Dayco kajisevi znaju od pocetka da skripe i zezaju posto se sve i svasta prodaje mehanicari kazu da je to rezultat 'posnog' iliti kajisa koji dugo stoji. A i obavezno proveri da li su ti ali pravu dimenziju kajisa, ne bi verovao koliko slucajeva ima gde 'iskusni prodavci' omase dimenzije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 25, 2013 Kupio sam za sad samo remenicu pa cemo videti dal je samo do toga . Hvala na odg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted December 25, 2013 Hoce da skripuce remenica alternatora kada je losa, proveri je dal nije blokirala ili ima lufta Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 25, 2013 Rece mi majstor da je blokirala. Nije mi jasno kako je onda punilo akumulator? Hmm mozda nije mislio bukvalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted December 25, 2013 Ona kad blokira ne blokira tako kako ti mislis, okrece se i dalje samo u jednon smeru, a kada je dobra radi u oba smera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 25, 2013 Jedno vreme je bas dosta skripuckalo dok je u leru. Poslednjih dan-dva i nije toliko. :/ E pa onda je blokirala skroz u jednom smeru ! Nisam znao da blokira tako. Hmm valjda nije zeznulo jos nesto :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted December 25, 2013 Nije sigurno. Sto nisi odmah proverio sta ti skripuce nego si cekao, u krajnjem slucaju je mogla da se raspadne.. Jesi li imao vibracije u kabini? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 26, 2013 Nisam osetio nista. Mozda ja to nisam ni primetio jer ga vozim svaki dan. Auto mi je kod majstora od juce,valjda ce zameniti to danas :/! Javljam kako je stanje ! P.S neko mi je rekao da oce i ovaj Daycon kais da skripne po malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 26, 2013 Jel ista remenica alternatora za stila od 115ks i za 140ks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 26, 2013 Zamenjena remenica i prezadovoljan sam. Auto radi kao sat. Mnogo je tisi nego pre. A stara remenica je zablokirala skroz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted December 26, 2013 Sam ti reko Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 26, 2013 Ma znao sam ja da si u pravu ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted December 26, 2013 Zamenjena remenica i prezadovoljan sam. Auto radi kao sat. Mnogo je tisi nego pre. A stara remenica je zablokirala skroz. Koliko je kostala zamena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13447 Posted December 27, 2013 (edited) Zamenjena remenica i prezadovoljan sam. Auto radi kao sat. Mnogo je tisi nego pre. A stara remenica je zablokirala skroz. Pisao sam ranije - ne samo koliko je auto tisi, nego i koliko mirnije radi po zameni remenice koja krece da blokira.Kod Nese na Altini sam zamenu remenice alternatora, glavnog spanera i kaisa jesenas platio 1500 kinti (ruke, naravno ). Edited December 27, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 27, 2013 Ja sam remenicu skinuo sa stranca i platio sam 20e a ruke 2000 dindzi Послато са GT-S5670 користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted December 27, 2013 3900din sam ja platio remenucu, proizvodjac je Puli, kazu da je dobar Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13447 Posted December 27, 2013 Ja sam remenicu skinuo sa stranca Quote Share this post Link to post Share on other sites